Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 april 2012, 18:55
Onderwerp: wist je dat sex gezond is !!!
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | als je nog meer stofjes wil kan dat hoor
POEF! Overal magische stofjes! Tijdens een vrijpartij komen er allerlei stofjes vrij in zowel het lichaam van de man als dat van de vrouw. Zodra we opgewonden raken worden de hormonen oxytocine en vasopressine in hoog tempo aangemaakt, deze stoffen zorgen ervoor dat de partners zich verbonden voelen. Oxytocine heeft ook een rustgevende werking. Dat is dus de reden dat je na de seks snel in slaap valt. |
dus als je niet in slaap valt, is er iets mis met verbondenheid wat je hier nog allemaal kan leren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 april 2012, 18:10
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
possitief of net niet... vandaag moest ik een presentatie geven voor kunstgeschiedenis, net nu, net vandaag en voor het eerst op dat moment, loopt die beemer stuk... een uur geklooi en met een reserve dan toch nog kunnen starten... ik was toch al helemaal de draad kwijt en helemaal in de war... alleen maar wat uit men nek staan kletsen naar gelang de beelden die ik nog op het scherm kreeg... tzal me benieuwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 april 2012, 15:35
Onderwerp: verlanglijstje
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | Verlanglijstje van de man ( voor haar )
niet zeuren niet moeilijk doen altijd vrijen schat zijn men schoenen gepoets schat, wat eten we vanavond schat, heb je de krant mee gebracht schat, wanneer komen de kindeern uit school schat, ben je niet wat aangekomen schat, heb je niets anders om aan te trekken wat heb je eigelijk gedaan vandaag? en zo kan ik ook nog uuuuurrrren doorgaan
verlanglijstje van de vrouw ( voor hem)
lief zijn attent zijn was ophangen bloemen meenemen luisteren bed opschudden als je als laatste uit bed komt zelf de vaat doen boodschappen doen kinderen ophalen eigen overhemd strijken ( doe mijn bloesje ook even ) me knuffelen, zonder meteen te willen vrijen lieve woordjes zeggen lieve briefjes schrijven luisteren een priester zijn een ridder zijn een knecht zijn een koning zijn nog een keer luisteren opruimen luisteren oppassen ( eigenlijk pas je niet op je eigen kinderen ) opvoeden ( je eigen kinderen ) in plaats van opvoeding te ondermijnen met je grappen je vuile was opruimen gezellig zijn als er visite is niet ui je neus eten met mes en vork eten niet met mes en vork uit je neus eten luisteren niet snurken er niet zo slonzig bij lopen niet boeren niet scheten luisteren luisteren luisteren rechtop zitten en als je op de wc zit en je hebt gepoept en je trekt door er er ligt nog wat , dan niet weglopen maar gewoon met de wcborstel nog even ........
LUISTEREN |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 22:28
Onderwerp: Eerste morgen
|
|
|
net voor Pasen naar een conferentie geweest van wilkin vandekamp... de 7 wonderen van het kruis. voor mij een uitzonderlijke mooie beleving zo opbouwend naar Pasen toe. echt een aanrader Dat wonder is trouwens voor elke dag van belang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 18:57
Onderwerp: wist je dat sex gezond is !!!
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik vind dit een heel raar onderwerp. Dit slaat hier nergens op. Je kunt beter lezen bij topic: sex voor het huwelijk we kunnen niet zomaar voor de lol. |
het gaat hier gewoon maar over het onderwerp "sex" op zichzelf, of het goed is voor de gezondheid. wanneer en met wie je het mag/kan doen is een ander onderwerp
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 09:05
Onderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | een BBQ wordt meegenomen door herman968, willem618 en misschien door qsjes546
wie nemen er houtskool mee? |
ik had al toegezegd, stuur me nog wel eens een smsje hé, ge kent me al hé pas als diene zak kooltjes in men koffer ligt, is het voor elkaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 09:02
Onderwerp: Alweer eten in DEUTSCHLAND
|
|
|
PIETER649 schreef: | desnoods zit de bank met pinapparaat vlak naast het restaurant. maar gezien de hoeveelheid hollanders die komen genieten van t lekkere eten en de lage prijzen (ollanders he) ben ik er niet bang voor Mario, neem gerust je pinpas mee |
amuseer je met die ollanders é dezen Belg zit weer op een conferentie in olland, dus geen eetfestijn in duitsland. kwestie van wat uitwisselingsprogramma's toe te passen
Laatst aangepast door
|
XABIA794
|
op maandag 16 april 2012, 09:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 april 2012, 21:02
Onderwerp: Alweer eten in DEUTSCHLAND
|
|
|
is zeker geen domme vraag. in Nederland is het vaak een ramp om met een buitenlandse kaart te pinnen. met VISA kan je dan weer in elke deftige eettent pinnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 april 2012, 19:48
|
|
|
HARALD940 schreef: | Dan neem je het stuur toch mee in de kofferbak, dan gebruikt Herman wel een tijdelijk stuur op die dag.
Harald, ook niet wars van creatieve oplossingen bedenken............ |
ik geef heel mijne wagen alleen maar af bij zeer ernstige omstandigheden dus neeee ik ga niet mee op de achterbank of nog verder achteraan ...!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 april 2012, 18:51
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Beste Harald, nu nog hope dat de kofferbak van Xabia groot genoeg is. |
de koffer is groot genoeg, maar de insteekhoek van mijne bak is niet handig... al vaker voor verrassingen gestaan. gelukkig maken tegenwoordig veel dingen veel compacter en demonteerbaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 april 2012, 18:47
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ah, joh! als je bbq niet in de kofferbak past, dan leg je xabia gewoon in de kofferbak en de bbq op de passagiers-plaats. zo groot is ze niet; dus dat móét haast wel passen!!
hannah.........dol op creatieve oplossingen bedenken.......... |
ik had toch al aangegeven dat ik men stuur niet afgeef
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 april 2012, 13:28
Onderwerp: Welke bijbel lezen we?
|
|
|
THOMAS968 schreef: | En sa is it mar krekt. Kreas dien, famke, Myn Pake hie wiis mei dy west.
Thomas ek wol eins. |
Inderdaad het valt me nu ook pas op. Ferm om het zo te lezen (zelfs als Belg) maar ja, ik heb dan ook ooit eens een jaarke in Friesland vertoefd
ikzelf lees op dit moment het liefste uit de Herziene Statenvertaling. Men andere vertalingen koester ik nog evengoed en gebruik ik ook nog vaak voor opzoekingen of verdieping.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 april 2012, 13:18
|
|
|
HANNAH810 schreef: | fijn dat je het even doorgeeft, henkeman!!
wie nemen er overigens een BBQ en houtskool van huis mee? |
zal ik wel ne zak zwarte kooltjes meebrengen en een vuurke, dat past ook helemaal bij mij en voor anderen voor de duidelijkheid... tis toch de bedoeling dat ieder zen vleesje meebrengt toch als je aan de BBQ deelneemt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 april 2012, 14:04
Onderwerp: alleenstaande moeders
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Laten we eens duidelijk stellen dat ik mezelf niet als norm stel. Ik kan me goed voorstellen dat bij anderen het niet zo werkt als dat het bij ons gewerkt heeft. Maar ik betwijfel of sommigen echt wel door hebben wat voor gevolg het heeft voor het kind als één van de ouders niet meer mag functioneren als ouder. |
Als dit een onpersoonlijke vraag is dan kan je je dat inderdaad afvragen. er Zijn nu eenmaal bekrompen ouders die alleen hun eigen belangen voorop stellen en de kinderen gebruiken als middel. Maar nogmaals is dat niet zo in elke situatie. Ook ik "EN" men ex hebben alles geprobeerd om de kinderen niet op te zadelen met onze huwelijksproblematiek en getracht zoveel mogelijk de beste weg te vinden in hun opgroeien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 april 2012, 13:43
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Natuurlijk wel. Een kind zelf laten kiezen is zo'n beetje het slechtste wat je kunt doen. Want het gevoel van kiezen tegen is groter dan het kiezen voor. Zelfs als het kind 12 jaar is, wil het niet zeggen, dat de keuze voor de rechter allesbepalend is. Die rechter zal altijd zoeken of het daadwerkelijk in belang is van het kind. Nog even een persoonlijke vraag naar jou toe. Ik lees dat je zoon eigenlijk twee jaar geen goed contact heeft gehad met zn vader. Hoe denk je dat de verstandhouding nu zou zijn, als dat contact wel goed geweest was? Nu beginnen ze dus al met een achterstand en dan is het veel moeilijker een relatie te herstellen. |
het gaat hier niet over laten kiezen. Hij heeft niet moeten kiezen. geen van ons beiden hebben de kinderen gedwongen om een "keuze" te maken. het zijn "ONZE" kinderen. vrij om ongedwongen en vrij met ieder van ons in ouderrelatie te staan. je wilt gewoon niet aannemen dat er moeders zijn die ook wel eens het gezond verstand hebben om het kind vrij te laten in zijn wensen en beleving. als een kind niet wilt gaan ligt dit niet altijd bij de andere ouder. En anders doel jij erop dat je noodzakelijk een kind moet dwingen om te gaan. Dat is alleen aan de orde als het kind bijvoorbeeld nog klein is. en op de persoonlijke vraag: Het is maar wat je wilt verstaan onder "herstellen" men ex heeft door zijn outing, van zichzelf een vreemde gemaakt. Hij was op een moment niet meer de vader die ze gewoon waren om te hebben. Als je dat moment die relatie had afgedwongen had dit volgens mij nooit meer goed gekomen. Mijn zoon heeft een hele weg afgelegd om zijn vader in zijn outing te accepteren. nu heeft men zoon, door zijn groei in zijn geloof vele dingen een plekje kunnen geven en gaat hij nu terug met zijn vader om.
Je kan echt niet vanuit jou "perfecte" situatie denken dat dat bij anderen ook zo werkt chat. Je moet al met 2 zijn wil je het voor elkaar krijgen dat kinderen daar geen schade door hebben. en het is zelden dat beide partijen even veel waarde hechten aan het belang van het kind... niet te snel oordelen dat men daarvoor geen moeite wil doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 april 2012, 12:04
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | En tenslotte nog dit. Weten jullie dat er periodes zijn in het leven van een jongen waarin hij meer heeft aan een vader dan aan een moeder? Vooral in de fase voor en tijdens de puberteit is het beter voor de ontwikkeling van de jongen om bij zijn vader te zijn, dan bij zijn moeder.... |
ik bedoel het net niet om het persoonlijk te maken... ik wil je gewoon duidelijk maken dat elke situatie anders is en je daar geen vaste mening kunt over uiten... zoals wat je hierboven nu zegt mooie redenatie, maar in praktijk kan het wel eens helemaal anders zijn. In mijn situatie was het nu net zo, dat in men zoon zijn puberteit (hij was toen 15), men ex zijn outing maakte. Men zoon heeft 2 jaar nodig gehad om dit te kunnen plaatsen. Misschien had men ex inderdaad beter gewacht toen de jongen al volwassen het huis uit was dat bedoel ik met een keuze die iemand maakt de situatie bepaald. en dan kan je vinden dat de ontwikkeling van een jongen op die leeftijd beter bij de vader zou zijn. Dan moet de opgroeiende jongen dat ook wel zelf willen. Argumenten komen hier niet aan te pas...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 april 2012, 10:29
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Soms heb ik het idee dat vrouwen dat wel heel snel vinden. Vaak zoeken ze naar argumenten om vooral de vader buiten spel te zetten.. |
ik heb nooit ooit de vader uit het spel gezet en ik zoek geen argumenten. Het argument lag bij hem zelf door de keuzes die hij zelf gemaakt heeft. Je moet eens proberen niet alles vanuit je eigen situatie te beoordelen? je kan ook wel eens het idee hebben dat er zich situaties voordoen waarin vader (en kan ook moeder uiteraard) zelf de sfeer van omgang met kinderen heeft vastgelegd door zijn eigen keuze... zoveel faktoren spelen hierin een rol. Scheiding is al moeilijk genoeg voor de kinderen, dus laat het dan ook aan de kinderen vooral over wat ze zelf willen of aankunnen. Sommige kinderen hebben gewoon meer tijd nodig om zich aan te passen aan een bepaalde ontwikkeling. Zolang dat beide partijen maar oprecht en eerlijk willen vechten voor het welzijn van het kind en niet naar hun eigen bevestiging en ego willen handelen;
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 april 2012, 00:44
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Toch wil ik hier een aantal dingen bij opmerken. Rust is maar betrekkelijk hoor. Wat denk je dat een kind moet verwerken als het de vader een poos niet mag zien. Dat maakt het voor het kind alleen maar moeilijker. Dan is het zijn vader kwijtgeraakt en waarom eigenlijk? Scheiden is een heel moeilijk proces, maar om de vader dan in het begin maar meteen uit te schakelen geeft nog meer emotionele schade. Als een kind zowel van de vader en moeder mag houden, kan het het allerbeste verwerken. En wat dat betreft spreek ik uit ervaring.... |
zoals jolan aangeeft is iedere situatie anders er zijn nu eenmaal situaties waarbij het ongezond is om naar een bepaald ouder verplicht te moeten gaan als de relatie totaal verstoord is... dan is het inderdaad voor het kind beter om het ff wat langer tijd te geven; voor een bepaalde reden ging bijvoorbeeld men zoon ook een hele tijd niet naar men ex. en met dwang had dat alleen maar erger geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 april 2012, 18:03
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tja, dat is ook nog een mogelijkheid; ik ben wel benieuwd hoe anderen de (eventuele) bezoekregeling ervaren? |
Hier doet men dochter het regelen zelf met haar pa... gewoon omdat zijn situatie met zijn partner en werktijden zo vaak vast lopen dat ze het dan ook maar liever zonder stress regelen wanneer het voor dochterlief een wens is en voor pa een mogelijkheid...
uiteraard is dat dan ook weer pas mogelijk naar gelang de situatie en leeftijd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 april 2012, 17:41
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging.
|
|
|
XABIA794 schreef: | ]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=18p8OyYgUhU#! | [/url][/quote]
ik heb jou link even tussen de URL geplaatst dan kan men die gelijk aanklikken... mooie link
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 april 2012, 17:32
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging.
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 april 2012, 11:41
Onderwerp: gescheiden...
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik interpreteer net zo als ik dat wil......en dat doe jij ook aardig zo te lezen in je bovenstaande opmerking......... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 16:35
Onderwerp: gescheiden...
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je kan hier van alles deponeren en zeggen maar voel je dan ook niet gelijk zo aangevallen ........... |
ik voel me niet aangevallen , ik bedoelde gewoon dat pieter zijn verhaal toch ook mogelijk mag deponeren zonder schandepaal
|
|
Naar boven |
|
|
|