Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 23:56
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Jaja dat hebben er meer gezegd |
Mariska en ik zijn wel twee vrouwen hé! dus wees ècht maar gerust, ik ben hetero
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 23:53
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Allemaal Vandaag heb ik een leuk hondje weer in mn tent gekregen vn 6 maanden oud prachtig want ik had 6 jaar geen hond meer maar het geeft wel weer een hoop plezier in je huis. Sjalom. Martin |
Leuk Martin, ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 23:50
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik geloof niet zo in balans, mensen zijn niet zo vaak in balans, want in balans zijn betekent geen emoties hebben. Ik geloof ook niet in navelstaren of zelfonderzoek, dat geeft de neiging dat men stil blijft staan. Ik geloof dat over het algemeen rouwverwerking een vrij natuurlijk proces is, waar we weinig invloed op kunnen uitoefenen. Je groeit er vanzelf doorheen. En littekens, wie heeft die niet? Je kunt me verwijten dat ik veralgemeniseer, een argument dat vaker gezegd wordt, wat naar mijn idee nergens op slaat. Als je het met me eens bent, veralgemeniseer ik niet... |
je uitspraak "als je in balans zijt betekent dit dat je geen emoties hebt"!!!! dat begrijp ik niet Chat? hoe bedoel je dit?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 11:41
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Heel goed nieuws, onze broer is zo goed hersteld dat hij huiswaarts mag! nu 11 dagen is zijn toestand omgekeerd, en zo vlug gebeterd dat hij naar huis kan.
Dank aan God en aan alles die gebeden hebben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 23:37
Onderwerp: Echt of onecht???
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Hm, waarom gemakkelijker gezegd dan gedaan ?? Gedragspatronen zijn vaak aangeleerd, dat kun je ook weer afleren. Volg bijvoorbeeld eens een assertiviteits training. Je mag dan wel zeggen dat "te goed van vertrouwen" deels met je karakter te maken heeft, maar het is goed om dat stukje "te" er vanaf te halen. Het stukje "te" brengt de mensen vaak in de problemen...... |
wanneer ik 99 jaar zal zijn Cross, zullen de assertiviteitstrainingen hun gevolgen te zien zijn en misschien is die "te" dan ook verdwenen!
ja heb dit al gevolgd hoor, is ook al verbeterd, maar hangt af van de situatie en de personen,
en dat afleren gaat niet zo snel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 23:16
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Huh tegen wie??? |
niet jaloers zijn leonard, je hebt niets te vrezen van mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 23:10
|
|
|
ik hoop dat CM mijn bijdrage vlug ontvangt, zoniet is het binnen 2 dagen -tijdelijk- gedaan! help heb betaald voor een kwartaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 23:06
Onderwerp: Rol vader na echtscheiding
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Weet zeker marylien dat er genoeg leuke mannen op deze wereld rondlopen en die angst is te begrijpen en één ding die angst gaat pas weg als de ware Jakob is verschenen. |
dank je Leonard, ben niet echt wanhopig, zou wel graag een partner hebben, maar leef nu niet bepaald "ongelukkig"! ik zie wel wat komt
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op dinsdag 1 maart 2011, 23:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 22:55
|
|
|
LISA610 schreef: | Lieve Marylien. Als ik jou verhaal hoor, kan ik me voorstellen dat jij je niet helemaal kunt verplaatsen in het feit dat er mensen zijn die wel goed contact hebben met hun ex-man. Maar ga er nu niet meteen vanuit dat de mensen die na de scheiding weer een goed contact met hun ex-man hebben gekregen, vooral ook in het belang van de kids, zonder reden gescheiden zijn. Stellen dat je nooit gescheiden zou zijn, als je achteraf had kunnen zeggen dat je ex-man een leuke man is wekt de indruk dat je daarvan uit gaat. Dat is in mijn ogen iets tekort door de bocht. Want ja, ik heb gelukkig een vriendschappelijke band met mijn ex-man, maar mijn scheiding was echt niet zonder reden en is ook niet over één nacht ijs gegaan. Het heeft jaren geduurd voordat we die knoop door hakten en tegen die tijd waren we drie relatietherapeuten verder. Ik heb nooit gewild dat mijn kinderen zouden opgroeien als kinderen van gescheiden ouders. Ik had mijn kinderen veel liever de stabiele en veilige gezinssituatie gegund die ik zelf heb gekend.
We hebben er alles aan gedaan om er iets van te maken, juist voor de kinderen. Ik kan dan ook oprecht zeggen dat ik voor ons huwelijk heb geknokt. En nee, die knoop doorhakken was geen makkelijke beslissing. Maar gelukkig is het goed uitgepakt, juist ook voor onze kinderen doordat we nu op een betere manier met elkaar omgaan en ieder onze eigen rol vervullen in het leven van onze kids.
Ik begrijp dat jullie scheiding een heel andere achtergrond kent en ik schrik van wat jij hebt mee gemaakt. Het bevestigd mij opnieuw dat ik veel heb om dankbaar voor te zijn omdat het bij ons anders is gelopen. Ik hoop voor jou dat je alles wat je hebt meegemaakt een plek hebt kunnen geven, hem hebt kunnen vergeven en het verleden los hebt kunnen laten. En meid, vergeet één ding niet: ze zijn gelukkig niet allemaal zo! Juist daarom hoop ik dat er iemand jouw pad zal kruisen die je dat aan den lijve zal laten ondervinden. |
dank je Lisa...
begrijp me niet verkeerd hé, ik trek jullie reden tot echtscheiding helemaal niet in twijfel hoor, je moet je absoluut niet verantwoorden!!! Ik vind het ergens tof dat jullie in een goede of betere verstandhouding met elkander overweg kunnen, vooral voor de kinderen ook!
of ik het kunnen vergeven heb? moeilijke vraag, heb hier al vaak over gedacht, en het al vaak geprobeerd, of ik er in gelukt ben? denk het niet...... weet het eigenlijk niet,
(ben er nog altijd bang van)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 15:30
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: |
Er is niets mis met het feit dat je behoedzaam bent, maar laat dat niet teveel merken, m.i. ik zou daar op afknappen. Maar als je te goed van vertrouwen bent .... daar zou ik ook op afknappen. In een latere posting schrijf je "ik mag er zijn" .... Nou laat dat dan ook merken en laat die achterdocht (HEEL behoedzaam) maar achterwege. Als je duidelijk je eigen grens aangeeft, dan geef je ook HEEL duidelijk het signaal af "IK MAG ER ZIJN".
Ik denk trouwens dat dit voor zowel mannen als vrouwen geldt, stel duidelijk je grens en "Je Mag Er Zijn". Ben het wel met je eens, als er geen "klik" is, wees eerlijk naar elkaar, en ga niet zomaar alle contact uit de weg. |
Is wel makkelijker gezgd dan gedaan Cross! Ik denk niet dat je een behoedzaamheid of gereserveerheid kan verstoppen. Net zo min als een tegoed van vertrouwen, dit laatste is volgens mij een beetje gekoppeld aan je karakter.
met het allerlaatste "geen klik: wees eerlijk..." volkomen mee eens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 15:22
Onderwerp: geweten
|
|
|
MARIA576 schreef: | Ik ben het helemaal met je eens Grace: als je eerlijk bent t.o God en jezelf, zal je geweten (God's stem) je leren hoe je moet handelen. Toch zou ik er nog wel een kanttekening bij willen maken: het kán zo zijn, dat je van jongs af aan iets is aangeleerd. Bijvoorbeeld: 'als je dat of dat doet, ben je slecht.' Wanneer je dat maar lang genoeg hoort, lijkt het of je geweten tegen je zegt, dat je slecht bent, als je het toch doet. Is dat dan ook (van) God? Ik geloof het niet. Zo heb ik een moeder gehad die erg streng was. Té streng. Zelfs toen zij al overleden was, had ik het gevoel, dat ze over mijn schouder meekeek en afkeurend naar me keek. Ik voelde me vaak schuldig als ik mijn eigen keuzes maakte. Je schuldig voelen en een slecht geweten...worden vaak met elkaar vergeleken of op één lijn gezet. Ik heb mezelf, met God's hulp, los gemaakt van mijn moeder. En mogen leren dat ik mocht gaan leven. Mijn geweten klaagt me nu minder aan dan vroeger...terwijl ik juist eerlijker t.o God en mezelf geworden ben! |
ik kan hier inkomen Maria, je geweten kan heel klaar en duidelijk zijn, maar je kan je ook schuldig voelen zonder dat hier een reden voor is, denk dat dit gedeeltelijk komt door te weinig zelfvertrouwen (waar ik soms wel eens mee worstel), en hier weet ik niet altijd of ik mij terecht schuldig moet voelen of niet, je kan zaken bij God brengen, en er een hele tijd niet meer aan denken, en dan plots is het er terug, werkt een geweten met getijen? kan het zijn dat je jezelf niet vergeven hebt? soms toch verwarrend vind ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 15:10
|
|
|
MARIA576 schreef: | precies! !!! Ik vind mijn exman een leuke man...maar niet als mijn echtgenoot. Toch kan ik ook terugkijken...en denken aan alle mooie, fijne, leuke en liefdevolle momenten die we wél met elkaar hebben gehad. Niet alles was 'kommer en kwel' in ons huwelijk. Ik zou het leven wat we gehad hebben, onrecht aandoen, als ik dát zou zeggen. |
hier sta ik dus echt van te kijken, fijn voor jullie dat dit kan, maar onbegrijpelijk voor mij, .......... zal maar hier stoppen met mijn verhaal,
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 2 maart 2011, 11:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 00:40
Onderwerp: geweten
|
|
|
woensdagavond hoop ik de bijbelstudie te kunnen bijwonen (hoop dat ik mijn verlof krijg) over "Het geweten".
Wat denken jullie hierover? Soms is een geweten zo helder maar soms vind ik moeilijk onderscheid te maken tussen een eigen geweten en satan die je maar blijft overtuigen dat je verkeerd bent, Wat is jullie ervaring hierbij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 00:29
Onderwerp: Geen foto
|
|
|
LISA610 schreef: | Meer een kwestie van opoffering omdat mijn oudste heeeeeeel graag wilde springen, maar alleen als zijn zus of zijn moeder ook ging. Zijn zus wou niet, dus... Maar eh, kan het aanraden hoor: geweldige ervaring! En nu gelijk maar weer ff on topic. Ik heb deze foto als profielfoto vanwege t forum, maar bij mijn profiel staan er nog een stuk of drie en daar staat mijn koppie wel degelijk op |
WAUW Lisa! ik krijg een stilstand van schrik!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 00:24
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik ben het wel met je eens Chatuliem...... kunnen zijn. In de loop der jaren heb ik al veel mensen leren kennen, of kennisgemaakt met, en lang niet altijd klopte het met het beeld wat ik had van die persoon naar aanleiding van het forum of de chat(box). Vaak zijn de mensen als je ze ontmoet irl veel leuker, niet meer virtueel .... Wat me wel opvalt, de mensen waar je wat intensiever contact mee hebt op CM, door mail of eventueel telefoon, die blijken vaak wel aan dat beeld te voldoen. |
Ik ken persoonlijk nog geen mensen van de chatbox (ligt mij zo niet het gaat allemaal zo snel en dan nog weten tegen wie je praat), maar mijn ervaring op het forum is dat er koel of rationeel geschreven wordt, waardoor je weinig empathisch gaat reageren, en hierdoor denk ik kan je de persoon niet zo vlug en goed leert kennen, wel krijg je een beeld van zijn of haar ingesteldheid (en ook wel van een IQ) Op het topic mijn mooiste / mijn slechtste moment krijg je wel lieve of meelevende reacties waardoor je iets meer voeling krijgt met de mensen, Algemeen denk ik inderdaad dat de meesten in real life beter meevallen dan zoals we elkander hier leren kennen. Ik vind zeker niet dat we ons anders moeten voordoen, blijft toch niet duren!
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op dinsdag 1 maart 2011, 00:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 00:09
Onderwerp: De weg de waarheid en het leven
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik denk dat je het kunt vergelijken met het volgende voorbeeld: Je hebt de zon, de maan en de sterren… die hebben gemeen dat het "een hemellichaam" is… maar het zijn wel 3 verschillende lichtbronnen. (Of de mens, het is maar 1 mens en toch heeft het en een ziel en een geest en een lichaam, 3 in 1 zeg maar. Zou je het daar ook niet mee kunnen vergelijken ? of in elk geval wat bij voor kunnen stellen ?).
Wat ik al zei, het is een mysterie, omdat ik denk dat je je als mens het zo moeilijk kan bevatten (net als het feit dat God alles in Zijn hand heeft). |
Ik vind het een mooie vergelijking Susannah, vond dit ook soms moeilijk te bevatten (en blijft wellicht niet te bevatten omwille van het mysterie), maar ergens maak jij het een stukje makkelijker! Zo had ik het nog nooit bekeken!
ik leer hier veel bij hoor
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op dinsdag 1 maart 2011, 00:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 00:00
Onderwerp: De weg de waarheid en het leven
|
|
|
LEONARD480 schreef: | In je profiel lees ik dat je baptist bent toch ....kwam het volgende tegen. m.n. punt 6 .De Heilige Geest
http://www.baptistenpapendrecht.nl/files/brochures/deel3_verkortebelijdenis.pdf |
mag ik vragen wat "baptist zijn" inhoudt? (tov of mbt de Heilige Geest?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:40
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik ben het toch niet helemaal met je eens....... Je moet oppassen dat je niet iedereen gaat bekijken vanuit normen die voor jou aanvaardbaar zijn......Wie weet heeft een ander andere normen die prima zijn alleen niet die van jou zijn..... |
ja kan je hierin ook geen ongelijk geven, mijn normen zijn niet jouw normen of haar of zijn normen........ ik denk dat wij allen een beetje praten vanuit onze leefwereld en ervaringen hé
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:37
|
|
|
bedankt voor de toelichting Chat, af en toe denk ik al eens dat je serieus moet gestudeerd hebben om hier actief aan het forum te kunnen deelnemen....... dus je verduidelijking was welkom (zou het wel eens opgezocht hebben ook hoor als ik tijd heb)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 12:06
Onderwerp: quizzie
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vreuge der Wet vond ik wel interessant maar ik lees dan toch liever een boek van Chaim Potok........
En een watje?? Ben gewoon een gevoelig type..... |
Ook als gevoelig type kan je toch een sterke vrouw zijn Willemijn, onderschat jezelf niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 12:02
Onderwerp: Adam en Eva en het nageslacht
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik heb alleen de eerste regel geschreven hoor. De rest is niet van mij. |
klopt was van mij geschreven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 11:57
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vind het wel een beetje een eisenpakket hoor........ En vullen we het niet heel erg voor een ander in? Dit zijn de punten en als je daar aan voldoet kan je van jezelf houden???? Was het maar zo simpel..... |
inderdaad Willemijn, het is niet zo simpel, en bij anderen gaan andere punten ook nog meespelen, maar volgens mij zit er toch wel waarheid in dat je OOK van jezelf moet houden om te kunnen van een ander houden, heeft ook niets met egoïsme te maken, eerder met "behandel je naaste zoals je zelf zou willen behandeld worden", als je voor jezelf sommige noden niet herkent en erkent, zal je deze ook niet voor een ander herkennen, wat niet wegneemt dat overal uitzonderingen zijn,
we hadden ooit een student en die "stonk" doodgewoon, triest verhaal eigenlijk want die ouders hadden hier geen probleem of geen geur naar.... niemand wou die student aan zijn bed om erdoor verzorgd te worden, en de student (20-tiger) zelf bleef er maar zo geurend bijlopen ondanks opmerkingen van begeleiding, als die het probleem niet snapte en de noodzaak niet snapte, hoe zou je willen dat deze voor anderen kan zorgen???? misschien extreem voorbeeld zal je denken, maar het is toch realiteit! soms dacht ik kind kom eens een jaar bij mij wonen......... feit was dat de student zelf ook geen echte liefde kon geven, en dit kwam net zoals het zich niet verzorgen door een verleden! vandaar dat volgens mij deze schijnbare uiterlijke oppervlakkigheden soms verbonden zijn aan diepere oorzaken! Ik denk dat deze mensen pas liefde kunnen geven als ze herstellen van hun kwetsuren, en als ze zelf heel veel liefde en vertrouwen ontvangen!
maar ik wil hier ook aan toevoegen dat men niet allen en alles over dezelfde kam mag scheren; iemand die "slordig" is in zijn huishouden heeft soms wel een heel warm hart voor anderen!!!
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op maandag 28 februari 2011, 11:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 10:04
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het gaat er bij om bij die 5 punten dat er een basis bij je zelf is neergelegd om ook zorgzaam voor een ander te kunnen zijn. En ik heb het niet over vetzucht, dat maak jij ervan.
God vraagt van ons om goed voor ons zelf te zijn en dat begint bij die basis. Zonder goede basis kan er ook geen zorg en omkijken zijn naar je naaste.
En deze 5 punten die ik opsomde kom ik regelmatig tegen. En daar knap ik op af. |
Ben ik volledig mee eens. Iemand die voor zichzelf niet kan zorgen kan ook niet voor een ander zorgen! Iemand die zichzelf verwaarloosd zal ook de noden van een ander niet zien! en neen Rebecca, ik vind dit niet oppervlakkig, deze schijnbaar oppervlakkige punten zijn onlosmakelijk verbonden met dieper liggende oorzaken en redenen! zo zal je vaak zien dat misbruikte mensen voor zichzelf niet goed zorgen, ze vinden zichzelf immers de moeite niet waard, ook begrijpelijk hoe werden ze behandeld? deze mensen moeten eerst herstellen en genezen vooraleer ze zich kunnen openstellen voor de ander, en ook dan pas zullen ze aan de ander liefde kunnen geven. Ook zullen ze moeten vergeven, en dit is ook niet zo makkelijk omdat het in de bijbel staat, ook aan vergeven gaat soms veel bidden en een hele lange weg vooraf!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 14:09
Onderwerp: Te laat op date / afspraak komen
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ach sommige mensen (vrouw waarvan ik de naam hier niet zal noemen) laat hem, opgeladen en wel, in een bak met water vallen .... heb je er dus ook niets aan (of niet jasmyn) .... |
kan toch gebeuren Cross,
heb het ook wel eens gehad, ik ijverig poetsen om een mooi net huisje te hebben, waait mijn venster open en wordt mijn mobieltje alzo via het vensterkader van de vensterbank geduwd, recht de onderstaande emmer binnen, tegen ik dit gezien had was geen reanimatie meer mogelijk daar gingen mijn contacten en nummers.............!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 14:04
Onderwerp: samen wonen en later pas trouwen ?
|
|
|
MAR907 schreef: | Geen enkele kerk moet je vertrouwen zelfs geen mens.... Laat God door je heen spreken Hij kent het antwoord.... |
Hier ben ik het eigenlijk volledig met je eens Mar, hoe goed men het ook bedoelt, hoe zeker men ook is dat men het bij het rechte eind heeft, ik geloof OOK dat GOD soms wel gewoon rechtstreeks tot jou spreekt, en dat dan dat antwoord voor jou de enige echte waarheid is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 13:13
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd heb ik eerder aangegeven dat ik dit een zeer ongeestelijke aards gerichte houding vind: je moet van jezelf houden om een ander lief te hebben. Per definitie zeer narcistisch gesteld vind ik. Narcisten houden van zichzelf en ik geloof niet dat God dat van ons vraagt. |
laat mij een voorbeeld geven Chat hoe ik dit zie: ik ga dagelijks iemand verzorgen, voor en na het werk, probeer er zoveel mogelijk te zijn en alles goed te doen, tot ik zo moe ben dat ik het gevoel heb er bij te vallen, niet meer te kunnen, dan vraag ik iemand anders om het eens over te nemen, zodat ik zelf eens tot rust kan komen (als je dan het geluk hebt dat iemand kan en wil overnemen) als ik dan een dag of twee dagen later opnieuw paraat ben, vind ik mij geen narcist, maar ik vind bovenstaand wel een voorbeeld van ook van mezelf te houden, om van daaruit van anderen te houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 12:41
Onderwerp: Verlegenheid of niet weten hoe te beginnen
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Wat is er met Mar ...heb ik iets gemist ???? |
MAR907 schreef: Haha het voorjaar is voor mij al begonnen
dus dacht ik dat hij vlinders voelde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 00:30
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mooi Chatuliem.....vraag me alleen af wat ik vroeger nu in hem zag , maar het nummer blijft prachtig! Dank je wel..... |
idem dito willemijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 00:26
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Vandaag in de krant gelezen dat een goede kennis uit het verleden voor de rechtbank staat: beschuldiging ontucht met minderjarige, bezit van kinderporno. Terwijl hij een paar jaar geleden een getuigenis gaf, dat God hem daarvan bevrijd had. Ik voel me enorm belazerd en kwaad en ben blij dat ik op dit moment geen contact met hem heb. |
Heel erg en pijnlijk Chat, weet ook hierop niet wat te zeggen, begrijp je kwaadheid, het moet maar je kind zijn die het slachtoffer is............ dat satan zovele mensenlevens kan kapotmaken, soms moet ik toch eens denken : God waarom kan je dit toelaten??? Ik bid vooral voor de kinderen, nochtans moeten we mss ook voor hem bidden............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 00:23
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARY052 schreef: | Vanmorgen via de gemeentemail van de kerk een verschrikkelijk bericht ontvangen. Een zendingsechtpaar van onze gemeente is vannacht in Kenia overvallen, waarbij hij doodgeschoten is, en zij verkracht. De kinderen zijn ongedeerd maar waren getuige van het drama.
Dit is niet te bevatten.
Mary |
zo erg Mary, weet niet goed wat te zeggen, zal voor de kinderen en de moeder bidden! pfff..........niet te bevatten !
|
|
Naar boven |
|
|