Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 09:56
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Hay Sweet... van harte gefeliciteerd met je verjaardag en hopen op nog vele jaren in gezondheid erbij. Een fijne dag toegewenst vandaag.
Voor de rest alle andere jarige ook proficiat!
Groetjes Carien.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op zaterdag 2 oktober 2010, 12:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 09:36
Onderwerp: wie kan goed raden cq.gokken?
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik hoop ulieden dat binnenkort te melden |
Het is te hopen dat het heel snel is Pieter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 09:30
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | da's pas bezopen! sorry dat ik het (hier)
Griffin...je hoeft niet zo boos te reageren, en waarom zou dit niet kunnen?
Was maar een grapje van CM, (maar blijkbaar kan jij daar niet tegen. )
zo zeg. Cornelius Marinus, oké. maar dan een roepnaam Harm? maak er dan Cor of Martin van, dan heeft het nog enige link met de doopnamen...
(maar het wordt toch een meisje ) |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 23:21
Onderwerp: Concurrentie
|
|
|
PIETER649 schreef: | hier reageer ik niet op... veul te makkelijk... een inkoppertje zelfs |
Ik zal wellis een foto maken van het schaap.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:38
Onderwerp: annette
|
|
|
PIETER649 schreef: | Mede namens Annette hartstikke bedankt voor jullie beterschap- en sterktewensen! Doet ons goed!
Ondertussen is Annette aardig aangesterkt weer, maar moet onder controle blijven, ik had gisteren verwacht dat ze in ieder geval voor t weekeinde naar huis zou mogen, maar dat feest gaat voorlopig niet door.
ff afwachten dus nog... |
Pieter en Annet...het is toch fijn om zoveel goede vrienden te hebben, ik hoop dat er al snel een berichtje staat dat er een baby is geboren.
Groetjes en een hele grote knuffel voor Annet, en een heel klein knuffeltje voor ons Pieterke.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 19:51
|
|
|
HANNAH810 schreef: | |
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op vrijdag 1 oktober 2010, 19:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 11:35
|
|
|
PIETER649 schreef: | das wel fijn... een hoop rooie ooienkontjes dus |
Het moet niet erger worden.. er loopt er eentje met een rooie kop.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op vrijdag 1 oktober 2010, 11:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 11:33
|
|
|
GRACE585 schreef: | Hier kun je alvast gaan raden of Pieter en Annette een zoon of dochter krijgen en wat de naam gaat worden!
Succes!
vul de lijst maar aan.
carin 303.......zoon pieter jr. mario216.......dochter annie grace585........zoon sam griffin748 .......meisje eva jonathan890......meisje helga....spreek uit als ''hèlkaa'' van Allo Allo Tess731........meisje Petra Marijan072........meisje Marijan (de wens is de vader van de gedachte Loes550............meisje Yoninah (hebreeuws: kleine duif) inka401.........tweeling meisjes anniebal en anniebol martin695.....tweelingmeisjes visser....tweeling jan en saar jolan931 ....jongen cm eva ....tweeling heidi en peter | Carien denkt een manneke...Cornelis Marinus (CM) roepnaam Harm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 10:11
Onderwerp: annette
|
|
|
Hay Pieter en Annet, ik hoorde net in de chat dat Annet in het ziekenhuis ligt. Sorry Pieter,ik wist het niet... anders had ik gisteravond wel gevraagd hoe het met Annet was. Het is wel beter voor haar en het babytje dat ze nu in goede handen is, al is het voor de thuisblijvers niet leuk, vooral voor jullie kinderen .
Ik wens jullie veel sterkte toe en we hopen dat we binnenkort een leuk berichtje krijgen.
Groetjes Carien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:57
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Om je maar uit de droom te helpen: Carien heeft twee rammen, die haar ooen moeten dekken. En deze rammen heten Chat en Pieter... |
Het zijn dus ooien en geen oenen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:56
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik vat m ook niet geheel... ik date al sinds eind april 2008 niet meer |
Wel leuk die humor van Chat.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op donderdag 30 september 2010, 07:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:55
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | hebben we t niet over wolven in schaapskleren gaat t over schapen die schapen kapen zielig zeg....geef die chat-ram een pilletje dat ie ff wat sneller zin krijgt. dan is pietertje hem niet steeds voor. |
Chatje heeft vandaag zn best goed gedaan, dus geen pilletje nodig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 08:35
|
|
|
Hay Leanne, van harte gefeliciteerd met jou verjaardag. Ik hoop dat je een gezellige, leuke dag mag hebben met je kids, familie en vrienden.
Groetjes van Carien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 22:52
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Toen er na een pijnlijk dagje in bed een heerlijke maaltijd voor me gekookt werd vanavond, dank je pieter De bossche bol als toetje was trouwens ook niet verkeerd |
Het was toch wel een bol van bakkerij de Groot ? Dat zijn de lekkerste, ik hebter vanmiddag ook nog eentje op Oeps ik was aan de lijn..helemaal vergeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 11:39
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | en dan.....................................
kan ik hier melden, wat het slechtse moment was van vandaag.....
in plaats van jas aan trekken, om kwart voor 1 naar mijn werk te gaan. gelijk ging de foon........................... het ziekenhuis... of ik om 15 uur wilde komen, .. kan niet zei ik, ik moet werken..........
heel belangrijk!! dat he vanmiddag komt...... hoorde ik..........
in ziekenhuis kreeg ik te horen dat ik erg ziek ben, nier kanker en spoedig geopereerd moet worden..waarschijnlijk over 2 weken..... de gehele nier moet er uit..........en wat er meer uit moet. verdoofd zat ik daar, hele middag in ziekenhuis, mijn vader en zusje waren met mij mee....
zo ineens mag ik niet meer werken, en...moet mij gaan voorbereiden...
ik kan nu even niet slapen, buiten liederen om die in mijn hoofd zingen. zijn er ook praktische gedachten die in mijn hoofd rondgaan.... hoe moet dit, hoe moet dat...
ik duik mijn bed zo maar weer in, en neem psalm 23 maar in gedachten mee...De Heer is mijn herder... en ik ga daar in mijn hoofd over zingen...................... |
Piekie, heel veel sterkte toe gewenst.
Groetjes Carien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 12:34
Onderwerp: De angst alleen te blijven
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Hebben jullie wel eens overwogen om een alarmsysteem of een hond aan te schaffen? Lijkt me best moeilijk, als je last hebt van zulke angsten. Gelukkig heb ik buren vlak naast me wonen, die me zeker horen als ik hard ga gillen. |
Ik ben blij dat ik geen angst ken, als ik er midden in de nacht uit moet voor mn dieren,en ik zou bang zijn.. dan kan ik beter in de stad of midden in het dorp gaan wonen. Ik woon midden in de polder en mn buren wonen 500 meter van mij vandaan. Ik kan ze cht niet beroepen als er iets zou zijn. Ik heb wel een paar waakhonden, daardoor voel ik mij wel veiliger. Alleen s avonds laat alleen thuis komen, dat is iets minder. Ik denk maar zo...als ze mij weg halen en het wordt weer licht..laten ze mij vanzelf weer gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 09:25
Onderwerp: Wanneer ben je verslaafd aan je PC ?
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | - De helpdesk belt jou voor hulp.
- Iemand verteld je op je werk een grap, en jij reageert met: "LOL"
- Als iemand je vraagt wat je zei, antwoordt je met: "Scroll ff trug."
- Je typt niet langer nauwkeurig met de bijbehorende hoofdletters en complete zinnen.
- Je lacht niet meer, maar zegt voortaan: "heheheh..."
- Je weet meer van de dagelijkse routine van je online vrienden, dan van je eigen familie.
- Je liegt over de tijd dat je online bent, als je daarop wordt aangesproken.
- Je smeekt je kennissen ook een chatprogramma te installeren, zodat je kunt "mailen".
- Je ontmoet mensen van het internet in het cafe, zonder hun eigen naam te kennen en gebruikt hun nickname.
- Je krijgt een identiteitscrisis als iemand een nickname gebruikt, die teveel op die van jou lijkt.
- Je verteld dat je bloeddoorlopen ogen van een feest komen, ipv heel de nacht online zijn.
- Je trouwt met je cybervriend(in), neemt beide een eigen PC, om met elkaar te kunnen chatten.
- Je typt boodschappen naar je vrienden, terwijl je ze spreekt over de telefoon.
- Je weigert ergens te gaan werken, waar je niet de beschikking over internet hebt.
- Je logt in en meteen verschijnen er 10 boodschappen van vrienden, bij wie je in hun lijst staat.
- Je krijgt afkickverschijnselen, als je een paar uur niet achter je PC kunt.
- Het eerste wat je doet als je opstaat, is je PC opstarten.
- Je speelt online games elke dag van je dagelijkse leven.( Als je dat nog hebt! heheheh.)
- Je wacht gerust uren, tot een bepaald persoon online komt.
- Je online relaties gaan verder dan welke andere relatie dan ook in het dagelijkse leven.
- Als je 's nachts wakker wordt om naar het toilet te gaan, ga je naar je pc.
- Het valt je niet meer op, als iemand een typefout maakt.
- Je komt een chatbox binnen, en 23 personen reageren met {{huggs}} of ***kisses***
- Je gebruikt 30 minuten, alleen om van iedereen in een chatbox afscheid te nemen. |
Oeps...ik zit kort tegen een verslaving aan, daar ga ik vanaf nu iets aan doen..
Bedankt Jonathan !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 08:57
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PIETER649 schreef: | omdat dat een heel gpedkope, kinderachtige en makkelijke manier is om grappig te zijn op dit forum?? |
Achhh....Pieterke doen de vrouwtjes jou plagen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 20:47
|
|
|
Carien ow dr gaat iets niet goed, d8 dat ik onderaan de lijst kwam.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op vrijdag 17 september 2010, 20:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 15:28
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | PETRA IS WEER TERUG, WAT HEB IK HAAR GEMIST!!!!! |
Leuke humor heb je Chat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 07:34
|
|
|
Hay Marijan, van harte proficiat met je verjaardag en hopen op vele jaren erbij.
Eeen gezellige dag toegewenst.
Groetjes Carien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 september 2010, 22:44
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Hoe gaat het met de handtekeningenactie? Ik begin ze nu wel een beetje te missen hoor.
CM zonder Cross, vind ik (bijna) als een vis zonder water.
Of eh.....overdrijf ik nu en is dat alleen mijn beleving |
Nee hoor Marijan je overdrijft niet, ik mis Cros en Billy ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 september 2010, 16:30
Onderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ja hoor, uiteindelijk hebben wij het weer gedaan.
Hmm......eigenlijk vind ik het ook wel weer knap van ons! 'k Moet nog zien of het jullie gaat lukken, om een slotje op dit topic te krijgen.
|
Dat gaat de mannen zeker niet lukken, als het te bont gaat worden grijpt Chris wel in. Geen plezier dus voor de mannen dat wij (dames) een slotje krijgen.
Wij houden het altijd netjes heh dames?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 23:43
Onderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
|
|
|
PIETER649 schreef: | tja, mn teller staat op 2 momenteel... miljoen gulden kwijt geraakt aan n goeie vriend in 1994-1995 half miljoen euro kwijt geraakt aan mn ex in dat huwelijk....
ik ben best ietwat wantrouwend geworden ja... gek eigenlijk |
En dan het nog gek vinden dat je rood staat op de bank?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 18:59
Onderwerp: ROOS
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | A.s. vrijdag moet Roos166 geopereerd worden aan narigheid in haar borst, iets wat misschien op borstkanker duidt. Zullen we met z'n allen voor Roos bidden? |
Roos...heel veel sterkte voor morgen, hopen dat de operatie mag slagen en de uitslag positief is.
Groetjes carien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 13:18
Onderwerp: Gezocht: Sjouwers m/v
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nee, zinga; het bed erin en grace aan de trekhaak, snap dat nou toch!! |
Ik zou wieletjes onder het bed maken, een touw aan de trekhaak en het bed erachter met Grace erin. Wel je pyama aan hoor Gracy, stel dat je kou vat! Wel voorzichtig rijden Griffy. ( ik zie het alvoor mij)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 13:11
Onderwerp: niet altijd een antwword op mail
|
|
|
ERIK390 schreef: | carien de 1 heeft nu eenmaal altijd geluk en de andere heeft altijd pech maar er is troost je bent daarin niet de enige wij als boeren kijken ook graag naar buurmans gras wat ook vaak groener lijkt dan je eigen maar als de dieren het maar vreten willen en er voldoende uit kunnen halen is ook dat gras goed genoeg je kunt toch niet meer dan zat eten |
Erik...neem mij aub niet serieus in die dingen hoor!
Ik gein maar een beetje, moet af en toe op zn tijd heh ik heb een heel mooi leven, geniet er ook elke dag van. Wat is er nu mooier dan met dieren te werken, heerlijk in de vrije natuur, , geen gezeur van je baas.
Mn schaapjes lopen heerlijk in het groene gras, en het is nog groener dan bij de buren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 11:40
|
|
|
PIETER649 schreef: | vandaag sta ik rood op de bank, dus treur maar niet dr blijft je toch iets bespaard... |
Wees maar blij dat het euroos zijn Pieter, valt het nog een beetje mee voor je.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 13:55
|
|