Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 11:16
Onderwerp: Ik ga op rei.s (2)
|
|
|
MAJARO438 schreef: | A.s. vrijdag vertrek ik voor 2 weken naar Schotland. Ik ga kamperen en rondtrekken langs de kust en ook isle of skye staat op mijn verlanglijstje. Dit roep ik al jaren, dat ik daar echt nog eens heel wilde gaan en nu is de mogelijkheid gekomen. Wauw! super de superrr.
gr Majaro |
Dat gaat echt een gave vakantie worden, Schotland is zooooooooooo mooi! Fijne weken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 09:57
Onderwerp: Ik ga op rei.s (2)
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | Hallo allemaal ,
Morgen vertrek ik naar Turkije . is daar 40 graden heerlijk effe genieten van zon , zee , strand en rust . Hoop mooi bruun weer terug te komen Ga naar het stadje Side . Moet erg mooi zijn wat ik gehoord en gezien hebt . Wens de mensen die nog op vakantie gaan een hele fijne vakantie toe , en kom gezond weer terug . En voor de thuisblijvers geniet van deze week . Enne .... voor de mensen die weer werken moeten werkse . zal na mijn vakantie wel effe stukje schrijven .
tot latersss doeiiiiiiii |
Fijne vakantie, geniet ervan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:58
Onderwerp: 21 aug. MOSSELDAG YERSEKE
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Bedankt voor de tip. Dat vind ik pas echt leuk
Opgeven met CMleden? Lijkt me leuk idee. |
Wat let je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:39
Onderwerp: wie weet hoe het moet?
|
|
|
MARIA576 schreef: | Bij mij lukte het via mediaplayer niet, hetzelfde probleem als Martin... Maar goed dat er meerdere mogelijkheden zijn! |
Haha, zeker te weten, maar voor mij gaat er toch niets boven de gewone radio.
Maar ik zal ze wel ff een seintje geven daar, wrs kampen er dan nog wel meer mensen met dit probleem.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:33
|
|
|
MARIA576 schreef: | Martin, ik heb het ook even geprobeerd. Als je 'via itunes' (op de site van grootnieuwsradio) aanklikt, lukt het wél. succes! |
Bij mij lukte het via mediaplayer ook. Het zou dus ook aan je computer of je verbinding kunnen liggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:28
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Mensen
Ik heb een probleempje ik luisterde altijd naar grootnieuwsradio via de comp maar sinds 2 dagen heb ik het probleem dat het niet meer lukt omdat zo gauw ik hem aanzet na 20 seconde geen geluid meer heb en dat hij het dan in de buffer zet en dan krijg ik later weer te zien dat hij zoekt naar de zender terwijlze wel via internet in de lucht zijn wie weet wat het kan zijn. Vriendelijk dank alvast. Sjalom. Martin |
Je hebt 3 manieren om ze te kunnen beluisteren via het internet, welke manier gebruik jij? Weet je dat je ook gewoon via de radio kunt luisteren?
Eventueel kun je ze een mailtje sturen: algemeen@grootnieuwsradio.nl Ik weet dat je dan wel even geduld zult moeten hebben, want ze reageren momenteel niet zo snel ivm de vakantie.
Mocht dit allemaal niet lukken dan kun je Wilfred of Hans ook nog via hyves bereiken.
Laat het maar even weten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:16
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik heb mijn oudste broer gebeld. Die zei dat het normaal was om overdag te timmeren en dat je overdag daar geen zeggenschap over hebt. Dat heeft me doen besluiten om die 2e keer (aangebeld buiten) mijn verontschuldigingen aan te bieden, en ze wel te laten weten dat ze na 22 uur stil moeten zijn. Mijn ervaring van eerder was dat ze gewoon snachts doorging en dat speelde vanmiddag in mijn hoofd toen ik ze hoorde timmeren. Ik heb vaak genoeg gedacht om erheen te gaan, maar doen is weer iets anders. Het feit dat ik amper nog een moment kan vinden in stilte zorgde ervoor dat ik overdags naar ze toewilde om erover te praten. Niet om te zeggen dat het timmeren niet zou mogen, maar om te vragen hoe lang het zou duren, maar goed, heb me daarvoor dus inmiddels voor verontschuldigd.
Ik vind het zelf wel zo eerlijk om dit erbij te vermelden. |
Idd heel eerlijk, goed van je! En ook goed dat je dat naar de desbetreffende mensen hebt kunnen toegeven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:45
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Hee Josina, bedankt voor je lieve woorden. Uiteindelijk nog eens met de vriend van mijn buurvrouw gesproken en dat ging goed. Ik zit er al een tijdje mee, dat ik niet meer tegen de geluidsoverlast van diverse buren hier kan... maar het geduld houdt een keer op, ik mis de stiltes waarin ik lekker eens op zondag een boek kan lezen, ik mis het dat ik eens rustig in gebed kan zijn... ja en hoe langer dat duurt, hoe minder ik er tegen kan. |
Graag gedaan hoor!
Fijn dat er uiteindelijk nog wel een gesprek tot stand gekomen is en ik hoop voor je dat, bij deze buren, het iets uitwerkt. Maar dan heb je nog de rest....
Ik kan mij levendig voorstellen dat je er zo langzamerhand niet meer tegen kan. Ik hoop en bid voor je dat er zicht mag komen op een rustiger stekkie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:00
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik dacht dat ik mijn slechtste moment al gehad had (wat ik uit het raam zag), maar er achteraan kwam dit... ik besloot naar de buurvrouw te gaan om te vragen of ze wilde praten over geluidsoverlast. Maar ze was aggressief, beweerde dat het haar huis was en ik daar dus niks over te zeggen had.
Ik heb gister al mijn huisarts gebeld omdat ik een oplossing zoek en weet dat ik het op deze manier niet lang meer volhoudt, mijn huisarts is echter op vakantie. De buurvrouw liet mij amper praten en de enige die nog wat beschikbaar was voor een gesprek was haar vriend die wel rustig was. Misschien heb ikzelf wel een probleem dat ik teveel hoor, weet het ook niet meer, ze luisterde niet waardoor ik op een gegeven moment maar ben weggegaan, bel ik mijn zus, maar ook die is op vakantie.
|
Dit is nou wat men, met recht, een off-day noemen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 15:31
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik maak me zorgen… Mijn slechtste moment was toen ik een kind hoorde gillen, ik keek uit mijn raam en zag een kind die regelmatig wilde wegvluchten van een volwassen vrouw maar deze vrouw trok dan op een volgens mij niet gezonde manier aan de arm van het kind en dat herhaalde zich enkele malen. In het begin dacht ik het is beter dat ik het aan ze overlaat, maar toen ik er over nadacht besloot ik mijn raam verder open te doen en er wat van te zeggen… ze vonden dat ik me er niet mee moest bemoeien maar ik riep dat praten met het kind effectiever werkt dan trekken aan de arm. Had ik me er niet mee moeten bemoeien ? Meestal kies ik voor die optie, het is immers mijn kind niet…. Bovendien ben ik niet eens een ouder… Ik trok me weer terug en zag het kind worstelen met zich loskomen van de volwassen vrouw die telkens aan het kind trok. (dat kun je ook op een normale manier doen denk ik dan)… toen ineens zag het kind kans te vluchten en ze stoof af op de andere volwassen vrouw, maar deze was onzeker (dacht ik te zien) en de andere (dominante) vrouw trok het meisje terug… de onzekere vrouw wilde wel maar wist geen raad met de situatie en zo kwam het meisje weer terecht in de handen van de dominante vrouw… even later gingen ze weer weg.
Ik hou mijn hart vast als ik deze situatie zie. Natuurlijk is het zo dat ik niet weet wat er aan de hand was, maar ik hoop en bid dat dit meisje in een gezonde omgeving wordt opgevoed en dat de volwassenen in haar omgeving doen wat goed is voor het meisje. Ja dat kan ook streng toespreken zijn of iets wat het meisje niet zo leuk vindt, maar het is nog altijd een kind, die de dingen nog moet leren, en een kind dat gebruikt wordt als touwgetrek tussen 2 volwassen vrouwen (die dominante zou ook een oudere zus geweest kunnen zijn, maar dat denk ik niet) vind ik niet normaal. God ontferme zich over haar. |
Wat een pittig iets om van getuige te zijn, mijn nekharen gaan al overeind staan bij het lezen alleen al. Dat arme meisje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:33
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIA576 schreef: | Het mooiste moment is...een paar minuten geleden! Ik ontdekte namelijk dat het zicht in mijn linkeroog (opeens?) sterk is toegenomen!!! Een compleet wónder voor mij want het zicht in mijn linkeroog is al vanaf mijn 10e jaar heel weinig: minder dan 15%. Ik was eraan gewend en mijn rechteroog ving het altijd prima op. Maar nu? Nu zie ik opeens méér dan alleen wat vage schaduwen met m'n linkeroog! Ik voelde al wel dat er 'iets' veranderd was en maakte me zelfs een beetje zorgen...tot ik mijn hand voor mijn rechteroog hield....wauw! ik ben BLIJ!!! |
Gaaf, meis, ik ben blij met en voor je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:31
|
|
|
MARISKA601 schreef: | En toch kan ik er geen afstand van doen...
Ik zou ze missen bij mijn middag tukkie.. een als voeten verwarmer en de ander als en washandje...
en no 3 gaat haar eigen gang... |
Toch wel gehecht aan ze hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:30
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Herkenbaar probleem.....wie wil mijn katten en de hond...gratis...mét mand en blik voor de brokjes.... ...... |
Hm, katten...nee, hond...jaaaaaaaaaa
Wat voor hond eigenlijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:28
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 6 augustus 2011, 12:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:24
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ja heerlijk hoor...
als je ze bezig ziet kan je moeilijk kwaad worden...
maar ja , als er 1 wasknijper op de grond ligt... liggen er 10 stukjes in de hondenmand....
waar moet ik mijn was dan mee ophangen.... |
Haha, ja, da's minder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:18
|
|
|
MARISKA601 schreef: | kattenkwaad... met de wasknijpers spelen...
af en toe aan het wasgoed hangen...
rommel maken... |
haha, ok. Wel gezellig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:14
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik kan het nu net niet gebruiken dat de katten op zolder aapjes doen....
wat een apen |
aapjes doen
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 6 augustus 2011, 11:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 09:45
Onderwerp: Incidenteel en eenmalig!
|
|
|
Psalm 16:
Behoed mij, God, ik schuil bij U.
Ik zeg tot de Heer: "U bent mijn Heer, mijn geluk. niemand gaat U te boven." Maar tot de goden in dit land, de machten die ik vereerd heb, zeg ik: "wie u volgt, wacht veel verdriet." Ik pleng voor hen geen bloed meer, niet langer ligt hun naam op mijn lippen.
Heer, mijn enig bezit, mijn levensbeker, U houdt mijn lot in handen. Een lieflijk land is voor mij uitgemeten, ik ben verrukt van wat mij is toebedeeld.
Ik prijs de Heer die mij inzicht geeft, zelfs in de nacht spreekt mijn geweten. Steeds houd ik de Heer voor ogen, met Hem aan mijn zijde wankel ik niet.
Daarom verheugt zich mijn hart en juicht mijn ziel, mijn lichaam voelt zich veilig en beschut. U levert mij niet over aan het dodenrijk en laat Uw trouwe dienaar het graf niet zien. U wijst mij de weg naar het leven: overvloedige vreugde in Uw nabijheid, voor altijd een lieflijke plek aan Uw zijde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:36
Onderwerp: 21 aug. MOSSELDAG YERSEKE
|
|
|
GIJS102 schreef: | Lijkt me niks die mosselen, zien er al vies uit... |
Wel in de schelp ja, maar gebakken zijn ze om te smullen. En zure (uit een potje) ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:30
Onderwerp: Kerkelijke verdeeldheid op CM
|
|
|
GIJS102 schreef: | Wat jij hier zegt is niet Bijbels Lees bv.Romeinen 8:30: En die hij tevoren verordinerd heeft, deze heeft Hij ook geroepen of Matth.20:16: Velen zijn geroepen weinigen uitverkoren. Ik denk heel veel christenen deze tekst uit hun Bijbel hebben geschrapt. Wij moet God in deze verkiezing vrij laten en het dient ook bovenal tot de eer van Zijn Naam! |
Wat dacht je dan van: Johannes 3: 16: "Want God had de wereld zo lief dat Hij Zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat IEDEREEN die in Hem gelooft NIET verloren gaat, maar eeuwig leven heeft."
Dit vers komt uit het gesprek met Nicodemus en spreekt toch echt over iedereen die in Hem gelooft. Idd...vele zijn geroepen en God klopt aan iedere deur, maar het is aan ons om de stem van God te horen en de deur open te doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:32
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat mijn zoon kwam...en we Heerlijk...en Eerlijk weer eens hebben kunnen praten!!!!!
Dat ik vandaag weer de vreugde voelde van alle goeds... Dat kwam ook door het magere zonnetje...maar wel heerlijk... Dat ik door al die gevoelens ook weer oude hobbys op wil gaan nemen. Dat ik kracht kreeg om THUIS, weer mijn werk te mogen doen.
Dat die kracht niet van mezelf was...maar ik hem wel KREEG!!!
(Zoals elke dag, maar ik dat niet altijd zie en voel) |
Alle dank aan God! Fijn voor je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 19:47
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Een humanistich-christelijk lied en een tophit in de doe-het-zelfgodsdienst... |
Waarom, christen, moet dit nu weer zo? Waar is dit goed voor?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 18:26
Onderwerp: Wanneer is iemand christen in bijbelse zin , hoe blijkt dat?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | JAAAAAAAAAAAAAAAAA...(daarom vond ik het nodig er wat van te zeggen) Ook ik doe mee...dus ben niet minder stout!!! |
Ach, soms mogen we best ff stout zijn, als we maar weten wanneer op te houden.
En nu van mij ff een excuus naar degene om wie het allemaal begonnen is: Sorry christen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 18:04
Onderwerp: Wanneer is iemand christen in bijbelse zin , hoe blijkt dat?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | kZie nog gaatjes....zeven we het gewoon...we moeten toch al afval scheiden..
Effe zere neus...WE GAAN OFFTOPIC!!! |
Off-topic we are en ik ben het met je eens...nu ff een hele zere neus.
Ik voel mij stiekum best een beetje schuldig. Zijn wij, met ons schrijven niet net zo slecht bezig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|