Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 mei 2013, 23:24
Onderwerp: De levenseinde kliniek .........een gat in de markt?
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | Amigo Pedro .........como estas ? vert vriend Pieter .....hoe ist ?
Leuk om je bijdrage te lezen.... ja idd.
Die ouwe heks gaat en er komt nu een sterke lijder ......Wilhemus Alexandrus de Grote ..... en zijn vrouw .....
Arm Nederland .....op weg naar de .......3 letters begint met een H en eindigt op een L
hasta mas |
Heh, ik ben verbaast en schrik ook erg van je schrijven over onze eerdere koningin Beatrix, wat erg dat je haar zoo noemt! Dit is absoluut niet bijbels om zo over onze vorige koningin te schrijven. Ik maak hier verder geen woorden over vuil, maar ben jij een haar beter dan je woorden Arm Nederland? Iemand die zo praat is geen haar beter!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 mei 2013, 23:20
Onderwerp: Wat neem ik/jij je zelf voor?
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ik wil ook een keertje iets gaan voornemen ,k'ben tenslotte al 46
Maar wat?
ik ga er even heel goed over nadenken
Ben blij voor je Shanita en Mamaloe,dat jullie er voor gaan kunnen. |
Heb je geen to do lijstje Heide, zoiets van, dat zou ik nog eens heel graag willen doen, of juist veranderen?
Of ik ervoor kan gaan weet ik nog niet, het zijn tenslotte nog maar voornemens he
Maar ik wil wel trachten ze te gaan uitvoeren, me ervoor gaan inzetten, en het is al goed als je erover nadenkt en het opschrijft, dat is vaak al het halve werk, toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 mei 2013, 22:17
Onderwerp: Wat neem ik/jij je zelf voor?
|
|
|
Leuk topic!
Ik neem me voor voor de komende tijd om veel te gaan fietsen, ik heb al een tijd geleden het hardloopprogramma van Evy gedownload en op mijn mobiel gezet, maar ik heb nog geen stap aan hardlopen gedaan dus dat wil ik echt deze week mee gaan beginnen.
Graag zou ik ook een cursus extensions zetten willen gaan doen zodat ik het bij anderen kan zetten, dit wil ik al jaren maar ik gun mezelf er geen tijd voor om het te doen.
En ik wil me voornemen en dat is eigenlijk wel mijn belangrijkste punt waar ik aan moet werken, minder te schoonmaken in mijn huis ik ben te schoon, te opgeruimd, het kost me zo veel energie, ik leg hierin de lat te hoog voor mezelf en dat is eerlijk gezegd wel mijn belangrijkste voornemen om te gaan veranderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 mei 2013, 19:32
Onderwerp: Ik voel me nog;).........
|
|
|
PETRA373 schreef: | de magie van de klik, is je aangetrokken voelen tot het geen wat iemand uitstraalt vind ik de geur, Chemie de manier van bewegen erg belangrijk de lach na mijn ervaring vaak totaal onverwacht
je moet het niet verwarren met je bij iemand meteen thuisvoelen, doordat het een bekend patroon is. bv: de vrouw die agressieve man heeft gehad, weer zo,n tiepe tegenkomt en zich daar meteen weer bij aangetrokken voelt, door het vertrouwde systeem wat bekend is en wat dan weer herhaalt word zo denk ike r over...
petra op leeftijd, en die door dit topic dacht, scheit, heb me dochter wat foto,s laten maken en es niet de mooiste er uit gekozen en gewoon op me profiel geflikkerd, |
Ff nieuwschierig gespiekt naar je foto's, maar ze zijn leuk!! Echt een vrolijke Petra zie ik daar terug in je foto, net zoals je schrijft, echt leuk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 mei 2013, 14:54
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hai Mamaloe,
Gaaf je haar.... , ik herkende je niet eens  |
Kijk, Daar word ik nou blij van van dit compliment!
Ben net een kameleon, de ene dag mijn haar stijl, de andere dag een bos krullen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 mei 2013, 14:00
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Dat God de zon weer laat schijnen.
Onze weg,kan vaak een onbegrepen weg zijn..ja.. Teleurstellingen moeten soms diep verwerkt worden.
Geef je over mijn Vriend. Hij is een God,die de avond anders kan doen laten zijn als de morgen, En kan je niet bidden,zucht dan..
God vergist zich nooit.
Heb ik een nood..God weet het Heb ik vragen..God weet het Heb ik pijn..God weet het
Heb ik God..God en jij weten het.. |
Mooi Heide, ervaar ik vaak ook zo..... Maar soms zit je in je boosheid en lijkt een weg zo onbegrepen en zijn er alleen waarom vragen, maar bij andere tijden kun je het soms ook mogen overgeven in Zijn Hand, Hij weet wat goed voor ons is......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 23:14
Onderwerp: Films en dergelijke
|
|
|
HEIDE936 schreef: | The green mile..Wow! |
The green mile, wel 80.000 x gezien maar blijft zooo mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 23:13
Onderwerp: Films en dergelijke
|
|
|
HEIDE936 schreef: | The green mile..Wow! |
The green mile, wel 80.000 x gezien maar blijft zooo mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 16:39
|
|
|
HEIDE936 schreef: | 5 Mei... |
Blij van de bevrijdenis gedachte Heide bedoel je dat?
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op zondag 5 mei 2013, 16:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 21:00
Onderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ik wil binnenkort even iets met het prikbord gaan doen
Alleen weet ik van de vorige keer,dat je op passen moet met invullen Niet dat mensen je dan niet begrijpen,maar toch...
De vorige keer stond er zo iets van mij op prikbord; Ik ben op zoek naar iemand om te gaan fietsen met mij in de omgeving van 06-4655781......
fijne avond! |
Zijn maar 9 nummers, waar is nummer 10 gebleven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 13:48
Onderwerp: Waar was mijn hoop......
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Mijn leven in een lied.
De dichter hoor ik ergens zingen, Waar was mijn hoop, mijn moed gebleven...
Ja,zelf ben ik ook een liefhebber van de psalmen, Het zijn voor mij verzen, die soms aan de zee gelijk zijn, Hoge golven van strijd of moeite, En dan weer hoor je een dichter zingen, over een kalme zee door rust in zijn God.
Kennen wij daar iets van in ons leven?... Kan ik mijn hart en leven naast de gezangen,liederen,psalmen Of muziek wat mijn hart raakt neer leggen?.. En zeggen,daar ligt voor mij nu alles in verklaard..
Op Zijn vleugelen blijft Hij jou, u ,en mij dragen, Legt in mijn hart en in de mond de woorden die ik nodig hebt. Zodat Hij ook alle eer ..ja.. ook door mij.. zou ontvangen.
Maak,al is het met een zucht mijn weg bekent aan God, Hij die alles wist,eer iets van mij begon te leven. Hij kent het hart,die soms kan huilen van't gemis, Maar zal door Zijn raad.. het goede.. op Zijn tijd en wijze geven.
Heide'13 |
Mooi Heide! Echt vanuit je hart........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 april 2013, 13:27
Onderwerp: NEDERLAND GAAT EEN GROTE VROUW MISSEN!
|
|
|
IFAN841 schreef: | Een Roomse koningin! Ik vind het heel erg... Dit gaat me echt aan het hart... |
Wat Rooms? Ja van huis uit, maar met haar trouwen met Willem Alexander in de hervormde kerk, heeft zij ingestemd met een hervormde protestantse opvoeding voor hun eventuele kinderen later.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 april 2013, 11:21
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ik zit zo te denken, Waarom zouden die ORANJE TOMPOEZEN nu gelijk lekkerder zijn?
Ze doen er iets in ,wat de roze tompoes niet heeft...? Misschien daardoor..en..vooral de kleur denk ik.. |
Das meer je idee en de kleur Oranje denk ik dat het lijkt of het lekkerder is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 april 2013, 11:19
Onderwerp: NEDERLAND GAAT EEN GROTE VROUW MISSEN!
|
|
|
HEIDE936 schreef: | ZEKER WETEN! |
We krijgen er een mooie lieve, ik denk krachtige Maxima voor terug!
En niet te vergeten onze nieuwe Koning Willem Alexander!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 april 2013, 17:23
Onderwerp: Zondag..voor mij?
|
|
|
ROLF230 schreef: | Misschien ben ik hier wel de enige in, maar ik snap het verband tussen God en kerk uberhaupt niet. Was zelf zonder kerk tot geloof gekomen en na jaren kerkelijk geweest te zijn ben ik nu beter af zonder.
Fijne zondag. |
Ik heb daar een andere mening over, en ben aan het zoeken geweest op internet omdat ik het zelf niet duidelijk genoeg onder woorden kan brengen, maar ik vond onderstaand stuk en sta hier wel zelf achter....
Eén van de duidelijkste teksten in de Bijbel als het gaat over kerkgaan is Hebreeën 10:25: “En laat ons onze onderlinge bijeekomsten niet nalaten, gelijk sommigen de gewoonte hebben, maar elkander vermanen; en dat zoveel te meer. Als gij ziet, dat de dag nadert.” En met die dag bedoelt de apostel de dag van het oordeel, waarin de Heere Jezus ieder mens die ooit op aarde geleefd rechtvaardig zal oordelen, naardat wij gedaan hebben, hetzij goed of kwaad. Denk aan de gelijkenis van de wijze en dwaze bouwer in Mattheus 7. Wie is wijs? Die het woord van Christus hoort en doet. Wat doen? Doen wat de Heere van ons vraagt en zelf ook geeft geloof en bekering.
Verder valt het op met name in de psalmen hoe b.v. David steeds verlangd heeft om op te gaan naar Gods heiligdom. Het was voor hem een groot gemis en een diepe smart als hij dat niet kon door omstandigheden. Lees b.v. Psalm 27, 42, 84, 92 en 122. Van de gemeente te Jeruzalem lezen we in Handelingen 1 en 2 dat zij eendrachtelijk bijeen waren volhardende in het bidden en smeken, en daarna als de Heilge Geest is uitgestort komt men bij elkaar om te volharen in de leer van de apostelen, de gemeenschap, de gebeden, enz. Door heel het boek Handelingen heen merken we dat de gemeente wekelijks samenkwam rondom het Woord dat door de apostelen verkondigd werd in Naam van de Heere.
De Heere bindt ons aan Zijn huis ook nu, want daar wil Hij in het bijzonder tot ons spreken middels de verkondiging van het Woord. Het heeft de Heere behaagd om door de dwaasheid van de prediking zalig te maken die geloven. Hoe komen we aan het geloof? Door het woord dat ons verkondigd wordt. Dat wil de Heere gebruiken, net als bij Lydia (Hand.16), om ons hart te openen zodat wij acht nemen op het woord en we daardoor tot geloof en bekering komen.
Het is dus niet vol te houden dat je echt kunt geloven zonder naar de kerk te gaan. En wat betekent dan geloven op je eigen manier? Ik ben bang dat we dan vaag geloven dat er een God is en we het beeld voor ogen hebben dat Hij liefde is en straks komt het allemaal wel terecht ook al ga je nooit naar de kerk. Is dat niet een list van de duivel om ons zo te laten geloven en straks komen we voor eeuwig bedrogen uit? Want wie niet echt van harte gelooft, zegt Jezus Zelf, die heeft het eeuwige leven niet maar wandelt in de duisternis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 april 2013, 10:07
Onderwerp: Irritaties
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nou volgens mij is het geen slowchat, want ze is met niemand in gesprek.
En over irritant gesproken. Kunnen jullie uitleggen waarom jullie pas na maanden ingrijpen? Waar kunnen we de regels over het forum lezen op deze pagina? Waarom in het gesloten topic 'leeftijd' de afkattende postings niet zijn verwijderd?
Ik vind het irritant dat het maanden 'gewoon' kan gebeuren en dat nu de grote broek wordt aangetrokken. |
Groot gelijk!
Nou, over paar dagen is mijn abonnement weer afgelopen en ga zeker niet verlengen, vind het steeds saaaaaaaaaaaier worden hier, of we kleutertjes zijn die op de vingers getikt worden. Ze moeten net wat jij zegt een duidelijk regelement maken met de forumregels over wat wij wel en niet mogen doen.
Ik zit mijn tijd nog wel ff uit hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 april 2013, 20:22
Onderwerp: Zondag..voor mij?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hoi Heide,
Ja, ik wil naar de kerk, een rustige, vriendelijke PKN kerk, hier vlakbij.
Ik ken al wat mensen, gewoon door andere situaties.
En toch, ja, voor een 'ooit evangelische' is het moeilijk, je hebt een soort trauma voor kerkdiensten, ja, daar wil ik me eerst overheen zetten.
Het komt er op neer, ik wil eerst wat sterker in mijn schoenen staan.
Snap je? | Begrijp je heel goed Shanita, ik heb dit precies zo ervaren voor een drie jaar geleden, toen ik volop uit de wereld kwam, na wel kerks opgevoed te zijn, en dan weer terug naar de kerk, ik moest me er heel erg overheen zetten, voelden alle ogen in mijn rug prikken, was vergeten hoe alles ging en moest enzo, ja ik moest echt heel veel overwinnen, ook om weer iedere zondag me zegmaar te dwingen om weer netjes de kerkgang op te pakken. E nu, nu geeft het mij en mijn gezin heel veel structuur en rust in het gezin door zondagsochtends met elkaar naar de kerk te gaan.
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op zaterdag 27 april 2013, 20:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 22:01
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | troost je , ik zit niet achter de geraniums.....en zeveren doe ik ook niet...Ook geen lol maken ten koste van anderen en pretenderen dat ik zo christelijk ben...... Helaas slijt ik mijn dagen op bed met zware chemokuren en een slechte prognose.......en als ik dan eens wat afleiding wil en eens op het forum kijk zie ik daar alleen maar flauwe humor en geneuzel....... |
Dat is heel erg, maar dat kunnen wij van deze kant ook niet zien he Willemijn, en hier zijn de mensen natuurlijk wel vrij op een forum in hun doen en laten daarom is het een forum......
Desalniettemin vind ik het heel erg dit te horen van je en wens je dan ook veel sterkte in de weg die je hierin moet gaan.........................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 21:55
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Kijk?!..............  |
Idd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 21:54
|
|
|
Reactie verwijderd. Redactie CM
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op zaterdag 27 april 2013, 20:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 21:37
Onderwerp: De kroning :)!
|
|
|
SHANITA130 schreef: | 
Nog even en het is zover!
Wie gaan er naar Amsterdam en wie blijven er thuis voor de TV kijken, op 30 april? |
Thuis voor de buis!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 18:59
|
|
|
Waarom sorry Heide? Dit is jou mening hoe jij erover denkt, en die kan en mag je kwijt op een forum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 18:55
Onderwerp: Lijkt u al op de Here Jezus......
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ik ken de worsteling, dat je soms denkt :oh god help me, help me zoals u te zijn, nederig, geduldig, goed me grenzen toch aangevend hele strijd soms, heb de zwakkeren lief, iemand met zijn zwakheden , ook al irriteren ze jou die enorm. En kan niet anders bidden dan dat jezus zijn liefde aan me geeft in me hart, want vanuit mezelf... een hele strijd soms
 | Is zo waar Petra, vanuit onszelf kunnen we niets, we willen het wel vaak zonder Hem, maar moeten altijd weer erachter komen dat Hij het is die ons stuurt en leid.......
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op vrijdag 26 april 2013, 19:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 09:22
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Vandaag aan een portret olieverf beginnen..
T'punt is alleen; De mensen hebben maar een wazige foto van die persoon Verder helemaal niets! De foto lijkt op een verrekijker,die voor mijn ogen niet goed staat ingezoemd.
Ik zeg..goed als je dat toch wil laten schilderen? ik maak wel wat ik zie, Gelukkig had de persoon een redelijk SNOR.. Waardoor je toch kan zien,dat moet hem zijn.
Nou,ik begin maar gewoon... |
Dat word dus een "wazige" snor op doek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 01:53
Onderwerp: ga maar rustig slapen, 't komt wel goed
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ben nog op.......mijn schoonzus is nl. ineens ziek,heel erg ziek,zo ziek dat het ziekenhuis niets meer kan doen.........1,5 week geleden straalden haar ogen,lachte ze nog met luide stem en nu ..........nu kan ze bijna niets meer,valt steeds weg en zie ik de dood al in haar ogen.Als haar leverwaarden goed waren mocht ze morgen aan haar behandeling beginnen maar helaas........wat een griepje leek bleek vergevorderde kanker te zijn,zomaar........in een paar weken tijd.
Ik ben boos,ik wil dat ze rustig kan slapen zonder toevallen en pijn,dat ze beter kan worden,dat er nog hoop mag zijn!
Zo,dat is er uit!
Laat nu het wonder maar gebeuren........
Leanne,heeft ook nog een kreet van de week maar die komt vast niet door de CM-censuur  |
Oo wat erg dit........ Ben hier erg stil van.......
Zo ineens? Sorry ik heb verdér niet de juiste woorden, maar wel heel veel sterkte en kracht en wijsheid toegewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 09:29
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Los van alle gevoelens die wel eens worden neergezet door mij op het forum.
Even dit; Ja,dit wil ik aan jullie kwijt vandaag, Heel veel achter de rug. Nee,alles bloot leggen hier,ik zoek liever het positieve..
Natuurlijk,zoals ik al ergens zei, Neem ik het leven serieus,..maar kan soms niet zonder wat lol maken, Het zit in me..en moet het soms natuurlijk ook even kwijt.
Mijn klagen,en verdriet leg ik daar..waar je het het beste kan achterlaten. Moet ik spreken over,wat mijn leven heeft gepasseerd?
Nee,daar maak ik weet ik..geen mensen blij mee Oke,dingen vertellen..zodat de ander kan denken..dit herken ik Kan goed zijn..
Maar mijn ervaring almeer is..zie vooruit Kan ik,jij,u..het niet? Bid erom...God wil de druk verlichten.
En je zetten in ZIJN licht
Dank God,dat HIJ niet heeft gedaan..naar dat ik verdient hebt En misschien herkent iemand deze woorden. God handelt nooit naar onze zonden Hij straft,maar naar onze zonden niet.
God is bij machten,je een nieuw lied in de mond te leggen Zodat er monden ook vandaag nog open gaan,
GIJ deed ons nimmer om doen komen, In dure tijd en hongersnood.
heide |
Mooi Heide,
Vooral de laatste regels, Hij deed ons nimmer om doen komen, In duren tijd en hongersnood, zo ist!
Ik voor mezelf heb de instelling, Kijk naar de zon die voor je ligt, dan zie je de schaduw achter je niet..... Met andere woorden, je kan in je verdriet je verzwelgen, maar je kan ook kijken naar de mooie dingen nog ongetwijfelt nog op je pad zullen komen, en daar dan ook in mogen vertrouwen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 10:44
Onderwerp: Geen...of wellness?
|
|
|
HEIDE936 schreef: | WELLNESS!
Ja,sommigen zullen dit ooit gedaan hebben?.. Hier even; welke ervaring hadden jullie.. En was het idd de moeite waard.
Je liep zoals vaak beloofd, Als een heerlijk voelend mens de deur daar weer uit?!...
''We houden het netjes'' Wil gewoon weten,hoe anderen het hebben ondervonden, Of die best het is willen gaan uitproberen.
Ik vond het de moeheid waard,en teken voor nog is:) |
Liever Hammam dan Welness, maar dat is persoonlijk Is natuurlijk ook een wellness, maar de oosterse variant, en die bevalt mij meer.
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op woensdag 24 april 2013, 10:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 18:30
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
PETRA373 schreef: | mamaloe, het hele gedoe maakt me boos ja, en me zelf in de war, wie spreekt de waarheid? dus worstel hier al een paar dagen mee en bedenk me dat soms een ieder zijn eigen beleving in iets heeft, zijn/ haar eigen waarheid. mensen elkaar mis begrijpen, miscomuniceren, Ik ga verder met berend en laten we elkaar de hand geven en eht laten rusten en er geen welles , nietes gedoe van maken en de grenzen duidelijk bewaken om verwarring te voorkomen, niet dat berend niet met vrouwen mag mailen, omgaan ofzo, maar eh warom zou je eigenlijk met me vriend moeten whats upper? Kan een beetje raar overkomen sommigge dingen . en ja ben nog beetje boos, maar laat ik er van uit gaan dat een ieder het goed bedoelt heeft. verder heb ik jouw naam hier niet op forum genoemd, begin jij . Dus reageer nu terug na lang nadenken en vind laten we het rusten en elkaar de hand geven er van uit gaan dat niemand het slecht bedoeld heeft. En een ieder soms zo zijn of haar eigen beleving heeft. gods zegen toegewenst petra, die later eh met jou ook voor petrus misschien samen bij de hemelpoort staat. |
Beste petra, ik ben het hele voorval al vergeten hoor, neem jou niets kwalijk hierin, ik heb zelf niets verkeerds gedaan, maar je vraag waarom ik met jou vriend moest whatsappen moet je anders stellen voor jezelf, waarom moet je vriend met mij whatsappen dat is de vraag, en idd laat het verder rusten, wens je alle geluk van de wereld met berend, jullie passen bij elkaar!!
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op zondag 17 februari 2013, 18:32
|
|
Naar boven |
|
|
|
|