Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 09:16
|
|
|
WELLNESS!
Ja,sommigen zullen dit ooit gedaan hebben?.. Hier even; welke ervaring hadden jullie.. En was het idd de moeite waard.
Je liep zoals vaak beloofd, Als een heerlijk voelend mens de deur daar weer uit?!...
''We houden het netjes'' Wil gewoon weten,hoe anderen het hebben ondervonden, Of die best het is willen gaan uitproberen.
Ik vond het de moeheid waard,en teken voor nog is:)
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op woensdag 24 april 2013, 09:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 10:16
|
|
|
ja ik vind het ook altijd heerlijk Een aanrader
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 10:44
|
|
|
HEIDE936 schreef: | WELLNESS!
Ja,sommigen zullen dit ooit gedaan hebben?.. Hier even; welke ervaring hadden jullie.. En was het idd de moeite waard.
Je liep zoals vaak beloofd, Als een heerlijk voelend mens de deur daar weer uit?!...
''We houden het netjes'' Wil gewoon weten,hoe anderen het hebben ondervonden, Of die best het is willen gaan uitproberen.
Ik vond het de moeheid waard,en teken voor nog is:) |
Liever Hammam dan Welness, maar dat is persoonlijk Is natuurlijk ook een wellness, maar de oosterse variant, en die bevalt mij meer.
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op woensdag 24 april 2013, 10:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 11:53
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Liever Hammam dan Welness, maar dat is persoonlijk Is natuurlijk ook een wellness, maar de oosterse variant, en die bevalt mij meer. |
HamHam is zo en zo persoonlijker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 12:19
|
|
|
Wellness is doorgaans erg lekker...... maar ook heel breed, met heel veel mogelijkheden. Diverse al eens uitgeprobeerd, en dat was erg lekker. Zwaluwhoeve, Fontana, etc. Zelfs die knabbelvisjes zijn wel fun.
Maar wat voor "Wellness" ga je uitproberen, Heide?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 17:52
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wellness is doorgaans erg lekker...... maar ook heel breed, met heel veel mogelijkheden. Diverse al eens uitgeprobeerd, en dat was erg lekker. Zwaluwhoeve, Fontana, etc. Zelfs die knabbelvisjes zijn wel fun.
Maar wat voor "Wellness" ga je uitproberen, Heide? |
Ik ben bij de waterlelie geweest.. Alles geprobeerd
Groep op gietingen gedaan Honing was t'meest gewilde
Verder was de stoomsauna wat de doorslag gaf Alleen door de vele stoom,moest je wel uitkijken..dat je niet per ongeluk de slippers van die aardige man naast je aan deed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 18:41
|
|
|
Dat is voor mij niet weg gelegd, geen geduld ervoor! Ze hebben mij al vaak geprobeerd over te halen. Helaas, niet voor mij weg gelegd, ik zoek het wel op in de natuur Of bij de zee
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|