ChristianMatch

Forum

Berichten van MARIEKE897
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 17 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIEKE897
Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 16:24
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

TESSYBEAR731 schreef:
Ik word gek!!

Vliegen hier de hele dag al niets dan helikopters over...
Je kan het ook overdrijven he!

Ik wil rust! Huilende smiley, smiley in tranen

Verraste, verbaasde smiley legeroefening tess?

ik wil koortsvrij zijn...ruilen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 15:46
BerichtOnderwerp: perfecte man

DAVID923 schreef:
ja, ooooooww, dit is ook met een dikke knipoog.

Knipoog smiley zo 'n knipoog bedoel je?
volgende keer er even bijzetten? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 00:28
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

HANNAH810 schreef:
galante mannen bestaan nog peace..........zo zie je maar!!

zou er haast een mok voor aanschaffen!! Knipoog smiley

Maar eh..Grif...je bent een geweldige vent!! Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 juni 2010, 16:21
BerichtOnderwerp: symbolen dragen

ANNETTE792 schreef:
Volgens mij had Jezus een hekel aan uiterlijk vertoon? Bij jou vraag: wat zou Jezus doen is het eerste dat in me opkomt dit: Gefrustreerde smiley
Als jou geloof afhangt van het wel of niet dragen van een kettinkje zit er iets heel goed fout en om je geloof uit te dragen heb je echt geen kettinkje nodig.
In je priveleven ben je vrij om er mee om te lopen, op je werk heb je je aan de bedrijfsregels te houden, en als die inhouden geen zichtbare uitingen van religie moet je je kettinkje onder je kleding dragen. Wat is daar nou zo moeilijk aan?

door je manier van leven én omgang met collega's/klanten/clienten enz.. dat is wat wij moeten doen, op die manier laten zien dat je christen bent!

Jezus benadrukt zelf dat uiterlijk vertoon van geen belang is, wel de innerlijjke houding van de mens...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 juni 2010, 14:00
BerichtOnderwerp: symbolen dragen

PIETER649 schreef:
Soms zie je mensen lopen met het kruis op de knieen....
Valt vast ook buiten de kledingvoorschriften?

Als ik dat zie denk ik...
ook jij gaat door het kruis op je knieen!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 juni 2010, 13:16
BerichtOnderwerp: geert wilders een voorbeeld?

CHATULIEM619 schreef:
Mag ik je erop attenderen, dat ik in eerdere postings aangegeven heb, dat in mijn ogen op basis van medische gronden abortus toegestaan is? En dat oordelen, dat valt volgens mij wel mee. Het kunnen praten over principes kan als een oordeel worden ervaren, maar het is niet zo bedoeld. Het valt me vaker op, dat mensen deze zaken met elkaar verwarren. De gevolgen van deze verwarring zijn tweeërlei. Ten eerste is men bang uit te komen voor zijn/haar principes, ten tweede voelt men zich gerechtvaardigd om iedere keer te roepen, dat het veroordelend is.
Zelf vind ik dat er ruimte moet zijn voor je principes en ideëen uit te komen. En als het je persoonlijk raakt, je altijd in de gaten moet houden dat dat ook voor een groot deel aan jezelf ligt, je eigen verleden, je eigen leven.

Als ik nu zo eens het forum bekijk met alle topics, die een bepaald oordeel tot gevolg heeft, kom ik tot een verbijsterende conclusie: echtscheiding, afgoderij, sex voor het huwelijk, doop, abortus....de lijst wordt lang. Mogen we dan geen enkele mening meer hebben? Dan kunnen we net zo goed het forum opheffen, want elk topic kan een oordeel voor een ander hebben.

Mijn uitspraak over het oordelen was niet specifiek op jou gericht, Chat.
wat ik bedoelde is het topic in het algemeen...sommige uitspraken..postings. En natuurlijk kijk je naar je eigen leven en ervaringen als je een reaktie leest, en ja, bij de ene posting krijg ik kippenvel en bij de andere denk ik wel eens 'waar is je naastenliefde?'

Tuurlijk mag iedereen een mening cq principe hebben over abortus..maar het is de toon van de muziek, snap ie?
Het is en blijft een openbaar forum, en zal w.s. ook mensen trekken die zoekenden zijn naar antwoorden...

vandaar dat ik aangeef dat een mening prima is, een overtuiging geweldig...maar dat er ook (vind ik) aan gedacht moet worden dat we hier ook de liefde van Hem uitdragen, en dat dus ook vergeving is!!!
En juist dat herhalen, steeds weer herhalen, zodat je de mensen die het raakt door hun verleden hoop geeft ipv ze wegjaagd met harde woorden!!

nogmaals Chat, heb ik het hierboven niet specifiek over jouw posting!!

Marieke (die zonder vergeving geen vreugde meer zou kennen naast haar verdriet)
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 juni 2010, 09:00
BerichtOnderwerp: geert wilders een voorbeeld?

CHATULIEM619 schreef:
Zou het niet zo kunnen zijn dat de kiezers moe zijn van partijen die hun voorschrijven hoe je over bepaalde dingen moet denken? Dat hun wereldbeeld de enig juiste is en dat alle andere manieren niet goed zijn? Dat hun oplossingen de enige zijn? Niet alleen de C-partijen, maar ook SP en PvdA hebben verloren. Partijen die bekend staan om hun starre wereldbeelden. Mensen zijn moe geworden van de verhalen dat het alleen maar zo moet en dat het niet anders kan. Mensen zijn lam geslagen door het voorspiegelen van een wereldbeeld waarin geen enkele oplossing tot vrijheid gekozen wordt. Mensen zijn moe van het pappen en nat houden.
Groen Links is het grote voorbeeld, die de moed getoond heeft verder te kijken dan alleen haar ideologie. En juist die drang naar vernieuwing hervorming heeft ervoor gezorgd dat men het nu eens wil proberen met partijen die beloven dat die verandering er komen gaat. Ik denk dat dit de crisis is van de ideologieën. Men wil niet meer leven in een maatschappij waarin alleen maar voorgeschreven wordt hoe je over bepaalde dingen moet denken.
Zelf zie ik deze uitslag als een grote uitdaging voor het christelijk denken. Ik geloof dat er nog steeds plaats is voor christelijke politiek, maar dat we die hebben terug te heroveren op basis van argumenten, op basis van getuigen. En dan zullen ze weer weerklank vinden in de maatschappij.
Er zijn voldoende mensen, die vinden dat je niet klakkeloos met abortus om moet gaan. Er zijn voldoende vrouwen die met de geestelijke schade van abortus zitten. Als we die verhalen nu eens naar boven halen, vertellen dat abortus nooit een goede oplossing is, omdat het gepaard gaat met trauma's en frustraties, zullen we veel betere argumenten hebben. Maar dan zullen ze gebaseerd moeten zijn vanuit de praktijk niet vanuit de ideologie als ze mensen willen aanspreken.
Toen Maarten van Rossum zich nog niet met de PvdA associeerde, kon hij vrijuit spreken, maar nu hij bij de PvdA hoort, is hem meteen de mond gesnoerd vind ik.

Precies Chat, ik denk dat die manier van aanpak veel beter werkt dan maar star oordelen, en de vrouwen met trauma's te confronteren met bijv. het stukje ergens in dit topic over wat een ongeboren kind zou denken...
alleen dat woordje nooit...daar ben ik het niet mee eens!

als je het niet zelf meegemaakt hebt, nooit voor de keuze gestaan hebt...dan weet je niet waar je het over hebt, én dan kan (een groot gedeelte van) dit topic die vrouwen juist afstoten ipv dat ze er troost in vinden hier op CM. Want ook hiervoor is vergeving! En dat mis ik wel in de postings. Soms ben ik best wel even moe van al die oordelen hier.. Huilende smiley, smiley in tranen

Marieke

Laatst aangepast door
MARIEKE897
op woensdag 16 juni 2010, 09:00
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 17:06
BerichtOnderwerp: waar kijk jij naar uit?

ik keek uit naar wat mijn ouders me als cadeau kwamen brengen vandaag!!
de studiebijbel in perspectief! Nu kijk ik er naar uit om erin te beginnen!

ik kijk uit naar a.s. weekend, kids bij papa, dus mama even tijd voor zichzelf en anderen!! Coole smiley met zonnebril

en natuurlijk naar 3 juli!! Gezellig!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 09:06
BerichtOnderwerp: In vuur en vlam?

EVA685 schreef:
Met het offeren, denk ik dat GOD bedoelt, hoeveel heb je voor MIJ over.
Hoe groot is je geloof, ik denk zelf, dat Isaak een voorbeeld was.
Toevallig heb ik er een preek over gehoord zondag.
Het is een test van God/beproeving.

En zijn geloof was onwankelbaar, hij zei immers voordat hij de berg op ging..
Ikzelf ga met de jongen verder om daarginds neer te knielen. Daarna komen we naar jullie terug.
Als je leest dat hij 3 dagen over de reis gedaan heeft, naar de berg..wat zal er toch allemaal in zijn hoofd omgegaan zijn? Een enorme strijd denk ik..maar uiteindelijk won het vertrouwen in zijn Vader!

Wat ik ook boeiend vind, is wat ik laatst las over zijn zonen, Isaak en Ismael.
Ismael was een zoon die er kwam door een aktie van Abraham..door zijn ongeduld en het niet luisteren naar God.
Isaak kwam alsnog! God had het gezegd en hield zich aan Zijn woord!

Hoe vaak maken wij een 'Ismael' ? Dat we het zelf wel even regelen? Dat we niet het vertrouwen hebben om Zijn wil af te wachten? Wachten op een 'Isaak'?
Als God zegt, beklim die berg...dan kunnen we niet wachten en beginnen direkt!
Maar als Hij zegt, die berg moet je over...maar wacht eerst maar een poosje aan de voet van de berg...wachten we dan? Kunnen we het geduld opbrengen?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: maandag 14 juni 2010, 11:41
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

worteltjes, gemarineerde speklapjes, aardappels en als toetje oranjevla..

zou er toevallig een voetbalwedstrijd zijn vandaag?? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zondag 13 juni 2010, 20:41
BerichtOnderwerp: Ik vind jou bijzonder omdat...

SUSANNAH475 schreef:
Ik vind Marieke bijzonder omdat je lekker open bent en enthousiast, een warme vrouw... Lachende smiley
En nu op Mario reageren Marieke... Knipoog smiley

Ik dacht, laat ik Mario de eer gunnen, dus haalde ik mijn posting weg... Huilende smiley, smiley in tranen

maar Mario, ik vind jou bijzonder omdat je ook in je profiel overkomt als een warm, sociaal en integer persoon!! En omdat je het 'van alles en nog wat ' topic draaiende houdt!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zondag 13 juni 2010, 20:36

MARIO216 schreef:
En nu loopt het mis...

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zondag 13 juni 2010, 20:29

Jonathan, ik vind jou bijzonder omdat jij de gave hebt om vanuit je hart kreten te vertalen naar gedichten die me bij blijven..

Laatst aangepast door
MARIEKE897
op zondag 13 juni 2010, 20:42
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 20:29
BerichtOnderwerp: zak over je hoofd

TESSYBEAR731 schreef:
Bezet, Leeuw (leo)...ik denk huh? ik heb wat gemist haha Engeltje smiley Engeltje smiley

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 19:03

TESSYBEAR731 schreef:
Dat hapt vast lekker weg Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maareh...wat hek gemist? Verraste, verbaasde smiley

hihi, gemist?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 18:54

de eerste date.... Knipoog smiley

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 18:52

Clown smiley Lean,
.

Laatst aangepast door
MARIEKE897
op woensdag 9 februari 2011, 09:43
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 18:10

[quote=LEANNE226]ROFL! PIMP!

Ik wil deze.......

Laatst aangepast door
MARIEKE897
op zaterdag 12 juni 2010, 18:12
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:15

GEHOLI202 schreef:
Ok....ik heb het misschien wat te stellig neergezet en er zijn heel wat gegronde redenen genoemd om geen foto te plaatsen.

Ik laat ieder ook zeker vrij daarin maar ik mag toch ook mijn mening geven.

En Crossroad, ik ga mijn geduld oefenen met een potje Patience..

Fijn dat je er nog even op terug komt..fijn weekend! Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIEKE897
op zaterdag 12 juni 2010, 13:16
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 12:27

TESSYBEAR731 schreef:
Jah! En dan allemaal met een kikker in onze knuisten Clown smiley

Overigens Lean, ben ook wel benieuwd naar jouw definitie van braaf Engeltje smiley

Zie je lean!! Er zijn dr meer!! Clown smiley

Maar eh..ik ga zo wel even wat zwarts en netjes uit de kast plukken...moet om 14 uur naar begrafenis.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 12:24

TESSYBEAR731 schreef:
Gezocht:

Stoere dames die niet terug deinzen om een stel stoere mannen in het gareel te houden...

Waar: Op de Edense heide
Wanneer: 3 Juli vanaf 12.00
Waarom: Omdat het gewoon reuze gezellig is

Beloning: Voor iedere dame die zich vrijwillig aanmeld zal er een kikker ter beschikking gesteld worden om te Kussende smiley

Let op: Garantie dat de kikker ook in een prins veranderd niet ingesloten!

Noot: Voor de stoere mannen zullen ook kikkers ter beschikking gesteld worden!
*De organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor kikkers die dan alsnog in prinsen veranderen!*

ik ben blij Tess..en dat meen ik echt! Dat het griepvirus je typvaardigheid noch je humor heeft aangetast! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 12:23

MARISKA601 schreef:
Opdruk: UITERLIJK ZEGT NIETS.

staat op het lijssie Maris, geen paars hé? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 11:58

MARISKA601 schreef:
Helaas moet ik jullie meedelen dat ik geen foto heb van mezelf met een zak over mijn hoofd.

Krijg ik toch ineens een geweldig idee!!! Engeltje smiley
3 juli...locatie Ede...ik zorg voor de digicamera en de zakken(even voorkeur voor bedrukking opgeven, want kleur doet ook wat!)...opstellen in rijen van 10... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 11:52

LEANNE226 schreef:
Ik denk dat Geholi hier wat bravere vrouwtjes verwacht had Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik kan het niet laten Lean...
mag ik je definitie van bravere vrouwtjes?? Aaaaaaaaahhh toe??????
Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 11:27
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?

MARIANNE129 schreef:
Ehmmm, ga je nu al bakken voor de picknick van 3 juli, ik ben bang dat die tulband dan misschien wat oud zal zijn. Maar misschien heb je nog wat oefening nodig voordat je voor de hele bups durft te gaan bakken??

Je komt toch wel he, je bent welkom hoor, vooral met Kwijlende smiley , maar ook wel zonder tulband.

Dan ga ik zo maar eens de gewone saaie boodschappen doen, gewoon melk yoghurt fruit, nou ja, ik zal jullie mijn hele boodschappen lijst besparen. Gefrustreerde smiley

ze kan ze wel invriezen Marianne, dan is er wat meer tijd om te bakken én blijven ze vers!! Clown smiley
tja..weekendboodschappen, moet ik ook nog gaan doen vandaag...
maar als laatste heb ik een swiffer gekocht, maar dan van sorbo Knipoog smiley dussssssss misschien is er nog hoop voor mij als huisvrouw Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 11:23

ANNETTE792 schreef:
Marieke, dan moeten ze heeeeeeeeeeeeeeeeel je profiel gaan lezen, wat een werk zeg! Plaatjes kijken gaat veel sneller.
En wie bedenkt er nou dat een vrouw die zwanger op een foto staat ook nog wel eens echt zwanger kan zijn en een relatie kan hebben, das echt heel vreemd toch?
Ik heb er een poosje op gelet, gemiddeld duurde het 6 minuten voordat er opeens geroepen werd: he, jij bent getrouwd! Duurde dus 6 minuten voordat de plaatjeskijkers eens verder gingen lezen(en ik heb in mn rijtje foto's zelfs mn trouwfoto staan!)

Eigenlijk kan ik de fotoloze dames best aanraden een foto te plaatsen, levert je nog eens een goeie lachbui op Knipoog smiley
Maar als ik toen ik lid werd geweten had wat ik nu weet had ik zelf toen ook gekozen om geen foto bij mn profiel te zetten.

Clown smiley dat is waar Annette, je kunt er ook vreselijk veel lol om hebben...maar toch zegt het wel weer genoeg over de persoon aan de andere kant..

ik krijg regelmatig de vraag waarom ik online ben terwijl ik een timeout op mn profiel heb staan..tja....er is meer op CM dan een date scoren!! Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 09:22
BerichtOnderwerp: verplichting om je etnische afkomst te vermelden...

MARIJAN072 schreef:
Dat je je Nationaliteit moet registreren, vind ik logisch. Het melden van je 'etnische afkomst', gaat in mijn ogen te ver. Wat bedoelen ze nu eigenlijk precies? Of bedoelen ze gewoon de Nationaliteit? Dan begrijp ik niet dat ze dit zo in hun verkiezingsprogramma hebben gezet. Je mag toch aannemen dat zo'n programma geschreven wordt door mensen met een bepaalde mate van intelligentie, die gevoel voor taal hebben. Dit roept bij mij ook allerlei negatieve gedachten op, dus ik begrijp Susannah wel. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit bedreigend over kan komen op iemand die, van oorsprong, geen Nederlander is.

Ik begrijp de gedachtengang van Suus ook wel hoor, maar heb wel in het leven geleerd dat onderzoek beter kan zijn dan direkt een conclusie trekken...
Wat je dan weer krijgt is een soort van massa hysterie..en ik weiger daar aan mee te doen!!
Gisteren zei iemand dat Wilders binnenkort wel een kogel krijgt....en dat zal me niet verbazen als Nederland én de politieke partijen uitspraken blijven doen die leiden tot haat en onverdraagzaamheid..
We zijn als volkje een kei in elkaar opjutten, dat is de laatste jaren wel bewezen , en ik , als Christen wil daar niet aan mee doen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 09:14

LEPELTJE037 schreef:
Er kunnen verschillende redenen zijn om niet een foto te plaatsen, maar deel wel deze gedachten.

Maskers af! Coole smiley met zonnebril

Ik vind dat iedereen dat lekker zelf mag weten, en ook ik weet dat er mensen op CM zitten die door omstandigheden geen foto plaatsen!! Dat is hun keus en respect daarvoor is wel op zn plaats Boze smiley

wat is er mis met een beetje eigen initiatief? Mocht de binnenkant je bevallen kun je toch zelf om een plaatje van de buitenkant vragen? Dat heet 'eigen initiatief' en kan zelfs door anderen gewaardeerd worden! Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 09:02
BerichtOnderwerp: verplichting om je etnische afkomst te vermelden...

SUSANNAH475 schreef:
"Buitenlanders moeten volgens Dhr. Brinkman van de PVV zich registreren..." zo iets hoorde ik vanavond in het discussieprogramma Knevel & van de Brink...

Toen ik dat hoorde schoot er zelfs ff door m'n gedachten heen de tijd van dat Joden een ster moesten dragen... begint het daar niet op te lijken, dat je de etnische afkomst gaat registreren i.p.v. iemand te melden die zich daadwerkelijk op crimineel terrein heeft begeven of iemand die daarvan verdacht wordt ?

Waanzin vind ik het, er zitten ook Nederlanders tussen die crimineel gedrag vertonen...
De verkiezingsuitslag is nog maar net binnen en voorspelt mijns inziens niet veel goeds, zeker niet als de PVV die stem krijgt om in de regering te mogen zitten...

zelf op de scholen vragen ze naar geboorteland van ouders van de kinderen...
en de Wet Samen was ook daarvoor...en die was NIET ingesteld door de pvv.... Engeltje smiley

ik vond het niet helemaal eerlijk gisteravond, 5 linkse rakkers tegenover Hero Brinkman..en van die 5 waren er ook nog een aantal die van politiek helemaaaaal geen kaas gegeten hebben...

en natuurlijk gaat nu iedereen roepen over nazi's en jodensterren, want sommigen vinden niets fijner dan alleen maar onrust te zaaien!!
Ik vorm liever mijn eigen mening, door onderzoek te doen naar dingen die er gezegd worden...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: donderdag 10 juni 2010, 16:55

TESSYBEAR731 schreef:
Taxi staat zelfs twee keer op de lijst...achter Lielie en achter mij haha...
maar misschien is het wel goed om taxi ook nog even onder zijn eigen naam te vermelden... Engeltje smiley

voorlopig begrijp ik dat er al een aantal mensen mee willen;

marieke897 met twee kinderen
hannah810 met twee kinderen
zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt)
buurvrouw van hannah met kind?
mariska601
tessybear731 met TAXI en kind
lielie met TAXI
peacedove830 met haar drie kinderen
grace585
susannah475
miekjes285
marieke913 met kinderen
johanneke817 met kinderen
roos166 met vijf !!!!! vriendinnen
ysha217
marianne129 (onder voorbehoud)
carin303 (onder voorbehoud)
angelique...

martien579
dirkjan078
mydestiny349
gert856
dirkie395 met twee ballengooiers...
eloy025 (als er niets tussenkomt)
herman040 op klompen
fred229
leo571 met kinderen (onder voorbehoud)
hlcvb791
hans521 (onder voorbehoud)
dreeke472 (onder voorbehoud)
henduk927
juda209 (97 jaar, hihi) (onder voorbehoud)
code953 (onder voorbehoud)
kennis van hannah (onder voorbehoud)
rucosca532
Jonathan890 (met lifters)
Benjamin338

38 aanmeldingen dus; 22 dames en 19 heren
en 4 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!!
leuk hoor!!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIEKE897
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 17 Volgende
Pagina 11 van 17