Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 10:26
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat ik vandaag weer naar de kaakchirurg moet en twee kiezen moet laten verwijderen |
Sterkte Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 09:53
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Neen dus Lisa, heb vandaag late dienst gehad, morgen dus heeeeeeeeeeeeel lang uitslapen en starten met nachtdienst, wie weet is het rustig en kan ik lekker lezen wat jullie allemaal neerpennen
en dan maar zoeken hoe ik de geschiedenis moet wissen (op mijn werkcomputer ) |
hahahhaha...... herkenbaar ligt aan het programma geloof ik dat er op staat. bovenaan bij de browser een knop geschiedenins of bij favorieten zit een tabblad geschiedenis>vandaag>christianmatch>rechtermuisknop>verwijderen.. rustige nachten gewenst en veel lees plezier
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op maandag 21 maart 2011, 10:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 maart 2011, 20:53
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
GRACE585 schreef: | mijn mooste moment van vandaag waren de nieuwe proffesionele foto's ff downloaden op me pc van ons complete a.s. gezin
nieuwe profiel foto van Sjaak en mij erop ,nu ff wachten op de goedkeuring |
Leuk Grace, ik ben heel benieuwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 maart 2011, 15:40
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
David923 Van harte gefeliciteerd met je 32te verjaardag!! Dat je nog maar mening debat(je) hier mag voeren Hele fijne dag gewenst !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 21:36
Onderwerp: Grotere maan dan normaal
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Deze situatie doet zich eens in de negentien jaar voor en volgens een vast en voorspelbaar patroon. Er zijn wel vrij recente gevallen bekend dat het samen ging met natuurrampen maar het was meestal niet zo. Ik hecht geen enkel geloof aan astrologie en er is voor mij ook geen verband - en als het er lijkt te zijn, is dat toeval. Maar met je beleving van de ondergaande Zon en de opkomende Maan kan ik meegaan, ik ervoer het vandaag precies zo. Heel bijzonder. Friesland en Vriezenveen kennen toch wat overeenkomsten, lol.
Thomas. |
Is het niet de naam dan wel de weidse vergezichten....... maar bijzonder was het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 20:56
Onderwerp: Grotere maan dan normaal
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Vanavond is het volle maan en de Maan lijkt ongeveer een vijfde groter dan normaal. Dat komt omdat de Maan geen cirkelvormige baan om de Aarde volgt. In verhouding staat de Maan wat dichter bij de Aarde dan normaal. Gevolgen heeft het niet, de vloed kan alleen iets hoger zijn. Maar het is helder, dus je kunt het zien. Bij voorkeur vroeg in de avond, als de Maan laag staat, lijkt hij (nog) groter omdat je het dan onwillekeurig vergelijkt met de dingen op Aarde die je ziet.
Thomas, meer licht voor verliefden. |
Ja idd, ik reed van mijn werk terug naar huis (19.00 uur) en zag net boven de bomen een giga grote maan!! Ik ben zelfs gestopt en heb met mijn telefoon een paar foto's genomen. Eenmaal thuis las ik op msn nieuws dat de maan vannacht erg dicht bij de aarde staat. Niet iedereen is het er mee eens dat het van weinig invloed is op de aarde. Sommigen zeggen dat het van invloed is op vulkaan uitbarstingen en aardbevingen. Ik weet het niet, de tijd zal het leren, maar het was wel een prachtig gezicht !!! Aan de ene kant, in het oosten, die grote maan en aan de andere kant, de ondergaande zon die de lucht rood kleurde..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 14:12
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Wat kan een mens zich prettig voelen als die bij een kapper vandaan komt. Ja het was weer eens tijd om mijn Amy Winehouse look om te zetten naar een skinheadlook met een roze lok. Ja ja .. knalroze. |
foto, foto, foto........
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op zaterdag 19 maart 2011, 14:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 09:13
Onderwerp: voorjaarswandeling
|
|
|
Voor de wandelaars.......hele fijne middag samen. Ik hoop dat jullie een beetje mooi weer hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 maart 2011, 13:06
Onderwerp: De Kaartenbak.
|
|
|
Heel mooi Mary !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2011, 19:45
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Nou hè, al was 't gelukkig wel een zinvolle vergadering.
Komt het volgende slechte moment, 'k ben begonnen met het invullen van de belastingaangifte. Niet echt handig na een middag vergaderen, wat een ingewikkeld gedoe zeg. Het formulier ziet er net iets anders uit dan vorig jaar, waarna ik prompt vastloop hè. Hoe doen andere mensen dat toch 'k Stop er nu maar mee, morgen weer een dag. |
Daar heb ik een 'mannetje' voor Marijan heeeeel handig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2011, 12:48
Onderwerp: vergeven
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | ik moet het dan misschien anders zoeken op te lossen mezelf vergeven? |
Dat kun je alleen zelf bepalen of jij jezelf moet vergeven.
Maar ook daarbij heb(ben) je/wij de hulp en kracht van God nodig. Hij kan en wil dingen aanwijzen waarin vergeving naar jezelf toe nodig is. Per slot van rekening is God de grote Geneesheer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2011, 09:15
Onderwerp: vergeven
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Leonard ik denk wel dat wij moeten kunnen vergeven zonder dat er berouw is, van sommige mensen komt er in hun hele leven geen berouw, dus wij kunnen daar hun hele leven niet met blijven zitten (niet vergeven blijft je ergeren hé), Ik heb mensen vergeven van wie ik het ontzettend spijtig vind dat zij het niet nodig achtten om zich te verontschuldigen, maar ergens heeft die vergeving het voor mijzelf makkelijker gemaakt....probleem is mss wel dat een ander zich niet in de fout voelt of zich niet schuldig voelt terwijl wij het wel zo zien?
ik heb Suus ook een vraag gesteld hierboven, maar denk dat mijn vraag anders bedoelt is dan de jouwe |
anders zou dat jouw hele leven misschien blijven achtervolgen...quote Susannah
Marylien, je geeft je jezelf al antwoord op de vraag die je Susannah stelt. Wanneer je iemand van harte kunt vergeven dan zul je zien dat het gebeuren je niet meer pijn doet, het houd je niet meer dag en nacht bezig, je kunt er aan denken of over praten zonder wrok. Dat van harte vergeven kan denk ik alleen wanneer je dit biddend doet, je pijn en verdiet over het gebeuren voor Gods troon brengt. Door de kracht en genade van God zijn we in staat om, net als Corrie ten Boom, onze ergste vijand te vergeven. Het aller belangrijkste is .... willen we echt vergeven, willen we bevrijd worden van hetgeen wat ons anders ons hele leven kan blijven achtervolgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 19:38
Onderwerp: ben je werkelijk vrijgezel of alleenstaand?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Met dit topic word meer bedoeld, ben je werkelijk gescheiden, ben je echt van je partner af. Helaas zijn er nog steeds gescheiden mensen die op welke wijze dan ook met hun ex te maken hebben. Hetzij door de kinderen en of alimentatie.
Ik zelf vind dat je nooit echt los komt komt van je ex want er zijn altijd situaties waar bij de ex om de hoek komt kijken. |
Iemand die gescheiden is zal altijd verbonden blijven aan zijn/haar ex partner door de kinderen, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Ik denk dat met dit toppic meer bedoelt wordt of je emotioneel los bent van de ander. Kun je de ander echt los laten en sta je daarom open voor een nieuwe relatie. Volgens mij was dat de beginvraag van dit item.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 12:18
|
|
|
HENK710 schreef: | Dat mijn mannetje HENK710 vandaag is geslaagd voor zijn rijbewijs Zo super ben mega trots op hem |
Sowhey....Henk super !! Gefeliciteerd hoor en nu maar veel kilometers maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 maart 2011, 21:45
Onderwerp: Boos zijn op GOD?
|
|
|
LISA610 schreef: | Thx Imke.. jij snapt wat ik bedoel |
BEUN656 schreef: | Nou, eerlijk is eerlijk... Ik vind dit een prachtig commentaar want je verwoord het precies goed. Met dit commentaar kan ik leven. Want je hebt gewoon gelijk... Sorry mensen... |
Thx, fijn dat dit misverstand uit de wereld is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 maart 2011, 08:54
Onderwerp: Boos zijn op GOD?
|
|
|
Volgens mij wordt er over 2 vormen (uitingen) van boosheid gesproken die misverstand opwerpen.
Beun heeft het over boosheid die gericht is tegen/op God. Tegen de dingen die mensen overkomen zoals verdiet, pijn, moeiten, enz. Je bent boos omdat die dingen je overkomen en je geeft God daar de schuld van. Dan ben ik het met Beun en David eens....van deze dingen kun je God de schuld niet geven. Deze vorm van boosheid geeft verbittering naar God toe en zal je uiteindelijk steeds verder van Hem doen verwijderen.
Lisa heeft het over de boosheid die in je is naar aanleiding van de dingen die je overkomen, en daarmee kun je naar God gaan. Daar kun/mag je met God over praten, Hem vertellen dat je boos bent op die en die of op een situatie. Dan praat je met God, als tegen je vader, je mag alles bij Hem brengen. Deze manier van omgaan met boosheid brengt je heel dicht bij God. Je mag bij hem schuilen en dan zal Hij je troosten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 21:04
Onderwerp: Echt of onecht???
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ziek dus (zal wel door de dubbelfris komen) of toch de griep ... |
Ach Crossie, heel veel beterschap !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 09:28
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Allemaal
Dat ik vanmiddag met mn dochter en man en zoontje de andere auto opgehaald heb uit Breda en dat ze dat helemaal vanuit Leeuwarden gedaan hebben omdat ik met het hondje zat want mn vorige auto kwam niet meer door de apk heen hahaha. en daar hadden ze 600 kilometer voor over . Sjalom. Martin |
Wat een rijkdom hé Martin, zulke kinderen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 09:26
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
THOMAS968 schreef: | IMKE:
Jaja, dat wist deze dame wel hoor.... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Alleen niet aan gedacht om dat ff te delen Knipoog smiley
Jaja.
Thomas, waarom heet ik zo |
Tsja......het is aan jou je naam eer aan te doen of niet .......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:33
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Tja, dat zijn jouw woorden, niet de mijne...... , maar ik dacht het wel........ |
I know......daarom dacht ik....ik zeg het maar ff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:26
Onderwerp: Onze last te zwaar???
|
|
|
BEUN656 schreef: | Nou, ik hoorde een keer, Joe Biden, een Amerikaanse politicus het volgende zeggen: God doesn't give what you can't bear! En zo is het ook hoor weet ik uit eigen ervaring. |
Ja idd, zo staat het ook in de Bijbel.
1 Korintiërs 10:13 13 U hebt geen beproevingen te doorstaan die niet voor mensen te dragen zijn. God is trouw en zal niet toestaan dat u boven uw krachten wordt beproefd: hij geeft u mét de beproeving ook de uitweg, zodat u haar kunt doorstaan.
Ook al voelen we dat misschien niet altijd zo, hier mogen we aan vast houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:15
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jammer Imke, was wel even belangrijk nieuws..... |
Dat nu een man ons dit door moet geven he ..........
best wel een beetje dom van me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:06
|
|
|
THOMAS968 schreef: | http://www.shownieuws.tv/video/sonja-heeft-boer-toch-gevonden/
Jaja, wat was iedereen verdrietig toen SONJA haar liefde verklaarde aan BOER MARCEL en die haar als eerste WEGSTUURDE. Jaja, die slijmerige, immer sociaal wenselijke BOER MARCEL had al POOLSE DROMEN. Toen die arme huilende en vreselijk verdrietige SONJA thuiskwam, lagen er allemaal brieven van LIEVE BOEREN en zij vond BOER FRENS een stuk. En ze lieten er geen GRAS over groeien want ze hebben samen al een kalfje en die heet SONJA.
Thomas, jaja dit wisten de dames nog niet!!! |
Jaja, dat wist deze dame wel hoor....
Alleen niet aan gedacht om dat ff te delen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 maart 2011, 15:13
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MAR907 schreef: | Vandaag voor het laatst... Ik wens een ieder die ik ontmoet heb....."God bless you..."
doei doei zwaai zwaai... |
Thx Mar, het ga je goed.......jij ook Gods zegen gewenst, doeiiiii
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 20:18
|
|
|
GRACE585 schreef: | mijn mooiste moment was gisteren toen mijn kanjer die ik hier op cm heb leren kennen jarig was en hij mij ten huwelijk gevraagdheeft. natuurlijk heb ik JA gezegd |
Grace en Sjaak, van harte gefeliciteerd !!! Heel veel geluk gewenst samen met de kinderen. We horen nog wanneer de grote zal zijn hé ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 16:25
|
|
|
GRACE585 schreef: |
dat om 15.15 mijn weekend begint |
't is pas donderdag hoor......
ik moet nog 2 (slaap) nachten en een dag ......
Maar 't is je gegunt hoor cu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 17:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat het met m'n enkel toch minder goed is dan ik hoopte Er zit een kleine breuk die veroorzaakt is doordat mn enkelband een stukje is afgescheurt., en er een botsplinter is zit. Zit nu flink ingetaped en mag er nu 4 dagen niet op lopen en dat terwijl ik er de agelopen week zo goed als ging op liep Lekker balen dus |
Heey meis, das balen zeg!! Veplicht op de bank..... Sterkte ermee !
|
|
Naar boven |
|
|