Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 00:59
Onderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld
|
|
|
Je hebt helemaal gelijk Rolf, zo leren we nog steeds bij. We hebben allemaal wat, en we hebben allemaal -ieder voor zich- leerdoelen meegekregen in het leven.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 23:15
Onderwerp: Negatief
|
|
|
Een site waar je hier het 1 en ander over kan lezen:
http://berea.net/emmeloord/vrij.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 20:00
Onderwerp: Geen foto
|
|
|
Dat moet iedereen voor zichzelf weten en gelukkig maar. Vroeger stonden er ook geen foto's bij en toen hoorde je d'r ook niemand over klagen. Nu dat ineens wel mogelijk is he... nou.. Sommige vrouwen zijn daardoor zo supernieuwsgierig geworden dat wil je niet weten...
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 19:46
Onderwerp: zeilmeisje
|
|
|
Sorry ik ben ook niet zo'n Laura het 'dweilmeisje-fan'. Voor mij alleen maar kinderen die graag in de publiciteit willen komen. En zo zijn er nog wel meer van die kinderen die graag voorop willen lopen. Eerst netjes je school afmaken en als de tijd daar is dan pas... Maar zeker niet als je nog leerplichtig bent. Dus netjes in de rij gaan staan en aansluiten. En voor de rest zal me het de welbekende hemaworst wezen.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 19:40
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
nassi, pling plong was lekkel lekkel
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 18:12
Onderwerp: mannen....wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk aan een
|
|
|
Lang haar alhoewel kort haar ook heel mooi kan staan. Modern gekleed.... En voor de rest: Stay just the way you are.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 16:30
Onderwerp: Goede doelen
|
|
|
Gheghe
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 16:24
Onderwerp: Liedjes uit de oude doos.
|
|
|
Nou vooruit nog 1ntje voor deze keer...
Herman Van Veen: Hilversum 3 songtekst
vroeger werd gezongen en gefloten in de straat, had de slagersjongen nog een opera paraat, de metselaar kon zingend op de steiger staan, de melkboer lengde fluitend zijn melk een beetje aan.
Hilversum III bestond nog niet, maar ieder had zijn eigen stem. Op elke steiger klonk een lied van Paljas of Jeruzalem.
Alle venters hadden eigen aria's: voor sprot en haring, voor begonia's. Zelfs in fabrieken kwam van overal toch weer een liedje door de grote hal.
Hilversum III bestond nog niet, maar ieder had zijn eigen stem. Op elke steiger klonk een lied van Paljas of Jeruzalem.
Tussen het geratel van machines door klonk in de confectie een mooi meisjeskoor, dromend van de prins van... weet ik veel, die ze zou ontvoeren naar zijn luchtkasteel.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 16:12
|
|
|
Jah heel mooi, deze is ook zeker de moeite waard.
Songtekst: Gerard Cox - "'t Is weer voorbij die mooie zomer"
Nanana naa na naa Na nana nana naa nanaa Nanananana nana na naa na Nana naa na nananananananananananaa
Je hebt 'r maandenlang naar uitgekeken De kouwe winter wou maar eerst niet om Traag en langzaam kropen langs de weken Maar eindelijk daar was 'ie toch de zon
De nachten kort de dagen lang De ochtend vol van vogelzang 't Scherpe hoge zoemen van een mug Dan denk je, ha daar is-t-ie dan Dit wordt minstens een zomer van een eeuw Maar lieve mensen, oh, wat gaat 't vlug
refr.: 't Is weer voorbij die mooie zomer Die zomer die begon zowat in mei Ah, je dacht dat er geen einde aan kon komen Maar voor je 't weet is heel die zomer alweer lang voorbij
De wereld was toen vol van licht en leven Van haringgeur vermengd met zonnebrand 'n Parasol om 't felle licht te zeven En in je kleren schuurde zacht 't zand We speelden golf en jeu de boules We zonden zalig in een stoel We dreven met een vlot op de rivier We werden wekenlang verwend Maar ach, aan alles komt 'n end Nu zit ik met m'n dia's in de regen hier
refr.
Nanana naa na naa Na nana nana naa nanaa Nanananana nana na naa na Nana naa na nananananananananananaa
Herfst verkleurt weer langzaam alle bomen 'k Heb 's nachts allang weer m'n pyjama an Dan had je es in juli moeten komen Toen sliepen we 's nachts buiten op 't strand En 's morgens vissen in de zon En zwemmen zover als je kon We voeren met 'n boot 'n end op zee 't Is jammer dat 't over ging 't Is allemaal herinnering Daar doen we 't dan de hele winter maar weer mee
refr.
Nanana naa na naa Na nana nana naa nanaa Nanananana nana na naa na Nana naa na nananananananananananaa...
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 16:00
|
|
|
Yep Tes. het is en blijft een mooi gevoelig liedje...:)
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 15:57
|
|
|
Je geeft wel eens aan goede doelen en dat kan van alles zijn. De vraag is en blijft alleen (zoals zo vaak) komt het wel op de plaats van bestemming aan ?
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 15:56
|
|
|
Je geeft wel eens aan goede doelen en dat kan van alles zijn. De vraag is en blijft alleen (zoals zo vaak) komt het wel op de plaats van bestemming aan ? Daarbij gaat het er niet over hoeveel je geeft maar is het gebaar dat je maakt.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 15:47
|
|
|
Songtekst: Rob de Nijs - "Het werd zomer"
't Leek al zomer, toch was het pas eind mei Zo'n dag waarvan je denkt "die gaat niet meer voorbij" M'n vrienden kwamen langs maar ik wilde alleen Aan het strand wat wandelen, zomaar nergens heen
Toen zag ik jou, je riep me met je ogen Ik keek je aan, en kreeg een vreemd gevoel Want ik begreep wat jij me wilde vragen Kom dichterbij me
Ik was zestien, en jij was achtentwintig En van de liefde wist ik nog niet veel Maar ik begreep wat jij me wilde zeggen Ik was geen kind meer En het werd zomer (zomer)
Je was zo vrij, ik vond het eerst een beetje raar Je droeg niets anders dan je lange blonde haar Ik was verlegen en wist niet wat te doen Ik stond er maar te kijken, oh wat voelde ik me groen "Ik begrijp 't", hoorde ik je zeggen Je bent zo jong nog, en weet niet wat je moet Wees maar niet bang, de nacht zal 't je leren Kom dichterbij me
We liepen samen verder langs 't strand En als een jongen pakte ik je hand Maar als een man zag ik de zon weer opgaan En 't werd zomer (zomer) 't Werd zomer (zomer)
't Werd zomer, voor 't eerst in heel m'n leven 't Werd zomer, de allereerste keer En ik was een man toen de zon weer opkwam En 't werd zomer (zomer) En 't werd zomer Toen was het zomer...
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 14:22
Onderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld
|
|
|
Om nog maar te zwijgen over dat de Koningin geen deel meer uit mag maken van de Kabinetsformatie ook zoiets. Tsja ik lees tegenwoordig niet zoveel meer, en probeer ook niet zoveel meer naar het nieuws te kijken, scheelt enorm, geeft wat meer rust. En tegenwoordig kijk ik ook heel geselecteerd tv, misschien ook een tip ?
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 00:03
Onderwerp: Het doel van 2013
|
|
|
Je kan ze wel voornemen maar meestal komt daar in praktijk toch weinig van terecht. Je kan overigens goede voornemens het hele jaar door hebben, en niet in de decembermaand alleen.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 23:51
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Vogels in de tuin,die haar jongen voert bijv. Humor waar je om kan blijven lachen Een film op tv, die een diepe ?, leuke ? indruk achterlaat Mensen die je over en weer begrijpen, een goed gesprek Een zonnige dag waar alles meezit Mooie muziek (waarbij je oude herinneringen aan het ophalen bent) Vakantie, waar je (en voor zover) alles achter je kan laten, en je eigen plannen maakt
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:45
Onderwerp: Zingende christenen zorgen ervoor dat vogels niet paren
|
|
|
Ik heb het vernomen pure kolder natuurlijk. Er worden zoveel muziekfestivals georganiseerd, daar hoor je toch ook niemand over ?! En wat te denken als je 's morgens naar buiten stapt, dan schrikken de vogels ook wel eens van je ?! Misschien gaan die vogels juist wel paren als ze 50.00 man horen zingen, hebben ze daar wel eens over nagedacht...
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 13:14
Onderwerp: HEBBEN WOORDEN KRACHT ?
|
|
|
Ik moet dan vaak aan dit lied denken:
Wilt gij van zonde en schuld zijn verlost? Daar's kracht in het bloed! Daar's kracht in het bloed! Weet dat uw redding zoveel heeft gekost. Daar's kracht in het bloed van het Lam.
Satan gaat rond als een briesende leeuw. Daar's kracht in het bloed! Daar's kracht in het bloed! Wilt gij verlost zijn en witter dan sneeuw? Daar's kracht in het bloed van het Lam.
Komt dan tot Jezus, Hij stierf ook voor U. Daar's kracht in het bloed! Daar's kracht in het bloed! Hoort naar Zijn Woord en geloof in Hem nu. Daar's kracht in het bloed van het Lam
Refrein: Daar is kracht, kracht, wonderbare kracht, in het bloed van het Lam. Daar is kracht, kracht, wonderbare kracht in het dierbaar bloed van het Lam.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:18
Onderwerp: Hij doet het weer
|
|
|
Dan hoort er eigenlijk 'zuster' voor te staan... 'zuster hij doet het weer'.. Steengoeie reclame met John, blijf em leuk vinden.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 22:53
Onderwerp: Minder dan 1 op 10
|
|
|
Nee je doet helemaal niets verkeerd. Dat is de tijd waar we in leven, mensen nemen de moeite niet meer om je even netjes te laten weten hoe of wat.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 22:47
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Margrietje Ach Margrietje, de rozen zullen bloeien Ook al zie je mij niet meer Door je tranen heen zul jij weer lachen Net zoals die laatste keer En al denk je "dat komt nooit meer Dat komt nooit, nooit meer terug" Ach Margrietje, de rozen zullen bloeien Ook al zie je mij niet meer
Zit je vaak te dromen, kun je 's nachts niet slapen Denk je nog te veel aan toen Wie zal je begrijpen, Het blijft toch van ons samen Je kunt er niet veel meer aan doen Je leven kan al leeg zijn In vijf jaar kun je oud zijn Ik weet wat je bedoelt De zon hoeft niet te schijnen, kinderen niet te lachen Maar denk aan wat je hebt gevoeld
Ach Margrietje, de rozen zullen bloeien ...
Dan wil ik weer bij jou zijn, met je kunnen praten Stil zijn om wat jij zegt Omdat jij van mij bent, je ogen weer zien lachen Om iets wat je niets zegt Dan kan men wel vinden, zoiets gebeurt wel vaker Iedereen heeft zo'n herinnering Die kreet zal wel terecht zijn, het zal je niet veel helpen Misschien als ik dit zing
Ach Margrietje, de rozen zullen bloeien ...
Louis Neefs
Zo'n mooi liedje dit...
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 21:18
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
Kolder en dat is allang achterhaald. Ook vrouwen mogen best wat meer initiatief nemen. Vrouwen willen koken, autorijden, werken dus...? Voort wat Hoort wat...! Dan roepen die vrouwen weer waar zijn die echte mannen nu gebleven ?! Hoe kan dat nu als ze allemaal onze dingen overnemen ?!
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 21:06
Onderwerp: meest favoritie Nederlandse zanger
|
|
|
Marco Borsato ? bijvoorbeeld...
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 21:04
Onderwerp: Voetbalpraat
|
|
|
Ik ben vorig jaar, zaterdagavond naar Feyenoord - RKC geweest en het was weer olderwats gezellig.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 20:59
Onderwerp: Oldies muziek uit amerika
|
|
|
Me too. Jim Reeves, Johnny Cash, Elvis Presley, The Everly Brothers, etc... Settel hem up en lit him rieden yeehaaah
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 19:02
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Broccoli, aardappelen, een stukjen vlees (om het op z'n Swieber te zeggen), en een toetje na.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 13:00
Onderwerp: Afgoderij
|
|
|
Helemaal gelijk. Als je heel eerlijk naar jezelf toe bent behoren we in het leven (eigenlijk gelijk) steeds meer afstand te doen van (materiele) dingen.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:51
|
|
Naar boven |
|
|