Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 16:59
|
|
|
Beste CM leden,
ik houd zelf o.a. van oldies, dus oude liederen uit Amerika en Engeland. Ik kan heel fijn genieten van rock and roll. Uiteraard zijn er ook bepaalde liederen die echt niet kunnen en die luister ik dan ook niet. Wat vinden jullie van deze muziek? Ik ben vooral benieuwd naar jullie positieve reacties over deze muziek.
Groeten van Paulus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 19:54
|
|
|
PAULUS505 schreef: | Beste CM leden,
ik houd zelf o.a. van oldies, dus oude liederen uit Amerika en Engeland. Ik kan heel fijn genieten van rock and roll. Uiteraard zijn er ook bepaalde liederen die echt niet kunnen en die luister ik dan ook niet. Wat vinden jullie van deze muziek? Ik ben vooral benieuwd naar jullie positieve reacties over deze muziek.
Groeten van Paulus |
Ik vind de liedjes van Woody Guthrie, zoals The Car Song erg leuk, maar dat is dan de oude folkmuziek. Maar er is nog zoveel moois, wat te denken van Louis Armstrong, de oude jazzliedjes, maar zo oud bedoelde je misschien niet? Grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERLINE268
|
|
Geplaatst: donderdag 13 mei 2010, 20:00
|
|
|
Ik snap niet helemaal wat je met "Oldies" muziek bedoelt... Zou je dat even kunnen uitleggen, aub? Dan geef ik je graag antwoord op je vraag!
Groet, Erline
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 13 mei 2010, 23:55
|
|
|
ERLINE268 schreef: | Ik snap niet helemaal wat je met "Oldies" muziek bedoelt... Zou je dat even kunnen uitleggen, aub? Dan geef ik je graag antwoord op je vraag!
Groet, Erline |
In the USA hebben ze toch van die zenders die hele dagen lang oude hitparademuziek uitzenden of bekende nummers van lp's?
Dus, fifties ('Shake, rattle and hum'), sixties ('Let's go to San Fransico'), seventies ('Mama mia, here we go again') and eigthies music ('With or without you'), ws. vermengd met de nodige bluegrass, country and western en andere muzikale kweek van Amerikaanse bodem.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERLINE268
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 20:25
|
|
|
Ach zooooooo... Nu snap ik het! En ja, ze hebben daar inderdaad van die thema zenders. Wanneer we het hebben over échte jaren-50 Rock'n'Roll, dan kan ik zeggen dat ik dat echt geweldig vind! Wat ze tegenwoordig R'n'R noemen, daarentegen, dat is echt niet mijn ding!
Groetjes, Erline
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 20:59
|
|
|
Me too. Jim Reeves, Johnny Cash, Elvis Presley, The Everly Brothers, etc... Settel hem up en lit him rieden yeehaaah
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBERTO858
|
|
Geplaatst: woensdag 23 januari 2013, 04:27
|
|
|
PAULUS505 schreef: | Beste CM leden,
Groeten van Paulus |
Als je realplayer GRATIS download en kiest voor optie gratis zonder toeters en bellen dan kun je als je naar bv youtube lied kijkt het het gewoon met 1 klik downloaden. even googlen en je ziet het wel. veel luister plezier. nb mijn favoriete music is uit jaren 60 en Aaron Nevill . music met inhoud ( behalve een enkele en gospel uiteraard ) word niet meer gemaakt zoalsvroeger. http://www.wikihow.com/Download-Videos-Using-Real-Player
Laatst aangepast door
|
ROBERTO858
|
op woensdag 23 januari 2013, 05:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |