Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 12:11
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
net andersom, grif; bezint eer ge bemint.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 19:07
Onderwerp: Alleen voor vrouwen
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Leuk liedje Hannah, jij bent zeker de middelste op dat hek? Ga je ook een brief schrijven , de mijne is al weg. |
voor welke kandidaat dien ik dan te solliciteren, carien? we willen natuurlijk geen ruzie op dat hek!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 19:03
Onderwerp: U2
|
|
|
PIETER649 schreef: | thnxs voor de info. zegt me niets, nooit iets van gehoord |
meen je toch zeker niet he pieter? zelfs ik heb van hem gehoord; heel you tube staat er vol mee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 16:57
Onderwerp: Gezocht: Sjouwers m/v
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Bed met Grace erin aan de trekhaak? |
nee, zinga; het bed erin en grace aan de trekhaak, snap dat nou toch!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 16:04
|
|
|
drie schone zustertjes die zaten op een hek prachtig boerenhek... drie schone zustertjes die raakten in gesprek op een mooie warme dag in september....
waarover spraken zij die drie daar op dat hek t was ook veel te gek waarover spraken zij, op die mooie plek op een mooie warme dag in september
t was over boerenbroers en over boerentrouw zoeken naar een vrouw t was over welke vrouw een broeder trouwen wou op een mooie warme dag in september.....
waarover droom jij dan, o vrouwen bij elkaar wat is je bezwaar waarover droom je dan; hoe maak je dromen waar op deez mooie warme dag in september
wat ik je zeggen wil is schrijf gewoon een brief aan je hartendief wat ik je zeggen wil is; wieweet wordt hij je lief op een mooie warme dag in september
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 14:56
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
RENSKE067 schreef: | doekje nodig???? ik wel iig |
wat is t'er gebeurd? op de vlucht geslagen of zo iets?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 14:55
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
RENSKE067 schreef: | doekje nodig???? ik wel iig |
wat is t'er gebeurd? op de vlucht geslagen of zo iets?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 20:51
|
|
|
MARIO216 schreef: | Heb allang een brief naar de KRO geschreven |
nu kun je t helemaal wel vergeten marijan; eerst reageert mario op een dames topic, nu gaan de heren ook nog je neus voorbij geloof ik.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 16:41
Onderwerp: Aan wie geven we eigenlijk hulp
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | en het is hier ook zo bergachtig he en onbegaanbaar..... |
wat bedoel je met deze reactie, chatuliem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 16:39
Onderwerp: De zon en de ZOON
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Anders geformuleerd: door het verhaal van de schepping weten we dat we gemaakt zijn naar het beeld van God. |
en daarna dat beeld van God door eigen schuld zijn kwijtgeraakt.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 16:36
Onderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Maar daarom mag je ze nog wel ff op de verschillen wijzen he, de real-life uitvoering heeft geen blokeer of delete-optie, nou vind ik dat niet zo erg.....maar een mute-knop erop zou soms best ff lekker zijn |
lijkt me (zeker in jóúw geval) zeer ernstig wenselijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 16:32
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Oke,regelen we even ......de chatbox is voor jou taboe,op het forum mag je alleen nog je dates melden in de agenda........zodra je al je lincs gedate hebt mag je je weer melden madammeke |
madammeke meld zich, chef...............
(voor degenen die grapjes niet begrijpen; ik heb niet heel cm gehad....haha)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 15:10
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Jij hebt straks hetzelfde probleem als ik he...log je uit..zit je nog met zo'n cm-malloot opgescheept
(zo, kan je in elk geval niet zeggen dat je niet vooraf gewaarschuwd was ) |
laten de meesten hier op cm dat nou net heeeeel graag willen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 13:45
|
|
|
chatuliem; al weer een communicatie storing; ik haal je eigen woorden aan! nothing more........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 13:40
Onderwerp: Op zoek naar geluk
|
|
|
ANITA637 schreef: | Even kort mag ik blij zijn dat ik een levende relatie heb met mijn HEER Weet dat HIJ mijn vader is in alle dingen . Niet alleen geluk maar ook bij zorgen verdriet en pijn Van uit en met HEM leven is een eeuwig leven Verwacht het niet van mensen maar boven al van HEM de REGISEUR Luister naar ZIJN stem is volledig gaan met HEM de toekomst tegemoet Dat is wat mijn VADER doet leidt je op zijn wegen daar komen we geen hobbels tegen . soms laat HIJ ons even struikelen om dan juist te zeggen ABBA VADER HELP mij dan komt HIJ te hulp voor een ieder die geloofd AMEN
lieve groet van mij namens mijn VADER Anita |
heel mooi dat je geen hobbels tegenkomt op je weg met God anita! maar ik moet zeggen; soms moet je denk ik ook door "een dal van schaduwen des doods" en die weg kom ik ook in psalm 23 tegen; gelukkig is God ook in dat dal bij de Zijnen! maar het blijft hobbelig, donker, griezelig en bedreigend in dat dal, hoewel je je er veilig kunt voelen als je Gods hand voelt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 13:22
Onderwerp: Van ruilen komt huilen?
|
|
|
doe mij maar dropsleutels en kippeboutjes.........daar heb ik meer verstand van.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 13:20
|
|
|
is het er niet gezellig, of vind jij het er niet gezellig? overigens heb je het volste recht om als eerste te vertrekken chatuliem; het was maar een weergave van mijn ideeen........meer niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 10:22
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Dat serieus en grapjes doorelkaar lopen hou je toch, dat gebeurt in elke room denk ik. Het is de kunst om alleen daar op te antwoorden waar je mee bezig bent, en je niet laat afleiden door iets anders....... maar ja ik ben dan ook een "ervaringsdeskundige" |
ik zie een chatbox als een soort digitale "verjaardag"; de één is in serieus gesprek, degene die ernaast zit heeft grote lol je hoeft op een verjaardag toch ook niet alle gesprekken te volgen? of stuur je mensen naar een andere kamer als ze gezellig doen, en je zit in een serieus gesprek.........?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 09:35
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging van Eva/Dinsdag 20 juli 2010
|
|
|
wees vandaag nederiger, bescheidener en dienstbaarder dan gisteren, want de hemelse wetten zijn anders dan de aardse; wordt als een kind; die zichzelf vernedert zal verhoogd worden; uw bescheidenheid zij alle mensen bekend; tracht niet naar de hoge dingen maar voeg u bij de nederige; Mijn kracht wordt in uw zwakheid volbracht. Mijn genade is u genoeg.
dus ik zou willen zeggen; daal lager af, geef je macht op, voeg je naar Zijn wil in je leven, en verwerf zo hemelse kennis, al lager en lager.........Hij moet wassen, ik minder worden! de weg van nederigheid maakt je leven Zinvol en maakt je Liefdevoller dan je was. de weg naar de hemel loopt niet omhoog, maar naar beneden;
kijk maar naar de Heere Jezus; van de hemel naar de aarde, naar het lijden in Zijn leven, uiteindelijk tot de dood, de nederdaling tot in de hel, en daarna een dienstbaarheid aan de rechterhand van God, om ons een plaats te bereiden, en voor ons te bidden, ons Zijn Geest te kunnen zenden; een Geest die nederig maakt!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 23:27
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ook dat is off-topic, Jonathan. Niet klagen maar dragen. |
en vragen om een nieuwe vracht...........(strijk)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 08:35
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 37 jaar met pleegdochter erika129 34 jaar grace 585 54 jaar muischje susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) hechas020 48 jaar marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) thabitha338 49 jaar
billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen yes356 45 jaar
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 6 september 2010, 00:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 15:23
Onderwerp: Scheiden en hertrouwen
|
|
|
scheiden en hertrouwen is inderdaad een boekje uit de babtistische gemeenten, dominee pieters, van de hersteld hervormde kerk, heeft ook een boekje geschreven, met ongeveer dezelfde gedachtengang.....(waar ik het soms helemaal niet mee eens kan zijn.) er zijn grofweg drie gedachtengangen te noemen; - altijd, hoe dan ook, alleen blijven - bij overspel en verlating door ongelovige partner mogen hertrouwen. - altijd hertrouwen, na berouw te tonen over wat er mis ging.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 15:12
Onderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
|
|
|
PIETER649 schreef: reageer es niet zo allergisch hannah!!!!!!!!!!!!
asanti schreef; wij doen hier niet aan allergieen. Daar hebben we allemaal middeltjes voor, alleen nog uitvogelen welke verantwoord zijn
bij allergie kun je de punten van je lymfe masseren, die zitten tussen je tenen, in het plooitje tegen je teen aan; dus even geduld pieter; even kijken of t werken wil! (is het wel verantwoord overigens, om tussen je tenen te wrijven? of is dat schadelijk?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 10:51
Onderwerp: I'm back (+ gebruiksaanwijzing)
|
|
|
CHANDLER627 schreef: | Mijn droomvrouw-foto op mijn profiel komt uit de reeks van Asterix & Obelix ('en het Eerste Legioen'). Stripboeken die tot mijn vakliteratuur behoren...
Zij staat er als symbool, niet als voorbeeld-'foto' voor alléén het uiterlijk van mijn nieuwe potentiële ex. Zó wil ik náár haar kijken! S:%3E
En dan wil ik echt kunnen zeggen dat zij de mooiste vrouw is van de héle wereld en niet haar hoeven toe te fluisteren dat ze de mooiste vrouw is die ik helaas maar kon 'krijgen'... |
kijk, wie zou er nou geen nieuwe potentiele ex willen zijn he? komt helemaal goed met jou chandler!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 10:38
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | als die gedachte bij me opkomt, verhang ik me per direkt aan de hoogste boom. |
de gedachte aan een bmw, of de gedachte aan een heerlijke dikke vette pieter-knuffel, griffin??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 20:47
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik geloof niet echt dat je mij kent Hannah....... Ik moet er niet aan denken..........en zo'n kenau die in de deur staat lijkt op mij? tja....... |
sorry willemijn; zo'n man wilde je nou, dus deze man krijg je dan...... t was precies wat je zocht zei je; dus, ja! je zult het er mee moeten doen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:21
|
|
|
past wel bij willemijn, leanne!!!! ze staat al te popelen in de deuropening zie ik!! ik houd het toch bij het andere strijkhoesje als je t niet erg vind.....
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 19:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:52
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zijn ze er ook in de versie van oudere mannen???? Dat is natuurlijk mijn leeftijdscategorie...... Al die jonge mannen, kan mijn zoon zijn....... (is het niet gelukkkig......) |
nee, want dan loop je t risico dat ik de strijk graag doe; en dat zou je niet willen natuurlijk; leanne; heb je nog een strijkhoesje voor willemijn?
|
|
Naar boven |
|
|