ChristianMatch

Forum

Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 ... 110 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 20:24
BerichtOnderwerp: Welke partij stem je op en waarom?

SOLAFIDE630 schreef:
Ik kan me voorstellen, dat hij het met homoEMANCIPATIE moeilijk heeft. Want dat is hetzelfde m.i. als je goedkeuring geven aan een bewust volharden in een zondige levensstijl en dat kun je nou echt niet van een Christen vragen lijkt me. Verraste, verbaasde smiley

Maar goed, dit thema is al eens uitvoerig besproken bij de topic over de Paus en het homohuwelijk .............. Coole smiley met zonnebril

Ik denk, dat ik ook weer CU stem.

Als hij zo principieel is, moet hij ook niet in dat kabinet gaan zitten.
Ben je trouwens vergeten dat CU ingestemd heeft met embryoselectie?
Stoere christen hoor, die leider van jou Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 20:17
BerichtOnderwerp: 10 geboden,wet van mozes

JONATHAN890 schreef:
De 10 geboden in nieuwtestamentisch perspectief
Ik ben de HEER, uw God, uw Verbondsgod en uw Bevrijder. In Jezus
Christus heb ik u bevrijd en tot vrijheid geroepen. Blijf mijn verbond
trouw en bewaar mijn vriendschap. Blijf bij mij, uw bevrijder.
1. Mij alleen zult u liefhebben, vertrouwen en gehoorzamen. Niets of
niemand van deze wereld, die ik geschapen heb, zult u
vergoddelijken en in plaats van mij liefhebben of vertrouwen en
gehoorzamen.
2. U zult u geen voorstelling van mij maken buiten Jezus Christus om.
In hem heb ik mij aan u geopenbaard. Zie mij in hem.
3. Wees zijn getuige en belijd mijn naam, die hij u bekend gemaakt
heeft.
4. U zult niet leven om te werken, maar werken om te leven. Leef
voor mijn aangezicht en houd de dag van Christus’ opstanding in
ere als de dag van de bevrijding en de blijdschap. Leef uit de
zondag al de dagen van uw leven, want Ik ben de HEER.
5. Uw vader en uw moeder - laat hen tot hun recht komen als uw
vader en uw moeder, die ik u gaf. Uw kinderen - laat die tot hun
recht komen als uw kinderen, die ik aan uw zorg toevertrouwde.
6. Voor het leven van uw naaste zult u eerbied hebben. Ook hij of zij
behoort mij toe. Ook voor hen is Christus gestorven en opgestaan.
Zijn leven mag u niet aantasten of vernietigen.
7. Naar mijn beeld heb ik u geschapen: man en vrouw. U zult elkaar in
het huwelijk liefhebben en trouw blijven. U zult elkaar als jongens
en meisjes en mannen en vrouwen eerbiedigen en niet tot een
object verlagen.
8. Rentmeesters van wat ik u toevertrouwde bent u. Geen bezitters!
De aarde en haar volheid behoren mij toe. Mij en het geld kunt u
niet tegelijk dienen. U zult geven en altijd weer geven.
9. In de omgang met elkaar zult u de waarheid en het recht
liefhebben. In uw spreken over uw naaste zult u oprecht en
betrouwbaar zijn. Laat uw ja ‘ja’ zijn, en uw nee ‘nee’.
10. Uw naaste zult u geven wat hem toekomt en in uw hart geen
afgunst toelaten.
Aan mij, de HEER, uw God, zult u uw hart en uw leven geven. U zult mij
als uw Verbondsgod en uw Bevrijder liefhebben met geheel uw hart,
met geheel uw verstand en met al uw krachten. Ook uw naaste zult u
liefhebben, want hij is gelijk als u. Ik ben de HEER, uw God.

Ik vind dit helemaal niks, het slaat nergens op.
Hoe haal je dit in je hoofd om zo te zeggen?
Er zijn 10 geboden en die gelden vanaf dag 1. En wel ONGEWIJZIGD.
Waarom geef je hier een rare draai aan?

Weet je waar je in eerste instantie de mist al mee ingaat? Je maakt van GOD een soort kerstman, een vrolijke oude man met een hoog knuffelgehalte. Lees je bijbel eens goed.
Het is godslaster! bah
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 18:47
BerichtOnderwerp: Vrijheid van meningsuiting

KAT125 schreef:
daar vel ik me niet verplicht om.

en eng ben en doe ik niet. alleen ik hou niet van dat volk. en daar kom ik eerlijk voor uit.

benieuwd hoe jij reageerd als een broer of neef van je alsnog uit de kast komt...
en wat als jouw zoon(s) ooit bij je komen en zeggen: Pa, ga ff zitten, want ik wil je wat vertellen.....
die benaming "dat volk" is helemaal eng... hoe zie jij de geaardheid aan iemand?
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 18:42

KAT125 schreef:
hij moet toch een taak overnemen van iemand? of heb ik dat verkeert gelezen

De pvda is uit de regering gestapt.
Alle departementen waar pvda politici minister of staatssecretaris waren, moeten nu dus door cda of cu politici overgenomen worden.
Rouvoet is daar mee accoord gegaan, dan moet hij nu niet zeuren omdat hij iets krijgt wat hij niet wil hebben... dan had hij er ook uit moeten stappen.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 17:58
BerichtOnderwerp: Vrijheid van meningsuiting

KAT125 schreef:
Mode-industrie opgeschrikt door penisbroek

de rest van de tekst bespaar ik jullie.

vijheid van menings uiting,maar dit is toch waanzin?

al hoewel ik er bang voor ben dat zulke broeken in een anfere kleur komen en dat er veel homo's mee zullen gaan lopen in ene parade.

Troost je, jij bent niet verplicht om die broek zelf ook te dragen, noch ben jij verplicht naar die parade te kijken..

( als mensen als jij niet al eeuwen zo eng hadden gedaan tegen homo´s, dan hadden die parades nooit nodig geweest ook... onderdrukker)
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 17:54

KAT125 schreef:
als jij tegen homo's bent en je zou gevraagd worden om bepalde dingen te willen doen dan kies jij er ook voor.
ik heb het artiekel niet gelezen,maar ik wil ooknik smet dat volk temaken hebben.

beter stenigen dus?

Als mij gevraagd word bepaalde dingen te doen waar ik mij in een (regerings)accoord op vastgelegd heb, dan doe ik dat.
Ik heb het niet zo op contractbreuk....
Als Rouvoet geen belangen van homo´s wil behartigen, had hij niet in de regering moeten gaan zitten of er nu uit moeten stappen.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 17:26

Het is vandaag weer duidelijk geworden dat de CU in feite ook een heel eng cluppie is....

Minister Rouvoet ( je weet wel, van die schaamhaarregistratie) neemt de taken van oud-collega Plasterk over.
Alles? nee, bijna alles, want het multimapje homo-emancipatie wil hij er niet bij... stel je voor Verraste, verbaasde smiley
Wel in een tussenkabinet gaan zitten, maar geen vuile handen willen maken aan een onderwerp waar hij namens de CU akkoord mee gegaan is... wat een figuur Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 23:33
BerichtOnderwerp: Zwolle: Speeddate-lokatie gezocht

Dokkum.... das toch zwolle-noord?
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 22:01
BerichtOnderwerp: 10 geboden,wet van mozes

INEZ910 schreef:
Het is anders wel concreet volgens mij.. concreter dan bijvoorbeld dat je ook je slaaf rust moet gunnen.. ik heb die niet nl. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

nou meid, flink mailen en daten dan, dr is op cm vast wel een sla.. euh, ventje die dr voor wil gaan bij je Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 19:14
BerichtOnderwerp: liefde en opleidingsniveau

KAT125 schreef:
ik denk daar anders over,maja das mijn mening.

en nu pieter, wie heeft het over en lompe boer gehad, en kan ook nergesn terug vinden war dat gesuggereerd kan worden.
alleen das jou opmerking. en k voel hem naar mijn kant gezet door jou.
dus zou graag een reactie van je willen horen daar over.

Ik zie in mijn vorige bericht geen enkele reden waarom jij je aan de kant gezet zou moeten voelen.
En geloof me, als dat mijn bedoeling was geweest, hadden er wel 7 redenen aan te wijzen geweest! Coole smiley met zonnebril
Je teentjes zijn momenteel n stuk langer dan strikt noodzakelijk, doe maar ff knippen die nageltjes Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 17:37
BerichtOnderwerp: politieke discussies

MARIJAN072 schreef:
De beste stuurlui staan vaak aan wal. Mensen kraken graag partijen af, maar weinig mensen gaan de politiek in. Misschien ook goed, om daar eens over na te denken!

tja euh.. ik wil best wel voor de juiste partij in de 2e kamer of desnoods minister worden, mn hart is daar best goed voor Engeltje smiley
het probleem is alleen dat ik chantabel ben.. Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 17:31
BerichtOnderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart

MARIJAN072 schreef:
En dan zingt Cross ''k heb m'n wagen volgeladen........' Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley

wrom kom jij niet? het percentage malloten in de groep moet drastisch naar beneden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 17:26
BerichtOnderwerp: liefde en opleidingsniveau

KAT125 schreef:
Ow Vincent, wat ben jij een goede jongen zeg,netjes hoor. alleen,als je dat prive hebt gedaan,waarom moet je dat hier posten? is dat...................?

Nu denken de oplettende lezertjes hier tenminste niet dat Vincent een lompe boer is die Bloempje op ignore heeft, maar juist dat hij een discrete keurige jongeman is die weet hoe hij op ene fatsoenlijke wijze met vrouwen moet omgaan..
Denk ik.. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 13:04
BerichtOnderwerp: over reageren en gedrag

MARIJAN072 schreef:
Eh....................... Smiley die vol vragen zit

digitale stalkers kun je melden bij de redactie Knipoog smiley Clown smiley Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 19:21

IMRE695 schreef:
It's a free market-system.

Ik neem aan dat je bedoeld dat het een vrije markteconomie is?

Das dus NIET zo...

Geen beroepsgroep ondervind zoveel last van regeltjes en bedilzucht van de overheden, plaatselijk, provinciaal, landelijk, europees en wereldweid.
Beweren dat er sprake is van een vrije markteconomie in de landbouw, is net zo waar als beweren dat melk pimpelpaars is.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 19:14
BerichtOnderwerp: Het kabinet viel.

IMRE695 schreef:
Twee dingen goed begrijpen (zou Den Uyl zeggen):

1) de oorlogen in ZW-Azië zijn begonnen door George W. Bush en dus niet door een Democratische president. Hij heeft de oorlogen 'geërfd' en kan niet anders dan ze voortzetten of terugtrekken. En met dat laatste is Nederland al begonnen.

2) In deze hele discussie (ook in de media) wordt wel erg veel gewicht aan Nederlandse deelname gehecht. Alsof het succes in Afghanistan afhankelijk is van deelname door Nederland.

Nu Nederland over de dam is, volgen ook landen als Canada en Australië. En ook Berlijn zal wellicht anders over hun missie gaan denken.
Het Nederlands aanzien is niet spectaculair gedaald door deze move van de PvdA. We hebben ons steentje bijgedragen en daar mogen we best trots op zijn! En als Obama meer soldaten nodig heeft, dan voert hij de dienstplicht maar in.

gebroken geweertje op je jasje?
laat de VS maar politieagentje spelen voor de hele wereld joh.
op 5 kilometer van hier, in het Reichswald, is een begraafplaatsje... bietje ouwe meuk, 65 jaar oud ongeveer, hoop buitenlanders hoor, John, Jack, William... ik heb ze nooit gekend verder.... president Rooseveld had het geluk dat er toen dienstplicht was...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 17:02
BerichtOnderwerp: rells hoekie

RELLOK036 schreef:
euhm ik is weer terug dus vraaaaaag uw vragen en euhm dan sja ik antwoord he Clown smiley enne euhm ik was er albijna toen jij plaatste carien....

en? weer blikschade aan oewe oto? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 17:01
BerichtOnderwerp: onbedoeld christelijk

INEZ910 schreef:
Wel komt PVV op voor de joods-christelijke cultuur, en dat Inez niet weet wat dat is, is al behandeld!! Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt haha

sorry Inez... ik kon het niet laten... ben je boos? nee toch zeker? Verraste, verbaasde smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 16:59
BerichtOnderwerp: Het kabinet viel.

ARJAN007 schreef:
In 2007 werd de afspraak gemaakt dat de Uruzgan-missie in 2010 zou eindigen. Deze afspraak werd gemaakt in de gehele ministerraad.
Aangezien het CDA volhield dat verlenging van de missie een optie was, en het CDA de PvdA wilde dwingen om dit te zeggen, konden de PvdA-bewindslieden niets anders dan opstappen.

Dus de PvdA heeft gewoon gezegd: afspraak is afspraak.
En als het CDA toch halsstarrig wil vasthouden aan verlenging van de missie, ja, dan is er een probleem. En dat is nu wat er gebeurd is.
Gezien het feit dat deze afspraak uit 2007 de eerste afspraak is over de kwestie-Uruzgan, lijkt het me nogal duidelijk wie de val van het kabinet heeft veroorzaakt. In elk geval níet de PvdA, want die heeft gewoon zich gehouden aan de afspraak.

Wel word ik het een beetje zat dat door sommigen hier heel erg wordt afgegeven op linkse partijen. Met alleen maar rechtse partijen zou in ons land het recht van de sterkste gelden met alle gevolgen vandien. Het is juist goed dat er in ons land (en in de meeste landen van Europa) een balans is tussen rechts en links, zodat er niet ter linker- of ter rechterzijde grote ongelukken gebeuren.

Klopt Arjan, die afspraak lag er in 2007....

Maar nu even iets anders...
Vorig jaar werd Obama gekozen als president van de usa.
Ik neem aan dat jij nog wel weet hoe m.n. links nederland, incl pvda hierop hebben gereageerd.
Ook de staatsomroep NOS, links bolwerk, heeft in haar berichtgeving gedaan alsof, excuses voor de vergelijking, Jezus zelf wedergekomen was...
Oh wat was het toch fantastisch en we zouden goeie vriendjes met Obama worden want dat was toch wel de beste president die amerika ooit gehad heeft, of zou hebben!!

Nou vraagt vriendje Obama een dienst van zijn "vrienden" en wat blijkt.... de pvda laat hem vallen als n baksteen.
Met zulke vrienden heeft Obama geen vijanden meer nodig... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 16:45
BerichtOnderwerp: onbedoeld christelijk

IMRE695 schreef:
Kweenie hoor. Komt Geert Wilders echt op voor de belangen van rechtzinnige christenen in Nederland? Of zwijgt hij daar wijselijk over?

Het hele punt is dat Geert Wilders uiteindelijk de representant is van een seculiere maatschappij en God niet centraal stelt in zijn denken.

En onze maatschappij is niet langer meer een maatschappij die doordesemd is door het christelijk geloof, maar waarin de niet-gelovigen een riante meerderheid vormen. Noem het het nieuwe heidendom.

We vergissen ons, als we denken dat dit een botsing is tussen christendom en islam. Het is een botsing tussen een westerse maatschappij zonder religie (wetenschappelijk wereldbeeld) en de islam, met de christenen als de kop van jut. Geschokte, onthutste smiley

En Wilders zoekt alleen zichzelf. Hij heeft het over vrijheid. Maar zijn sommige mensen in zijn visie niet meer vrij dan anderen?

Tot slot: de problematiek in Nederland is reëel genoeg. En christenen maken niet langer meer het verschil uit, helaas. De oplossingen verwachten wij van de seculiere overheid en die is in meerderheid voor vrijheid en democratie. Partij voor de Vrijheid. Vrijheid van geweten en godsdienst is toch ook een vrijheid?

De PVV pretendeerd inderdaad niet op te komen voor christenen, ook niet dat ze een christelijke partij is.
Maarja, dat doet de VVD ook niet, ook de PvdA is daar niet specifiek in.
Wel komt PVV op voor de joods-christelijke cultuur, en dat Inez niet weet wat dat is, is al behandeld!!
Maar ik haal daar wel uit dat PVV niet anti is, ze hebben andere hoofdpunten in hun programma, thats it.

Laatst aangepast door
PIETER649
op maandag 22 februari 2010, 16:45
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 23:47
BerichtOnderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart

Ik heb er veel zin in... is er al een lijstje deelnemers Sas?
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 23:45
BerichtOnderwerp: beëindiging relatie, scheiding, schuldgevoel, hoe verder?

JONATHAN890 schreef:
Mijn ervaring na mijn scheiding is er wel een dat ik me er helemaal niet lekker onder gevoeld heb. Voor mijn kinderen is het niet fijn dat ze in een gebroken gezin moeten opgroeien, ook had ik een soort van schuldgevoel over de belofte afgelegd bij mijn huwelijk, maar dan meer een teleurstelling naar God.
Waarom ging het niet, waarom moest er een 3e in de relatie komen, waarom deelde ex niet meer haar gevoelens met mij.

Dan weer verder gaan? Ja....moeilijk, ik ben wat gereserveerder geworden met t aangaan van een relatie. Mede door wat teleurstellingen ja, relaties verbreken is verdriet, verdriet gaat over, maar littekens blijven wel hangen.

Maar mijn vragen blijven staan.

wij hadden op t moment van scheiden geen kinderen.
en ja natuurlijk heb ik ook een gevoel gehad dat ik gefaald heb, maar opluchting overheerste in mijn geval.

ik heb nooit echt angst gehad om een nieuwe relatie te beginnen, wel ben ik wat voorzichtiger geworden... Eens door n hond gebeten wil niet zeggen dat iedere hond bijt joh!!
wees blij met een nieuwe kans en ga er voor!!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 23:18
BerichtOnderwerp: over reageren en gedrag

Ik wens je sowieso veel sucses toe in je verdere leven.

Maar toch even wat opmerkingen:

CM is geen loterij zonder nieten, je kunt ook niet verwachten dat je binnen de 14-daagse proeflidmaatschapperiode al bingo hebt.
Zelf heb ik hier mijn vrouw gevonden, maar toen was ik al n heel poosje lid hoor!

Ook heb ik jouw profiel bekeken... ik was er snel mee klaar...
Waarom heb jij zelf niet de moeite genomen om de overige vragen in te vullen?
Meerkeuzevragen zijn leuk hoor, maar waar jij je meubelen koopt en of jij van chinees eten of hollandse pot houd, daar heeft de lezer niet zoveel aan....
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 22:28

KAT125 schreef:
dat respecteer ik.

aldi en lidle komen niet bij ons vandaan dus dat is meestal geen eigenvlees.

snapje hem?

nou nee... wie is " ons" ?? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 22:25
BerichtOnderwerp: beëindiging relatie, scheiding, schuldgevoel, hoe verder?

ik heb er niks van geleerd... ik ben er weer aan begonnen Gefrustreerde smiley

maar ik ben in ieder geval GEEN ezel, want die stoot zich niet 2x aan dezelfde steen!! Coole smiley met zonnebril Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 20:37

KAT125 schreef:
mieke en pieter,halen jullie wel eesn vleeswaren bij de aldi of lidle?

nooit, ik haal bij n boer die zelf slacht, hoezo?
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 23:56

Er word altijd geroepen dat de boeren in ontwikkelingslanden een EERLIJKE prijs moeten krijgen.
Ondertussen krijgen de boeren in Nederland dat al jaren niet eens.

En dat allemaal door huichelaars die met de mond een boer beschuldigen van dieronvriendelijk werken, maar het met de hand weigeren een hogere prijs voor biologisch vlees te betalen...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 22:20
BerichtOnderwerp: Erfzonde.

IMRE695 schreef:
Eh... erg boeiend, daar niet van. Maar hoe kunnen de zonden van gestorven voorouders vergeven worden? Kan iemand dat mij uitleggen?

Nou, das ff toevallig dat ik lid ben van cee-em!! Lachende smiley
IK ken dat voor jou regelen en ik doet dat graag Coole smiley met zonnebril
Kijk, jij stuur mij ff een mailtje met de namen van je voorouders, wat ze misdaan hebben, geboortedatum, sterfdatum, geboorteplaats, sofi-nummer etc.
Ik bestudeert dat ff heel serieus en ik breng een offerte uit.
Graag van te voren opgeven of je cash of over de bank betaald, want cash is voor mij zwart, dus zonder BTW
Scheelt jou mooi ff 19% in deze bittere tijden nietwaar!! Knipoog smiley

Nou en als ik dat geld heb, regel ik wat met een priester en wijwater enzo, maar das verder nie belangrijk he, hoe het precies werkt.. Knipoog smiley
En geloof me, voordat je het weet is alles geregeld en heb jij je nakomelingplicht gedaan.
Mailen kun je mij via dit profiel Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 16:56

MARIJAN072 schreef:
Ik kan me vinden in wat jullie schrijven, Arjan en Thomas. Er zal vast en zeker iets mis zijn met de politieke cultuur. Maar zijn wij niet eigenlijk de politiek, daar zitten gekozen mensen in vanuit het volk. Ik denk dat mensen steeds ontevredener worden en meer willen, soms lijkt het alsof geen partij goed genoeg is. En ergens helemaal voor gaan, zie je steeds minder. En ikke is toch wel heel erg belangrijk. Als ik het maar goed heb, kan de rest me niet zo heel veel schelen. Twijfelende smiley

Ik ben bang dat de PVDA en het CDA hier ook spijt van krijgen, want een socialere regering zal er zeker niet komen.

Ooit was er een tijd dat bevlogen politici nog hart hadden voor dit land.
Als ik onderstaand filmpje bekijk, word ik nog altijd ff heel stil.
Jammer dat een tofu etende caviaknuffelaar het voor een heel land verpest heeft..

http://www.dumpert.nl/mediabase/285151/a26c60dc/dit_land_is_het_zat._c_est_ca.html
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 23:53
BerichtOnderwerp: bidden geneest hiv

SOLAFIDE630 schreef:
Een seropositief iemand kan rustig zijn medicijn innemen onder dankzegging tot God, maar hij/zij mag en kan in alle vrijmoedigheid zeer aanhoudend bidden, met alles wat er in hem/haar is, om genezing van zijn/haar ziekte....en als je dan door God genezen wordt....heus, geloof me...dan weet je het ook en dan ben je ook GENEZEN....en dan kun je je drankje echt weggooien hoor.

En dit is geen vroom geklets, maar dit weet ik door eigen ervaring.....

God zegen iedereen....God is gisteren en heden niog steeds Dezelfde. Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Niemand beweerd toch dat je niet mag bidden voor genezing??
Tuurlijk mag dat, en ja, er zal ook best wel eens een gebed verhoord worden.
Maar hier gaat het erom dat wazige gebedsgenezers beweren mensen te kunnen genezen en deze mensen die onzin nog geloven ook, met alle gevolgen van dien...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 ... 110 Volgende
Pagina 99 van 110