ChristianMatch

Forum

Het kabinet viel.
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 20:17

Kabinet,is een soort kast,wat niet zo snel omvalt,het is zwaar en log en ook nog antiek.
De salontafel viel dus,met die fragiele pootjes,de CU was het minst fragiel,maar kon dat gewicht ook niet dragen,en lijmen ook niet,daar was die salontafel te zwak voor,uit de vele soorten hout,wat ook waaiboomhout was,het slechtste hout,om er pallets van te maken dus,is mijn idee.
Hout uit Rusland,SP,en Groen Links,gekweekt door Karl Marks,zetten er ook de bijl in,in schitsofrenie,en dom gezwets.
De Hamer en Sikkel,bezitten die kwaliteiten dus,desnoods met D66,die de menselijke Ethiek ook niet zo nou neemt.
PVV,ach dat is een klokkeluider wat mis gaat,en terecht dus,maar liever niet regerend ,dan word het ook een puinhoop.
Het word hoog tijd,dat Jezus Christus terug kom,op de Olijfberg.
Het duizendjarigrijk dus,waar de mens nog in zonde leeft,maar de satan wel gebonden is.
Daarna Het Nieuw Jeruzalem,de Stad met de Paarlen Poorten.
Dan is er geen politiek meer.
Maar echte vrede.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 14:06

waarom viel het kabinet?

(mijn p.s. mening)
pvda met achterban heeft al besloten om nee te zeggen tegen urzugstan(moslim gebied----> ff door denkertje, (pvda is grote voorstander om verkiezings papieren te maken in buitenlandse taal)

Je wilt het zien als een kast? de kast viel dan mijns inzin omdat de cda,vvd en de cu er in zaten te mopperen, toen kwam de aanhang van van de pvda om de kast omver te duwen. om zo te proberen het cda van vele dingen te weer houden.

het staartje: geen doorgang in urzu=navo voor de kop stoten en de bewoners in dat land. nederland trekt zich terug, gevolg? nl is land met veel moslims,dus hun hebben dan gewonnen dus hier krijgen ze een nog grotere mond, pvv mensen worden omzeep geholpen>stille tochten>moslims krijgen nog meer aandacht> nederland raakt in de war> iedereen wordt bang> links huilt en roept de navo om hulp> navo zegt,ja doei,jullei wilden ons niet helpen,wij nu jullie niet>> wij worden onder drukt net als in urzu enz.> mensen gaan denken,shit de cda was wel goed bezig,maar TELAAT>>> ECHO ECHO ECHO.

wie het vatten kan, die vatte het.

deze bijdrage van mij is 1malig.

en denk aan de woorden die chat. schreef in een ander topic waar het ging over dat ene knopje! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
KAT125
op zondag 21 februari 2010, 14:08
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 16:29

KAT125 schreef:
waarom viel het kabinet?

(mijn p.s. mening)
pvda met achterban heeft al besloten om nee te zeggen tegen urzugstan(moslim gebied----> ff door denkertje, (pvda is grote voorstander om verkiezings papieren te maken in buitenlandse taal)

Je wilt het zien als een kast? de kast viel dan mijns inzin omdat de cda,vvd en de cu er in zaten te mopperen, toen kwam de aanhang van van de pvda om de kast omver te duwen. om zo te proberen het cda van vele dingen te weer houden.

het staartje: geen doorgang in urzu=navo voor de kop stoten en de bewoners in dat land. nederland trekt zich terug, gevolg? nl is land met veel moslims,dus hun hebben dan gewonnen dus hier krijgen ze een nog grotere mond, pvv mensen worden omzeep geholpen>stille tochten>moslims krijgen nog meer aandacht> nederland raakt in de war> iedereen wordt bang> links huilt en roept de navo om hulp> navo zegt,ja doei,jullei wilden ons niet helpen,wij nu jullie niet>> wij worden onder drukt net als in urzu enz.> mensen gaan denken,shit de cda was wel goed bezig,maar TELAAT>>> ECHO ECHO ECHO.

wie het vatten kan, die vatte het.

deze bijdrage van mij is 1malig.

en denk aan de woorden die chat. schreef in een ander topic waar het ging over dat ene knopje! Knipoog smiley

In mijn best grote riante truck,heb ik veel tijd over,om de politiek te volgen,tussen laden en lossen.
Gewoon Radio 1 beluisteren,ook de EO dus.
Dan krijg je Beeldvorming,daar ik ook de Bijbel,vrij goed kan,in politiek.
Veel gekwaak dus.
Het meest moeite heb ik met Agnes Kant,zo'n leuke dame,die inteligent is,maar de politiek,wil voorzetten,van Marijnissen,terwijl zij toch andere denkbeelden heeft,in sociaal te wezen.
Feike Halsema is gewoon echt dom,en Yuppi van de bovenste plank,die zwets gewoon onzin.
In de geschriften,van de Openbaringen van Johannes,staat alles te lezen,wat God zelf openbaarde,wat wij nu meemaken.
Het beest maakt de politiek uit,ook in de D 66,en de VVD.
De politiek vraagt geen raad meer in gebed,maar pijl de meningsvorm,van stemmers,in regeren,in macht.
Gelukkig kan er nooit een motie van wantrouwen ingediend worden,tegen de Schepper van Hemel en aarde,die met grote bedroefdheid,de aardse politiek aanschoud,in droefheid.
Mijn verlangen om kluizenaar te worden,word elke dag meer versterkt.
Leven net als Henoch.
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 13:47

ALFAROMEO918 schreef:
Mijn verlangen om kluizenaar te worden,word elke dag meer versterkt.
Leven net als Henoch.

In 2007 werd de afspraak gemaakt dat de Uruzgan-missie in 2010 zou eindigen. Deze afspraak werd gemaakt in de gehele ministerraad.
Aangezien het CDA volhield dat verlenging van de missie een optie was, en het CDA de PvdA wilde dwingen om dit te zeggen, konden de PvdA-bewindslieden niets anders dan opstappen.

Dus de PvdA heeft gewoon gezegd: afspraak is afspraak.
En als het CDA toch halsstarrig wil vasthouden aan verlenging van de missie, ja, dan is er een probleem. En dat is nu wat er gebeurd is.
Gezien het feit dat deze afspraak uit 2007 de eerste afspraak is over de kwestie-Uruzgan, lijkt het me nogal duidelijk wie de val van het kabinet heeft veroorzaakt. In elk geval níet de PvdA, want die heeft gewoon zich gehouden aan de afspraak.

Wel word ik het een beetje zat dat door sommigen hier heel erg wordt afgegeven op linkse partijen. Met alleen maar rechtse partijen zou in ons land het recht van de sterkste gelden met alle gevolgen vandien. Het is juist goed dat er in ons land (en in de meeste landen van Europa) een balans is tussen rechts en links, zodat er niet ter linker- of ter rechterzijde grote ongelukken gebeuren.
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 14:20

ALFAROMEO918 schreef:
Hout uit Rusland,SP,en Groen Links,gekweekt door Karl Marks,zetten er ook de bijl in,in schitsofrenie,en dom gezwets.
De Hamer en Sikkel,bezitten die kwaliteiten dus,desnoods met D66,die de menselijke Ethiek ook niet zo nou neemt.

Als de werkgevers in de 19e eeuw hun werknemers een beetje fatsoenlijk hadden behandeld en hen ook enige arbeidsrechten hadden gegeven dan had het niet zover hoeven te komen met Karl Marx. Dat het communisme in Rusland (helaas) de macht heeft kunnen grijpen is uitsluitend te danken aan de hebzucht en de vrekkigheid van de werkgevers in de 19e eeuw, die niets anders deden dan hun werknemers tegen elkaar uit te spelen en hen uit te melken. Zo heeft het egoïsme van de werkgevers-van-toen zichzelf afgestraft. Helaas was het communisme het verkeerde middel om dat egoïsme en machtsmisbruik af te straffen.

In West-Europa hebben de meeste politieke partijen begrepen dat men de mensen met enig respect moet behandelen, ook financieel. Daarom hoeven wij gelukkig niet te zuchten onder een communistisch juk.

Ik wil hierbij benadrukken dat de meeste werkgevers van nu een veel betere mentaliteit hebben. Er zijn er ook heel wat met een goed sociaal gevoel en die er niet over piekeren om mensen uit te melken.

Laatst aangepast door
ARJAN007
op maandag 22 februari 2010, 14:22
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 16:59

ARJAN007 schreef:
In 2007 werd de afspraak gemaakt dat de Uruzgan-missie in 2010 zou eindigen. Deze afspraak werd gemaakt in de gehele ministerraad.
Aangezien het CDA volhield dat verlenging van de missie een optie was, en het CDA de PvdA wilde dwingen om dit te zeggen, konden de PvdA-bewindslieden niets anders dan opstappen.

Dus de PvdA heeft gewoon gezegd: afspraak is afspraak.
En als het CDA toch halsstarrig wil vasthouden aan verlenging van de missie, ja, dan is er een probleem. En dat is nu wat er gebeurd is.
Gezien het feit dat deze afspraak uit 2007 de eerste afspraak is over de kwestie-Uruzgan, lijkt het me nogal duidelijk wie de val van het kabinet heeft veroorzaakt. In elk geval níet de PvdA, want die heeft gewoon zich gehouden aan de afspraak.

Wel word ik het een beetje zat dat door sommigen hier heel erg wordt afgegeven op linkse partijen. Met alleen maar rechtse partijen zou in ons land het recht van de sterkste gelden met alle gevolgen vandien. Het is juist goed dat er in ons land (en in de meeste landen van Europa) een balans is tussen rechts en links, zodat er niet ter linker- of ter rechterzijde grote ongelukken gebeuren.

Klopt Arjan, die afspraak lag er in 2007....

Maar nu even iets anders...
Vorig jaar werd Obama gekozen als president van de usa.
Ik neem aan dat jij nog wel weet hoe m.n. links nederland, incl pvda hierop hebben gereageerd.
Ook de staatsomroep NOS, links bolwerk, heeft in haar berichtgeving gedaan alsof, excuses voor de vergelijking, Jezus zelf wedergekomen was...
Oh wat was het toch fantastisch en we zouden goeie vriendjes met Obama worden want dat was toch wel de beste president die amerika ooit gehad heeft, of zou hebben!!

Nou vraagt vriendje Obama een dienst van zijn "vrienden" en wat blijkt.... de pvda laat hem vallen als n baksteen.
Met zulke vrienden heeft Obama geen vijanden meer nodig... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 18:31

PIETER649 schreef:
Klopt Arjan, die afspraak lag er in 2007....

Maar nu even iets anders...
Vorig jaar werd Obama gekozen als president van de usa.
Ik neem aan dat jij nog wel weet hoe m.n. links nederland, incl pvda hierop hebben gereageerd.
Ook de staatsomroep NOS, links bolwerk, heeft in haar berichtgeving gedaan alsof, excuses voor de vergelijking, Jezus zelf wedergekomen was...
Oh wat was het toch fantastisch en we zouden goeie vriendjes met Obama worden want dat was toch wel de beste president die amerika ooit gehad heeft, of zou hebben!!

Nou vraagt vriendje Obama een dienst van zijn "vrienden" en wat blijkt.... de pvda laat hem vallen als n baksteen.
Met zulke vrienden heeft Obama geen vijanden meer nodig... Geschokte, onthutste smiley

Twee dingen goed begrijpen (zou Den Uyl zeggen):

1) de oorlogen in ZW-Azië zijn begonnen door George W. Bush en dus niet door een Democratische president. Hij heeft de oorlogen 'geërfd' en kan niet anders dan ze voortzetten of terugtrekken. En met dat laatste is Nederland al begonnen.

2) In deze hele discussie (ook in de media) wordt wel erg veel gewicht aan Nederlandse deelname gehecht. Alsof het succes in Afghanistan afhankelijk is van deelname door Nederland.

Nu Nederland over de dam is, volgen ook landen als Canada en Australië. En ook Berlijn zal wellicht anders over hun missie gaan denken.
Het Nederlands aanzien is niet spectaculair gedaald door deze move van de PvdA. We hebben ons steentje bijgedragen en daar mogen we best trots op zijn! En als Obama meer soldaten nodig heeft, dan voert hij de dienstplicht maar in.

Laatst aangepast door
IMRE695
op maandag 22 februari 2010, 18:32
Naar boven

Auteur Bericht
KAT125

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 18:53

IMRE695 schreef:

1) de oorlogen in ZW-Azië zijn begonnen door George W. Bush en dus niet door een Democratische president. Hij heeft de oorlogen 'geërfd' en kan niet anders dan ze voortzetten of terugtrekken. En met dat laatste is Nederland al begonnen.

2) In deze hele discussie (ook in de media) wordt wel erg veel gewicht aan Nederlandse deelname gehecht. Alsof het succes in Afghanistan afhankelijk is van deelname door Nederland.

Nu Nederland over de dam is, volgen ook landen als Canada en Australië. En ook Berlijn zal wellicht anders over hun missie gaan denken.
Het Nederlands aanzien is niet spectaculair gedaald door deze move van de PvdA. We hebben ons steentje bijgedragen en daar mogen we best trots op zijn! En als Obama meer soldaten nodig heeft, dan voert hij de dienstplicht maar in.

de dienst plicht zou voor veel mensen een goede oplossing zijn.
en ben van mening dat we hem moeten steunen. als wij niet helpen dan doet israel dat wel. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 19:14

IMRE695 schreef:

gebroken geweertje op je jasje?
laat de VS maar politieagentje spelen voor de hele wereld joh.
op 5 kilometer van hier, in het Reichswald, is een begraafplaatsje... bietje ouwe meuk, 65 jaar oud ongeveer, hoop buitenlanders hoor, John, Jack, William... ik heb ze nooit gekend verder.... president Rooseveld had het geluk dat er toen dienstplicht was...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1