Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:18
Onderwerp: 15 februari Zwijndrecht 33+
|
|
|
Mijn ervaring is: vrouwen kijken veel meer naar karakter dan de gemiddelde man. Let wel, ik zeg 'gemiddeld'.
Mannen kijken veel meer naar uiterlijk, is mijn ervaring.
Dat vind ik een slecht zaak!
Ik had toch een keer verteld, ik was ergens, toen was ik 18, ik dacht wat een lelijke man.....En ja die was zo aardig en vriendelijk, had zo een mooi karakter dat ik hem zelfs later nog knap vond....Het ging dus om innerlijk, wat ze uiterlijk mooi maakte, ze karakter, ze respect, ze vriendelijkheid, ze zelfverzekerdheid die die haalde uit zijn mens zijn, ipv, wat de modebladen voorschrijven. Ze liefde, en niet de soort liefde die zich zo afhankelijk opsteld, maar de zelfverzekerde liefde, Ja, de man straalde eigenliefde uit en zelfrespect, en ja, toen zag ik hem met hele andere ogen...ja, en niet alleen ik....
Nee, het gaat idd uiteindelijk dus gewoon om karakter en respect!!!
De media wil ons anders doen geloven: leugens, leugens, leugens en leugens!
Net zoiets dat geld gelukkig zou maken...
Ja, tuurlijk ben ik blij als ik met mijn 90% van het minimum een mazzeltje krijg in de vorm van 200 euro terug van energie o.i.d.
Dát bedoel ik niet.
Mannen die denken dat ze knap en intelligent zijn, zijn de allergrootste kapsoneslijders die er zijn....en helemaal als ze indruk willen maken daarbij met hun geld....BAH!
Ja, tuurlijk, iedereen vind het leuk om es een cadeau of cadeautje te krijgen en al helemaal als het onverwacht is.....
Maar dat is dus óók heel iets anders....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 14 februari 2013, 18:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:03
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Onkuis is wel wat meer omvattender dan alleen............. |
Ja, p sites bezoeken, ook.
Maar verder, ja, ik geloof niet in sprookjes, ik vind dat als iemand van rond 40/50 jaar, echt niet hoeft te wachten totdat ze getrouwd zijn hoor, wat een onzin!
Kijk, ik heb 2 vrienden, en ja, daar ga ik toch echt niet mee ....
Kijk daarom zijn het ook vrienden.
En vergis je niet: vrienden zijn van onschatbare waarde!
Maar ja, als ik hier zo'n leuke busdriver had, ja, dan spreken we van weer een héle andere situatie..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 17:42
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
Ik net ook ff lekker heb gedoucht, nu eerst ff een lekker bakkie koffie maak, en dan boodschapjes ga doen bij AH?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 17:37
Onderwerp: Laat uw geluk niet afhangen van anderen
|
|
|
Ja, leuk weer hoor, nou ga ik de hele tijd denken van wat zou daar nou hebben gestaan....alsnog bedankt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 17:33
Onderwerp: Gebed gevraagd!!!
|
|
|
Nou Petra,
Ik was 3 stappen verder, 2 terug, en nu, als ik zo doorga, ben ik no time bij 10 stappen, ja, en das het hoogste
Ik zit nu eigenlijk al tegen de 3 stappen aan. dus zeg maar 2,75!
En ik ga door, want de kop is eraf! Door je gebed en me ene vriend die belde! Ik ben gezegend, 2 goede vrienden, hier een tof forum, weer contact met mijn hele toffe moeder die ook met beide vrienden goed overweg kan, en zij ook met haar.
En me huis wordt alsmaar netter!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 17:15
|
|
|
ROOS575 schreef: | Heb net een leen laptoppie.... en zijn snoertje is niet langer.... Zit best zo hoor lekker warrum |
Ja, en zit daar bij: optie internettoegang, vlak naast de tijd rechtsonder je beeldscherm als je daar klikt, op het kleine antennetje zeg maar, krijg je dan geen lijst met modems, en dan kan je aanvinken welke modem+ nummer, dan heb je draadloos. Nummer + naam modem zitten vaak op sticker onder de modem, voor als je het moet intypen, maar meestal zit de modem+ nummer erbij hoef je alleen aan te vinken.
ps: klikken met links.
Handig linkje
Sterkte!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 14 februari 2013, 17:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 17:03
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
PETRA373 schreef: | zit te denken onkuisheid is een handeling tegen de sexuele normen toch??? |
Onkuisheid is gewoon meerdere sexpartners, of vreemdgaan.
Niet meer en niet minder: geniet van je relatie, je kan zo zien dat het een lieve sympathieke man is, en nog good looking ook ;)
Ben zo blij voor je!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 15:18
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Mooi Zeeland!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 15:17
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een smsje van mijn zoon....
""Mams...rij je wel voorzichtig vanavond...het is glad""
(wat een schat!!) |
Wat lief!
Mijn mooiste moment, de reactie van Petra, op mijn gebedsoproep, en daarna me ene vriend die dat las en me belde....
Voel me stuk beter....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 14:18
|
|
|
Zo ik ga beginnen met het belangrijkste,
Als ik online sta, ben ik dus gewoon bezig.
Alsnog heel erg bedankt, Petra!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 14:01
|
|
|
Dank je meid, ja, juist jou reactie nu geeft mij weer kracht! Heel veel dank!
Ik vertel later hoe dingen gingen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 13:59
Onderwerp: Pesten...
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik denk niet dat pesters bewust bezig zijn iemand de dood in te jagen, getuige ook de reacties op de school van Annas Aouragh, pesters en niet-pesters kwamen deze week uit respect en nagedachtenis allemaal in een felgekleurde broek naar school, zijn kenmerk o.a. was het dragen van felle kleuren.
Maar pesten is hoe dan ook wel dodelijk, het sluit je af van de rest, je hoort er niet bij. Dat is eigenlijk al een vorm van "dood"verklaring.
Daarbij is slachtofferhulp best wijs om in te zetten juist ook voor de pesters, het moment dat het besef doordringt wat de gevolgen inhouden en dat men daar actief debet aan is ... kan heftig zijn. |
Een reactie op het bericht Nu Jij Familie Anas schakelt advocaat in
a$$$$$$ zegt: 13 februari 2013 om 15:54
410 1 uur 37 minuten geleden door brahim-y doofpotbeleid , ik was bij de uitvaart van anas en voordat het begon werd er een korte preek gehouden waarin verteld werd dat uit politie onderzoek is gebleken dat anas eerst is verkracht en daarna vermoord en dat de media expres hebben gezegd dat hij zelfmoord heeft gepleegd om grote demonstraties en escalaties te voorkomen van de marokkaanse gemeenschap omdat de koningin zich binnenkort gaat vestigen in wassenaar
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 11 maart 2013, 07:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 13:42
|
|
|
Hallo Lieve mede Broeders en Zusters!
Op Het forum, onder GEBED staat: Op ChristianMatch bidden en danken we graag voor (en met) elkaar. Plaats hier gebedsverzoeken of post een gebedsverhoring.
Nou Goed, ik wil graag gebed vragen!
Ik wil zo graag dingen doen die nodig zijn. Ja, ik heb zelf al een lijst gemaakt van dingen die ik vanmiddag wil gaan doen, precies zoals ik het op therapie heb geleerd.
Maar...ik kan het haast niet opbrengen. En het zijn gewoon huis tuin en keuken alledaagse dingen, en ik kan het haast niet opbrengen. Nee geen luiheid, lui zijn is anders. Zit soms, en nu dus ook in een groot verdriet, daardoor ik het liefst de hele dag slaap, en dan gebeurd er niets, en dan ga ik in een vicieuze cirkel naar beneden. Dus willen jullie voor mij bidden dat ik de dingen die ik op mijn lijst heb staan kan volbrengen vanmiddag, al zij het maar de allerbelangrijkste dingen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 13:26
Onderwerp: Ik match niet
|
|
|
JETBROEK719 schreef: | Ok, het is nu officieel voor me, ik match niet. Was ik ergens toch nieuwsgierig proeflid geworden van deze site omdat ik in mijn dagelijks leven ook al niet echt match met wat ik tegenkom. Ik werk in de psychiatrie en daar lopen veel lieve maar wel enigzins haveloze mannelijke collega's rond waar ik wel erg mee kan lachen, of ze zijn veel te jong. En privé.....van de meeste loslopende mannen in mijn omgeving begrijp ik doorgaans heel goed waarom dit zo is. Maar goed ook hier geen match. Dus ik blijf maar bij mijn huidige status en ach, daar kan ik prima mee leven. Maar ben wel nieuwsgierig of ik de enige ben of zijn er nog meer mensen die niet matchen? |
Ik match ook niet.
Ja, ik blijf 'alleen', zelf geen kinderen.
Maar ja, is dát zo erg?
Ik heb 2 vrienden, allebei ex, wonen stuk van mekaar, ene in Friesland, andere hier op de hoek. Ga daar echt heel goed mee om. Met beide, ja niet tegelijk.
Voordeel, ja, me pc begaf het na 8 jaar, dus ik kreeg van de ene een laptop, een goede dus, en van de andere ook, haha, nu dus heel lux met 2 hele goeie laptops. Een voor in de slaapkamer, een voor in de huiskamer :) Beide draaien op draadloos op een wifi router modem.
(pc doet het ondertussen ook weer..;)
Zo zie je hoe de Here goed voor me zorgt ;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 13:11
|
|
|
ROOS575 schreef: | Zekerteweten zal eens vragen of ik daar een keer mag proefdraaien |
Is Dát alles....
Meisje, voor 2 euro heb je een langer, ik heb zelfs een snoer van 4 meter, ja voor me pc, lappie is draadloos. Snoer, ja, je bedoelt de snoer waar je internet verbinding mee kan maken als je geen draadloze wi fi modem hebt...toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 11:11
|
|
|
ROOS575 schreef: | .....ik in mijn meterkast (bijna dan)moet zitten om op cm te kunnen komen??? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 10:20
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Vergeet nooit het kind in jezelf!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 08:51
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOSINA022 schreef: | De ergste pijn is alweer gezakt, mede dankzij de pijnmedicatie |
Mijn pijnmedicatie wordt zo gebracht...
Om 9 uur, en dan na een uurtje gaat het werken, raar he, na een uur, waarom niet na 50 minuten, of na 70 minuten, nee, precies na een uur.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 14 februari 2013, 08:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 08:32
|
|
|
PETRA373 schreef: | valentein, kan wel bij het slechtste moment van vandaag, een dag waar ik altijd een hekel aan heb beetje ergens, je word doodgegooid met valentein dingen , terwijl je vrijgezel bent Oke voor mij dit jaar heb ik er geen last van, maar voor iedereen hier die denkt, eh laat die stomme valentein maar weer voorbij zijn, hebben we dat ook weer gehad een lieve knuffel |
Weet je dat dat Valentijn niet eens bestónd eerst in Amsterdam, net zoals we in Amsterdam ook geen carnaval hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 08:28
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
PETRA373 schreef: | echt wel, geef het nu maar gewoon toe |
Wat een leuke man , ja, dat is nou precies die man die lijkt op de conducteur van de trein, ja, ik zou zelfs dénken dat het 'm is... Doet ie ook weleens werken op de trein naar Geldermalsen?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 14 februari 2013, 08:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:36
Onderwerp: Het Grote Stoppen met Roken Topic.
|
|
|
THOMAS968 schreef: Het is hetzelfde als met drank: mensen zeggen ik drink omdat ik een probleem heb. De werkelijkheid is dat je een probleem hebt omdat je drinkt.
Heel veel mensen drinken omdat ze problemen hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:47
Onderwerp: "sterke vrouwen"
|
|
|
PETRA373 schreef: | drie stapjes vooruit, effe eentje weer terug en weer overeind krabbelen en weer vooruit en door dat alles heen zie je denk ik wel een klein beetje stijgende lijn toch? boks door meid, je bent een sterke vrouw, een vechter en het vechten voor jezelf waard |
Ja, das waar.
Ja, ik schreef ook duidelijk ergens, als reactie naar Frank, dat ik me kan invoelen omdat ik me zo ook voelde een hele tijd.
Dus ja, ik zit niet in een dikke depressie meer, ben zelfs regelmatig wel gelukkig, maar ja, het is ook even niet makkelijk voor me nu.
Én, én eigenlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:34
Onderwerp: "sterke vrouwen"
|
|
|
PETRA373 schreef: | toch ben je volgens mij iets minder gebroken als tijd terug of zie ik dat verkeerd? god die met je meeloopt en beetje voor beetje de dingen herstelt bij jou shanita, met kleine stapjes vooruit. liefs |
Ja, dat wel. Maar ja een zwaluw maakt nog geen zomer.
Ik weet nu uit ervaring dat het beter is me schrap zetten voor het 'opboksen' elke dag, dan kan het meevallen.
Als denken na een paar dagen nou gaat het zo goed en dan heel erg op me gezicht gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:29
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dialyseren is idd héél erg vermoeiend!
En asociaal is het niet hoor, zeker wanneer je weet dat hij verstandelijk beperkt is met autisme en functioneert op het verstandelijk niveau van een 2/3 jarige
Wat je ook niet kon weten is dat het zo'n pijn deed omdat het precies hét gebied was waar ik 2 grote operaties gehad heb in de afgelopen 2 jaar en waar nu allerlei cysten zitten. Dat gebied is sowieso erg gevoelig.
Maar dit alles kon je niet weten hè? |
Oei, nee dat kon ik niet weten...
Sterkte met je buik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:23
Onderwerp: De klik...
|
|
|
Vandaar dat ik meermaals herhaal in posts....wees open en eerlijk, geen valsche getuigenis dus, zouden christenen moeten weten, toch?
Idd. Goed gezegd vind ik Corne, bedankt!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:22
Onderwerp: De klik...
|
|
|
Vandaar dat ik meermaals herhaal in posts....wees open en eerlijk, geen valsche getuigenis dus, zouden christenen moeten weten, toch?
Idd. Goed gezegd vind ik Corne, bedankt!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:19
Onderwerp: Euthanasie
|
|
|
JOL252 schreef: | vriendelijk... |
Ja, Jol, ik kan er geen touw aan vastknopen.
Probeer ik ook niet, komt misschien ruzie van.
Ik mag Gerrit graag , maar soms....
S. die er enigszins zin aan heeft vandaag en dat niet om zeep laat helpen door een heel erg onduidelijk op haar overkomede post.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|