ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 14:48
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?

En de ketjup Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:36

FRANKT627 schreef:
Amor omnia vincit

Zo is het! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:32

Zou je de vraag wat duidelijker kunnen formuleren? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:21

LIES146 schreef:
Het lijkt me goed om verder niet te speculeren óver anderen. Laten de betrokkenen maar mét elkaar praten, dat is denk ik constructiever. Ik hoop toch op een goed end voor de betrokkenen!

En nu weer terug naar het topic?

Het topic is: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?

Nou, 'Abraham gezien betekend zoiets dat je tussen de 40 en 50 bent, en ja de afstand is groot, dus ja, het is hier zeker wél on topic.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:18

FRANKT627 schreef:
verliefdheid zet heel je gevoel overhoop. Het kan gebeuren dat je soms een enorme hindernissen ziet die er eens nog niet zijn. Verliefd zijn maakt je overhoop en vooral wanneer je wat ouder bent en een hele hoop ervaringen hebt. Als beide partners begrip hebben voor elkaar dan kunnen ze die stemmingsschommelingen relativeren. Je kan beter praten over je heen-en-weer-gedrag zodat het nog begrijpelijker wordt. Je kan dan samen die demoon aanpakken...verliefdheid is ook elkaar dragen en verdragen...eigenlijk is dat iets wat heel je leven moet gebeuren...

Hai Frank,

Wat zeg jij hier verstandige dingen!

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:17

PETRA373 schreef:
dankje frank en cornee. ach zo hebben jullie nog wat te lezen Verlegen lachende smiley petra die nu echt van de pc afgaat, me zoon wacht ha ha ha, ik zei 5 minuten... maar Twijfelende smiley

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:53

PETRA373 schreef:
ha ha hij is zo leuk, en weet goed hoe met randdebielen om te gaan zoals ik, want ja voel me echt debielig vandaag, hij belde en is al weer goed.ondanks mijn eh ... schaam... en inderdaad een spin... grommm . Maar het is al weer helemaal goed en eh ik ga effe zo doen Gefrustreerde smiley en weer verder.pffff dankje leanne, jij bent altijd verstandig en nuchter . petra die inmiddels hoofdpijn heeft en heel veel dingen eigenlijk moet doen vandaag

@ Petra!

Ik zelf zou het goed houden,

Wat ik weleens had, juist als iemand zo aardig was stootte ik af.

Ja, onzekerheid? Je mag me altijd mailen hoor met vragen, ik heb vaker met deze bijltjes gehakt!!!!

Ik zit vol met tips! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:46

CORNE927 schreef:
Moedig van je Mamaloe.

Het ziet er naar uit dat jaloezie dus een speerpunt bleek voor Petra.
Petra, pak de handschoen op zou ik zeggen....opnieuw....krijg je de kans en ruimte...te gaan voor wat je wilt.

Persoonlijk zou ik de ontboezemingen verder privé houden als ik jullie was.

Succes

Jol: ja zo zou het zomaar lijken dat jaloezie de reden is ... maar wij kennen niet de ins en outs van haar actie vanmorgen, dus zou ik de ontboezeming dat jaloezie haar drijfveer was even van zijn kracht ontdoen Ik ook... Knipoog smiley

Ik denk ook niet zozeer jalousie, tuurlijk niet, gewoon ff in de war, ja het is niet niks, dat kan hoor, ff twijfelen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 15 februari 2013, 12:47
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:43

LEANNE226 schreef:
Petra,dit is een openbaar forum,voor iedereen op internet te lezen dus..........
Persoonlijk vind ik het niet kunnen dat je dit hier zo neerzet,niet voor jezelf en niet voor hem,het is prive,bescherm jezelf en hem

Sterkte.

Ja, ik las het vanmorgen, was teleurgesteld.

Waarom zou ze dat eigenlijk moeten verwijderen?

Ik kan me best voorstellen dat iemand ff in de war is, twijfelt..

Iemand wou altijd iemand in de buurt...

Ik vind desbetreffende personen juist goed bij mekaar passen.

Nou is ze veel meer in de war, juist omdat ze het heeft verwijderd mi.
Gefrustreerde smiley

S. heeft een sterke intuïtie en denkt dat X te vertrouwen is.

Júist!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 15 februari 2013, 12:44
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 07:15
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

JOANNIE702 schreef:
ik kom weer wat leven in de brouwerij brengen.................... Clown smiley

Oooooh, als dát maar goed gaat Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 07:12
BerichtOnderwerp: Het Grote Stoppen met Roken Topic.

ROADY558 schreef:
Laat die waterval maar gerust stromen.
Zo heerlijk, en zo bevrijdend....

God is bij je om je te troosten. En als het genoeg is, dan stop je gewoon met huilen, en ga je genieten van de rust die er is gekomen....

Ik denk ineens aan een liedje(opwekking)

Heer geef mij ook Uw waterstrohomen

3X

Opdat ik overstroohoohoohoom

Opdat ik oversstroom....

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 07:07
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd!!!

ROADY558 schreef:
En weet je wat het mooiste is?
Zelfs al zou je NIETS doen op een dag, dan nog houdt God net zoveel van je....

Ja, dát weet ik...daarom ga ik vaak, als ik nergens zin in heb, gewoon een halve dag of langer slapen overdag....

En ondertussen werd de puinhoop hier groter en groter, ja, want God houdt ook wel van me als me huis een puinhoop is...

Ja, Roady, mooie gedachte....

Waar staat ook alweer bid en werkt,

en maak geen chaos van je huis(spreuken)?

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 07:02
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

Brinta Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley

NU!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 06:51
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

PETRA373 schreef:
kwart over 6 je kleuter zijn jasje aan willen doen en na school willen brengen, tot je ontdekt dat je klok stil is blijven staan, kleuter ligt weer in bed en ik ga de dag maar vroeg beginnen, das echt maf.

Lol, nou je ben je lekker vroeg, kan je altijd nog later op de dag/avond even een dutje doen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 06:49
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

PETRA373 schreef:
beetje laat maar mamy gefeliciteerd en roady ook nog, ha ah op valenteinsdag jarig, bijzonder. allebei een fijn jaar toegewenst Lachende smiley

Nou, je bent lekker vroeg! Lachende smiley

Ik ook, even bakkie koffie drinken en dan zometeen lekker wat eten Kwijlende smiley

En dan verder opruimen enz. Ik heb er zin an! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 00:45
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:12
BerichtOnderwerp: Laat uw geluk niet afhangen van anderen

Oke!

Ik ga er later op in, zo nog ff bellen en dan mijn nestje in, jaja, morgen weer verder deze bende hier opruimen want ja, ben bijna jarig en dan komt me ene vriend, dag erna me andere, en me behandelaar(of hoe haar functie ook heet)....ja, en daarna me moeder....!!!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:05
BerichtOnderwerp: 15 februari Zwijndrecht 33+

PETRA373 schreef:
ha ha shanita, zie het al voor me Knipoog smiley

Ja...lol

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:03

PETRA373 schreef:
je bent lief shanita en je huis word ook nog steeds netter Knipoog smiley ik bid al heel lang voor jou meid, daar kunnen we elkaar mee helpen hier op het forum, voor elkaar bidden.

Wíj bidden voor mekaar hier, Petra!

Nog bedankt, ik zat er helemaal doorheen vandaag en nu zie ik het weer helemaal zitten!!!
En ik heb veel gedaan ook!
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:00
BerichtOnderwerp: Dagelijkse bemoediging.

Rom 2 14 Wanneer namelijk heidenen, die de wet niet hebben, de wet van nature naleven, dan zijn ze zichzelf tot wet, ook al hebben ze hem niet. 15 Ze bewijzen door hun daden dat wat de wet eist in hun hart geschreven staat; en hun geweten bevestigt dit, omdat ze zichzelf met hun gedachten beschuldigen of vrijpleiten.

EErst belijden, bekennen, dan vergeving.

Geldt zelfs bij de heidenen, die de wet niet hebben, de wet van nature naleven, want, Ze bewijzen door hun daden dat wat de wet eist in hun hart geschreven staat...

Hoeveel temeer zouden wij gelovigen dit moeten/willen doen...?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 21:40
BerichtOnderwerp: Het Grote Stoppen met Roken Topic.

PETRA373 schreef:
morgen ga ik beginnen aan 1 week drie sigretten per dag en dan definitief stoppen... probeer ik denk ik Twijfelende smiley

Sommigen zeggen van ja, in één keer stoppen!

Nou, zo werkt het niet bij iedereen. Ik was een keer 4 jaar!! gestopt...

Weet je hoe ik dat deed: nou, ik kreeg in die tijd toevallig werk op een kantoor, en niemand kon me daar en ik zei dat ik nooit had gerookt. Dat was in de tijd dat je nog net overal kon roken ook op het werk.

Dat zei ik niet om te liegen, maar zo maakte ik het wat makkelijker voor mezelf. Ik kon het dan niet maken er een op te steken want iedereen ging er van uit dat ik gewoon niet rookte.
En. Ik vermeed zo ook lastige vragen, van 'heb je het niet moeilijk nu'? en; 'wil je er toch niet eentje', en; 'hou je 'het' wel vol', etc.
Want ja, dat soort vragen zijn alleen maar triggers.

Ten tweede, deed ik niet meer roken op straat. Daarna niet meer roken in de huiskamer, daarna alleen nog maar roken in het 'rommelkamertje boven'.

En zo stelde ik elke keer grenzen voor mezelf. En ik stelde het roken ook steeds meer uit. Want ja, als ik dan in de huiskamer een film zat te kijken bijvoorbeeld en ik wou roken, ja, dan dacht ik van 'doe ik later wel als die film is afgelopen. Anders moet ik nú naar dat kamertje.'

En ja, na drie maanden had ik zo ver mijn grenzen aangetrokken dat ik alleen nog maar in dat 'rommelkamertje' mocht roken van mezelf.

Ja, en een keer stak ik daar boven in dat kamertje een sigaret op, en toen dacht ik van jeetje nu moet ik nog circa tien minuten wachten tot ik hem heb opgerookt, en ik heb wel wat beters te doen, of ik wil of moet dit en dat nog doen, ja, en toen maakte ik hem al na 2 trekjes uit. Ik zag het nut er niet meer van in, behalve dat het mij tijd koste. En dat was de laatste...

En zo had ik er drie maanden over gedaan om via te minderen, uiteindelijk helemaal te stoppen door middel van mezelf opgelegde grenzen.
En ja, het voordeel daarvan was dat ik geen paniek had, wat ik wel had als ik in één keer probeerde te stoppen, ja, het idee van 'o nu kan ik nooit meer roken' ja, dat bracht mij paniek.

En, het voordeel van minderen is ook, je systeem kan wennen aan situaties te handelen zonder sigaret, zonder dat je dan het idee hebt 'o nou kan het nooit meer', want je weet tijdens het minderen, van ja, 'straks als ik thuis ben kan ik er een opsteken'.

Dus ja, je lichaam en geest kunnen er langzaam aan wennen als het ware.

Ja, na 4 jaar was ik weer begonnen, heel dom zeg maar. Ik was met mensen en ik bietste een sigaret, en ja, toen nog een, en nog een. En ja, toen ging ik maar zelf een pakje kopen. En in één dag rookte ik weer net zoveel als 4 jaar terug, voordat ik ging minderen om uiteindelijk te stoppen.

En ja, ik weet, drie sigaretten, of shagjes per dag, ja, dat is ook een goede manier, dan heb je drie keer per dag een moment waarop je rookt.

En van drie naar nul gaan is uiteindelijk veel gemakkelijker dan van een pakje of zoiets naar nul.

En in de tussentijd dat je er drie per dag rookt, ja, voel je je toch beter, en je hebt niet het nare gevoel van 'nu kan ik ooit meer roken'. En ook niet het nare gevoel van dat je weer veels te veel hebt gerookt.

Alleen, ja, in beide gevallen, drie per dag, of minderen, met voor jezelf opgestelde grenzen, ja, dat geeft veel minder stress, en is daardoor, voor mij althans de beste manier.

Ja, en een ander vind het weer de beste manier voor zichzelf om het in één keer te doen. Ja, iedereen is weer anders.

Ik rook heel weinig nu, stel het steeds uit, en ja, ik ga ook met mensen om die niet roken wat het makkelijker maakt.

Mijn bedoeling is ook, uiteindelijk weer d.m.v. te minderen, te stoppen, dat werkte eerst ook voor mij.

Sterkte voor iedereen die de stop strijd aangaat of aan wil gaan!

Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 14 februari 2013, 21:44
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:44

PETRA373 schreef:
iemand die de knop omdraait om te overleven Smiley die vol vragen zit

Ja, zoiets...én het is niet eerlijk naar de omgeving toe, en het is niet eerlijk naar God toe.

En dan doel ik niet op een crisisje, wat je wel vaker ziet, maar echt op mensen die al jaren, voor de omgeving de schone schijn ophouden.

En hoe Jans net zo mooi verwoorde: JANS221 schreef:
Het belangrijkste lijkt mij een relatie die voortkomt uit liefde tot elkaar en gebaseerd is op wederzijds respect,

hoe je die relatie vorm wil geven is een tweede.

Een ander samenlevingsvorm dan het huwelijk hoeft niet per definitie vrijblijvender te zijn.

Gelukkig mag/kan je samen die keuze maken

en kan je die keuze na verloop van tijd ook nog bijstellen.

Het blijft iets moois als twee mensen elkaar kunnen vinden, liefhebben, respecteren en vertrouwen en samen een manier kunnen vinden om een relatie op te bouwen in welke vorm dan ook.

Geniet ervan!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 14 februari 2013, 19:47
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:22

JANS221 schreef:
Het belangrijkste lijkt mij een relatie die voortkomt uit liefde tot elkaar en gebaseerd is op wederzijds respect, hoe je die relatie vorm wil geven is een tweede. Een ander samenlevingsvorm dan het huwelijk hoeft niet per definitie vrijblijvender te zijn. Gelukkig mag/kan je samen die keuze maken en kan je die keuze na verloop van tijd ook nog bijstellen. Het blijft iets moois als twee mensen elkaar kunnen vinden, liefhebben, respecteren en vertrouwen en samen een manier kunnen vinden om een relatie op te bouwen in welke vorm dan ook. Geniet ervan!

Hai Jans!

Ik vind wel dat jij de dingen altijd zo goed en zo mooi kan verwoorden!

Dat is ook een gave he?

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:21

FRANKT627 schreef:
zelfbevrediging wordt ook als onkuisheid beschreven. Maar waar in de Bijbel staat dat het zo is? Als jij met je liefje vrijt, zonder dat je gehuwd bent, ben je dan onkuis?

Nee.

Als jij met je huwelijkspartner vrijt, waar je al jaren niet meer van houdt, en alleen nog voor de omgeving bij elkaar blijft, wat ben je dan?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:15

BERENDJAN590 schreef:
wij zullen voor jou bidden en hoop dat jij voor ons gaat bidden want God geeft.
Hij is onze vader voor grote dingen maar ook voor kleine dingen.
en als we samen bidden zie God en hoort ons allemaal.
dus zullen we samen bidden?

Hoi BerendJan en Petra!

Ja, ik zal elke avond voor ik ga slapen, en elke ochtend als ik opsta, voor jullie bidden, dat God elke dag jullie relatie zegent!

En vast bedankt dat jullie ook voor mij bidden!

Het gebed van de Rechtvaardige vermag veel!

Ik ben zó blij voor jullie!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:07

FRANKT627 schreef:
Kan je dan niet beter thuis blijven en daar een boterham eten in plaats van veel geld te betalen voor zo'n nep-haai-so-saai-tie-feestje?

Ik vind trouwens het ook niet goed dat op deze site reklame wordt gemaakt voor activiteiten die op een andere site georganiseerd worden. Ik weet wel dat veel leden van deze site ook op andere christelijk sites te vinden zijn. Al dan niet onder een andere nicknaam.

Nuh, ik vind het wel leuk zo onder de mensen, maar ja, met iedereen een gesprek van wát ik doe in het dagelijkse leven(alsof daar je identiteit vandaan komt, en dan weer van ja, waarom werkt je niet...ja, ik zei dan ook vaak dát ik regulier werkte, of, ik zei gewoon niet dat het vrijwilligerswerk was wat ik deed, ik werkte toen als vrijwilliger bij de ggz en zei dat ik begeleider was daar... Verlegen lachende smiley

Ja, witte leugentjes..

Ik kon dan ook alle vragen beantwoorden vanwege me studie en ervaring als vrijwilliger... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 14 februari 2013, 19:09
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:00

Frank: Vrouwen vinden het innerlijke belangrijk wanneer ook het uiterlijke belangrijk is. Met het uiterlijke kan je pronken in je familie en sociale kring...het innerlijk, en hopelijk is dat goed is dan weer mooi meegenomen. Het uiterlijke primeert...wees daar maar van overtuigd.

Nou, ik ben zelf een vrouw, ja, hehe, toen ik in de pubertijd was(wat een rotwoord maar ja), ja, toen keek ik wel naar uiterlijk, heel erg zelf, ja, toen was ik tussen de 11 en de 18 zeg maar...
Maar ja, als volwassene, ja, dan wéét je beter....

Ik kan als vrouw gewoon zeggen dat het mij om karakter gaat en ja, is het uiterlijk mooi, ja leuk, als niet, en dan bedoel ik via de maatstaven die de media hanteren, ja, dan maakt en maakte me dat geen ene moer uit.

Waar ik me wel aan stoorde was als een man wel mogelijkheden heeft om zich goed te verzorgen en dat niet doet/deed. In het verleden eens meegemaakt.

Ik heb weinig vrouwen horen zeggen: 'ik wist niet dat een uiterlijk mooi man zo innerlijk lelijk kon zijn.' Wel heb ik zelf ondervonden dat ze zeiden: 'ik wist niet dat een man met een lelijk uiterlijk zo lief en begripvol kon zijn.'...

Nou, ik heb dat zelf heel vaak gezegd hoor, en heel veel vrouwen horen zeggen.

Wat heb je nu aan een knappe man als ie geen respect heeft, je belazerd, kapsones heeft, en ja, dan bedoel ik niet als grapje, maar echt dus?

Dat ie denkt dat ie heeeel wat is door sociale status en omdat ie toevallig uit een modeblad zou kunnen lopen?

S. Knappe mannen zijn alleen leuk, als er een eerlijk en respectvol karakter bijzit.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:30

BERENDJAN590 schreef:
hahahahaha ja its me
Knipoog smiley Clown smiley

O, wat leuk joh, ja jullie passen zo goed bij elkaar!

Wat een wonder! Ik ben zo blij voor jullie!

Gefeliciteerd, jullie beiden! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:28

FRANKT627 schreef:
Ik ben al naar veel uitjes geweest en ik heb ondervonden want 'negeren' is...

maar ik begrijp jouw reaktie...jij ziet nu op een roze wolk sinds je afspraak met Petra...wat ik wel heel leuk vind voor jullie.

Ik ben juist blij als men mij ff lekker negeert en met rust laat; al die beleefdheidsgesprekjes, nee hoor, laat mij maar lekker in een hoekje met me bordje met rust....ik vind kijken en luisteren veel leuker.. Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:22

FRANKT627 schreef:
Ik ben al naar veel uitjes geweest en ik heb ondervonden want 'negeren' is...

maar ik begrijp jouw reaktie...jij ziet nu op een roze wolk sinds je afspraak met Petra...wat ik wel heel leuk vind voor jullie.

He??? Ik denk wat zeg je nu? Is BerendJan de busdriver, hahaha, dát wist ik niet!

Petra, ik dacht dat je hem buiten CM had gevonden, wat een bak!

Ja, de ene foto leek niet zo op de andere, jeetje...

Ja, dat schreef ik toch weleens eerder, mensen kunnen er zo anders uitzien, op verschillende foto's...

Zo, ff op me in Knipoog smiley laten werken..
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 ... 235 Volgende
Pagina 91 van 235