ChristianMatch

Forum

Berichten van HANNAH810
Ga naar pagina Vorige 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 ... 135 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van HANNAH810
Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 19:18
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

HANNAH810 schreef:
neeje carien..............dat gaan we niet ook nog eens door de hollandse pot gooien; amme niks nie!! als je nu écht niet zonder kunt, wil ik het wel aan tafel zetten????

Je bedoelt naast mn bord?

vasthouden mag ook hoor...
op je bord, in je mond whatever..................

Hihi

nou carien, bij deze; komende zaterdag eten we weer zuurkool-schotel, en ik verwacht je om half zes, oke?
extra ingredient heb ik dan al in huis gehaald voor je, dus hoef je zelf niet voor te zorgen; wel (desgewenst) zelf even pittig op smaak brengen.
voor t adres hoor ik je nog wel even oke?

als toetje krijg je ijs met pepernoten, Clown smiley

.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 16:44
BerichtOnderwerp: Humanisme

HANNAH810 schreef:
je móét moet ook helemaal niets, arend, maar dan stel je dus ook vast, dat je je leven niet aan de Heere Jezus overgegeven hebt.
(met de concequenties de daarbij horen...........)

AREND003 schreef;
En? Welke concequenties horen daarbij dan? Hoezo zou ik me overgeven aan iemand die ik niet ken en ook geen antwoorden geeft? Dat zou jij in het realistische leven ook niet doen, but correct me if im wrong!

als je aangeeft Hem niet te kennen, is dat in mijn ogen triest, arend, maar daar heb ik geen zicht op; dat is denk ik toch iets tussen God en jou.

zou je Hem wel kennen, dan zou je je denk ik graag aan Hem overgeven.
je zou dan namelijk weten hoeveel liefde Hij voor je heeft, en hoe goed Hij voor je zorgt, ook al verdien je dat niet.
wel is het dan een voorwaarde Hem op Zijn Woord te geloven, heel realistisch gezien...... Knipoog smiley
dat zou in het dagelijks leven ook nodig zijn, wil je een relatie aangaan met iemand, toch? vertrouwen is een voorwaarde denk ik........

God geeft echter wel degelijk antwoorden; immers "Hij spreekt gewis tot elk die voor Hem leeft"?
daaruit volgt dus; dat je wel voor HEM leeft, en niet voor jezelf.....
een mega verschil denk ik!!
en dan kan het ook nog eens zo zijn, oneerbiedig gezegt, dat je oren verstopt zitten, zodat God wel spreekt, maar je Zijn boodschap niet herkent,
niet zo eenvoudig als het klinkt dus, om Zijn stem te verstaan.

de concequenties waar je naar vraagt kun je door de hele bijbel terugvinden, en ik denk zomaar dat je prima weet wat ik bedoel.
lees anders psalm 2 maar eens. vooral vers 12.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 14:28

ANNETTE792 schreef:
Klinkt lekker Hannah, maar je gaat bij de eerste zin van je recept al de mist in, ik heb een Aldiverbod van hem gekregen Geschokte, onthutste smiley

Maar aangezien we vandaag wat te vieren hebben eten wij lekker laat als de kinderen naar bed zijn. Biefstukje van de plaatstelijke slager die zelf fokt en slacht met een lekkere salade en frietjes. Kaarsje dr bij....heerlijk toch op zo'n steenkoude dag.

ook de slager heeft lamsbiefstuk als t goed is, hoor annette......
no problem......
overigens; gefeliciteerd met wat-dan-ook!!
en geniet er lekker van saampies, he?
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 14:25

HANNAH810 schreef:
neeje carien..............dat gaan we niet ook nog eens door de hollandse pot gooien; amme niks nie!! als je nu écht niet zonder kunt, wil ik het wel aan tafel zetten????

Je bedoelt naast mn bord?

vasthouden mag ook hoor............
op je bord, in je mond, whatever.................. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 13:34

neeje carien..............dat gaan we niet ook nog eens door de hollandse pot gooien; amme niks nie!! Clown smiley als je nu écht niet zonder kunt, wil ik het wel aan tafel zetten???? Lachende smiley met blinkend witte tanden

speciaal voor pieter649;

lamsbiefstukjes (evt kant en klaar met thijm van de aldi) aan stukjes snijden
in olie met thijm, en flink de peper- en zout-molen erover

dan een bakje champignons bakken in beetje roomboterchampignons uit de pan, en als je bijna aan tafel kunt de lams-biefjes 4 minuten op hoog vuur bakken......
(niet langer, anders wordt het stug ivm eiwit-stollings-proces)
de champignons de laatste minuut even mee roeren om ze bij te warmen

salade maken met royaal rucola erdoor, wat geroosterde pijnboompitjes, peper zout en mosterd-dressing van silvo, beetje geraspte kaas en wat olijfolie,

frietjes bakken
mayooooo ernaast
smullen maarrrrrr!

Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 2 december 2010, 13:39
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 1 december 2010, 20:02

zuurkool-schotel Hawaii
(je proeft de zuurkool niet meer...... Clown smiley )

bekleed de ovenschaal met ontbijtspek, ook de zijkanten
snijd de zuurkool iets fijner, en kook deze 20 minuten
bak het gehakt met een uitje en peper en zout rul in de pan
kook ruim aardappelen, en maak dit tot puree, met nootmuskaat, lepel mosterd, en flink aromat,zonodig een scheutje melk.

druk de zuurkool uit in de vergiet, en doe het in de ovenschotel
hierover de laag gehakt/ui
hier boven op snijd je twee bananen en vier ringen annanas,
en bestrooit dit met (overdreven) veel kerrie
hierop komt dan de aardappelpuree, en evt een klein klontje boter

drie kwartier in hete lucht oven op 175 graden.........

dat at ik dus vandaag........... Lachende smiley met blinkend witte tanden

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 1 december 2010, 20:05
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 1 december 2010, 08:44

AREND003 schreef:
waarom zou ik me moeten laten leiden door een historisch boek? Wat is de meerwaarde ervan boven mijn eigen realistisch denken? Als je je altijd overgeeft aan anderen die voor je denken, dan kom je nergens! Maar dat zul je ongetwijfeld beseffen!

je móét moet ook helemaal niets, arend, maar dan stel je dus ook vast, dat je je leven niet aan de Heere Jezus overgegeven hebt.
(met de concequenties de daarbij horen...........)
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 november 2010, 14:40
BerichtOnderwerp: VOLLE VREDE

hij bid met tranen, angelique.......... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 november 2010, 14:13
BerichtOnderwerp: vertel jouw top 3 linc-scores

BART817 schreef:
als je ook iets opvalt mag je t hier delen
de vrouw van Griffin heeft schijnbaar 56, en vertlet er iig iets zinnigs bij

als mensen alleen commentaar geven op commentaar van anderen kunnen we dit topic gewoon sluiten!

wat mij opvalt is dat jij iedere reactie schijnt te beoordelen, bart,
en dat je veel huilt en kwijlt enzo.......... Clown smiley

overigens, griffin; wie is "de vrouw van griffin"?
ik wordt hier wel heeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig van, hoor!!
schijnbaar heb ik een feestje gemist; vertel es??? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 november 2010, 14:10

CARIEN982 schreef:
Geef hem een zetje... zodat hij eraf schuift. Clown smiley

of probeer hem om te kopen! Knipoog smiley

ga ik eerst jolan maar eens verleiden tot een afspraakje........
zonder willie erbij natuurlijk, he!!

en als ik hem dan omkoop, daarna een zetje geef; wieweet........... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 november 2010, 12:44

tja, carien, maar wat schiet ik daar nou mee op, zolang willie511 nog op 1 blijft staan..........?? Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 november 2010, 09:15

BART817 schreef:
graag serieuze reacties
als je iets opvalt, of als je iets uit eerder genoemd wilt delen
zo heeft t geen enkele zin

aub

bart,
verwacht je nu écht dat mensen hier hun lincs neerzetten; nee toch zeker?
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 29 november 2010, 08:17
BerichtOnderwerp: Zinterklaas

geef haar maar aan mij hoor, jolan.......... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 28 november 2010, 21:16
BerichtOnderwerp: opwekkingsliederen ok?

ik zal (vandaag) niet meer zeuren david.........
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 28 november 2010, 19:22

DAVID923 schreef:
Dank je wel voor deze vermaning, je zal het ongetwijfelt goed en constructief bedoelen, en als ik ermee mensen doe afhaken, om de vorm alleen dan moet ik maar eens nadenken over hoe ik dingen breng.

Al moeten we ook niet gaan doorslaan en alles bedekken met de mantel der liefde. Paulus bijvoorbeeld paste zich ook aan, een griek voor de griek en jood voor de jood, en probeerde geen aanstoot te geven, zeker met evangeliseren, zie het voorbeeld waar hij het uitgangspunt de onbekende God nam, en vandaar uit het evangelie vertelde. Maar tegen zijn gestichte gemeentes, tegen de al christenen, vermaande hij hun soms met krasse taal, en riep ook elkaar te vermanen, vanuit liefde...ja, maar oms is dat dus ook tough love.

En als het ging om valse leerstellingen dan werd de toon nog grimmiger, zie bijv galaten 1:

Het verbaast mij, dat gij u zo schielijk van degene, die u door de genade van Christus geroepen heeft, laat afbrengen tot een ander evangelie, 7
en dat is geen evangelie. Er zijn echter sommigen, die u in verwarring brengen en het evangelie van Christus willen verdraaien. 8 Maar ook al zouden wij, of een engel uit de hemel, [u] een evangelie verkondigen, afwijkend van hetgeen wij u verkondigd hebben, die zij vervloekt! 9 Gelijk wij vroeger reeds gezegd hebben, zeg ik thans nog eens: indien iemand u een evangelie predikt, afwijkend van hetgeen gij ontvangen hebt, die zij vervloekt!

Jezus tegen de farizeeers, of soms zelfs eigen discipelen: mat 17:

17 Jezus antwoordde: ‘Wat zijn jullie toch een ongelovig en dwars volk, hoe lang moet ik nog bij jullie blijven? Hoe lang moet ik jullie nog verdragen?

mar 7:

17 En toen Hij van de schare thuis kwam, vroegen zijn discipelen Hem naar de gelijkenis. 18 En Hij zeide tot hen: Zijt ook gij zo onbevattelijk?

Niet dat ik me de authoriteit van Jezus, Paulus de apostelen of de profeten toereken, of de van een leidinggevende en dus verantwoordelijke van een gemeente, maar christenen onder elkaar worden ook op geroepen om elkaar te vermanen.
Als ik echt gelof dat er zeer kwalijke doctrines zijn en de pastorale rampen als gevolg in de praktijk ken, ja dan zeg ik het recht voor z`n raap. En dan kan ik het verpakken in welk jasje dan ook, maar de argumenten en boodschap blijft hetzelfde.

En heb je wel eens boeken van een calvijn gelezen? Dat is toch een groot voorbeeld voor velen en die is soms super grof in zijn woorden tegenover zijn tegenstanders. niet dat het maatstaaf is of rechtvaardiging, ik zeg alleen, in het kort; dat ik over je advies en tikje op de typ_vingers serieus neem, maar ook relativeer en vergelijk met de bijbel.

david,
ik denk dat het dus mogelijk is te vermanen, en niet van je eigen/bijbelse standpunten af te wijken, en toch respect te hebben voor andere christenen.
niks geen bedekken met de mantel der liefde dus; gewoon simpelweg LEVEN VANUIT EEN BASISHOUDING VAN LIEFDE.

je kunt een mening verwerpen, en de mens die de mening heeft accepteren.........!!
dan kun je zelfs duidelijk en recht voor zijn raap zijn, zoals jij dat noemt,
zonder kwetsend te zijn.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 28 november 2010, 21:15
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 28 november 2010, 12:04

HANNAH810 schreef:
david,
ik heb het niet gehad over vloeken of grof woordgebruik, maar wat ik je vragen wil;
ben je ook in staat om de dingen bij de naam te noemen en toch recpect te tonen in je woordgebruik? dat zou zoveel minder weerstand oproepen, verwacht ik.

het is namelijk mogelijk om een respectvolle houding te combineren met het benoemen van je ervaringen.
de Heere Jezus kon een enkele keer overduidelijk zijn, dat is waar, maar de liefde voerde bij Hem de boventoon, daar heb ik je geloof ik al een aantal malen vaker op gewezen.

ZINGA schreef;
Voor wie had Jezus dan liefde Hannah? Voor de schriftgeleerden en farizeeers die Hij blinde leidslieden en witgepleisterde graven noemt? (Matt.23: 22 e.v.). Of voor de geldwisselaars die Hij met geweld(!) de tempel uitdrijft en rovers noemt? (Matt.21:12)

Mogen wij wel respect hebben voor mensen die doelbewust andere mensen misleiden en van Jezus afhouden en/of misbruiken voor eigen gewin?

GrZ!

ha zinga,
ik denk dat je hier een heel essentiele vraag stelt;
voor wie Jezus liefde had? ik denkt tot alle mensen, en dus ook tot de farizeeers en tollenaars. er zijn immers genoeg bijbelgedeelten waar de Heere Jezus juist ook de farizeers en schriftgeleerden, en de tollenaars en zondaars opzoekt.
die gezond zijn hebben immers geen medicijnmeester nodig?

als je vraagt waar ik die gedeelten terugvind?
voordehandliggend zijn natuurlijk zacheus en levi voor tollenaars,
nicodemus was ook een farizeer, en paulus was zelfs een zeer bestudeerde farrizeer, die aan de voeten van de hooggeachte gamaliel gezeten had.

overigens waren jozef van arimentea en nicodemus wel volgelingen van de Heere Jezus, maar niet in het openbaar, omdat het nogal wat voeten in de aarde had, om in het openbaar Zijn naam te belijden.
je kunt dat overigens terugvinden ion joh 19 vers 38-40.

het gaat mijns inziens dan ook NIET om de vraag of de Heere Jezus de schriftgeleerden en farizeen liefheeft, zinga; dat lijkt me duidelijk namelijk, maar t gaat erom hoe je de teksten die jij noemt intepreteert.
als de Heere Jezus "witgepleisterde graven" zegt, bedoelt hij; het lijkt of jullie levende christenen zijn, mooi wit en gereinigd, maar jullie zijn niet levend, maar geestelijk dood.
van buiten lijkt het mooi, maar o als ik jullie hart zie..........in die zin zeg maar.

mag ik je vragen waar je iets leest over dat de Heere Jezus geweld gebruikt tegen de mensen bij de ontruiming van de tempel?
er staat volgens mij alleen dat hij de geld-wissel-tafels omgooit, en de handelaars naar buiten stuurt, en zegt; hier moet gebeden worden en niet gehandeld. dan is er ruimte om de zieken binnen te laten, en gaat de Heere Jezus hen genezen.

basishouding; mensenliefde, met concequenties voor geldzuchtige mensen, zodat deze liefde voortgang kan hebben.

.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 28 november 2010, 08:29

[quote=AREND003]Ik geloof in de eerste plaats in de mens, in zijn goede hoedanigheden en mijn God komt wat dat betreft op de tweede plek. Ik kan niet zonder mijn God, maar ik heb mijn God niet nodig om het goede in mij naar boven te halen! De mens wordt toch door zijn God aangespoord om goede daden te doen? Ik doe dat gewoon op mijn manier en daarom snap ik de tegenstand van bepaalde personen niet!

geloven in jezelf is iets anders dan je leven OVERGEVEN aan God, arend. de enige manier om God te dienen is op ZIJN manier.
de manier waarop jij zegt te geloven valt voor mij persoonlijk onder jezelf dienen, met een lichte behoefte aan geestelijke beleving.
overigens geloof ik niet zo in "het goede in jezelf naar boven halen"
alle goeds komt van Boven namelijk.

(ennehhh..........welcome back!!)

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 28 november 2010, 08:30
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 28 november 2010, 08:09

DAVID923 schreef:
trust me, hou me nog in, als je de pastorale rampen als gevolg hebt gezien...praktijkvoorbeeld, vertel jij een moeder maar dat haar zieke kind is gestorven door haar gebrek aan geloof..en dat je blut bent omdat je geen tienden geeft, etc etc.

Maar ik vind mijn reactie niet grof komt geen scheldwoord of vloek aan te pas, i call them like i see them..

Kan genoeg Schriftplaatsen geven waar Jezus, paulus, andere apostelen en profeten ook recht voor z`n raap zijn.

david,
ik heb het niet gehad over vloeken of grof woordgebruik, maar wat ik je vragen wil;
ben je ook in staat om de dingen bij de naam te noemen en toch recpect te tonen in je woordgebruik? dat zou zoveel minder weerstand oproepen, verwacht ik.

het is namelijk mogelijk om een respectvolle houding te combineren met het benoemen van je ervaringen.
de Heere Jezus kon een enkele keer overduidelijk zijn, dat is waar, maar de liefde voerde bij Hem de boventoon, daar heb ik je geloof ik al een aantal malen vaker op gewezen.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 november 2010, 14:44
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

CROSSROAD317 schreef:
Als jij nou eerst eens al die beren afschiet, die je op je weg ziet, dan kunnen jullie gaan trouwen .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

owwwwwwwww t is toch wat he, leanne;
heb je t over romantische toestanden op een berevelletje voor de haard, gaat ie weer over schieten beginnen; onverbeterlijk zijn sommige mannen toch!!

ze had het over sneeuw en winter-pret, crossroad, niet over neerschieten en trouwen, hoor!! Lachende smiley met blinkend witte tanden

(je kunt je ogen en oren weer opendoen, leanne!!)
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 november 2010, 11:50

DAVID923 schreef:
Ok, fair enough, en ik zit zelf ook nog een beetje tussen arminiaans en calvinistisch in, erg moeilijk..maar neig naar calvinisme op meeste zaken, omdat bij het arminiaanse de mens te veel eer en vinger in de pap krijgt.

Verder, ja er zijn verschillende pinksterkerken, en Bij sommige zou ik me thuis voelen en bij anders liggen ze de halve dienst in de Geest op de grond te rollen, en gaat de preek van 20 minuten over hoe God ons financhieel en alle andere geneiden kan zegenen, en hoe wij het (brutaal) moeten grijpen!
Maar er zijn meestal wel basisdoctrines die in al die kerken zijn.
En ik heb het niet alleen van boeken, ben in veel van die kerken geweest en mijn eerste kerk was een afrikaanse charismatische kerk. Ervarings deskundige dus.
Smiley die vol vragen zit

mag het iets respectvoller als je het over de godsdienstige beleving van medechristenen hebt, david??? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 21 november 2010, 16:16
BerichtOnderwerp: De 3 Noordelijke provincie`s activiteiten

WILLEMIJN232 schreef:
Maar Hannah, je zult met me eens zijn dat dat niet zo vaak gebeurd hier op CM..........
Wij zijn heel verschillend en het toch regelmatig met elkaar eens.....het kan dus toch Knipoog smiley

ja; we denken inderdaad erg verschillend, willemijn, maar dan nog is het opvallend dat we het over hoofdlijnen toch nog eens kunnen worden, of op zijn minst meningen naast elkaar kunnen leggen, zonder dat er vonken af vliegen............ Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 november 2010, 11:54
BerichtOnderwerp: Weekend voor alleenstaande ouders met hun kinderen

ik heb me voorlopig maar eens opgegeven! lekker dichtbij voor me
dank voor de info zinga!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 november 2010, 11:54
BerichtOnderwerp: Weekend voor alleenstaande ouders met hun kinderen

ik heb me voorlopig maar eens opgegeven! lekker dichtbij voor me
dank voor de info zinga!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 november 2010, 11:36
BerichtOnderwerp: De 3 Noordelijke provincie`s activiteiten

MARIJAN072 schreef:
Huh Verraste, verbaasde smiley , valt 't zo op Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Lachende smiley

JA
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 18 november 2010, 09:07
BerichtOnderwerp: Scheiden en hertrouwen

CROSSROAD317 schreef:
Misschien heel leuk om hierbij het boek van Henri J. M. Nouwen eens te lezen, kun je de beker drinken.
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/kun-je-de-beker-drinken/1001004002524838/index.html

Wanneer Jezus zijn vrienden Jakobus en Johannes, de zonen van Zebedeüs, vraagt 'Kunnen jullie de beker drinken die Ik zal drinken?', stelt hij de vraag die de essentie raakt van het leven als mens. De beker drinken is veel meer dan het naar binnen gieten van de inhoud, net zoals de broodbreking veel meer is dan het breken van brood of hostie. In dit boek denkt Henri Nouwen na over wat het betekent de beker van het leven te drinken. Hij volgt daarbij drie thema's: vasthouden, heffen en drinken, en verkent zo de geestelijke horizonten die zich door Jezus' vraag voor ons openen.

mooi boek, cross;
ik ben het op t moment aan het lezen;
en mijn beker vloeit over.............. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 11 november 2010, 08:57
BerichtOnderwerp: kreet van de week

MARIANNE338 schreef:
God zal nooit een weg met je inslaan
waarin Hij overbodig is....

dat is wel een erg mooie, marianne!!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 10 november 2010, 10:11
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

LEANNE226 schreef:
Ik ken ze wel.......van het verzorgingstehuis Smiley met dichtgeplakte mond Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Heel mooi hoor,eg woar Clown smiley

aiii leanne; spaaaaar me!! Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 10:23
BerichtOnderwerp: bidden met open handen

ik wil deze toespraak delen met mensen die denken; waarom bid ik, en ontvang ik niet waar ik om bid......???

http://video.google.com/videoplay?docid=7913613088808211414#

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 8 november 2010, 10:24
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 08:49
BerichtOnderwerp: liefde en opleidingsniveau

SHANITA130 schreef:
Ik reageer even, zonder de reacties te hebben gelezen.

Wat ik vind is dat het opleidingsniveau, cq verschil in inkomen er aanvankelijk niet toe doet.

Zeker niet als christenen, denk ik dan zo.

Maahaar, wat krijg je als je een parner vind)dit is een voorbeeld die niet op mijn eigen van toepassing is, maar wat ik een paar keer om me heen heb gezien zeg maar. Wat krijg je dusz als je een parner vind die in een minimum uitkereing zit. Da´s niet erg, zou je zeggen, want het gaat om de mens en niet om zijn/haar geld zeg maar.

Maar wat, als diegene élke maand weer loopt te klagen over dat diegene z´n/haar uitkering te laag vind....en dat dit en dat er nog af moet enzo...
Dan denk je toch van ja, voordat je me kon had je toch ook die uitkering.
En in de bijbel staat toch ook als dat je kleding hebt en eten en een dak boven je hoofd dat dat je genoeg moet zijn.En er zijn veel ´budget´ cursussen die je leren om met heel erg weinig geld rond te komen en zélfs nog een beetje te sparen elke maand.

Dusz mijn vraag is wat te denken van iemand die echt elke maand loopt te klagen over dat ie een minimum uitkering heeft.

Dat is toch heel erg vervelend.
En als je zélf dan ook een minimum hebt, en je bent slim, zodat je wat spaart, omdat je wel een of meerdere ´budget´cursuusen hebt gevolgt.

En dan moet je, terwijl je zelf op een minimum zit, maar daar toch mee om weet te gaan, het gez"#$ aanhoren elke maand van iemand. en zoiemand neemt geen enkle ´tip´aan bijvoorbeeld van naar een budget/cursus gaan, maar blijft wel te pas en te onpas zeuren over zijn te weing geld...

Wat moet je daarmee-hiermee....

Dan zie je het mooie voor een gedeelte niet meer, denk ik.

in mijn bijbeltje staat;

indien iemand zijn broeder gebrek ziet lijden, en sluit zijn hart toe voor hem,
hoe blijft dan de liefde van God in hem?

en

wie twee jassen heeft, kan er één weggeven.......

als dit voor een broeder geld, zou het dan helemaal niet voor je lief gelden???
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 08:34
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

TESSYBEAR731 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=WAdWM04Jmo4

Vandaag is dan eindelijk de grote dag, over een paar uurtjes word ik gedoopt Lachende smiley

fijn tess!!
k wens je een Goede Zondag toe!!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van HANNAH810
Ga naar pagina Vorige 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 ... 135 Volgende
Pagina 91 van 135