ChristianMatch

Forum

Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 ... 180 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 11:50
BerichtOnderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?

MARIO216 schreef:
Nu met zijn allen bellen, wordt ie gek Coole smiley met zonnebril

Jullie gedragen je wel bij Visser he? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 november 2011, 18:06
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

Mijn slechtste moment vandaag is dat mijn dochter 24 wordt vandaag en dat zij in Laos zit.....Heb haar natuurlijk wel gesproken maar juist dan mis je haar erg want je wilt haar gewoon even in je armen nemen......(ik weet het, ben een watje) Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 november 2011, 18:03
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

das niks, t zijn en blijven vrouwen he... krijgen ze ruzie over wie t eerst mag...

Pieter, dat je nu zo over ons denkt..... Verraste, verbaasde smiley Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:03

VISSER278 schreef:
Als ik nou € 10,95 overmaak voor een maandabo , zou ze daar mee geholpen zijn?

Visser, die niet zo potjesachtig is Smiley met dichtgeplakte mond

Doe dan een half jaar Visser, krijgt ze ook het single boek... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 19:58

VISSER278 schreef:
Sjonge , wat ingewikkeld allemaal zeg. Eerst naar mij bellen/ mailen , dan naar Maryan mailen , terugmailen, agenda aanpassen.
Nu weet ik het niet meer.

Hi, houdt het simpel.

Maryan , je leest nu toch dat we niet zonder je kunnen?
Houdt het simpel en verleng je abo gewoon.

Visser, doe jij dan een afscheidsgift? Je mag het gireren, je leest het.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 18:18
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.

MOMO697 schreef:
En over welke wetten hebben we het dan? Die van het oude testament of de wetten van Jezus?

Ja, daar zit een enorm verschil in.

Jezus legt het hart van mensen bloot. Door de wet te vervullen.

Voorbeeld: je mag niet stelen

Is niet zo moeilijk om je aan te houden als gelovige. Toch?

Weet je wat Jezus erover zegt?

Alles wat je niet nodig hebt en toch voor jezelf houdt terwijl een broer of zus waar ook ter wereld gebrek leidt, dat is diefstal.

Tja, dan wordt het toch wel een stuk lastiger.

Er zijn altijd mensen die het beter of slechter hebben dat zie je de hele wereldgeschiedenis door.....Ik vind het ook niet naar om er van te genieten, meestal moet je er ook hard voor werken....(daar hoor je mensen aanzienlijk minder over) dus mag het ook? Niets mis mee toch?
Dus ik vind je ook erg kort door de bocht en denk dat de praktijk een stuk weerbarstiger is.....en dat jij dat ook wel weet..... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 18:11

MARYAN401 schreef:
Als W-tje en W en E en wie nog meer Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley het toch al weten, kan ik net zo goed mijn adres op het forum zetten. Knipoog smiley Daar is tie dan....

Maryan Berk,
Beukenlaan 36,
8671 ES, Hertenbos

Allemaal welkom op de koffie met een heerlijk Veluwnaartje. Knipoog smiley Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

Detail: je bent je telefoonnr vergeten....... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 18:10

VISSER278 schreef:
W-tje , je weet dat ik je heel lief vind he..... mag ik dat addres?

Kilootje sliptongetjes W?

Daar valt wel over te praten Visser..... Knipoog smiley Slibtongetjes zijn wel erg lekker...... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 november 2011, 22:20

MARIO216 schreef:
Nu ik haar blij hebt gemaakt met een paar leuke dichtregels blijft ze vast! Verliefde smiley

Maar ik geef geen adressen Mario..... Engeltje smiley Nou ja, ben de beroerdste ook niet, wat schuift het........ Knipoog smiley Ik ben omkoopbaar..... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 november 2011, 22:16
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

MARISKA601 schreef:
Over ca 18 weekjes weer het voorjaar Knipoog smiley

Positivo..... Knipoog smiley Heb net winterbanden op mijn fiets....(geen grapje) want ik ben altijd bang met gladheid te fietsen......dus de komende 18 weken kan ik er tegenaan!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 november 2011, 18:44
BerichtOnderwerp: Door aso aangeklaagde leerkracht

Het trieste van dit verhaal is dat voor mij weer eens bevestigd wordt dat als je een grote mond hebt je alles voor elkaar krijgt.....Zelfs dat de conrector een aantal uren in de cel moet verblijven omdat iemand het leslokaal niet wil verlaten en dwars gaat liggen en je hem wat hardhandig in de kraag vat.......
Als ouders dan met een grote mond komen en denken dat ze alles maar kunnen zeggen en doen wordt dat beeld weer aardig bevestigd..
Ik vind dat een trieste ontwikkeling want het is geen incident, op scholen, winkels, in de zorg worden dit 'normale'dingen.....Niet te geloven...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 november 2011, 18:39
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

De nieuwe Anna Enquist, De Verdover.....een boek over ethiek en visies op het leven......Een aanrader!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 21:45
BerichtOnderwerp: Goede dingen van het christelijk geloof in God bedenken.

MARYAN401 schreef:
Willemijn, volgens mij zit je te lang op CM. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De hint is duidelijk.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 21:41
BerichtOnderwerp: Erfzonde

MARYAN401 schreef:
Wat dat betreft zijn we het dus eens. Lachende smiley Ik begrijp je. De woorden tussen haakjes zijn overigens jouw woorden. Knipoog smiley

Geen kwaad over Chatuliem Pieter........ook al ben ik het zelden met hem eens......... Engeltje smiley Ik vind hem wel een aardig mens.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 21:35

PIETER649 schreef:
Cee-eM is absoluut GEEN doorsnee van de maatschappij, zelfs niet van het christelijke deel ervan!

Jaja Pieter, ik had het al genuanceerd.....na de wijze opmerking van Maryan...... Knipoog smiley Ook jij hebt gelijk.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 21:28

MARYAN401 schreef:
Kerkmensen kijken vaak naar elkaar om, ook in moeilijke tijden. Zou dat meespelen? En geloven en vertrouwen op God, die voor je zorgt, kan ook een bepaalde rust geven.

Hmm.....of je CM als uitgangspunt moet nemen? Twijfelende smiley

Je hebt gelijk en je hebt wel een punt....CM kan ik beter niet als graadmeter nemen.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 20:49

'Kerkgangers hebben minder kans op depressie'
Mensen die regelmatig een kerk, synagoge of andere religieuze dienst bezoeken, hebben meer kans op een positieve kijk op het leven. Ook verlaagt kerkbezoek het risico op een depressie, blijkt uit een recent onderzoek aan de Yeshiva Universiteit van Manhattan

Ik verbaasde me eigenlijk over dit krantenartikel want ik vind juist (neem cm maar als uitgangspunt) dat er hier zo vaak gekeken wordt met een sombere blik......als je op het forum de reacties leest merk ik niet vaak iets positiefs uitstralen....vaker gemopper van wat er allemaal misgaat.....en anders moet en kan in het leven...

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 14 november 2011, 21:01
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 18:01
BerichtOnderwerp: Zin om mee te gaan poolen op vrijdag 18 nov. a.s. in Dordt ?

MARISKA601 schreef:
Er zijn mensen die geen behoefte hebben om leden van een andere site te ontmoeten.
Als ze die behoefte wel hebben, worden ze maar lid van de andere site.

En doe afzonderlijk dan de uitjes.

Stel je voor.. je was lid van ( in dit geval) FF.
Je hebt er nare ervaringen opgedaan.

Dan heb je absoluut geen behoefte om die mensen weer te ontmoeten.
Maar je wilt wel graag meegaan.

Het moet toch wel raar zijn al je met alle mensen van die site nare ervaringen hebt? In het echte leven kom je ook weleens mensen tegen waar je niet op zit te wachten toch?
Het was gewoon een hartelijke uitnodiging die je kan aannemen of links kan laten liggen, niets meer of minder.......Ook niet te moeilijk denken...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 16:48
BerichtOnderwerp: De Bijbel in straattaal, wat vinden we ervan?

ANNETTE050 schreef:
Misschien zou het zinvol zijn geweest om, alvorens dit topic te openen, even een korte motivatie van het NBG e.a. op te vragen.
Ook hiervoor geldt m.i. wat het hart achter uitgave van deze vertaling is.
Als er ook maar één persoon hierdoor de Here Jezus zou mogen leren kennen dan is het toch al dubbel en dwars de moeite waard??

Er is helaas in de grote steden een enorme ghetho-vorming waar 'slang' de enige taal is. Dit zijn veelal kinderen van immigranten....dus een enorme kloof met de gewone maatschappij.

Het lijkt me heel erg oneerbiedig, om buiten de evangelisatie onder deze jongeren om, deze Bijbel te gebruiken.

Nogmaals...de motivatie van waaruit de Bijbel gebruikt wordt is voor mij van het uiterste belang.

k Zal zelf eens proberen of ik het NBG aan kan schrijven en hun vragen naar hun motivatie om deze vertaling uit te geven.

Er zijn toch zovele Bijbelvertalingen? je hebt de Friese Bijbel, de Twentse Bijbel en dan vast nog wel een aantal meer . Waarom mag dit dan niet?
Het is niet mijn taal maar dat is het Twents ook niet en die lees ik ook niet....Je hoeft toch ook niet alle vertalingen te lezen? Oh ja, ik heb ook nog de literaire Bijbel in mijn boekenkast staan....En Het Boek wordt hier ook veel genoemd.....Het gaat maar om één evangelie niet eens de hele Bijbel......
Waar gaat het om? Om de inhoud of omdat de taal je niet aanstaat?

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 12 november 2011, 17:52
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 08:25
BerichtOnderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?

MARYAN401 schreef:
Mocht iemand een positieve of negatieve reactie hebben op mijn stukje, dan kan dat ook per mail hoor. Dan hoor ik het graag! 't Is voor mij geen gevoelig onderwerp, al begrijp ik dat mensen niet meer reageren op dit topic.

In mijn tijd als diaken mocht ik eens bij een ziekenzalving in mijn gemeente zijn. iets wat zeer incidenteel gebeurd bij ons. Het ging om iemand die ernstig ziek was. het waren heilige momenten, ik kan niet anders zeggen en ik was er ook van onder de indruk. het ging niet om genezing maar net wat je al schreef, het aanvaarden wat de wil van God was.....
Een poosje daarna switchte die persoon van kerk en ging naar de evangelie gemeente. Tot mijn verbazing kreeg ik een uitnodiging voor haar doop omdat dat een voorwaarde was om toegelaten te worden tot die gemeente en omdat zij wedergeboren werd...
Dat verklaart denk ik gelijk mijn tegenstand tegen de herdoop. Hoe kan je als je van die heilige momenten beleefd met God je nog weer her laten dopen omdat het regel is om tot die gemeente te mogen horen?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 23:12
BerichtOnderwerp: BZV Topic

GERRIT084 schreef:
Hoe easy als easy easy is so easy is easy, as easy, en zo ben ik Lachende smiley

Zelfinzicht of een gebrek aan zelfinzicht.... Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:19

THOMAS968 schreef:
Een Apple doet het gewoon, maar is dat nou mannelijk of vrouwelijk?

Thomas, mannelijk.

Dat is geen vraag natuurlijk...... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 20:31

GERRIT084 schreef:
Wel nee, ik heb een zeer goede, trouwe, innerlijke, liefkozende, oprechte, vertrouwelijke, verkwikkende, duidelijke, niet halstarrige, en dwangmatige, vrijzinnige relatie, met mijn pctje Clown smiley

Ah, dus je hebt een vrouwelijke pc? Als ik zo die eigenschappen lees lijkt het er wel op Gerrit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 09:40

THOMAS968 schreef:
Deze reactie zegt meer over jou dan over anderen. Ik zou je willen oproepen eens op de inhoud van het stuk in te gaan en je eigen opvattingen in dat kader eens tegen het licht te houden. Ik verwacht niet dat je dat doet weliswaar maar als dat toch mocht gebeuren ben ik benieuwd naar je inhoudelijke kritiek. Kleine mensen praten over mensen, wat grotere over gebeurtenissen en de meest interessante over ideeën. Wat een walgellijke en minachtende reactie van je als mensen zich eens kwetsbaar op durven te stellen. Hoe kostbaar is een kwetsbaar mens?

Thomas, nadenken over een inhoudelijk stuk zal ook wel weer niet deugen.

Nadenken over een inhoudelijk stuk doet een ieder vanuit zijn eigen persoonlijke visie en getuigenis. Het is een illusie om te denken dat op CM allemaal gelijkgestemden zitten, het tegendeel is waar. Maar het boeiende is natuurlijk dat een forum iedereen de vrijheid geeft op zijn niveau-niet beter of slechter dan dat van de ander- te reageren. Vaak zijn dat antwoorden die je zelf niet wilt horen, die je verbazen en zelfs pijn kunnen doen als je het niet relativeert.
Dus als je zegt: Hoe kostbaar is een kwetsbaar mens dan denk ik dat dat voor een ieder van ons geldt en niet alleen voor Chatuliem.
Geloof en je mening daarover is een kwetsbaar iets, dat merk je maar weer aan de verschillen in visie over volwassen en kinderdoop. Eigenlijk ook wel weer mooi om het te signaleren want het raakt ons hart........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 22:39

GERRIT084 schreef:
Ikke Smiley die vol vragen zit Moi loopt nooit te moppere, ben nooit boos, kben nooit kwaad Huilende smiley, smiley in tranen kben alleen maar heeeeel erggg bedroeft en teleurgesteld Boze smiley
Alleen al om het feit, dat jullie zo in en in triest over mij denken Smiley die vol vragen zit

Maar wel met een knipoog Gerrit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 16:09
BerichtOnderwerp: Zin om mee te gaan poolen op vrijdag 18 nov. a.s. in Dordt ?

ZEELAND736 schreef:
Hoe kun je het raden Chat...van die voorspelbare reacties...
Maar dat doe je toch zelf ook nu...door te reageren???
Ze mogen het hier toch wel schrijven...

Herinner me een reactie van jouw waarbij je roept...(met de wandeling j.l)
"" Niet reageren als je niet meedoet""

Je mening geven?...natuurlijk mag dat...of heet dat dan een voorspelbare reaktie??
pff Zeeland, dat je dat allemaal onthoudt......dit is toch een heel andere discussie?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 15:42

ERIKA129 schreef:
Nou dame wat let je Clown smiley
Moeten we jou even koppelen?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Ik geloof niet dat wij zo matchen Erika.....Loop ik de hele dag te mopperen dat hij niet zo moet mopperen.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 15:40

CHATULIEM619 schreef:
En wat doe je met dat inzicht dan? Dat is mij nog niet duidelijk. Ik zal mijn eigen antwoord geven. Jezus was de belangrijkste tegenstander van de verbondsleer. Het verhinderde namelijk het persoonlijke geloof van de mens. En het definieerde het geloof alleen als het houden van de wetten. Vooral dat laatste zorgde voor Zijn tirades tegen de Farizeeërs, die hun macht verleenden aan de wet. En deze wet als middel gebruikten om anderen te onderdrukken.
Zijn aversie tegen deze leer was dermate groot, dat Hij het nodig vond een nieuw teken van een Nieuw Verbond in te stellen. Daar gaat het om een persoonlijke relatie met God, een persoonlijke keuze. Het revolutionaire gesprek met Nicodemus vormde daar een hoogtepunt in, hoe durfde Hij eigenlijk te zeggen, dat Nico niet behouden was? Nico was toch besneden en hoorde bij het volk van God? Dit was voor velen de ommekeer in hun denken. Niet de besnijdenis hielp hen, maar de persoonlijke keuze met de persoonlijke doop zorgde voor de wedergeboorte.
Dit vormde ook de kern van Zijn conflict met de gevestigde orde. Die zagen hun macht nl. afnemen ten opzichte van het volk. Uiteindelijk heeft dat Zijn leven gekost. De boodschap waarbij persoonlijke verlossing centraal staat wordt als heel bedreigend gezien. Vooral voor de gevestigde kerken.
Het patroon dat we bij het Oude Verbond zien, is verlossing door afstamming, maar die verlossing is nooit 100%. Het houden van de wet hoort daar ook bij. En aangezien we nooit in staat zijn de wet volledig te houden, zullen we nooit echt ervaren wat het betekent vrij te zijn. En het houdt de kerk in stand, want die biedt de verlossing aan. In enkele bijdragen merk ik datzelfde. Als iemand bij de kerk weggaat is hij verloren.
De geschiedenis staat vol met herhalingen van dit patroon. De RK kerk was bang haar grip te verliezen op het volk en doodde haar tegenstanders. Iedere keer als men de nadruk wilde leggen op het persoonlijke geloof van de mensen, werden ze onderdrukt, de meesten belandden op de brandstapel. Eén van mijn geesteijke helden is Wycliffe, die de bijbel vertaalde in het Engels en daarmee de mogelijkheid wilde bieden aan het volk zelf de bijbel eens te lezen en niet afhankelijk te zijn van de leer van Rome.
Maar de zgn. protestantse kerk is ook niet vrij van dit gebruik. De reden dat de Synode van Dordrecht zo fel reageerde op andersdenkenden was ook dat de mensen een persoonlijk geloof met een persoonlijke keuze een bedreiging vormde voor de toenmalige kerk. btw, Stefanus werd ook gestenigd omdat hij de gevestigde autoriteit in twijfel durfde te trekken.

De strijd tussen het oude verbond, waar kinderen besprenkeld worden, en het nieuwe verbond, waar de persoonlijke relatie centraal staat, is nog lang niet gestreden. Het oude verbond geeft veiligheid en zekerheid, maakt het leven voorspelbaar, maakt duidelijk onderscheid tussen verlosten en verlorenen. Het nieuwe verbond is echter veel onduidelijker, want we weten nooit echt wat in het hart van mensen is. We laten de mensen vrij te kiezen. Maar de keuze van de mens is een persoonlijk samenspel voor hem en God. En de kerk staat buiten dat proces. En dat maakt de kerk tot een middel om God te dienen, niet een doel tot behoudenis.
Tenslotte nog dit. Paulus schrijft, dat het kruis voor de joden een aanstoot was. Het kruis, het symbool van het offer van Jezus. Waarbij aan ieder persoonlijk de verlossing aangeboden wordt, ongeacht afkomst, ongeacht verleden. Een van de redenen dat dit voor joden een aanstoot was, was omdat dat de mogelijkheid gaf aan iedereen om de Heer aan te nemen als Verlosser en Bevrijder.
De strijd tussen OT en NT is de strijd tussen geloof via de kerk of persoonlijk geloof.

Je kan er nu natuurlijk allemaal theoretische verhandelingen overhouden, het is ook maar net hoe je de Bijbel leest en dingen verklaart.....
Mijn persoonlijke mening is dat Je God erg tekort doet als je je over laat dopen, dopen is voor mij een sacrament wat je maar één keer kan krijgen....of dat nu door besprenkeling of onderdompeling is. Het gaat om de doop, niet hoe het moet en is gebeurd.....
En je zegt nogal wat om te suggeren dat een persoonlijke relatie met God beter is door de volwassendoop.......eigenlijk zeg je daar mee dat je dan een beteren intensiever geloof hebt.....terwijl het gewoon een vereiste is om lid te worden van de gemeente.....als je het niet doet tel je niet mee.....
Belijdenis wat je deed toen je jong was doe je ook niet meer opnieuw terwijl je visie op geloven waarschijnlijk (mag ik hopen) ook heel erg gegroeid en veranderd is.....
Jij leest nu net zo naar de letter als strenge refo's waar vrouwen niet zonder hoofdbedekking naar de kerk kunnen omdat het ook zo in de Bijbel staat.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 9 november 2011, 19:57
BerichtOnderwerp: Storingen

MARYAN401 schreef:
Erika, ik heb een tip! Zet gewoon je mailadres op het forum, dan kan iedereen je privé mailen. Ben je van het probleem af. Knipoog smiley

Maryan, we kunnen ze zo wel van alles mailen......we krijgen toch geen antwoord..... Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 9 november 2011, 19:49
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

VISSER278 schreef:
W-tje......Volgens mij raak je nu wel een hele gevoelige snaar bij enkele trouwe forumlezers / schrijvers die niet kunnen mailen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik bedoelde het grappig en kon er zelf wel op lachen......... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Maar ik stelde zelf al voor om een Erika en Josina topic te openen.......dus ik leef wel mee Visser.....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 ... 180 Volgende
Pagina 87 van 180