Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 13:05
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | En volgens mij heeft Bart helemaal geen hart |
Das heeeeeeeeel erg...geen hart....
Ineke die blij is met haar hart...ook al zitten er deukjes is... (We zijn aan het uitdeuken!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 10:40
Onderwerp: Willem J. Ouweneel
|
|
|
HANNAH810 schreef: | om vervuld te raken met de Heilige Geest helpt het misschien beter je handen te vouwen, in plaats van een youtube-filmpje te kijken. |
Lijkt me een strak plan....ik vouw ook liever handen!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 10:36
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
En ik had er ook wat aan... Ik kan niet zien hoe koud het is, maar toen ik hem kocht zat er een thermometer bij die ik nooit heb geplaatst...(gaan we nu doen) Momenteel hebben alle koelkasten het nu wel extra zwaar... Oke...moet je geen koelkast willen zijn...das ook weer zo.. En juist in deze tijd...hebben de wat oudere koelkasten...het zwaar en bezwijken ook dan als de thermostaat overuren maakt... Ik las ook dat 4-7 graden normaal is..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 15:03
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ja pcies; je kunt die muis niet overboord gooien he, dan raakt ie plat! |
Platte muizen...doen niet veel kwaad meer...dus??? Gewoon plat maken...
Kun je nagaan...ik heb geleefd in een huis met twee tamme ratten..... Ik zag ze gelukkig niet en mijn dochter was de eigenaresse...(beter!!)
Die hebben pas lange staarten....gewoon eng... Gelukkig is het verleden tijd...maar nu is er weer een cavia...die is niet eng...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 07:46
Onderwerp: Raadsels
|
|
|
Ik vind het knap!!! En geef toe...mijn hoofd kan dat niet aan!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 23:41
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
VISSER278 schreef: | ik ben niet nieuwsgierig hoor , ik weet wel graag alles, maar om alle profielen te bekijken dat gaat me te ver. |
Duidelijk keek je deze wel... Zie je wel...ik heb gelijk... Allemaal domme antwoorden en vragen...
Kan er uit Zeeland nog iets goeds voortkomen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 23:38
Onderwerp: roken e.a. "verslavingen
|
|
|
JANS221 schreef: | Het was toch een serieus stukje wat ik schreef?(of heb ik teveel chocola op?) |
Natuurlijk was het serieus!!! Chocolade...is ...serieus!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 23:36
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik hou echt niet bij hoe laat iemand online komt hoor . Maar ik zie wèl hoe laat iemand iets plaatst op het forum . |
Ik bewonder je slimheid!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 22:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | 20.15 uur . Dan wou ze al weer snel van je af. |
Nee Visser...want als je dag vroeg begint met ""ontvoeren"" is het een hele lange dag ....een lange ontvoerdag....
En een moeder moet ook weer naar huis he.... Overigens je houd ons vrouwen wel heel goed in de gaten hoelang en wanneer we online zijn he?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 22:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zeeuws vraagje..... bedoel je het tussenstuk van de uitlaat van je auto? Hoe moet je die deleten? |
Wil je nu echt dat ze een domme zeeuw gaan noemen???
Laten we die eer van Zeeland even hoog houden he!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 22:22
|
|
|
Een andere verslaving...
Internet...pc...?? Hele avonden film of tv kijken.... Of spelletjes op de pc die tot diep in de nacht worden gespeeld??
Wanneer noem je het een verslaving...
Oke... zelfs voor mijn gevoel zit ik nog teveel voor de pc... Maar ik heb geen zitvlees...en ben veel te onrustig... Een mooie film?? Soms lukt me dat...maar het duurt me al gauw te lang. Nee...ik geloof niet dat ik verslaafd ben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:59
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Solly, het stelde niet echt wat voor |
Ook hier niet nee...ja daarnet...een paar druppels...wel erg donker en waaien....(Zeeland dus)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:46
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Binnen een week! dezelfde dag! Ik heb dat trouwens ook met haring. Ik noem het gewoon lekker | Nee hoor das geen verslaving!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:45
|
|
|
JANS221 schreef: | Chocola hebben wij vrouwen af en toe nodig. zal ik dan degene maar zijn die dat toe durft te geven?
Chocola.
Het suiker pompt je serotonineniveau op en je wordt rustig, het vet pompt je endorfineniveau op en je wordt opgewekt. Daarnaast bevat chocola fenylethylamine (dit stofje scheiden je hersenen ook af als je verliefd bent ), theobromine (maakt je alert en het concentratievermogen neemt toe) en magnesium (betrokken bij het aanmaken van serotonine). Dus alle reden om jezelf lekker te verwennen met een stukje (pure) chocola. Let wel: een stukje van 10 - 20 gram dat is 50 – 100 calorieën. Dat is al voldoende om je hersenen tevreden te stellen.
Gewoon een klein stukje nemen af en toe |
Zal even checken of mijn hersenen wel genoegen nemen met zo"n klein stukje...meestal willen ze meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 22:39
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Hier ook niets gevallen...maar wel erg benauwd... Maar het is nog heerlijk buiten.... Zie wel erg op tegen morgen.... In de thuiszorg... Thuis zou je zeggen...ik laat alles liggen met dit warme weer... Helaas...dat zal niet gaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 19:46
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Naar mijn geboorteplaats geweest...wat heerlijk om dat weer allemaal te zien...te mijmeren over vroeger... Moest helaas op een begraafplaats wezen, maar ondanks dat met familie een ""goede"" dag gehad... Wel bij elkaar 3 uur in de auto gezeten, maar de drukte op de weg was minimaal. Heerlijk wanneer je een fijne en lieve familie hebt...zowel in vreugde als verdriet!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 19:41
|
|
|
JOL252 schreef: | Op mooie zomeravonden nog even richting Katwijk sjezen waar die oooooh zo waanzinnig lekkere Italiaanse ijs op de boulevard te vinden is.... hmmmm en dan slenterend hiermee richting strand en tegen strandhuisje nog even de laatste zonnestralen opvangen... |
Als ik kom...bezondig ik me...(lopend of zittend aan het strand)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 18:49
|
|
|
Heel erg...maar waar...SOFTIJS... Alhoewel ik ook moet zeggen...dat heb ik niet in huis...ik ga er ook savonds niet om...maar als ik het zie...VERKOCHT... En ja...natuurlijk zijn waterijsjes beter...maar...(DIE VIND ZE NIET ZO LEKKER)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 18:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | Heb ik mn plan vanmiddag uitgevoerd wat ik eigenlijk elke dag van plan was in de vakantie............ fietsen. Eerst buienradar geraadpleegd natuurlijk, prima om 16.00 uur begint het te regenen. Goed zo , zorgen we dat we om 16.00 thuis zijn. Maar nog steeds zon. Kijk ik nu op buienradar , wordt het pas een uur of 9 vanavond voordat de regen er aan komt. Sjonge , als ik dat geweten had , had ik mooi nog meer stof er af kunnen fietsen. Kom je onderweg een ijskraam tegen ...... portemonnee vergeten , stom stom stom. En die had ik écht wel verdiend. | Altijd een paar urries meenemen....al was het alleen maar voor het ijs
(ik tenminste...want ijskramen roepen gewoon naar mij)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 18:38
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Met dit weer lukt het me gewoon niet om te eten...maar heb vanavond een megabak met fruit naar binnen gewerkt...en moet zeggen...het was heerlijk...(en dat voor een slechte fruiteter) Misschien vanavond nog een bak yoghurt...en voel ik me daar beter bij als met warm eten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 23:27
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Rookworsten zijn er wel, maar boerenkool is er toch nog niet nu? |
Er is zeker geen boerenkool, daarom geloven we gewoon in rode kool!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:13
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Eerste werkdag na de vakantie...was een pittige dag.... Dubbele clienten, want morgen wilde ik vrij zijn...
Nog even de tuin in maar de grond is te hard... Hier is de regen nog niet gekomen, dus dan maar even de plantjes water geven..
En nu...het luie zweet eraf gaan spoelen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 19:49
Onderwerp: Ommezwaai
|
|
|
Ik herken er veel in.... Al in mijn huwelijk...gingen de drie zonen het huis uit...in 1 maand tijds en dat terwijl de jongste nog geen 18 was...(inderdaad een HEEL GROOT LEEG NEST SYNDROOM) Helaas niet op een ""gezonde""manier zijn ze uit huis gegaan en dat heeft heel erg ingegrepen in mijn leven...de jongste dochter bleef alleen thuis achter.. Daarna de scheiding...eigenlijk nog niet eens op adem kunnen komen en moest ik werken... Inmiddels is de scheiding 2 jaar en voel ik me nu thuis op dit plekje hier... Ook ik rol rond 4 uur binnen en kan ik gerust zeggen...dan komt er niet veel meer uit mijn handen. Maar ik weet inmiddels ook...dat ik veel meer aan mezelf moet denken... Maar doe het maar eens...de boel de boel laten...de fiets of de auto pakken en er vandoor gaan... Toch weet ik dat het wel werkt. Maar ja ben je vrij dan staart je eigen huis je aan en hoor je roepen...IK WIL SCHOON!!!(terwijl ik die dag of week al 4 wc"s en 4 douchen heb gepoetst) Makkelijk worden...(het is een waarheid maar ik vind het ook heel moeilijk) Ook ik heb mijn hobby weer opgepakt na zeker 5 jaar niets doen... Daar vind ik rust in... Eigenlijk zou ik savonds ook eens wat meer er even uit moeten, maar dat lukt nog niet... Maar denk aan jezelf...en hou van jezelf...en gun jezelf iets....
( ik kan het nog steeds heel moeilijk)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 13 augustus 2012, 19:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 23:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zie je wel .
Ik hoor het de ouderling op catechese nog zeggen ....... setterdags kook de vrouwe een eenvoudige soepe en zondags uut kerke wermt ze die op op de kaggel .
Visser, die zondags graag een visje bakt. |
Zei ik dat je dat niet mag bakken??? Daar is iedereen toch vrij in??? Ik doe het uit pure gemakzucht...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 23:00
|
|
|
VISSER278 schreef: | Toch is het zo hoor . Een heleboel zeeuwen die zondags alleen maar soep en pap eten als warme maaltijd.
Toch miss-C? |
Ja dat klopt... Meestal doen wij dat ook... Toch is het iets van vroeger...(alleen doe ik het niet om die reden) Veel ouderen...zagen koken als iets wat niet op zondag werd gedaan... Ik weet van mijn ex-schoonmoeder die zelfs zaterdagavond de soep kookte... Ik doe het om een andere reden...tussen de kerkdiensten door koken...vind ik te gehaast...ik wil echt vrij zijn op zondag...niet omdat dat zou MOETEN... Je bent laat uit de kerk..uitgebreid koffie drinken...dan heb ik geen zin om de keuken in te gaan...dus iets makkelijks is dan soep...we eten dan ook veel later... Een andere reden heeft het niet bij mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 22:28
|
|
|
Onze kinderen gingen er graag naar toe...meestal de laatste week van de vakantie als ze een beetje uitgespeeld waren... Ik zelf heb er vaak geholpen wat ook erg leuk was...Dat was in de Christelijk Gereformeerde Kerk... En inderdaad op de laatste dag was het pannenkoeken eten...
|
|
Naar boven |
|
|