Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 09:55
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je moet jezelf ook wat gunnen he Het is heerlijk weer,ik heb deze week wat dagen opgenomen,morgen nog werken en dan begint het weekend
Ik ben 45 boeken aan het kaften.......anders blijft er niks over van die dingen(ze zijn er eigenlijk gewoon te lui voor) |
Boeken kaften..yes...leuk karwei..!!! Mijn vader was boekbinder...en vond de leraar...dat je dan ZEKER..goed boeken moest kunnen kaften...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 09:53
|
|
|
Gewoon maar genieten dan van het feit...dat je niets...KUNT.. doen???
De achtergevel is al gestript....gezaag...geboor en getimmer...
(Ineke...verstand op nul en blik op oneindig...het komt wel goed)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 23:50
|
|
|
Ik heb nog een zolder... Vol met spullen... Maar troep kan ik het niet noemen... Het staat er nu 2 jaar....voornamelijk spullen van de kinderen... Eigenlijk moet ik dat eens aan HEN overlaten...
Zelf vind ik het heel moeilijk...het is ook een soort loslaten... En daar heb ik het al zo moeilijk mee... Ik koester teveel dingen...
Wat ik gedaan heb??? Niet zo veel...o ja genoten van het mooie weer... Horen hoor de buurvrouw tekeer gaat tegen de werkmannen... Thuiskomen en zien dat het balkon al is verdwenen.... ""Mevrouw...kunnen we morgen al komen i.p.v woensdag voor het nieuwe balkon??""
Dat wordt niet langer op bed liggen op mijn vrije dag... Om half 8 al een breekpartij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 21:34
Onderwerp: Christendom en yoga
|
|
|
en dan kan ik weer tegen een week CM......(???????????????) ________________________________________
Weer tegen een week CM kunnen???
Moet een mens daar iets voor doen om tegen CM te kunnen???
Blij dat ik het zonder IETS hoef te doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 20:56
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
PIETER649 schreef: | een schrale troost Mario.... maar ik ben er weer ff | Heeft het wel zin om er....FF..te zijn???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 18:28
Onderwerp: Het weer
|
|
|
GERRIT603 schreef: | die paarden hebben toch wel een appeltje gehad zeker |
Een boterham...dat was ook wel goed he??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 17:39
|
|
|
ANOUSKA714 schreef: | Vandaag eindelijk een rommel hoek in huis opgeruimd!! Heel veel weggegooid en ik neem me voor om zo stukje bij beetje mn huis door te gaan. Veel weggooien en er niet te veel bij nadenken. |
Heb jij daar net als ik...zoveel moeite mee???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 10:47
|
|
|
Vanmorgen al een heerlijke rit gemaakt door het mooie Zuid-Beveland...
Appeltjes en bramen kopen bij de boer...gewoon langs de kant van de weg...
Even stilstaan bij de paarden...in de wei...en genieten van deze mooie morgen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 07:29
|
|
|
De weersvooruitzichten zijn mooi deze week...ik hoop erop... Nog geen afscheid van de zomer...zou heerlijk zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 07:24
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
GERRIT603 schreef: | jammer dat je zo reageert ze geven de komende week mooi weer op dus had ik in mijn zomertenue, sandalen - witte sokken - korte broek (met witte benen) en buiktas, bij jou pannenkoeken kunnen komen bakken |
Gewoon door laten gaan Gerrit...!!! En komen zoals je bent!!! Ze wou toch zo graag dat je kwam??? Volgens mij zal ze eerder in de gaten houden of je wel goed kan bakken!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 september 2012, 23:21
Onderwerp: Hoe was jou kerkdienst
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Hebben jullie misschien recent "onze" dominee op bezoek gehad? |
Nee...was geen dominee...leespreek...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 september 2012, 22:39
Onderwerp: Hoe was jou kerkdienst
|
|
|
Frappant Mamaloe....recent werd daar in onze gemeente ook over gepreekt... Met ook deze uitleg...VERTROOSTEND!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 23:46
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Mijn slechtste moment van de week betreft mijn lieve pa, hij moest bloed laten prikken voor de shocktherapie die ze zouden gaan doen, en kwamen erachter dat zijn lever vergroot is, ontstekingen elders in het lichaam, eiwitgehalte te hoog en bloedbezinksel te hoog We weten alleen nog steeds niets als alleen dat het niet goed is, en het zou kunnen dat het met kanker te maken heeft, maar dat hoeft niet, maandag word hij doorgestuurd naar de internist. En om dan maar Heide zijn topic titel te gebruiken, kracht en trouw, kracht vragen aan God, en trouw blijven in je geloof! |
Van deze vaders...heb je er maar 1 he??? Ik hoop voor jullie dat het mee mag vallen...
Stel je vertrouwen maar op de Hemelse Vader!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 17:49
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Heerlijk buiten vertoeven... Een afdak is er even niet, maar was nu niet nodig... Alle gordijnen en vitrages zijn gewassen, laat het renoveren maar komen..!! Wat troffen we het met het weer... kWil nog geen afscheid nemen van de zomer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 10:02
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Tuurlijk ik kom er zo aan |
FIJNE VAKANTIE!!!!!
(volgens mij is ze al weg!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:00
|
|
|
PETRA944 schreef: | dus jij en visser.... visser die je uitnodigt voor mosselmaatijd gaaf......en wij maar denken het iemand van zijn werk was |
Je bent een genie in het verhaaltjes verzinnen!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 13:45
Onderwerp: Nieuw Leven
|
|
|
Heel veel steun aan gehad....in zowel blijde als moeilijke dagen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 13:43
|
|
|
Net een uitnodiging ontvangen...voor het eten van een mosselmaaltijd... Slaan we niet af...kwam op het juiste moment... Ik laat de boel de boel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:31
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
VISSER278 schreef: | Witte sokken , wat is er nou mis mee zolang ze niet stinken? Zien ze gelijk dat de man een wasmachine kan bedienen. Nee, veeeeeeel erger lijkt het me om bij iemand aan te komen , je doet netjes je schoenen uit , en je komt tot de ontdekking dat er een gat in je sok zit. |
Kijk...en dat is nu iets...daar zou ik hartelijk om lachen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 13:40
Onderwerp: "Recht op leven..Vanaf wanneer .......Tot Aan....????
|
|
|
Dit verhaal deed me denken aan mijn lieve neefje.... In de moederschoot kwamen de doktoren al tot ontdekking dat het kindje een gat in het middenrif had...(al eerder verloren deze mensen een zoon aan hetzelfde) De arts stelde abortus voor... Toch konden mijn zusje en zwager dit niet...en besloten dat dan ook niet te doen... Zes weken te vroeg kondigde hij zich aan... Een medisch team stond klaar en 3 dagen later werd hij al geopereerd... Nog 7 operaties volgde...en 3x was het heel kritiek... Tot 3 dagen voor zijn eerste verjaardag verbleef hij in Rotterdam... Inmiddels is hij 4 jaar...een blij mensenkind met een gulle lach...
Hij heeft een geestelijke achterstand, maar eigenlijk toch gering... Maar ook daar is een plaatsje in voor hem... Hij betekent veel voor ons, want hij kwam ter wereld op de overlijdensdatum van onze eigen zoon...die niet mocht leven... De artsen spreken van een medisch wonder... Dat is ook zo...De ouders spreken daarbij van een Gods wonder!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 22:03
|
|
|
Oke...strijdbijl begraven... Maar mijn Bijbel blijft bovengronds hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 22:03
|
|
|
foutje
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 29 augustus 2012, 22:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 21:26
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik doe het niet achter iemand rug om Chatuliem.......Er zijn ook mensen die achter mijn rug om zeggen dat ik getrouwd ben en meerdere relaties heb......als je het over gemeen en vals hebt??????en op de persoon spelen???????? Wie de schoen past trekke hem aan zou ik zo zeggen.... |
Als dat allemaal niet zo is...waar maak je je dan zo druk om???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 21:21
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Bijbelteksten wapperen, wat een denigrerende opmerking weer. Nee we zoeken op en schrijven wat de Bijbel zegt, daar zit een heel groot verschil in. Het is jammer dat je er zo over praat... Jij vindt dat de Bijbel met zn tijd mee moet gaan, zonden moet goedpraten, iedereen in zijn waarde moet laten. In mijn ogen heeft de Bijbel eeuwigheidswaarde. Die is niet onderhevig aan verandering. |
Juist..dat dacht ik ook... Wordt er niet veel te veel en veel te vaak...""water bij de wijn gedaan""? Veel te vaak wordt er gezegd...""Ja, maar dat moet je zo niet zien...dat is geschreven met een andere bedoeling... Wat doe je dan met de Bijbel??? Of halen we eruit wat in ons straatje te pas komt?? Sla hem dan maar dicht... Een ""boek""waar onwaarheden in staan lees ik liever niet... Gods woord is getrouw en aller aanneming waardig!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 20:24
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
VISSER278 schreef: | Soms heb je van die avonden ....heel de dag gewerkt en op je werk zit je al te denken van vanavond dan wil ik dit en dat gaan doen. Kom je thuis , en dan heb je ineens nergens geen zin meer in. Deze avond is er hier dus zo één . Heeft een ander daar ook wel eens last van? |
Heel vaak...TE...vaak... Ik zeg het ook eerlijk...heb lichamelijk een pittige baan... Het eten red ik nog net, maar daarna...gaat het mis... Geen zin dus... Soms even een tukkie op de bank, maar dan is je avond weer weg... Nee Visser...helemaal niet vreemd... Ligt er ook aan hoe je gedachten zijn...je gevoel... Vandaag een fijne dag gehad...en dan lukken die karweitjes wel weer... Maar meestal denk ik...morgen ben ik vrij...dan doe ik het wel... En ja...voor mij als vrouw blijven er vaak veel meer klusjes liggen die ik echt niet kan...dan is het wachten op versterking...die dat WEL kan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 18:13
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zuurkool met ananas .......NOOIT weer! Zoete zuurkool,wie bedenkt zulke ongein? |
Juist heerlijk die combinatie.... We lusten beide niet graag zuurkool maar met ananas is het een feest... Ik heb die ongein niet bedacht maar eet die ongein wel....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 18:11
|
|
|
laat thuis...en nog niets bedacht... Dus toen werd het soep...maar daar hebben we weinig bezwaar tegen... Morgen dan maar chili con carne.... Dan eet de klusjesman weer mee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 01:06
Onderwerp: wonder? wonder!!!
|
|
|
Als ik aan mijn aardse vader denk??? Wat een lieve vader was het...streng maar rechtvaardig!!!! En gelukkig denken mijn 3 broers en zussen...precies hetzelfde over hem....
|
|
Naar boven |
|
|