Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 18:10
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | He Muischje Muis, de weg uit het enge dierenbos, ondanks alle roofdieren, toch teruggevonden naar CM ?? WB |
hier sluit ik me bij aan. welkom terug en hoop weer van muisch en nijntje te horen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 18:02
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nog 177 dagen......voor die tijd zal visser toch wel klaar zijn met zn schilderwerk? Morgen heeft ie ook weer wat anders te doen. Lekker heel de dag op het water... turen naar een hengeltop. Vissen boven water halen in de hete voorjaarszon. En nu maar hopen dat het wat minder gaat waaien. |
om me vis te gaan vangen heb ik geen tijd en zin ik eet vandaag mijn harinkie in tomatensaus uit blik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 17:55
Onderwerp: jammer
|
|
|
PEET760 schreef: | Weet je wat ik zo jammer vind? en egocentisch? Dat je hier vaak op CM afgerekend wordt op het feit dat je kinderen heb. Waarom mag een man/vrouw met kinderen niet de kans krijgen om een nieuwe vriendschap/relatie aan te gaan? Er wordt dus niet naar de persoon gekeken ,hoe hij/zij is nee er wordt gekeken of je kinderen heb of niet. Jammer dat er zelf hier,een christelijke site zulke dingen gebeuren. Zit er hard aan te denken om mijn abonnement op te zeggen. Maar hoop toch dat niet iedereen hier zo denkt. groetend, Peet |
lieve peet ik verzeker je dat echt niet alle mannen zo zijn. ik heb hier ruim 3 jaar op cm gezeten ik heb hier verschillende fijne vriendschappen waarvan ik weet dat zij hier hun maatje gevonden hebben die ook voor 100% voor de kinderen van die ander gaan. zelf ben ik juist als oudere mama ook tegen dit dilemma aangelopen maar dan meer dat de mannen onderhand met pensioen wilden en dus jongere kids niet zo zagen zitten. toch heb ik hier een hele fijne man gevonden die met hetzelfde dilema zat een iets oudere papa met vrij jonge kids het klikte meteen tussen ons en onze kinderen en wij zullen dit jaar gaan trouwen. dus ik zou zeggen geef de moed niet op er zijn zeker mannen die ook voor je kids zullen gaan en als het met je kids en je evt nieuwe partner klikt heb je al een grote voorzprong. je kunt nl ook best iemand treffen die het wel ziet zitten maar dat de kids zeer afwijzend zijn en dan wordt de situatie veel moeilijker wens je sterkte en goede hoop toe groetjes Grace
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 3 juni 2011, 17:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 19:17
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MIEK114 schreef: | 3 juni is mijn laatste dag. Heb best wel met belangsteling vele profiels gelezen en op forum ook het een en ander. Het is mooi te zien hoe een vast clubje mensen het hier levend weet te houden op deze site met name in dit forum. Deze mensen zijn erg op elkaar gericht ook wat enerzijds goed te begrijpen is, anderzijds maakt het voor een ander moeilijk in alle openheid te reageren, maar eigenlijk is dat op alle forums zo, maar het bepaalt wel erg de sfeer waarin met elkaar "gesproken"wordt. Een tip voor de vaste forumbezoekers... negeer niet "nieuwelingen" maar verwelkom ze en laat merken dat je het plezierig vindt dat ook "anderen" reageren.. Over de site in het algemeen .. ik heb leuke kontakten overgehouden hier op CM Wat ik heel jammer vind is dat er toch wel veel zijn die niet reageren, ook al is het maar uit fatsoen Een mailtje terug is toch een kleine moeite, en waarom is anders deze site bedoeld? Mensen enorm bedankt, ik heb van jullie geleerd en wens jullie veel heil en zegen toe in de komende tijden Groet, annemiek |
het ga je goed miek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 19:16
|
|
|
majaro geniet ze samen en we zien jullie spoedig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 22:47
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
het roofdier en de prooi nee dat is als water en vuur
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 31 mei 2011, 22:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 15:42
Onderwerp: stond dat in de krant???
|
|
|
het zijn chat zijn opmerkingen geweest niet de mijne dus ik plaagsde hem een beetje ik suggereer beslist niet dat mensen met een kunstgebit minder zouden zijn integendeel dus wel goed lezen jullie maken er van dat ik dit suggereer ik heb niets tegen mensen met al dan niet een kunstgebit ik wilde wel dat ik er een had hoefde ik niet meer naar de tandarts waar ik een angstfobie voor heb
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 31 mei 2011, 15:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 10:48
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Kunstgebit sterft uit in Nederland Amsterdam Steeds meer Nederlanders worden oud met hun eigen gebit, waardoor het kunstgebit langzaam maar zeker uitsterft. In 1990 had 24 procent van de bevolking geen eigen tanden meer. In 2009 was dat percentage teruggelopen naar 12 procent. Deze daling begint al bij de leeftijdsgroep van 45 tot 65 jaar: daar daalde het percentage kunstgebitdragers van 37 procent naar 12. Bij de 65-plussers daalde dat van 70 naar 41. Dit blijkt uit cijfers van de Nederlandse Maatschappij tot Bevordering der Tandheelkunde (NMT). |
heb je misschien toch nog meer kansen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 mei 2011, 22:02
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ingrediƫnten voor konijn met bier
1 konijn 2 flesjes bruin tafelbier 2 grote uien 2 sjalotten 2 eetlepels appelsiroop 2 lepels balsamicoazijn 2 lepels bruine suiker boter
Bereidingswijze voor konijn met bier Bak het konijn bruin in een pan en kruid met peper en zout. Doe het konijn over in een grote pot. Uien en sjalotten in stukken snijden en bij het konijn voegen als ook de andere ingrediƫnten. Overgiet met het bier en laat het ongeveer anderhalf uur stoven op een zacht vuurtje. Steek erin met vork en voel of het vlees zacht is. Dik de saus in met maizena. Dien op met gekookte patatjes en appelmoes of met frietjes en een slaatje.
Smulsmurf, die u smakelijk eten wenst en een Cabernet erbij is niet verkeerd. |
tja thomas maar we mogen nu eenmaal niet aan kanibalisme doen haal je dat cm setje weer uit elkaar maar een wijntje gaat er wel in hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 mei 2011, 21:22
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
Op de laatste picknick is er een nieuw cm setje ontstaan. Ene zus Konijn ontmoette daar Broer Konijn. Ze werden smoorverliefd op elkaar. En wonen nu al samen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 mei 2011, 19:50
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
het is bijna een Kunst; veel praten maar weinig zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 mei 2011, 19:48
|
|
|
kunnen wij de krant niet meer zelf lezen en wat wil je nu zeggen met deze stukken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 mei 2011, 19:46
|
|
|
ik mag er weer 1 maandje zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 mei 2011, 19:39
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Grappige is wel, dat er vele zeggen ..niet verlengen en vervolgens binnen de kortste keren weer op CM |
tja sommige aanbiedingen kan je niet aan je voorbij laten gaan of is dit nu weer iets vrouw eigen hihihi en mijn lief miste zijn ochtendmailtjes door de weeks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 mei 2011, 19:35
Onderwerp: Wandeling op 29 mei
|
|
|
imke bedankt voor de heerlijke wandeling we hebben genoten ondanks dat wij niet op jullie tempo wandelden en jammer dat we zo op tijd weg moesten maar ja, kinderen gaan voor he
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 30 mei 2011, 19:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 15:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik verveel me nu al te pletter. Ik dacht eens vandaag of morgen naar Arnhem of Nijmegen te sporen zodat ik de stad eens kan bezichtigen maar ik heb de fut niet.
O beata Solitudo??? Nou ja, soms echt niet... |
is ook veel te warm voor frank het is hier bloedje heet en benauwd en dan zitten wij nog met heerlijke afkoeling,wonend aan het water
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 15:16
|
|
|
wat ik me afvraag is of ik cm erg ga missen na ruim 3 jaar. misschien niet of wel maar vast bepaalde personen waar we altijd gezellig mee chatte
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 24 april 2011, 15:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 15:10
|
|
|
vandaag is de laatste dag dat mijn acount er nog is wat jammer dat jullie of nee ik moet zeggen een enkeling mijn aftelling als negatief ervaart en dit hier zo neerkalkt ;want het was en is echt niet mijn bedoeling geweest.jammer dat daar weer zo'n negatieve lading over gekomen is en daar zo heftig over gediscuseert werd ook al baalde ik over enkele zaken ;daar ben ik dan wel pv mee bezig.
ik dank de cm redactie voor deze site waar ik vele vrienden en mijn partner heb mogen vinden
verder wens ik een ieder hier een hele fijne tijd toe en hoop ik dat men net als ik een fijne partner en/of vriendschappen zal vinden al dan niet via cm. ik dank mijn lieve vrienden die ik hier heb mogen leren kennen voor hun meeleven en gezelligheid. lieve groet en big hugg Grace
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 24 april 2011, 15:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 11:05
|
|
|
morgen de zero dan sluit ik af
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 23 april 2011, 11:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 14:27
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ze is gistermiddag bij de huisarts geweest samen met mijn zus. A.s woensdag wordt ze in het ziekenhuis verwacht dan maken ze eerst een echo aan de hand daarvan als er een tumor te zien is wordt er direct een biopsie gedaan en weten we dezelfde dag nog waar ze aan toe is. Voor mijn moeder m'n zus , broer en hun gezinnen en voor mij een spannende en zware dag. Ik zelf ga mee naar het ziekenhuis, mijn moeder is moedig en sterk en kan het over geven in God's hand. Dat is mooi en rijk. ik zelf vecht er nog mee dat heeft natuurlijk mede te maken met mijn eigen psychische toestand. Maar ook ik weet ons in Gods hand geborgen.
Gr Erika. |
heel veel sterkte erika zal zeker meenemen in gebed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 april 2011, 08:42
|
|
|
deze paashaas heeft vakantie dus vergeet die eieren nou maar mooi
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 21 april 2011, 08:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 21:47
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mensen mopper toch niet zo..........de zon schijnt, met Pasen is het ook mooi weer.......jullie zijn zelf bijna zeurpieten met dat gezeur....... Kijk eens naar de goede dingen die je hier hebt gehad.......zijn er vast ook wel veel....... |
natuurlijk hebben we hier hele goeie en leuke dingen meegemaakt en natuurlijk genieten we van de zon etc etc .maar het is toch gewoon niet leuk dat alle gezelligheid ff op t laatst door anderen verziekt wordt. ik heb hier nog nooit lelijk of respectloos gedaan bij mijn weten maar soms kan het je net even te gortig worden,en ben ik dus idd met mijn pestbui vandaag ff een zeurpiet voor jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 20:58
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ach Grace, zeuren is een heel persoonlijk gegeven He? Ik vind het niet nodig om hier te lezen wat jij 's avonds gaat koken en jij vind andere dingen weer niet belangrijk....... En het is ook jammer als je zolang lid bent geweest en zoveel plezier hier hebt gehad om dan zo mopperend weg te gaan.... Maar ongetwijfeld vind je nu dat ik zeur....... |
mag ik ook eens een pestbui hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 20:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wat bedoel je nu specifiek, Grace? | wie de schoen past trekke hem aan frank ik spreek me er maar niet verder over uit anders wordt ik te boos ben ik bang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 20:44
|
|
|
ik vraag mij af of die cm leden die zo heerlijk kunnen zeuren daar nu niet eens vreselijk sappel van worden dat ze het zichzelf en anderen zo moeilijk kunnen maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 20:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Leuk hoor dat je gaat aftellen |
tja Erika ik ben nu eenmaal hier gevonden en aangezien men erg moeilijk doet als ik via S zijn acount eens binnenkom waaien denk ik dat deze aftelling maar het beste is en dan krijg ik het druk genoeg met alle voorbereidingen van verhuizing e.d.ben nl het gez......... behoorlijk zat blij dat er cm vrienden zijn die niet zo moeilijk doen.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 20 april 2011, 20:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 08:33
Onderwerp: Ruilhoekje
|
|
|
wegens verhuizing heb ik een heleboel spullen ter overname prullebakken, huishoudtrap, houten slee met losse ruggesteun, bijzettafeltjes grenen boeken kast, tv kast (dichte met deuren,kleur beuken) grote dikke tv klein dressoir kastje beuken /wit. stoom strijkijzers dekbedhoezen 1persoons(ook prinsessen dekbed)200x140 dekbedhoezen 2 pers 200x240 disign eettafel zwarte poten beuken blad 4 beuken eetstoelen,(zittingen moeten opnieuw bekleed worden)
er komen vast nog meer dingen die weg moeten zoek je iets speciaals mail maar
zit er iets van je gading bij mail dan naar sjaak585
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 20 april 2011, 08:46
|
|
Naar boven |
|
|