ChristianMatch

Forum

Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 83 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 23:57
BerichtOnderwerp: Het gaat kalmer aan.

HENK600 schreef:
wie heeft vorige wek dat programma gezien van pauw en nog wat. met die oud minister (vrouw) die die wet wil invoeren over zelfmoord toestaan. bah

Ik dacht dat Chatuliem daar net al iets over schreef. Twijfelende smiley

@ Over enkele weken komt er een kamerdebat waarin men ouderen wil toestaan om euthanasie te plegen zonder dat daar een echt medische noodzaak voor is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 13:29
BerichtOnderwerp: Welke Bijbel lees jij?

ALFAROMEO918 schreef:
Zolang God niet Dood word verklaard,is elke vertaling mij best.
Maar de Statenvertaling is ernstig,dat mag ik graag lezen.
En de oude Psalmberijming,kan je zo heerlijk in meegalmen.

Welzalig zijn de oprechten van gemoed,daar kan geen ene vertaling tegen aan vind ik.
En het Hijgend Hert der Jacht omkomen,heeft ook een duistere geest vertaald,in een hinde of zoiets.

Hoe kom je daar nou weer bij, een duistere geest?????
Ik vraag me werkelijk af of je zelf wel weet wat je schrijft Smiley die vol vragen zit
Dat jij het niet met de vertaling eens bent, wil nog niet zeggen dat de persoon die heeft vertaald een duistere geest heeft.
En volgens mij is "Het hijgend hert, der jacht ontkomen", alleen maar een berijming op een psalm, dus geen eens een bestaande bijbeltekst.

NBV) 2 Zoals een hinde smacht naar stromend water,
zo smacht mijn ziel naar u, o God.

SV-1637) 2 Gelijck een hert schreeuwt nae de water-stroomen; alsoo schreeuwt mijne ziele tot u, ô Godt.

SV-1977) 2 Gelijk een hert schreeuwt naar de waterstromen, alzo schreeuwt mijn ziel tot U, o God!

De eerste berijming op psalm 42, is al uit 1578
Op de Nationale Synode van Dordrecht in 1578 werd de psalmberijming van Datheen officieel ingevoerd onder voorzitterschap van Datheen zelf en ze bleven twee eeuwen in gebruik.

Als een hert gejaagd, o Heere
dat verse water begeert,
alzo dorst mijn ziel ook zere
naar U, mijn God hooggeëerd.

In 1773 de tweede, nu bekende "oude" berijming op psalm 42.

‘t Hijgend hert der jacht ontkomen,
schreeuwt niet sterker naar ‘t genot
van de frisse waterstromen,
dan mijn ziel verlangt naar God.

In 1968 kwam de "nieuwe" berijming op psalm 42

Evenals de moede hinde
naar het klare water smacht,
schreeuwt mijn ziel om God te vinden,
die ik ademloos verwacht.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 12:33
BerichtOnderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?

INKA401 schreef:
oké, het is niet iets van vandaag, maar heb wél wat leuks te melden ...
in mijn vak kan het soms heel raar lopen ... heel soms weet ik vrijdags niet wat ik s'maandags gaat doen ... en het volgende kwam op mijn pad
of ik een klus wilde doen in groningen ... uuuh toch een 2,5 uur rijden hé
een hotel was geregeld ... dus geen probleem dacht hij ...
mijn opdrachtgever kent mij wel , en weet dat ik nogal flexibel bent ... nou zei ik ... hahaha ik pit wel bij mijn vriendin in hengelo, en zei dus heeeeeeeeeeeeeeeeel graag hihi .... in de kost bij mijn vriendin ... hoe verzin je het ... het is maar voor 4 dagen ... daarna ga ik samen met mijn vriendin en onze kids heerlijk op wintersport in oostenrijk ... érg hé ..

Je moet wat voor je vriendin over hebben Inka, Groningen -- Hengelo is toch ook bijna 2 uur rijden. Dus echt veel tijdwinst maak je niet, het eninge wat je ervoor terugkrijgt is dat je vriendin het eten voor je klaar heeft staan (maar dat zal in het hotel ook wel zo zijn, en daar heb je een menukaart). Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 19:23
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...

JILL658 schreef:
Stond er gratis bier op Knipoog smiley

Zal wel PSV op gestaan hebben, en ja das nog steeds de beste club van Nederland. Kan me voorstellen dat een VVV supporter graag een exclusief PSV nummerbord wil hebben Coole smiley met zonnebril Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 19:19
BerichtOnderwerp: werking deze site

WILMA729 schreef:
Tuurlijk, en er wordt ook serieus gepraat hier, maare soms een beetje relativeren met humor mag ook wel toch??

U zegt het mevrouw.... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 19:16
BerichtOnderwerp: Christen maar niet naar de kerk of heel weinig??

Ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoeveel Christenen er (indien mogelijk) elke week of meerdere keren per maand, zondags naar de kerk gaan??

Voor alle duidelijkheid, naar de kerk gaan, dat stenen gebouw ergens bij jou in je woonplaats, niet zijnde het huis waar je woont .... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 16:51
BerichtOnderwerp: Baai Baai!!!

HENNEPEN110 schreef:
[i] Hoi allemaal,

Morgen is mijn abonnement afgelopen hier.
Aangezien ik heb gevonden wat ik zocht
Verliefde smiley neem ik (voorlopig) afscheid van jullie.
Als ik jullie heeeeel erg mis (zou kunnen toch!!!) dan kom ik nog weleens met een proefabonnementje kijken hier Lachende smiley
Veel plezier, gezelligheid en vooral Gods zegen wens ik jullie toe!

Groetjes Hennie

Hoe staat het met de tr(b)ouw-plannen hennepplantje ?? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 17:23
BerichtOnderwerp: de gesluierde vrouw

PIETER649 schreef:
en ziet, het was Lea Lachende smiley

dat klopt dus ook nog redelijk Pieter

bron:

http://www.depers.nl/opmerkelijk/433892/Lelijke-echtgenote-achter-sluier.html Clown smiley Clown smiley

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op donderdag 11 februari 2010, 17:27
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 16:50
BerichtOnderwerp: de gesluierde vrouw

MARISKA601 schreef:
Een Arabische ambassadeur heeft zijn huwelijk afgeblazen toen bleek dat zijn gesluierde echtgenote veel gezichtshaar had en scheel was. Hij had haar slechts enkele malen ontmoet. De vrouw droeg toen telkens een nikab, een sluier die alleen de ogen onbedekt laat.

Nadat het huwelijkscontract was getekend, probeerde de ambassadeur de bruid te kussen. Toen deed hij de ontdekking, berichtte de krant Gulf News woensdag. De kersverse bruidegom stapte linea recta naar een islamitische rechtbank in de Verenigde Arabische Emiraten om het huwelijk te laten ontbinden. Hij verklaarde in het huwelijksbootje te zijn gelokt met foto's van de zus van de bruid.

De ambassadeur eiste dat zijn vrouw hem een half miljoen dirham (bijna 100.000 euro) terugbetaalt voor de kleding, juwelen en cadeaus die hij voor haar had gekocht. De rechter ontbond het huwelijk, maar verwierp de eis tot compensatie.

bron:

http://www.depers.nl/opmerkelijk/433892/Lelijke-echtgenote-achter-sluier.html

Had die man dus bijna een poes in de zak gekocht Gefrustreerde smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 10 februari 2010, 22:23
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

MARIO216 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=DvJ2f-9-6o0&feature=PlayList&p=D10D1DC1E4126549&playnext=1&playnext_from=PL&index=3

Deze hoort gewoon op deze site

Humor Mario Clown smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 8 februari 2010, 23:36
BerichtOnderwerp: Stel je je eens voor dat

PENTICOST327 schreef:
beste who ever,

Aangezien God De Schepper is, en de juiste bronvertaling van In den beginne luidt; Met Hem was de eerst geborene (Heere Jezus dus) verandert alles al.

Klimaatverandering (die we nog maar sinds DV 1867 meten) moet ons laten schrikken? Beter kunnen we ons gedragen als goed rentmeester; dat staat in een heel goed boek!

Opwarming?
Ook leuk, op Groenland zijn de resten van aldaar groeiende palmsoorten aangetroffen (onder dikke lagen van ijs) &
In diep Rusland Mammoeten die volgens jou en mijn leraren op een toendra zwierven uitgerust met een slurf; hahahahahaha 'k ben maar een boer, maar wat kan een mammoet die tig x nodig heeft met een niet passend slurf als dat klimaat werkelijk zo was?
Wel kan ik je zeggen dat in Rusland een intacte mammoet is gevonden met boterbloempjes in z'n verteringskanaal. Lees het boek; God en de Schepping.

God's Zegen!
Harm

Juiste tenaamstelling van het boek = Moderne wetenschap in de Bijbel ISBN 90-6067-794-3

Mooi boek, ken je de dvd's van Dr. Kent Hovind (dr. Dino) ook ??
Gaat over de leeftijd van de aarde en de dwaasheid van de oerknal.
Info kun je vinden op http://www.drdino.nl Lachende smiley

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op maandag 8 februari 2010, 23:38
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 15:16
BerichtOnderwerp: Nieuwe knop: dit is niet okee

JILL658 schreef:
In mijn onschuld Rel heb ik al er een paar keer op geklikt.
Mijn kinderen zeggen altijd als ik iets niet begrijp op de pc, gewoon even aantippen en zien wat er dan gebeurt. Smiley die vol vragen zit
Ik zag nietssssssssssss Clown smiley

Als Chris dat leest zien we jou ook niet meer Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 februari 2010, 23:52
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel

Ik ben het in heel veel dingen wel met Sola eens, soms ook niet, maar dan zeg ik dat ook gerust tegen haar.....
En de manier waarop Sola omgaat met haar rotsvaste vertrouwen in God de Vader, nou ik zou voor mezelf willen dat ik diezelfde standvastigheid had in bepaalde dingen. Ik kan me lang niet altijd vinden in de scherpte van haar antwoorden, maar wel in de inhoud van die woorden, die ze m.i. uit de enige bron van Waarheid haalt, de BIJBEL.

Sola respect, en Gods rijke zegen zal zeker zijn uitwerking hebben op datgene wat je zegt, doet en laat Engeltje smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 2 februari 2010, 23:53
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 1 februari 2010, 12:41
BerichtOnderwerp: De rijke en de arme man

MARIJAN072 schreef:
Doe ik zeker! Lachende smiley Maar ook lekker, om over 3 weken weer vakantie te hebben. Clown smiley

Voor alles is een tijd. Waar staat dat ook al weer in de Bijbel? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

1. Pred 3,1
Voor alles wat gebeurt is er een uur, een tijd voor alles wat er is onder de hemel.

2. Pred 3,17
Ik zei tegen mezelf: God zal zowel de rechtvaardigen als de goddelozen aan zijn oordeel onderwerpen, want er is bij hem voor alles wat gebeurt en voor elke daad een tijd en een plaats.

3. Pred 8,6
voor alles wat gebeurt is er een juiste tijd. Een zware last is dat, voor ieder mens. Het is een kwade zaak,

Welke van de 3 bedoel je ?? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 1 februari 2010, 12:33
BerichtOnderwerp: De rijke en de arme man

MARIJAN072 schreef:
En ik maar zweten en zorgen voor de armen, de rest geniet van z'n vele vrije tijd! Is niet eerlijk! Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Geniet maar lekker van je vrije woensdag Marijan, heb je wel VERDIENT Knipoog smiley Clown smiley
En je hebt vast nog meer talenten, die je dan zou kunnen ontplooien Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 januari 2010, 14:44
BerichtOnderwerp: In Deutschland ist alles besser???

JILL658 schreef:
Moet soms gewoon lachen om jou reactie hoor Pieter Smiley die vol vragen zit
Maar het is wel erg dat de hond dood gereden is en dat deze vrouw geen hond heeft, maar wel voor de schade moet op draaien en dat is hard vind ik.
Natuurlijk als je het van de kant bekijkt dat de hond ernstige ongelukken kan veroorzaken, ja wat had er dan gedaan moeten worden. Verdovingspistool misschien Twijfelende smiley

Nee joh, dat kan toch niet, Deutsche gründlichkeit, geen half werk afleveren...... Gefrustreerde smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 januari 2010, 10:05
BerichtOnderwerp: een waarschuwing voor het naamchristendom

MATTHI636 schreef:
God die heer is van de hemel en aarde roept alle mensen overal op om zich te bekeren (rechtsomkeer te maken) (handelingen17v30) Denk niet bij jezelf dat het in naam christen zijn je zal redden (johannes3), want de bijl ligt al aan de boom om omgehakt te worden. Elke boom dat geen goede vruchten voortbrengt, wordt omgehakt en in het vuur gegooid.(matteus3) Met andere woorden degene die zich niet willen bekeren (rechtsomkeer) maken, worden straks geworpen in het onuitblusbaar vuur (hel). De manier om gered te worden is door geloof in Jezus christus, namelijk het geloof dat God hem uit de doden heeft opgewekt. (romeinen10v9)

Een heel duidelijk stukje Matthi, een christen ben je als je je hart aan Jezus Christus geeft. Je wordt het niet door goede werken, of lidmaatschap van een kerk, door het oplezen van een belijdenis of door de doop. Nee, zoals Joh. 3 zegt/leert : 16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft. 17 God heeft zijn Zoon niet naar de wereld gestuurd om een oordeel over haar te vellen, maar om de wereld door hem te redden. 18 Over wie in hem gelooft wordt geen oordeel uitgesproken, maar wie niet in hem gelooft is al veroordeeld, omdat hij niet wilde geloven in de naam van Gods enige Zoon. 19 Dit is het oordeel: het licht kwam in de wereld en de mensen hielden meer van de duisternis dan van het licht, want hun daden waren slecht. 20 Wie kwaad doet, haat het licht; hij schuwt het licht omdat anders zijn daden bekend worden. 21 Maar wie oprecht handelt zoekt het licht op, zodat zichtbaar wordt dat God werkzaam is in alles wat hij doet.’
Alleen door Jezus Christus zullen de mensen geredt kunnen worden.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 14:01
BerichtOnderwerp: 13 maart stappen in Groningen...

SARIJS794 schreef:
Wat is met de puntjes Crossroad?

MARIJAN072 schreef:
Dat maakt mij ook wel nieuwsgierig. Knipoog smiley

Bedankt voor de verdere info over het peerd van Ome Loeks! Kan een goede reden zijn, om mee te gaan stappen. Lachende smiley

.. ik wou 100 postings hebben op het forum Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 01:20

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op woensdag 27 januari 2010, 01:21
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 00:49
BerichtOnderwerp: overige verbeterpunten van deze site

JOLAN931 schreef:
ik denk als ze je een knietje geeft dat je niet meer gekoppeld wilt worden crosser Clown smiley

Het was de vraag of ik koppelaar was geworden.
Maar aan jou wil ik altijd wel gekoppeld worden, knietje of niet. Alleen die verdraaide Willie ...... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 22:55

JOLAN931 schreef:
naaahhh...moet dat nou rel...juist die??? Gefrustreerde smiley

Ik kan het alleen maar eens zijn met Arne ..... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 22:52
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje

PIETER649 schreef:
niet zo gek he...
het kwartje van kok is een miniscuul fooitje vergeleken met deze graaierij!!
om hetzelfde bedrag binnen te halen via accijnsverhoging op de brandstof, zou de benzine met 1 euro!!!! per liter verhoogd moeten worden.
ik hoop dat eurlings van zijn dwaalweg terugkomt eer het te laat is...

nu hij echter draagvlak zoekt via een mening van de anwb, zet hij de deur op een kiertje.
de achterliggende gedachte is dat de pvda nooit zal accepteren dat de kilometerheffing niet doorgaat.
het kabinet was al op sterven na dood en het cda zal liever het kabinet laten vallen over het niet invoeren hiervan, dan over irak.
al met al blijven de vunzige spelletjes gespeeld worden in den haag.

voor degenen onder jullie die interesse hebben in het grote anwb onderzoek... vul het in, verbaas je over de suggestieve vraagstelling en surf dan even naar de site van de telegraaf die ook een enquete houd.

Jammer dat ze geen km heffing gaan invoeren voor auto's met een buitenlands kenteken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ik ga wel fietsen, ff die van mijn opa terughalen uit Duitsland..... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 13:10

JILL658 schreef:
Hey Cross ben je koppelaar geworden................ Knipoog smiley

Moet ik eerst weten welke koppelstukken ik moet hebben, want ik heb begrepen dat er heel veel soorten en maten zijn. Stond laatst nog iets van op het forum, ging over knietjes of zoiets Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 13:01

JOLAN931 schreef:
of tie leuk is weet ik niet, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid meer uit mijn hoofd. dus mogen jullie meegenieten Knipoog smiley
http://www.youtube.com/watch?v=9D4hmi04a2g

geldt voor alle roodharigen, niet uit je hoofd, en zeker niet van je hoofd ...... rood ...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 26 januari 2010, 13:06
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 24 januari 2010, 23:05
BerichtOnderwerp: 'Te goed voor deze wereld'

LIESBETH326 schreef:
Even voor de duidelijkheid:
als je zegt dat de vrije keus die wij hebben een keuze is tussen God wel of niet dienen, dan zeg ik, ja, we zeggen hetzelfde.
Maar ik dacht te begrijpen dat je het had over een vrije keus om de geestesgaven wel of niet te gebruiken. Dat vind ik toch wat anders en daar heb ik moeite mee.
Maar goed, misschien trek ik het wel teveel uit elkaar...

Dat was ook mijn vraag Liesbeth.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 24 januari 2010, 22:58

PIETER649 schreef:
chatuliem, bert en crossroad Lachende smiley

Sorry Lien, alleen chatuliem en bert, ik laat deze keer afweten.... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 24 januari 2010, 18:28
BerichtOnderwerp: 'Te goed voor deze wereld'

CHATULIEM619 schreef:
Dez vraag doet me denken aan het volgende. Ik ben eens een preek begonnen met de vraag: wie kan een spijker in de muur slaan.De mensen begonnen te lachen en al snel zag ik een aantal vingers. Ik riep iemand naar voren, hij nam de spijker in zijn hand en het stukje hardboard wat ik meegenomen had, en hij kwam met de vraag: Mag ik de hamer? Toen zei ik: ïk heb niets gezegd over een hamer, je vertelde dat je spijker in de muur kon slaan.
De analogie is wel duidelijk denk ik. We hebben de gaven van de Geest nodig om Zijn koninkrijk te bouwen , net zoals een spijker alleen maar door een hamer de muur ingeslagen kan worden.
Voor mij is niet de vraag of je je moet uitstrekken naar de geestesgaven, maar veel meer of je aan Gods koninkrijk wilt bouwen. Het doel van de geestesgaven is niet zozeer dat je iets kunt, maar dat je leert om in de kracht van Gods Geest voor Hem aan het werk te gaan.

Euh, net zoals jij niets over een hamer hebt gezegd, zei ik niets over het uitstrekken naar de Geestesgaven.
Elke christen heeft van de Geest 1 of meerdere gaven gekregen, en het was mijn vraag, hebben we de verplichting (Henk noemde het verantwoording) om daar daadwerkelijk iets mee te doen, of zijn we vrij om die gaven naast ons neer te leggen en ze onbenut te laten.
Dan zal ik het heel persoonlijk maken, jij hebt de gave van onderwijs en leiderschap gekregen van de Geest. Zou je dit bewust naast je neer kunnen leggen en tegen de Geest zeggen, nee dankje, maar nu even niet ??!! Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op zondag 24 januari 2010, 18:29
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 24 januari 2010, 17:59

http://www.youtube.com/watch?v=K1jdTjTNScY
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 21:32
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...

Mijn knuffel gaat naar Jolan, ze heeft iets te vieren .....
Jolan dubbel gefeliciteerd Kussende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 00:41

JILL658 schreef:
Voor een Zeeuwse ben je niet zuunig hoor. Op mijn Apple kun je ook gewoon een PC draaien, nog goedkoper.

Thomas

Ruilen dan Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Ruilen dan ?? zou je niet beter kunnen zeggen "daten dan" als het dan klikt heb je de apple en een vent..... dan ben je pas zuunig bezig Coole smiley met zonnebril
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 83 Volgende
Pagina 79 van 83