Auteur |
Bericht |
|
HENNEPEN110
|
|
Geplaatst: zondag 20 december 2009, 18:24
|
|
|
[i] Hoi allemaal,
Morgen is mijn abonnement afgelopen hier. Aangezien ik heb gevonden wat ik zocht neem ik (voorlopig) afscheid van jullie. Als ik jullie heeeeel erg mis (zou kunnen toch!!!) dan kom ik nog weleens met een proefabonnementje kijken hier Veel plezier, gezelligheid en vooral Gods zegen wens ik jullie toe!
Groetjes Hennie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 20 december 2009, 18:28
|
|
|
Het ga je (jullie) goed Hen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 20 december 2009, 18:35
|
|
|
Veel geluk Hen en wie weet tot ziens op cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 20 december 2009, 23:56
|
|
|
HENNEPEN110 schreef: | [i] Hoi allemaal,
Morgen is mijn abonnement afgelopen hier. Aangezien ik heb gevonden wat ik zocht neem ik (voorlopig) afscheid van jullie. Als ik jullie heeeeel erg mis (zou kunnen toch!!!) dan kom ik nog weleens met een proefabonnementje kijken hier Veel plezier, gezelligheid en vooral Gods zegen wens ik jullie toe!
Groetjes Hennie |
Heel veel geluk in jullie toekomst Hennie. Groetjes Carien.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op maandag 21 december 2009, 09:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 00:03
|
|
|
Groetjes Hennie |
He Hennepplantje, groetjes, en succes in Meppel .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 09:26
|
|
|
verwijdererd door mezelf.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 9 januari 2010, 01:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 09:35
|
|
|
Hey Hennie,
Jammer dat je weg gaat, maar de reden is super!
Bedankt voor je goede en opbouwende bijdragen op het forum. Ik heb ze in ieder geval gewaardeerd en er van geleerd!
Heel veel geluk!
Groetjes Marijan (A....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 21:03
|
|
|
Dag Hennie het ga je goed.
Mario
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 21:04
|
|
|
Heel veel geluk samen, Hennepen !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENNEPEN110
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 21:14
|
|
|
Ohhh dankje voor de lieve reacties!! Tot mijn verbazing zie ik dat ik nog genadetijd heb hier op CM hahah.... Nou ja, mss is chris in de war. Leuk igg om de reacties nog te kunnen lezen!
groetjes Hennie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 21:15
|
|
|
Hennepen
eens zullen we het nooit worden... ...behalve over het feit dat we elkaar het allerbeste toewensen: een leven om te delen met God en met anderen om je heen, waarbij die ene partner wel een heel bijzondere plaats mag innemen. Geniet van het leven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 23:15
|
|
|
Hennepen.......jammer dat je weggaat, maar ja....een zeer goede reden ook ....heel veel geluk met elkaar met Gods rijke zegen.
Ik heb het fijn gevonden je hier op CM te hebben mogen meemaken. Ik heb me met je verwant gevoeld en dat was erg fijn.......
Het ga jullie goed en........ Ga met God.....Vaya con Dios....en heel misschien kom je nog wel eens binnenvallen.....? Wie weet.....? Bye, bye
Laatst aangepast door
|
SOLAFIDE630
|
op maandag 21 december 2009, 23:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 02:02
|
|
|
hallo lieve cm mensen over ruim 1 week loopt mijn abbonnement af en zoals het er nu voorstaat zal ik niet terugkomen daar ik al mijn tijd en energie ga steken in mijn nieuwe toekomstige gezin een nieuwe partner die ik hier tijdens zijn proefabbonnement mocht leren kennen. ik wens jullie allemaal Gods zegen toe en voor degene die nog zoekende zijn ;er is altijd hoop,veel succes knuffel en liefs Grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 04:22
|
|
|
GRACE585 schreef: | hallo lieve cm mensen over ruim 1 week loopt mijn abbonnement af en zoals het er nu voorstaat zal ik niet terugkomen daar ik al mijn tijd en energie ga steken in mijn nieuwe toekomstige gezin een nieuwe partner die ik hier tijdens zijn proefabbonnement mocht leren kennen. ik wens jullie allemaal Gods zegen toe en voor degene die nog zoekende zijn ;er is altijd hoop,veel succes knuffel en liefs Grace |
Geweldig Grace....heel veel geluk toegewenst met Gods rijke zegen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 16:33
|
|
|
GRACE585 schreef: | hallo lieve cm mensen over ruim 1 week loopt mijn abbonnement af en zoals het er nu voorstaat zal ik niet terugkomen daar ik al mijn tijd en energie ga steken in mijn nieuwe toekomstige gezin een nieuwe partner die ik hier tijdens zijn proefabbonnement mocht leren kennen. ik wens jullie allemaal Gods zegen toe en voor degene die nog zoekende zijn ;er is altijd hoop,veel succes knuffel en liefs Grace |
Grace, geweldig...wat moet die tijd zonder PC zwaar geweest zijn....of had je nog wel gewoon de telefoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 17:35
|
|
|
HENK710 schreef: | Grace, geweldig...wat moet die tijd zonder PC zwaar geweest zijn....of had je nog wel gewoon de telefoon |
zat bij lieve vrienden en buren op de pc en ja telfoon werkte natuurlijk wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELLY361
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 02:28
|
|
|
GRACE585 schreef: | zat bij lieve vrienden en buren op de pc en ja telfoon werkte natuurlijk wel |
veel succes in de toekomst, Gods zegen toegewenst
groetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 16:51
|
|
|
Groetjes Hennie |
Hoe staat het met de tr(b)ouw-plannen hennepplantje ??
|
|
Naar boven |
|
|