Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 19:50
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbord-berichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* dayspring826 caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud) Marian096 48 jaar jasmyn704 met zoon (leeftijd?) linda610 met twee dochters (leeftijd?) carien982 31 jaar wilma729 45 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, 48 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar hermandv978 45 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370 jves252 35 jaar
33 dames en 31 heren
t wordt steeds gezelliger; de heide is nog groot genoeg.......... han het er zin an!
volgende datum wordt 21 mei; zelfde locatie tijd ed......andere datum
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 16 februari 2011, 19:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 19:39
|
|
|
de volgende picknick hoop ik op 21 mei te organiseren; voor de liefhebbers wellicht handig te weten, om vast in t agenda te noteren........
(madelief; met bolussen!! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 13:07
Onderwerp: Privacy op CM is niet gegarandeerd
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Ik vind het werkelijk niet te geloven dat dit antwoord je serieus is, Judith. Dit is toch geen manier om te reageren op een klacht van dit formaat. Dit forum is openbaar voor de leden van deze site maar niet voor alle Nederlandse internetgebruikers inclusief linken van hier tot Tokio! Dat is wat gesuggereerd wordt als je gaat deelnemen op deze site. De argumentatie dat deze 'openbaarheid' de kansen vergroot op een potentiële partner vind ik een misvatting. Alsof je op cm gaat om via het forum te willen werven uit alle internetgebruikers, dat kan je toch niet menen, Judith. Waar zie je ons voor aan?! Voorts zie ik het eerder als een tegenargument lid te worden van cm als je via links op dit forum bent beland; zo wordt er dus omgegaan met je postings! Je privacy wordt ruimschoots geschonden. En dat heeft niets te maken met het openbaar maken van je persoonsgegevens. Daar waarschuwen jullie ruimschoots voor, overigens. Maar dit, de openbaarheid van dit forum via meerdere links via google, is regelrecht misbruik maken van het vertrouwen van de leden en een grove schending van onze privacy. Het is hetzelfde als wanneer je met een groep vrienden bij iemand thuis gesprekken voert en een microfoon rond laat gaan die aangesloten is op een geluidsdrager die buiten op de stoep staat!Ik vind dat dit forum afgeschermd moet worden voor anderen om te lezen dan ingelogde, betalende leden van cm. |
een heel duidelijke vergelijking, mieke, maar ik heb nog geen antwoord op je opmerking kunnen vinden, heb ik die over het hoofd gezien misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 12:53
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | and up !! (ff Hannah helpen ) |
dankie suus......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:00
Onderwerp: wat mis je op dit moment ?
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 20 februari 2011, 08:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 08:59
Onderwerp: Valentijnfeest
|
|
|
even een en ander van de bestaande onderwerpen omhoog halen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 08:00
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
snubbeken is aanrommelen, haha ik denk echter niet dat je het terug zult vinden in enig woordenboek.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 01:21
Onderwerp: 'Geen kinderen voor falende ouders'
|
|
|
HANS764 schreef: | Geniet van het leven, rook als een ketter, zuip je het Lazarus, blow je 'n garnaal... zij die u groeten hebben de eeuwigheid... vlees gaat toch de hemel niet in.
ik denk niet dat God kinderen in een kast stopt zodat hun ledematen vergroeien etc. of zoals dat specifiek bij moslimgezinnen gebeurd dat jochies van amper 6 jaar oud anaal zijn uitgescheurd omdat hun pa aan zijn wijf, ezel, en geiten onvoldoende had.
Gij kleingelovige! God bemoeit Zich niet met deze wereld!
En het is Bull shit! |
ik ervaar dit niet als christelijke reacties...... waar haal jij het recht vandaan, hans, om iemand als kleingelovge aan te spreken? een vrouw aan te spreken als wijf, en moslim medemensen te discrimineren?
is dit wat jij met de tale kanaans bedoelt?? blij dat ik hollands spreek dan!!
bah.......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 16 februari 2011, 01:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 01:18
|
|
|
HANS764 schreef: | Wat doe je hier dan? Typisch de reactie van een melkmuil... ik weet wat of het is om samen te leven met een ongelovige. Probeer het ook eens uit... oh nee, laat maar, dat maakt immers geen bal uit... want zolang je dergelijke vragen aan mij stelt, kom je in aanmerking een vlieg te zijn. |
oei, je opmerking was in de roos, willemijn........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 01:14
|
|
|
HENK030 schreef: | ik mis gewoon me kids om ze eens lekker tegaan knuffellen en me dochtertje te felicieteren met haar verjaardag 14 feb is ze 8 geworden dikke knuffel zal papa ook wel graag van je willen hebben dat mis ik |
moeilijk hoor henk!! ik weet geen troostrijke woorden voor je...........helaas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 01:12
|
|
|
ik denk dat je gelijk hebt; hoe komt dat denk je? en zie je dat in je dagelijks leven ook terug?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 19:28
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Hannah er dreigt een mannen tekort te ontstaan help |
neuuuu die kunnen we wel missen, joh...........
bovendien, waarmee kan ik je helpen, over het algemeen wordt ik niet voor man aangezien, hoor leonard!!
krabbelen nog niet nodig, griffin; (kom maar gewoon)
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 15 februari 2011, 19:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 18:24
Onderwerp: wat zou jij doen als je geen kinderen kon krijgen ?
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Hannah kan je dit dan makkelijk als alleenstaande? ik bedoel ik weet wel dat "jij" dat kan, maar krijg je als alleenstaande hier makkelijk toestemming voor? en staat hier een min en max leeftijd op als ouder? |
marylien, zover ik weet kun je alleen als echtpaar of stel op een lijst komen voor crisis-plaatsingen en perspectiefbiedende plaatsingen (kort en lang verblijf in een pleeggezin) bij adoptie wordt een maximaal leeftijdsverschil aangehouden van 40 jaar tussen adoptief ouders en kind, en deze lijn wordt ook enigzins meegenomen in de pleegzorgwereld, hoewel er wel zeer regelmatig uitzonderingen op worden gemaakt.
als alleenstaande kun je je volgens mij wel aangeven open te staan voor 24-uurs-opvang, vakantie-opvang, en weekend-pleeggezin. je gaat dan het zevenstap-programma in, waar je enige informatie krijgt wat het verzorgen van een pleegkind inhoud, en er wordt verschrikkelijk veel persoonlijke informatie van je gevraagd. (die niet iedere aspirant pleegouder naar waarheid invult) dan wordt er bij justitie nog een "bewijs van goed gedrag" opgevraagd, want als je een strafblad hebt, kom je zowiezo niet in aanmerking. als laatste volgt een gezins onderzoek, waarbij het hele informatie pakket wordt doorgesproken, en je aan kunt geven of je pleegkinderen wilt opvangen, en zo ja; van welke leeftijd en met welke problematiek je denkt het beste om te kunnen gaan.
of je als alleenstaande gemakkelijk een kind verzorgt ligt dus helemaal aan je eigen draagkracht, beschikbare tijd, en aan hoeveel je wilt investeren. wat ik wel weet is dat het in de meeste gevallen een stuk minder romantisch is als vaak wordt gedacht; realiseer je dat je over het algemeen een zeer beschadigd kindje in huis krijgt, met een veel grotere zorgvraag dan het gemiddelde kind. de meeste kinderen hebben enorm veel meegemaakt, en dan worden zij ook nog eens van hun ouders "afgescheurd". dit is zowel voor ouders als het kind een drama, en verwacht dus ook niet dat het kind je dankbaar zal zijn, dat je voor hem of haar zorgt; meestal krijg je alle woede en verdriet van het kind en van de ouders over je heen, omdat kinderen loyaal zijn aan hun ouders, en helemaal niet van een pleegouder willen/kunnen houden. daarnaast heb je te maken met hulpverleners, waarvan je zou verwachten dat zij kunnen samenwerken, en communicatieve vaardigheden en inzicht hebben, hoewel dat niet altijd het geval is.
overigens schakelen sommige kinderen gelukkig heel snel, en kunnen zij zich wél aanpassen aan een nieuwe opvoedsituatie; je eigen kind zal het echter nooit worden; het ruikt anders, doet anders, en je komt veel trekken van biologische ouders tegen. dit onbewuste proces van hechting, en de eventuele onbewuste behoefte van een pleegouder aan erkenning voor de verzorging, zorgt er soms voor dat pleegouders zich minder goed aan het kind kunnen hechten, en de plaatsing afgebroken wordt. als je overweegt om pleegkinderen in huis te nemen, doe dat dan niet impulsief, maar laat je goed voorlichten.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 15 februari 2011, 19:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:43
Onderwerp: 'Geen kinderen voor falende ouders'
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | en jij denkt dat God echt die moederschoot opent bij meisjes van 10jaar die verkracht worden..........? jouw gedachtengang hieromtrent is pas bool shit! |
ik denk dat alle kinderen door God gewenst en geschapen zijn. al neemt dat niet weg, dat het niet de ideale weg is waarop zij geboren worden; God wil immers geen kinderverkrachters ed? het is "een gruwel in Zijn ogen".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 13:41
Onderwerp: De juiste volgorde in de liefde.
|
|
|
HANS764 schreef: | Ik reageer veel op fora |
ik zag het hans; zelfs op de topics van vorig jaar als ik het goed heb...
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 15 februari 2011, 13:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 13:37
|
|
|
we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbord-berichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* dayspring826 caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud) Marian096 48 jaar jasmyn704 met zoon (leeftijd?) linda610 met twee dochters (leeftijd?) carien982 31 jaar wilma729 45 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, 48 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar hermandv978 45 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370
33 dames en 30 heren
t wordt steeds gezelliger; de heide is nog groot genoeg.......... han het er zin an!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 15 februari 2011, 15:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 13:33
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | en toch zou je gemist worden Hannah, je plaatst hele waardevolle bijdragen! ook al is dit de laatste week verminderd, een stap tot............? |
lekker in de tuin snubbeken is ook heerlijk, marylien, je kunt je tijd maar 1 keer gebruiken, he? ik verwacht over een poosje wel weer in te loggen hoor...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 09:19
Onderwerp: verjaarswandeling
|
|
|
De lijst bijgewerkt:
1. Leonard 2. Sabine 3. Willemijn 4. Chat en Nikita/Mickey 5. Imke 6. Gerdi155 7. Fenny 8. Marijan 9. Bert168. 10. Lisa160 11. Jasmyn 12. mar907 13. crossroad 14. Diane882 15 Irene200 ov
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 09:13
|
|
|
HERMAN388 schreef: | afscheid door pijn Does en misschien ook Hannah CM mag niet uitsterven |
haha, herman; ben je in een dramathische bui? ik heb geen pijn wanneer een lidmaatschap verloopt hoor; bovendien heb ik paracetamol in de kast, en als ik een abonnement mis kan ik zo weer een nieuw abo nemen. cm sterft niet uit; het leeft namelijk niet eens; het is gewoon een site op internet; niets meer, niets minder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 09:07
Onderwerp: [size=18]gehoorde stelling: sex voor het huwelijk moet kunne
|
|
|
MAR907 schreef: | Goeie stelling.... "We mogen alles onder de genade".... |
wanneer je werkelijk onder de genade leeft, WIL je niet alles meer, mar. als er toch dingen in je leven zijn, die niet kloppen, doet je dat verdriet omdat het je Vader verdriet doet. juist door de genade van de Vader, wil je graag doen wat Hij van je wil, je leven behoort immers jezelf niet meer toe, maar is gekocht door het bloed van de Heere Jezus?
|
|
Naar boven |
|
|