Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 11:35
Onderwerp: operatie
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ja, kan me goed voorstellen dat het spannend is....hou je ons op de hoogte?.... |
Doe ik zeker!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 08:26
|
|
|
Zoals ik mij voel lijkt de bloedtransfusie aangeslagen te hebben!
Nu maar hopen dat het ook in het bloed terug te vinden is! Straks word ik weer geprikt, ook voor de ontstekingswaarden.
Stiekem best een beetje spannend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:02
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Juist dan is het mooi, naar de VVV en ontdekken maar............... |
En bedankt hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:00
Onderwerp: Grace en Sjaak
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Sjaak zong nog een lied zingen voor zijn lieve vrouw ...
Melodie opwekking 566
Grace ik verlang naar jouw aanwezigheid Bij alles wat ik doe Mijn liefde voor jou alles overstijgt Daarom wijd ik heel mijn leven aan jou toe
Grace mag ik er zijn in voor en tegenspoed Bij alles wat wij doen Dat de liefde onze wegen leidt En ons jawoord on voor altijd verblijdt
Refrein: Dank U Heer, voor wat U geeft Zegen ons Heer, als nieuw gezin Hier zijn wij, U toegewijd; wij aanbidden U.
De tijd van alleen zijn is nu voorbij Eén plus één maakt ZES Ja, de kinderen horen er ook bij!! Samen zijn is een hele levensles
Jezus koning van de eeuwigheid Wij geloven in Uw Woord Wat geschreven staat geeft zekerheid Want Uw woorden brengen Leven aan wie hoort
Refrein: Machtig Heer, alles wat leeft zingt tot Uw eer in eeuwigheid Hier zijn wij, U toegewijd; wij aanbidden .. U Wij aanbidden U |
Wow...wat mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:55
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Jij wilde er toch een cm-uitje van gaan maken.... |
Oeps, weer te rap van tong geweest Dan maar samen, Mario, please? Ik weet nl niets in Rotjeknor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:43
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Oké...jij organiseert!!! |
Huh, Mario wil volgend jaar het feestje overdoen en aangezien hij weet hoe het blijkbaar werkt...hoeven wij alleen maar mee te genieten Goed geregeld, toch?
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 3 september 2011, 20:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:39
|
|
|
MARIO216 schreef: | Weer naar de Wereldhavendagen geweest. Wat een feest! Over een jaar gaann we weer het feestje overdoen! |
Maar er volgend jaar een CM-uitje van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 15:06
Onderwerp: De zonden
|
|
|
ROADY641 schreef: | Roddel is geen kleine zonde. Het is een van de meest vernietigende tactieken van de duivel... Ergens in de bijbel wordt roddel naast moord vermeld bij zaken die we maar beter kunnen nalaten. Als ik het kan vinden, vermeld ik het nog. |
In wezen is er geen verschil tussen kleine en grote zonde, het is allemaal even erg. Of zie ik dat nu verkeerd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 15:03
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Oeps...nalatigheid van mij...heb net alles gelezen.... Jammer meissie...maar weet zeker dat God ook morgen en maandag bij je zal zijn... (Hij was het trouwens vandaag en gisteren ook al)
En wij met jouw ook in onze gedachten... |
Ik weet het hoor! Jullie zijn allemaal erg lief!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 14:18
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En ik zit nog thuis...nergens zin in... Jawel...achter in de stilte...in mijn tuintje....in de zon... Twee etentjes die ik voorbij liet gaan.... De verjaardag van mijn zoon.... niet geweest... En een paar kilometer verderop is braderie...(Visser zou er zijn...is zijn woonplaats) Hoestend...proestend???
Nee...laat me maar lekker thuis. Neeee...( zeiden ze) Ik was niet ziek..ik was verkouden!!!!!!
GRRRR.. Nou er moet heel wat gebeuren wil deze meid al die leuke dingen NIET ondernemen!!!!!
Ik ben dus echt niet...zoals ik zou willen zijn... |
Ik leef met je mee! Beterschap en sterkte ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 14:08
|
|
|
Nu komt er toch nog weer ff een tegenslagje bij...mijn hb (ijzergehalte in het bloed) is dusdanig gezakt dat ik een zakje bloed toegediend ga krijgen. Baaaaaaaalen dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 13:40
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Herman én Josina... Beiden heel veel geduld en sterkte gewenst...bij het herstel.
Goed dat cm. er is hé?...mag je alles afreageren... .. |
dank je wel enne...dank aan alle cm'rs die mij geduldig verdragen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 12:18
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Och, joh, hou je taai meid, er wordt voor je gebeden en reageer je alsjeblieft lekker af op het forum....we zijn er hier voor je hoor! Kun je je ziekenhuisadres op het forum zetten of aan een cm-er geven bij wie we het kunnen opvragen? Word je lekker bedolven onder kaarten.....maar ook aan je rust denken hoor.... k heb groot respect voor de manier waarop je hiermee omgaat! |
Dank je wel!
Ja, het is heerlijk zo de afleiding hier te kunnen zoeken. Heb gelukkig wel geregeld bezoek, maar ja, dat is ook maar binnen bepaalde uren. De rest v/d dag zal ik toch mijzelf moeten vermaken.
Erika129 weet waar ik uithang deze dagen, dus bij haar kun je het volledige adres vragen.
Erika...wil je het eerlijk zeggen wanneer je dit niet wilt? Met mijn toestemming mag je het adres dan hier wel neerpennen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 11:35
|
|
|
Ff een laatste update..de ontstekingswaarden in mijn bloed zijn torenhoog en zolang die niet zakken mag ik niet naar huis. Dus dat wordt iedere dag bloedprikken. Mocht ik maandag geen koorts hebben ontwikkelt dan mogen de nierdrain en de blaascatheter eruit.
Dus wanneer naar huis, is nog onzeker, iig niet voor dinsdag dus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 10:11
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Herfst is regen he?..niks aan..
Winter daarentegen is kou..warmte én gezelligheid.... ja, ik kies wat jij kiest... |
Ik ga voor beide, kan ook erg genieten van een flinke storm...en dan vooral niet de deur uit hoeven Of met een storm naar het strand, uitwaaien en daarna warme chocolademelk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 09:54
Onderwerp: Het weer
|
|
|
MARIAN519 schreef: | denk je ook aan mij Josina? als ik de auto wassen ga?
pffffffffffffffffffffff..elke week hetzelfde werkje..niks aan. |
Maar natuurlijk, Marian Vergeet jou ook niet hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 09:51
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heerlijk die zon en daarom ga ik vandaag de heg maar eens doen zal er eens van moeten komen |
Kzal aan je denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 09:21
Onderwerp: De zonden
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Zonden zijn alle gedachten, woorden en handelingen die ons wegvoeren van God en verhinderen tot wij volmaakt worden. Zonden staan tussen ons en God. Lees ook de pagina Inspiratie over de geestelijke beïnvloeding vanuit gene zijde.
Als wij aan zonden denken dan denken wij meestal aan de overtreding van de Tien Geboden. Wij denken dan aan ernstiger zaken zoals diefstal, moord en doodslag. Zeg maar de grote fouten. Wij denken dan ook aan overtreding van de voorschriften van de religie die wij aanhangen.
Soms worden zonden onderverdeeld in dagelijkse zonden en doodzonden. Bij dagelijkse zonden zou de band tussen God en de mens behouden blijven. Bij doodzonde zou de band verbroken worden. Dat is erg schematisch voorgesteld. Zonden zijn overdrachtelijke gezien stoorzenders die het moeilijk maken om onze geestelijke zender en ontvanger zuiver afgestemd te houden. De gevolgen:
Zonden verstoren de eenheid Zonden beschadigen de liefdeband Zonden verhinderen dat onze volledigheid tot bloei komt Zonden verzieken onze geest Zonden ondergraven onze moraal Zonden verstoren de ware vrede van ons hart De dagelijkse of kleine zonde maakt de weg vrij voor grotere zonde. Deze kleine zonde die niet als zodanig wordt herkend is de basis van alle andere zonden. Kleine zonden zijn, o.a:
Ontevredenheid Roddelen Egoïsme Verminderde zelfbeheersing Ongeduld en agressiviteit Slapheid en lafheid Genotzucht Oneerlijkheid Geen beheersing van lichamelijke driften afgunst Langzaam verslapt onze moraal en onze geest staat open voor grotere zonden. Het probleem is dat wij zulks niet in de gaten hebben. De H.Maria zei te Bayside New York tegen de zienster: “Er komt een tijd dat de mensen de zonde niet meer als zodanig zullen herkennen. Het is een levenswijs geworden.” Die tijd is onze tijd. De tijd van alles moet kunnen. Niets moet alles mag. De uitwassen zien wij nu dagelijks om ons heen. Het zal ons steeds meer gaan benauwen.
bron http://www.blijf-bij-uzelf.nl/religie/religie.html |
Mooi en herkenbaar stuk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 09:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het zal vandaag weer een saaie eenzame dag worden...net zoals alle andere dagen trouwens. Dus mag het vandaag best regenen want die 5 dagen zon gaat wel vervelen. |
Hier heerlijk zonnetje Ja, ja...ook in Utrecht
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 3 september 2011, 09:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 20:13
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik heb zwijgplicht.. anders beland ik met kerst op een serveer schaal in 3 stukken.. net als flappie... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 20:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ehhhhhh had jij het over een auto en vandaag Mariska??? Dan ehhhhhhh.... kan Josina het niet zijn die ligt nog in het ziekenhuis Sorry Josina |
Die 3 dames zaten vastgebonden in zijn auto, daar heb ik in het ziekenhuis iig geen last van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:57
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat zou kunnen Of zouden ze delen |
Weten jullie al wie die dames zijn dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:51
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ... er een cm lid is die er 3 dames op na houd....
en als hij ze in de de auto heeft vastgebonden, dat er jaloerse blikken van andere weggebruikers plaatsvinden... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 18:21
Onderwerp: leuke link
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ja dat is mijn soort humor. Ironie/cynisme... |
Prima humor, ook voor mij! Heb hartelijk om die link moeten lachen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 18:11
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Vandaag weer ff op het werk geweest na 4 lange weken, werkvakantie.
ff weer sfeerproeven en bijkletsen en het nieuws brengen dat ik
van de uitkeringsinstantie fiat heb om dinsdag weer te beginnen.
I'M SO HAPPY |
Toppie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 14:36
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dank je Josina
Hechtingen zijn verwijderd en bij vorige operatie zijn op liktekens geopereerd. Waarschijnlijk op 14 ktober nog eens keer in het gips zei de dokter, het moet nog meer rust nodig. Het moet in begin december volledig genezen. |
Pfft, nog een heel traject te gaan dus , ik benijd je niet. Het is wel een ander topic, maar toch ff voor jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 14:33
|
|