Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:40
|
|
|
http://www.libelleacademy.nl
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op vrijdag 2 september 2011, 11:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:42
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | [url]www.libelleacademy.nl[/url] |
https://www.libelleacademy.nl/
The workshop 'zeggen wat je wilt' lijkt me wat...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 2 september 2011, 11:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:48
|
|
|
Ik zou zeggen:geef je op! Hoor je wel van je mede cmmmers of het resultaat heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik zou zeggen:geef je op! Hoor je wel van je mede cmmmers of het resultaat heeft |
Ik zal nadien wel voor een ernstig publiek spreken...
Misschien is de workshop 'kennismaking mediteren' beter om te doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 12:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik zal nadien wel voor een ernstig en vooral kritisch publiek spreken...
Misschien is de workshop 'kennismaking mediteren' beter om te doen... |
Veel succes, ben heel benieuwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 12:26
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Veel succes, ben heel benieuwd |
het is spijtig dat er een geen workshop 'hoe lig ik computerloos in het ziekenhuis' te vinden is op die ernstig site van Chat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 12:29
|
|
|
FRANKT627 schreef: | het is spijtig dat er een geen workshop 'hoe lig ik computerloos in het ziekenhuis' te vinden is op die ernstig site van Chat... |
Maak jij die cursus toch? En dan kom je die hier geven en als je dan toch komt...kun je een heleboel dropjes meenemen
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 2 september 2011, 12:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 14:28
|
|
|
Ik vind het niet nodig hier op in te gaan. Zo'n onzinnig topic had ik van jou niet verwacht Chat...Ik had je verstandiger ingeschat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 14:30
|
|
|
Speciale topic voor 2e jeugd? Ik voel me dit niet thuis Niks aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 14:41
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik vind het niet nodig hier op in te gaan. Zo'n onzinnig topic had ik van jou niet verwacht Chat...Ik had je verstandiger ingeschat |
nu doet hij eens mee met de grote hoop en dan is het weer niet goed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 15:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | nu doet hij eens mee met de grote hoop en dan is het weer niet goed... |
Daar gaat mijn grote respect voor mensen die zich durven onderscheiden van de rest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 16:05
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik vind het niet nodig hier op in te gaan. Zo'n onzinnig topic had ik van jou niet verwacht Chat...Ik had je verstandiger ingeschat |
Jolan...jij hebt recht van spreken...hoor of zie jouw ook niet op alle andere kinderlijkende topics...maar zou het juist geen uitdagende reaktie wezen..in de hoop dat er mensen meedoen????
En dat is wel weer gelukt!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 16:06
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Speciale topic voor 2e jeugd? Ik voel me dit niet thuis Niks aan |
Herman...neem me niet kwalijk....op ander topics laat je je 2e jeugd toch ook heerlijk los????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 16:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Jolan...jij hebt recht van spreken...hoor of zie jouw ook niet op alle andere kinderlijkende topics...maar zou het juist geen uitdagende reaktie wezen..in de hoop dat er mensen meedoen????
En dat is wel weer gelukt!!!! |
hahaha, ik weet in zulke topics vaak niet eens wat neer te zetten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 16:18
|
|
|
JOLAN931 schreef: | hahaha, ik weet in zulke topics vaak niet eens wat neer te zetten |
Ik meestal ook niet...maar sommige schijnen zich daar af te willen reageren.
Doe ik wel even met een dweil en met sopwater!!!!.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 16:38
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik meestal ook niet...maar sommige schijnen zich daar af te willen reageren.
Doe ik wel even met een dweil en met sopwater!!!!. |
...en toch, Zeeland, kijk maar eens goed, doe je hier en daar wel. Niet constant maar je laat je wel eens horen...
tsjonges toch, sommige lijken allergisch te zijn aan lachen of genieten of wat dan ook...God zal je daar niet voor straffen hoor...en neen, je hoeft satan of welk andere gedragshouding niet te gaan zoeken in een mop...en als je het toch niet leuk vind dat er flauw wordt gedaan respecteer dan de mensen die het wel fijn vinden...en dat zijn niet alleen de simpele hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 16:53
|
|
|
af en toe eens lekker gek doen, niets mis mee toch, wil in dat geval wel simpele ziel zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 16:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...en toch, Zeeland, kijk maar eens goed, doe je hier en daar wel. Niet constant maar je laat je wel eens horen...
tsjonges toch, sommige lijken allergisch te zijn aan lachen of genieten of wat dan ook...God zal je daar niet voor straffen hoor...en neen, je hoeft satan of welk andere gedragshouding niet te gaan zoeken in een mop...en als je het toch niet leuk vind dat er flauw wordt gedaan respecteer dan de mensen die het wel fijn vinden...en dat zijn niet alleen de simpele hoor... |
Je trekt de grens weer heel ver nu... Ik praat in het geheel niet over straffen van God... Ik zoek geen satan... En ik noem deze mensen in geheel niet simpel!!! Allemaal geen woorden van mij...
En dat ik in sommige topics ook heb mee gedaan...DAAR heb je wel gelijk in...
Je moest eens weten dat ik wel degelijk lachen kan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 16:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...en toch, Zeeland, kijk maar eens goed, doe je hier en daar wel. Niet constant maar je laat je wel eens horen...
tsjonges toch, sommige lijken allergisch te zijn aan lachen of genieten of wat dan ook...God zal je daar niet voor straffen hoor...en neen, je hoeft satan of welk andere gedragshouding niet te gaan zoeken in een mop...en als je het toch niet leuk vind dat er flauw wordt gedaan respecteer dan de mensen die het wel fijn vinden...en dat zijn niet alleen de simpele hoor... | Laten we één ding duidelijk stellen: er zit een verschil in humor en dom geleuter...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 17:01
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Laten we één ding duidelijk stellen: er zit een verschil in humor en dom geleuter... |
Humor is dus ....de libellelink sturen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 17:07
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Laten we één ding duidelijk stellen: er zit een verschil in humor en dom geleuter... | Dat is waar. Ik denk dat ik het (als ik mn best zou doen) allebei wel zou kunnen, maar ik gun me er de tijd nooit voor.
Ik vraag me altijd af...hebben die mensen niks beters te doen of zo? ik leuter ook wel eens, maar dan weet ook gelijk iedereen dat ik me verveel.
Quote Zeeland: Jolan...jij hebt recht van spreken...hoor of zie jouw ook niet op alle andere kinderlijkende topics...maar zou het juist geen uitdagende reaktie wezen..in de hoop dat er mensen meedoen????
Dusse...Jij had vanmiddag ook zeker niks beters te doen
Laatst aangepast door
|
JOLAN931
|
op vrijdag 2 september 2011, 17:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 17:35
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Humor is dus ....de libellelink sturen??? | Ja dat is mijn soort humor. Ironie/cynisme...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 17:43
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Dat is waar. Ik denk dat ik het (als ik mn best zou doen) allebei wel zou kunnen, maar ik gun me er de tijd nooit voor.
Ik vraag me altijd af...hebben die mensen niks beters te doen of zo? ik leuter ook wel eens, maar dan weet ook gelijk iedereen dat ik me verveel.
Quote Zeeland: Jolan...jij hebt recht van spreken...hoor of zie jouw ook niet op alle andere kinderlijkende topics...maar zou het juist geen uitdagende reaktie wezen..in de hoop dat er mensen meedoen????
Dusse...Jij had vanmiddag ook zeker niks beters te doen |
Kijk...jij begrijpt het..en weet ik nu ook ineens weer wat...CYNISME..is...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 2 september 2011, 17:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 18:21
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ja dat is mijn soort humor. Ironie/cynisme... |
Prima humor, ook voor mij! Heb hartelijk om die link moeten lachen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 20:19
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Je trekt de grens weer heel ver nu... Ik praat in het geheel niet over straffen van God... Ik zoek geen satan... En ik noem deze mensen in geheel niet simpel!!! Allemaal geen woorden van mij...
En dat ik in sommige topics ook heb mee gedaan...DAAR heb je wel gelijk in...
Je moest eens weten dat ik wel degelijk lachen kan... |
Humor is leuk Zeeland, niets mis mee.....Maar dat is heel wat anders dan het flauw zijn dat jij en vele anderen bedoelen........Dus voel je alsjeblieft niet aangesproken, nergens voor nodig........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 20:34
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ja dat is mijn soort humor. Ironie/cynisme... |
Ironie is humor, Chat. Sarcasme is bijtende spot en cynisme is nog erger, want dat is gevoelloze spot. Van deze drie is ironie, de milde spot, echt de enige vorm van humor. Die vorm kan ook ieder evenwichtig mens wel verdragen. Verder zie je bij geschreven tekst nu eenmaal geen ogen en een gezichtsuitdrukking. Mensen kunnen dingen dus snel anders opvatten. In de tijd dat ik hier ben, heb ik je teksten wel leren kennen en weet ik zo ongeveer hoe je dingen bedoelt. Dat kun je niet van alle leden verwachten, zeker niet als ze hier pas zijn.
Thomas, kon om je link nog wel een beetje lachen en ziet het als ironie.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 2 september 2011, 20:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:02
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ironie is humor, Chat. Sarcasme is bijtende spot en cynisme is nog erger, want dat is gevoelloze spot. Van deze drie is ironie, de milde spot, echt de enige vorm van humor. Die vorm kan ook ieder evenwichtig mens wel verdragen. Verder zie je bij geschreven tekst nu eenmaal geen ogen en een gezichtsuitdrukking. Mensen kunnen dingen dus snel anders opvatten. In de tijd dat ik hier ben, heb ik je teksten wel leren kennen en weet ik zo ongeveer hoe je dingen bedoelt. Dat kun je niet van alle leden verwachten, zeker niet als ze hier pas zijn.
Thomas, kon om je link nog wel een beetje lachen en ziet het als ironie. | idd, dit was ook bedoeld als ironie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:03
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]quote]
Voila, Zeeland, een klein stukje was op jou bedoelt en dat andere deel was een algemene stelling.
|
|
Naar boven |
|
|