ChristianMatch

Forum

Berichten van ANNA415
Ga naar pagina Vorige 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 ... 86 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNA415
Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 07:55
BerichtOnderwerp: Toekomst

ZWAAN995 schreef:

<><

Zwaan

Hoe weten wij dat de zandloper bijna leeg is?
Matteüs 24:36
Niemand weet wanneer die dag en dat moment zullen aanbreken, ook de hemelse engelen en de Zoon niet, alleen de Vader weet het.

Dit is niet om kritiek te leveren. De christenen in de bijbel dachten dat Jezus ook zo weer zou komen. Dus volgens hen was de zandloper ook bijna leeg. Ook toen waren er duidelijke tekenen van het beest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 15:19
BerichtOnderwerp: animo voor strand - zon - zee - lucht ?

HEIDE115 schreef:
Ja even denken Visser..
ergens eind augustus 25ste zal het kunnen worden?..

He gaat deze nog door?
Want voor een gratis drankje wil ik m'n agenda wel raadplegen hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 14:56
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)

ROELANDE345 schreef:
was ik al bang voor.
Lachende smiley

Nee daar moet je niet bang voor zijn. Alleen voor:
spinnen
wespen
muizen
ratten
...

Gefrustreerde smiley Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 14:51

ZWAAN995 schreef:

Ja en er zijn ook zat kerken die dit plaatje anders zouden schetsen. Aangezien Openbaring een visioen is en niet overal duidelijk van is hoe het geinterpreteerd moet worden.

Dus of de toekomst er volgens dit plaatje gaat uitzien, ik weet het niet.

Matteüs 24:36
Niemand weet wanneer die dag en dat moment zullen aanbreken, ook de hemelse engelen en de Zoon niet, alleen de Vader weet het.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 14:48
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

VISSER278 schreef:
Nog eentje , nu over een stofzuiger.

Op een stofzuiger zit zo'n soort lampje zeg maar die aangeeft hoe ver de zak vol is.
Heb ik 3 of 4 keer gestofzuigd geeft dat "lampje" al aan dat ie een eind vol is.
Je merkt dat de zuigkracht al wat minder word maar de zak is nog lang niet vol.
Hoe kan dat . Kan dat evt. ook te maken hebben met die andere filtertjes die er in zitten?

Visser, die het huishouden niet altijd goed snapt Verlegen lachende smiley

Heb je geen vis opgezogen?
Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 11:07

ROELANDE345 schreef:
waar zit de un-like knop

Die heeft Bart niet Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 11:03
BerichtOnderwerp: HEL: realiteit of fictie

ERIKA129 schreef:
Ik heb hier heel veel gelezen en pak er niet even een stuk uit maar zeg gewoon zoals ik het zie/denk.

IK lees dat er gezegt wordt God is liefde! Klopt helemaal maar daarom zou er niet over de hel gepredikt of gesproken mogen worden!
Waarom niet??
Mogen we er niet op gewezen worden dat er ook een andere kant is? dat wie alleen maar de brede weg bewandeld en niet naar zijn eer leeft niet in Zijn koninkrijk komt??

Moeten we dan vanaf de kansel alleen maar hallalujah horen en bijbelgedeeltes maar niet lezen en bespreken?? Waarom omdat het mensen angstig maakt??
Tja het kan idd angstig zijn te horen over de Hel en verdoemenis, maar het is er wel degelijk!
Ik denk dat we allemaal liever een preek horen waarin het allemaal maar zo mooi is.
Maar het geloof is niet makkelijk en simpel we worden opgeroepen Hem te volgen maar makkelijk is het niet en zal het ook niet worden want wij zijn mensen en dus zondaren!!

Helemaal mee eens.
Ik krijg alleen bij dit topic alleen af en toe het gevoel dat er vanuit de verdoemenis wordt gepredikt.
Naar mijn idee :
Als je over Gods Liefde spreekt, dan heb je het naar mijn mening automatisch over de zonde. "Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder, die in Hem gelooft, niet verloren ga, maar eeuwig leven hebbe." Gods genade en verloren zijn (hel), zijn niet los te koppelen. Maar benader je het vanui Gods liefde of vanuit 'verdoemenis'. Oftewel als christenen moeten we mensen de hand rijken, maar hoe doen we dat? Slaan we ermee of helpen we iemand overeind?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 09:15

Ik vind dit filmpje erg negatief en dramatisch. Er wordt benadrukt dat er maar een paar geluk hebben. Het geeft mij haast een gevoel van dat je wel heel erg veel mazzel moet hebben, wil je uitverkoren zijn. Ik houd me maar vast aan Joh 14:
In het huis mijns Vaders zijn vele woningen – anders zou Ik het u gezegd hebben – want Ik ga heen om u plaats te bereiden;
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 22:29

Cortazar

In je vurigheid reageer je af en toe wat fel naar mijn mening.
Het is goed mensen af en toe weer stil te zetten bij het bestaan van de hel. Maar laten we met elkaar het hoofd omhoog heffen. Naar Hem van wie we ons heil mogen verwachten

Joh 14:2
In het huis mijns Vaders zijn vele woningen – anders zou Ik het u gezegd hebben – want Ik ga heen om u plaats te bereiden;

CORTAZAR588 schreef:
op 3 of 4 mensen na die een inhoudelijke respons geven is de toon vanaf het begin al vijandig.
wat mankeert jullie eigenlijk ?
bang dat je misschien met de billen bloot moet?
of dat het je zalige onwetendheid en blijheid - vrijheid gevoel
nadelig beinvloedt?

Ik ben niet bang dat ik met de billen bloot moet, want God kent me al vanaf de moederschoot (psalm 139) en daar heb je nog geen kleren aan.
Volgens mij heeft het niets met ontwetendheid te maken, maar de meeste mensen hier hebben de focus op de hemel liggen

waarom is het zo moeilijk om verder te zien dan wat je kerkje zegt of dominee ?

Ja voor sommigen is dat moeilijk omdat ze gewoon wat minder geschoold zijn. Wat overigens helemaal niet erg is.

ik denk dat hier vele mensen zijn die geen idee hebben van de geestelijke wereld.
die alles flauwekul en bijgeloof vinden .

Dat denk je. Maar kun je daadwerkelijk in de mensen ziel kijken?

Voodoo , Macumba , palo mayumbe ........dat zijn realiteiten pur sang
dat wij, kaaskoppen , dat niet geloven neemt niet weg , dat het in grote delen van de wereld realiteit is.

Waarom zou God , die noch aan tijd , noch aan plaats gebonden is, waarom zou Hij de werken van de duivel via deze tovernaars, medicijnmannen en satanisten , niet kunnen neutraliseren en mensen redden op een wijze die zo bijzonder is, dat het wel tot de verbeelding moet spreken.

Dat kan Hij zeker

en dan het geijkte '' je moet er nietmee bezig zijn " etc.....
weet je waar het volk aan ten onder gaat ?

gebrek aan kennis.
de duivel komt niet zoals hij is .........in al zijn walgelijkheid
maar als Engel van het licht , om te moorden , te stelen en te roven.

Dus als engel van het licht kan hij ook mooie bekeringsverhalen verzinnen. Ik zeg niet dat dat het geval is met de getuigenissen die jij aanhaalt, maar pasop.. het is een wolf in schaapskleren

een mens , die zgn door de duivel in de Hel zou zijn rondgeleid, wordt geen christen en als hij dat wel zou worden is de satan dom bezig.

En zo dom acht ik hem niet dat hij God een ziel zou gunnen.
De duivel is er alles aangelegen om dit oord te verbloemen en te verbergen en het liefst zou hij de Hel doodzwijgen.

God wijst ons erop en waarom ?
Waarom niet ........
Misschien omdat de meeste mensen te veel in hun gemakkelijke stoel zitten ?
teveel mensen denken : ach het loopt zo n vaart niet ?

De duivel speelt geen spelletje , hij kent alle trucks in het boek en wil de mens tegemoet komen in zijn""gevoel "
als het goed voelt is het toch goed ?

ik ben gescheiden ........even buiten beschouwing latend wie het wou
maar het is echt heeeeeeel fout om te scheiden.
ik krijg nu 1000000000000 miljoen boze reacties over me heen denk ik , maar allez .........vooruit maar.

iedereen heeft een reden om te scheiden en iedereen vindt dat hij/zij het mag doen.
Want ...................en dan komt de reden.

God zegt": NEEN

Gij zult niet scheiden ..........
Gnade van GOd en offer aan het kruis etc etc en alle zware omstandigheden ten spijt ......

Wat God bijeen gebracht heeft mag niet gescheiden worden. Bij sommige relaties mag je je wel afvragen of God dat bij elkaar gebracht heeft. (wat nu ook weer niet als excuuus gebruikt kan worden om dan er weer een relationeel zootje van te maken)

Gij zult niet doden

Euthanasie / abortus ................God zegt NEEN
Veel christenen zeggen : ach hetis zo zielig en het leven is zo zwaar etc etc etc

Wie is dan fout ?
God of ik als ik daar in mee ga?

God vergeeft .....absoluut
Gelukkig zou ik zeggen.
Maar het zijn geen kleinigheden.

Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder, die in Hem gelooft, niet verloren ga, maar eeuwig leven hebbe. Want God heeft zijn Zoon niet in de wereld gezonden, opdat Hij de wereld veroordele, maar opdat de wereld door Hem behouden worde

Echtscheiding is net zo gemakkelijk als het kopen van een auto.
En ook big business en wie ligt er verder wakker van?

Het is de normaalste zaak van de wereld in Nederland
maar leidt tot overspel en overspel is zonde die tot de eeuwige dood leidt.
wij vinden het misschien geen probleem want ja een mens wil ook genieten he ?
maar God vindt het wel een probleem.

tja ........toch lastig zo n God die onze levensstijl niet echt waardeert
en wat leren we ervan?
weer trouwen en dan weer scheiden ?
er zijn mensen bij die dat doen.
en het geen obstakel vinden tussen hen en de Heer.

Oh ja .....
Paul Washer zn tekst als toiletpapier gebruiken.
goh wat geestig.
lang op gestind zeker?

nog geen aambeien lolbroek ?
ach en al zou hij aambeien hebben... dan help Paul Washer misschien Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 21:45
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

STEENTJE178 schreef:
Op hoger vuur snel dichtschroeien en dan smoren in bijv. uien/champignons etc. Alleen in vet bakken worden ze idd snel taai.

Mmmmm ja lekker Kwijlende smiley Met name dat smoren, zijn de nooit taai Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 21:44

STEENTJE178 schreef:
Nee, dat ijs kwam immers achterna....... Achter die wraps aan, natuurlijk! Knipoog smiley

Gemiste culinaire kans Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 21:20

STEENTJE178 schreef:
Wraps.... Kwijlende smiley

(en nee, ik vertel niet dat ik 3-chocoladeijs achterna gegeten heb)

Chocoladeijswraps Smiley die vol vragen zit Kwijlende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 21:19

CARMEN073 schreef:
t Wordt bij mijn weten nergens verboden.

t Punt is dat er tegenwoordig veel mensen zijn die het bestaan van de hel ontkennen. Ook christenen. Op die manier ontkracht je volgens mij het evangelie.

Als God nu het gras op het veld, dat er vandaag is en morgen in de oven geworpen wordt, zo bekleedt, hoeveel te meer u, kleingelovigen!
En u, vraag niet wat u eten of wat u drinken zult, en wees niet verontrust.
Want naar al deze dingen zoeken de volken van de wereld. Uw Vader echter weet dat u deze dingen nodig hebt.
Maar zoek het Koninkrijk van God en al deze dingen zullen u erbij gegeven worden.
Wees niet bevreesd, kleine kudde, want het heeft uw Vader behaagd u het Koninkrijk te geven.

De hel bestaat, maar waarom je druk daarover maken als God je het koninkrijk wil geven (lukas 12)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 21:14
BerichtOnderwerp: God Vergeeft Vergeven wij ook?

Matt 6

9 Bidt u dan zo: Onze Vader, Die in de hemelen zijt. Uw Naam worde geheiligd.
10 Uw Koninkrijk kome. Uw wil geschiede, zoals in de hemel zo ook op de aarde.
11 Geef ons heden ons dagelijks brood.
12 En vergeef ons onze schulden, zoals ook wij onze schuldenaren vergeven.
13 En leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze. Want van U is het Koninkrijk en de kracht en de heerlijkheid, tot in eeuwigheid. Amen.
14 Want als u de mensen hun overtredingen vergeeft, zal uw hemelse Vader u ook vergeven.
15 Maar als u de mensen hun overtredingen niet vergeeft, zal uw Vader uw overtredingen ook niet vergeven.

Mat 5
44 Maar Ik zeg u: Heb uw vijanden lief; zegen hen die u vervloeken; doe goed aan hen die u haten; en bid voor hen die u beledigen en u vervolgen;

Dus het liedje van Eva is zo gek nog niet. Alleen wat is vergeven? Betekent dat we dan alles met de mantel der liefde moeten bedekken. Dat je dan maar alles moet vergeten, alsof het nooit gebeurd is? Heb ik in de bijbel nooit van gelezen. Nee, God staat voor gerechtigheid!

Wat dan? Best een lastige. Ik begin voor mezelf altijd met: wat gij niet wilt dat u geschiet doe dat ook een ander niet. Dat is alvast een begin. Maar ja vergeven... Als ik naar mezelf kijk, m'n ex heeft me bedrogen en is daar niet eerlijk over geweest, maar uiteindelijk kom je er vanzelf wel achter. Je kunt dan 2 dingen doen boos zijn en blijven of boos zijn en verder gaan. Om met bijbels termen te gooien: mij komt de wraak niet toe. Vind ik het goed wat en hoe hij het gedaan heeft? Nee, nooit, het is en blijft respectloos. Maar bid ik voor hem? Ja, want hij heeft Jezus nodig!
Is dat vergeven zoals Jezus het bedoelt? Geen idee. Maar het is naar mijn idee wel wat anders dan de dader meer waardering geven dan het slachtoffer.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 19:01
BerichtOnderwerp: Olympische Spelen

BART347 schreef:
Zieke smiley Zieke smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley [PAS OP: GAL] Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

mss moet ik dan maar wachten op de winterspelen, om te zien hoe iemand met zn kleine sleetje van de bobsleebaan gaat. zo laat je idd wel zien wat voor échte man je bent..... Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Slapende smiley

Gal achter Ankie ge-eindigd...... Gefrustreerde smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 19:00

CHATULIEM619 schreef:
Het is heel simpel Josina. Ik persoonlijk zou me doodschamen over de dingen die hier geschreven staan. Maar dat wordt klaarblijkelijk niet door jullie zo gevoeld. Dan is er toch niks meer te zeggen? Als jullie bekend willen staan als giechelende pubertjes, dat is jullie zaak.

Heerlijk toch zo sta ik ook op het werk bekend. En toch als er wat moet gebeuren, doen ze wat ik van ze vraag. Waarom? Omdat ik gewoon mezelf ben. Coole smiley met zonnebril Clown smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 18:56
BerichtOnderwerp: de gratie Gods?

CHATULIEM619 schreef:
Zou je dit niet snel ontzettend gaan vervelen? Als je geen verdriet kent, besef je de vreugde ook niet goed, en begin je alles vrij normaal te vinden. Ik denk dat ikzelf na een weekje volmaaktheid toch wel zou moeten zoeken naar uitdagingen....
Wat maakt een mens tot het unieke wat hij is? Is dat juist niet zijn onvolmaaktheden? Dat iedereen fouten heeft/maakt maakt de persoon juist uniek. Als we allemaal volmaakt zijn, betekent dat opeens dat we allemaal hetzelfde zijn?

God heeft mens volmaakt en uniek geschapen. Voor het unieke was de zondeval niet nodig. Helaas staat er niet zoveel in de bijbel hoe Adam en Eva de dag door kwamen. Het lijkt mij overigens wel tof om gewoon een leeuw te kunnen aaien, keer wat anders dan een hond Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 08:52

[quote=GERRIT603]

Inderdaad. Theocratie is God aan de macht en niet wat idioten die denken dat ze god zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 08:49
BerichtOnderwerp: Over Vissen en vrouwen;)

ZEELAND736 schreef:
Niks...sleep....niks stoom....niks love...
Een vissersboot.....UITERAARD!!!!!!!!!!!

Doe mij maar een loveboat, dan kun je ook wat aan de haak slaan Knipoog smiley Verliefde smiley

(de kans dat je wat vangt is kleiner, maar de buit is groter)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 08:46

ZEELAND736 schreef:
PETRA.............!!!!!!!!!!!!!
Hij zit aan een frikandel speciaal....!!!!!!!!!!

Daar heb ik ook wel zin in Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 21:06
BerichtOnderwerp: kreet van de week

JANS221 schreef:
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien opgaan!!

en krijg je ook weinig slaap..
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 20:32

CARMEN073 schreef:
Tsss.... zeker ongesteld.

Heerlijk we hebben het weer over een gewoon vrouwen onderwerp Knipoog smiley

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 20:30

VISSER278 schreef:
Dat is ook de bedoeling , een CM- damesteam ..... met Heide als bondscoach. Knipoog smiley

Is maar goed ook. Ik heb nog nooit gevist.

Maar je bent nooit te jong om wat te leren toch Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 15:42

CHATULIEM619 schreef:
Het blijkt gewoon dat als vrouwen onder elkaar bezig zijn, ze niet verder komen, dan wie wil verkering met die en die, dezelfde puberpraatjes als in de eerste klas van de middelbare school. Het gegiechel ontbreekt nog, maar verder is het precies hetzelfde.

Het blijkt gewoon dat als vrouwen onder elkaar bezig zijn, dat mannen het niet snappen. Mannen denken dat vrouwen niet verder komen dan wie wil verkering met die en die, dezelfde puberpraatjes als in de eerste klas van de middelbare school. Het gegiechel uit zich in de icoontjes.

Jammer dat mannen het niet snappen, want zouden ze verder doordringen tot de vrouwen ziel, dan blijkt daar echt welwat meer te zitten.
Blijkbaar zijn mannen verschrikkelijk dom en komen ze niet verder dan hun eigen straatje.

Laatst aangepast door
ANNA415
op woensdag 8 augustus 2012, 16:31
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 08:27

PETRA944 schreef:
Volgens mij is heide bezig ergens een heel grote vis te vangen Lachende smiley
zwaar geheim volgens mij.

Free Willy misschien Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 08:26

THOMAS968 schreef:
De rechtsstaat met een grondwet, gebaseerd op vrijheid, gelijkheid en broederschap heeft veel meer rechtvaardigheid en rechtszekerheid gebracht dan vele nogal wrede wetten in het Oude Testament. Theocratie zou een ramp zijn en alleen de SGP had dit lang in het programma staan. Ik moet er niet aan denken dat we een soort Bijbelse Sharia krijgen - zo groot zijn de verschillen niet - waarbij bijvoorbeeld overspelige vrouwen gestenigd moeten worden. Christus wist al beter, die was kennelijk niet voor theocratie. Nu de SGP nog.

Verder betekent het feit dat een jurist een term als de gratie Gods indertijd heeft toegevoegd helemaal niets en zeker niet dat het ook zo is. Ik veronderstel dat dit bij de benoeming van Koning Willem I in de grondwet is gekomen, net na de Franse overheersing.
Je moet kerk en staat volledig gescheiden houden. De Islam wordt heden ten dage ook misbruikt door machthebbers die Islamieten met hun geloof manipuleren. Kijk maar naar de Palestijnse kwestie die door Islamitische machthebbers wordt misbruikt.

Thomas, burger van dit land en geen onderdaan van de koningin.

Ik ben voor een theocratie... ik zit dan ook met smart te wachten op de wederkomst.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 08:13

CHATULIEM619 schreef:
het libelle niveau wel, maar toen beschreef men het op een andere manier...

Dat bewijst maar weer, dat de zeer geleerde heer Paulus (ook toen al) niets van vrouwen snapte. En na al die jaren snappen de mannen het nog steeds niet.

(ook nu de zeer geleerde heer Chat niet) Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 06:29

BART347 schreef:
lezen ook niet jullie goeiste vak.... Boze smiley Gefrustreerde smiley

ja, ... tóch liever een man...................... Coole smiley met zonnebril

(voor wie ook dit weer verdraait: die man, dat ben ik dus.............) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt lëkkurr puhh!

Tuurlijk lezen wij verkeerd Knipoog smiley

Bart snapt ook niets van vrouwen
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 17:32
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

PETRA944 schreef:
hoeveel mensen er met de komende verkiezingen op de pvv gaan stemmen?
zeer zorgwekkend als er weer nederlanders op gaan stemmen
de partij van geert Wilders schrijft voor om te stoppen met het verlenen van uitkeringen aan nieuwkomers.Migranten moeten tien jaar in nederland werken voordat ze recht krijgen op sociale voorzieningen.

eh dus je bent gevlucht uit een ander land en als je niet meteen werk vind heb je een probleem, waar leef je dan van? duwwen we zo mensen zelf niet richting crimineliteit. want niet iedereen kan natuurlijk ook meteen werken, sommiggen komen ernstig getraumatiseerd hier aan, zijn niet voor niks gevlucht. wat een stomme woorden weer van pvv.

Nou ik maak me meer zorgen over hoeveel mensen er op de SP gaan stemmen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 13:10
BerichtOnderwerp: Het weer

STEENTJE178 schreef:
Tssssssss, Visser.
Aan verbeeldingskracht hebben die Utrechtenaren geen gebrek, maar onze meren krijgen ze écht niet hoor!!!
Die houden we hier, evenals onze eigen bossen, de friese worst en Be(e)renburger, de wijdse luchten, de betaalbare huizen, de nuchtere mensen zonder poespas, ons eigen cultuurtje, die toch verder terug gaat als die opeenstapeling van culturen bij jullie, het skûtsjesilen, het fierljeppen, het kaatsen, de Waddenzee en 4 van de 5 grote Waddeneilanden, de elfstedentocht, de rust en ruimte, smogvrij, file-arm, de rechtdoorzeese mentaliteit, waar "ja" nog gewoon "ja" is, waar alle vormen van natuur nog gewoon te vinden is, zonder opgesloten te moeten worden in nationale parken etc.etc, waar je je vis nog gewoon uit het water kunt halen, ipv bij de visboer...... moet ik nog ff doorgaan???

Nee, zolang jullie maar in de waan blijven dat wij in het "verre" noorden het slechter getroffen hebben dan jullie, genieten wij nog lekker van de rust en schudden meewarig onze hoofden.....

Clown smiley

Ach ik zeg altijd maar: er is maar 1 goeie Fries en dat is een diepvries Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNA415
Ga naar pagina Vorige 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 ... 86 Volgende
Pagina 74 van 86