Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 11:18
Onderwerp: zat 5 februari wokken boven de A4 t/m 35 jaar
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Welke jongere helft ??
je moet min. jaar zijn om je hier in te schrijven, volgens de lijst is 99 jaar de max. leeftijd, de jongere helft zou dan zijn .... (18 + 99) / 2 = 58,5 of jonger .....
.. |
Hier bij meld ik me Cross. Zal de anderen ook ff porren !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 23:01
Onderwerp: het 7de gebod.......
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Bij overspel is er een 3e in het spel... Soms denk ik wel eens hoe het kan dat bijv. de vader van Samuel 2 vrouwen had... in die tijd was dus anders... Maar daarom denk ik dat het vooral gaat hier over trouw
God is (blijkbaar) een God die trouw erg belangrijk vindt... Bij overspel schend je die trouw... ga je er met een ander vandoor die buiten de relatie staat.
Natuurlijk zijn er behalve overspel nog vele andere oorzaken die man en vrouw van elkaar verwijderd houden... bijv. als mensen niet meer met elkaar praten, niks meer van hunzelf verwachten, genoeg hebben van de relatie en het huwelijk willen stoppen om een andere reden dan overspel... of hoe vaak hoor je niet dat de 1 niet meer van de ander houdt ? Maar in alle gevallen wordt de trouw verbroken... En dan heb ik het nog niet eens over de seks die bedoeld is voor een blijvende relatie... maar ook hier is de trouw weer belangrijk. |
Het komt hard aan susannah als je word bedrogen door degene die je voor eeuwig trouw heeft beloofd bij het altaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 december 2010, 14:40
Onderwerp: Nieuwjaarswandeling
|
|
|
GRACE585 schreef: | 5 .billy701 onder voorbehoud ik heb er ff onder voorbehoud van gemaakt(je snapt vast waarom) |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 09:34
Onderwerp: Nieuwjaarswandeling
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zaterdag 15 januari om 14:00 een nieuwjaarswandeling in de staatsbossen van Drenthe. Om elkaar gelukkig nieuwjaar te wensen. In het mooiste stukje van Drenthe, midden in de bosrijke omgeving van Gasselte, vindt u 't Nije Hemelriek. Bij veel mensen bekend als de perfecte plaats om 's zomers je handdoek op het zand neer te leggen en te genieten van zon, water en strand. Maar 't Nije Hemelriek biedt meer. Veel meer. Door de bosrijke omgeving met prachtige beukenlanen, het meer en niet te vergeten het strand, is ’t Nije Hemelriek een uitstekende locatie om welk jaargetijde dan ook te vertoeven.
En om 16:00 gezellig wat drinken in het restaurant. o, ja. honden welkom
Lijstje Aanmeldingen: 1. Wilma 2. Grace 3. Chat..+ hond 4. Willemijn?? | 5. Billy 701 (Ondervoorbehoud)
Laatst aangepast door
|
BILLY701
|
op zaterdag 18 december 2010, 14:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 december 2010, 10:41
Onderwerp: Kerst met Kees
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Op 24 December, kerstavond dus...zullen er in de Dorpskerk in Spijkenisse nachtdiensten plaats hebben m.m.v. speciale gast Kees Kraayenoord. Deze zal een optreden geven en ook gastspreker zijn.
De avond begint om 20.00 en om 22.30
Voor meer info zie: http://www.debrugspijkenisse.nl/main/
|
Ik ben afgelopen vrijdag bij het kerstconcert van Kees Kraayenoord aanwezig geweest in Drachten het was in een woord geweldig echt een aanrader
Laatst aangepast door
|
BILLY701
|
op woensdag 15 december 2010, 10:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:40
Onderwerp: VOLLE VREDE
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hij bid met tranen, angelique.......... |
Niet alleen bidden..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:39
Onderwerp: Kerstfeest
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ik vind dit heel raar wat jullie zeggen, ben het er ook helemaal niet mee eens! |
Kerst is toch hetfeest van HET LICHT??????? Der wereld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 12:14
Onderwerp: VOLLE VREDE
|
|
|
Volle Vrede Wat een mooi uitzicht Maar als je het nog niet hebt............. Je blijft zoeken............... En strijden............... Zonder uitkomst????????????? Bidden........... Tranen...................
Laatst aangepast door
|
BILLY701
|
op dinsdag 30 november 2010, 12:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 21:08
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARTIEN579 schreef: | als ze maar niet in een val zit... |
Ze is veilig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 21:04
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
VISSER278 schreef: | Opgepakt wegens ontvoering van baby-pietje |
Muisje heeft een ander huisje!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 13:16
Onderwerp: 27 November Spellentjes avond
|
|
|
ANITA324 schreef: | Hallo Iedereen,
Mochten jullie 27 november niets te doen hebben wees dan welkom !!!
Shalom, |
Sorry Ik ben volgeboekt die dag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 10:41
Onderwerp: wandeling en gezellig wat drinken zondag 17 oktober
|
|
|
GONDA065 schreef: | Hallo Naomi,
Gaat dit uitje nog door? Het lijkt mij ook wel leuk. Heb je ook een postcode of nader adres, dan kan ik mijn TomTom instellen mocht het doorgaan en ik besluit om mee te doen.
groetjes Gonda |
ff googleen naar Het Nije Hemelriek???? Gaat wel door rond 14.00 aanwezig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 10:38
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Het leek mij leuk om een topic te openen over WIST U DATJES Zal ik dr maar mee beginnen dan?
Wist u dat er hier op de site hele goeie koppelaars zitten? |
Wist je dat........Echte vriendschap onbetaabaar is................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 23:59
Onderwerp: Uit eten in Sensa te Den Dolder / 23 oktober met een groep
|
|
|
MIRJAM056 schreef: | Prima, en waar blijven de heren? kom op mannen aanmelden. Gezellig met een leuke groep, ongedwongen elkaar leren kennen. |
Moet ik eerst twee uur rijden voor een happie eten en daarna weer twee uur terug!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 11:37
Onderwerp: 9 Oktober Provincie Groningen Uit eten gaan !!!
|
|
|
ANITA324 schreef: | Ben net weer thuis gekomen en ik vond het super gezellig. Fijn om kennis met mede broeders en zusters te maken. Het is heel anders als je alleen via chatten of forum de dingen leest en schrijft. Om elkaar echt te zien heeft nog meer waarde en ik hoop dat anderen dit ook een mooie avond hebben gevonden.
Shalom,
Anita |
Anita Geweldig bedankt voor deze fijne avond Het was weer een ervaring op zich Voor herhaling vatbaar zou ik zeggen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 09:42
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
NAOMI695 schreef: | zal ik ooit deelnemen aan zo'n picknick ??? |
Je kan altijd meerijden Naomi houd het plekje vrij voor jou in m'n auto. Groetjes Billy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 14:29
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik ga toch een reactie plaatsen.
Hannah, bedankt voor de aanzet tot de picknicks. Alle CM-ers die ik mocht ontmoeten, heb gesproken of heb gezien tijdens de picknick, SUPER!!!!
In eerste instantie vond ik een picknick met kinderen ook maar helemaal niets. Vorig jaar zou er ook iets georganiseerd worden, en dat ging daarna helemaal over squaws en indianen, squaws die verloot zouden worden enz. enz. Daar hadden veel mensen geen zin in, die hebben toen ook afgezegd, ik dus ook.
Dit jaar echter na de eerste picknick kreeg ik persoonlijk het idee dat de opzet heel anders was, het was geen "date" picknick, maar een gezellig samenzijn, waar je ook de mogelijkheid had om anderen te leren kennen. Ben de 2de keer geweest, gewoon om eens te zien hoe het was, niet lang (een uurtje) maar toch lang genoeg om te weten dat ik de volgende keer weer zou komen (en dan de hele middag).
Afgelopen zaterdag, heel veel mensen, super gezellig, jong en oud doorelkaar. En wat me opviel, de kinderen waren aanwezig en ook weer niet..... Iedereen kon met elkaar praten, het was geen dating picknick, de intentie lag namelijk ergens anders. Mensen kwamen voor elkaar, voor de gezelligheid maar ook voor de diepgaande gesprekken en wat geplaag onderling.
Sommige uitjes die geregeld worden door de CM leden zelf, zijn voor ouders en kinderen, en andere uitjes zijn voor CM leden zonder dat er kinderen meegaan. Ook die uitjes zijn mooi, avondje stappen in Amersfoort, Utrecht, Zwolle of waar we ook met zijn allen zijn geweest, waren mooi. Maar de BBQ bij Inka of in Deutschland, daar waren ook kinderen bij, en ook die werden goed bezocht en waren super gezellig.
Ik hou wel van uitjes, picknicks of bbq die door CM leden zelf georganiseerd worden !!!! |
Helemaal mee eens Cross. Ik heb ook erg genoten op m'n twede PN.
Hannah Bedankt!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 16:52
|
|
|
ANITA324 schreef: | Iedereen is welkom dus Billy ook hij is mijn broeder in Christus het is alleen of hij nog wel wil dat kan ik niet voor hem antwoorden he.
Shalom, |
Dan mag jij nu Trijnie, Nathalie en Billy weer op de lijst zetten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 04:47
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Hey Billy , we zijn op die leeftijd dan ook nog helemaal niet uitgeteld hoor .... ik durf me af en toe ... tegen ( sommige ) veertigers wel meten hahaha Dagen hebben verschil hé ... |
kan ik me voorstellen dat jij je nog wil meten met veertigers maar niet te veel he. om teleurstellingen te voorkomen!!
Laatst aangepast door
|
BILLY701
|
op maandag 20 september 2010, 04:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 08:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat maakt niks uit joh. Iedereen gedraagt zich toch veel jonger dan dat hij/ zij is. De vorige keer heb ik er zien boompje klimmen. Anderen tentje bouwen. Wat maakt het uit als je het maar naar je zin hebt. Zelf kan ik deze keer niet helaas , maar het is me de reis vanuit Zeeland meer dan waard. |
50+ ers waren vorige keer zelfs aan het eikeltjes zoeken!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 08:20
|
|
|
YES356 schreef: | hoi hoi
ik hoop er ook te zijn schrijf mij maar bij op het lijstje wil de hei wel eens zien
groetjes Yes |
Leuk en gezellig. Dit mag eigenlijk niet over slaan!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 15:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als ik nou een F16 ter beschikking had zou ik zeggen oke, als er tenminste ergens een landingsbaan in de buurt is. | Wat dacht je van Groningen airport Eelde????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 23:35
Onderwerp: BBQ- en in het midden van Nederland
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Vergeefse moeite Billy, dat kun je nooit aan een Veense uitleggen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 12:49
Onderwerp: Gezocht: Sjouwers m/v
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Op Zaterdag 18 September hoop ik te verhuizen naar mijn nieuwe paleisje
Hiervoor zoek ik dus een paar stoere CM-ers m/v die willen helpen mijn meubeltjes en dozen te versjouwen naar de overkant! Natuurlijk niet voor niets...voor iedereen die een helpende hand geboden heeft tijdens de verhuizing staat er achteraf een lekkere hap klaar
*Natuurlijk is er tijdens de werkzaamheden ook genoeg vocht en voedsel*
Dusss...wie wil er een paar uurtjes van de Zaterdag komen helpen? Zet je naam ff op het lijstje of stuur een mailtje en ik neem contact op! |
tessy ik zou je met alle genoegenvan de wereld willen helpen maar om daar 6 uur voor te rijden (heen en terug) lijkt me niet zo zinvol. suc6 verder met je zoek tocht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 12:44
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
MARIO216 schreef: | Heeft er iemand een pc probleem? Stel een vraag en misschien is er iemand hier zo handig om het op te lossen. Misschien wil de red van CM ook is zo aardig zijn om te helpen. |
wie kan me helpen met het oplossen van m'n geluids problemen op m'n pc er komt een heelzacht geluid uit en verder alleen maar gkras en gekraak.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 11:58
Onderwerp: BBQ- en in het midden van Nederland
|
|