Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 00:28
Onderwerp: Profetische beleving
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ja , maar dat is heel iets anders hè Cross. Het zou inderdaad mooi zijn als wij allen Gods boodsschappers waren, en eigenlijk denk ik dat dit oorspronkelijk ook ons aller taak is. Al kan dit wel een heel moeilijke taak zijn.
Zo lag ik in het ziekenhuis, en heb veel gesprekken gehad, juist met ongelovigen. Ik mocht vertellen van onze God die de hemel en de aarde gemaakt heeft, en zo een klein beetje boodschapper zijn. Maar wat kan dat verschrikkelijk moeilijk zijn, en wat zijn wij mensen dan nietige vertroosters als een ongelovige in wanhoop troost bij je zoekt. Om dan de woorden te vinden..... |
En toch Jolan ... op die momenten mag jij zeggen "ik stel mijn vertrouwen op God" dan zal Hij jou ook de woorden geven die nodig zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:40
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Heb net trouwens iets stoms gedaan, een mail wilde niet weg. Ongemerkt drukte ik 3 keer, is de mail 3 keer verzonden. Balen, want nu zit ik dus echt weer aan mijn limiet van 5 mailtjes in het uur. |
En de gelukkige ontvanger dacht zeker ... wat een jantje ongeduld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 20:18
Onderwerp: Profetische beleving
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Even over het dikgedrukte gedeelte... Het klinkt een beetje alsof God je Boodschappenjongen is die je op comando een woordje geeft. In de bijbel lees ik heel andere dingen, en ik vraag me bezorgd af of je jezelf niet bedriegd, en jezelf iets moois voorspiegeld wat niet getoetst is aan het woord van God. Dit is geen persoonlijke aanval, maar wel een idee van mij om je misschien tot nadenken te brengen en de bijbel eens goed te gaan lezen of het werkelijk allemaal wel waar is wat je zegd. |
Ik wil best wel Gods Boodschappenjongen zijn hoor ...
Misschien zou elke christen dat moeten zijn ... of is dat niet de Opdracht die Jezus heeft gegeven ... Matteüs 28:19 Ga dus op weg en maak alle volken tot mijn leerlingen, door hen te dopen in de naam van de Vader en de Zoon en de heilige Geest, 20 en hun te leren dat ze zich moeten houden aan alles wat ik jullie opgedragen heb. En houd dit voor ogen: ik ben met jullie, alle dagen, tot aan de voltooiing van deze wereld.’
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 10 oktober 2011, 20:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 19:27
Onderwerp: Tongentaal, een gave of niet
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Het was jaren geleden, toen een vriend van mij op bezoek was, ik was op dat moment heel onrustig. Dat had een reden, hij had het er over dat hij Pinkster was, en voor me wilde bidden in tongen. Ik had er over gehoord, en vroeg hem het maar thuis te doen. Hij gaf aan mijn vraag geen gehoor, ik stond in een ander vertrek, hoorde hem mummelen, het was voor mij onverstaanbaar. Toen ik terug kwam was hij stil, ik zei tegen hem wil je dat nooit meer doen? Hij zei, maar ik heb voor je gebeden, ik zei, dat kan best zijn, maar ik voel mij doodeng, dat had ook mede met de situatie te maken waar ik in zat. Hij heeft het nooit meer gedaan. Maar ik moet wel zeggen dat het gek genoeg (voor mij) wel geholpen heeft. Hij was al weg toen ik even later een innerlijke rust voelde. |
Wow Gerrit, ik kan me indenken dat je het doodeng vond. Hij respecteerde je niet echt door toch in tongen voor je te gaan bidden.
Dat het wel heeft geholpen doet daar m.i. niets aan af, hij ging aan jouw persoonlijke wens voorbij, om niet in tongen te bidden in jouw huis (neem aan dat het in jouw huis was).
Aan de andere kant, je zegt dat het je vriend was, en ik denk dat je ook mag aannemen dat een vriend alleen maar het beste met je voor heeft. Ik denk hierbij aan een stukje uit de Bijbel ... Lukas 5:18 Er kwamen een paar mannen met een verlamde op een draagbed, die ze naar binnen wilden brengen om hem voor Jezus neer te leggen. 19 Maar ze zagen geen kans om door de mensenmassa heen te komen, en dus gingen ze het dak op en lieten hem op het bed door een opening in het tegeldak naar beneden zakken tot vlak voor Jezus. 20 Toen Hij hun geloof zag, zei Hij tegen hem: ‘Uw zonden zijn u vergeven.’
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 19:08
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik lees weleens over de Gavencursus, ik begrijp dat er dan gekeken wordt of je bepaalde gaven hebt bv met mensen bidden, dat je dan woorden van God ontvangt en ook of je dan in tongen kan praten want het schijnt dat je daar toch bepaalde gaven voor moet hebben..... |
Er zijn een aantal goede boeken waar ingegaan wordt op de Gaven. Ik ken een aantal titels die ingaan op de term "Gavencursus". Geen enkel boek stelt trouwens dat je door de cursus ook die Gave hebt, waar jij door het lezen van het boek en het doen van de test, op uitkomt ... God geeft, door de HG, elke christen een Gave, misschien wel meerdere Gaven, maar altijd op het moment dat het Hem uitkomt. Sommige Gaven heb je voor het leven (altijd). Verder stellen de schrijvers altijd: "lees het boek, doe de test, biddend"
Van Christian A. Schwarz: De nieuwe gaventest
http://www.boeken-info.nl/schwarz-ca/nieuwe-gaventest
Van stichting Kerygma: Ontdek uw Gaven
http://www.kerygma.nl/Diverse%20materialen.html
Persoonlijk denk ik dat je geen Gavencursus nodig hebt, in de Bijbel staat er genoeg over. Maar door het doen van een "Gavencursus" krijg je wel veel meer inzicht in de Gaven, wat zijn Gaven en hoe herken ik een Gave van God. Een voorbeeld: hoeveel christenen verwarren talenten met Gaven ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 16:13
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | 16 november , kom je hem kijken? |
Als je huiself dan maar een gourmet maaltijd klaar maakt ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 16:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | nee, dan heb ik yoga..... |
Misschien meekijken op afstand ... astraal reizen of zoiets ... ver af en toch dichtbij ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 12:20
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | hoi Billy, leuk dat je er bent. |
He Chatuliem, leuk dat je terug bent, al is het volgens mij wel een paar dagen later dan verwacht ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 11:59
|
|
|
MARIAN519 schreef: | [/b]Geweldig hé? dan zul je toch echt de libelle moeten gaan lezen..
Al raad ik je persoonlijk de Donald Duck aan.. tsja..als het om invullen gaat |
Dat occulte blad ... magica met haar toverstaf ...
Wanneer komt het laatste deel van Harrie Potter uit op DVD ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 11:53
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Haha, ach, ik las alleen jouw berichtje maar...
al is het wél mijn invulling... |
soms is het net de bouquet reeks ... invullen maar, en reageren maar ...
Voor de aardigheid maar eens de margriet gekocht ... niks aan ... ik mis jan jans en de kinderen ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:26
Onderwerp: Misleiding door satan
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Door het lezen van de wet , onstaat er een sluier op het hart. En daar gaat het hier in feite om.
2 Kor. 3:
14 Hun denken verstarde, en dezelfde sluier ligt tot op de dag van vandaag over het oude verbond wanneer het voorgelezen wordt. Hij wordt alleen in Christus weggenomen. 15 Tot op de dag van vandaag ligt er een sluier over hun hart, telkens als de wet van Mozes wordt voorgelezen.
Uit de hele discussie maak ik op dat de een vindt dat het niet mag. En de ander vindt dat het wel mag.
Dan rijst bij mij de vraag in hoeverre moeten wij de bijbelteksten letterlijk nemen? |
Hoi Mariska,
In mijn vraagstelling in de openinsposting stelde ik een vraag, (voor die vraagstelling bood ik mijn excuses aan enz.) aangaande de 10 geboden gelijk stellen aan "de wet voorlezen".
Volgens mij zijn de 10 geboden niet hetzelfde als de wet.
Daarom dat ik afvraag, waarom stelt men, zie de Heidelberger Catechismus, de 10 geboden als "de wet des Heeren".
Daardoor stel je de 10 geboden dus onder de wet (gelijk aan de wet) en vanuit die gedachte vroeg ik mij dus af ... 2 Kor. 3:14-15 ...
De 10 geboden zijn goed. Wil ik niets (mag ik niets en kan ik niets) aan af doen. Maar noem ze dan niet "wet des Heeren" ... of zie ik het fout en heeft God de 10 geboden toch als wet gegeven ...
Op het overtreden van de wetten stonden zware straffen, op een aantal zelfs de doodstraf, maar de 10 geboden zijn richtlijnen voor een beter geloofsleven ...
Daarom zie ik dus de 10 geboden niet als wet maar als leefregels, aangereikt door God, en voor alle wederomgeboren mensen staan die, door God, in hun hart geschreven.
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zaterdag 8 oktober 2011, 13:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:14
Onderwerp: Sekten: religie, waanzin of bedrog
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Het gaat in het stukje niet ook over "onze leer is de enige waarheid".
Maar, ik bedoel de 'anti- denkmentaliteit'. |
Dan vind ik je opmerking nog erger ... benoem dan geen kerk of gemeente, maar houd het algemeen ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:10
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Naar wat ik vernomen heb, heeft die geen bonuspunten gehad. En die krijg je niet voor niets niet. Maar je hebt wel een punt, dat missen dan. |
Dan hoop ik wel dat je dat van Chatuliem zelf hebt vernomen ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 14:39
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik hoorde ooit iemand zeggen: als de wereld vergaat, zorg dan dat je in zeeland of drenthe bent, daar gebeurt alles 50 jaar later |
En dan te bedenken dat ik nu al vind dat ik, als drent, in het einde van de eindtijd leef ... is het bij jou al 23.59:58 zeker ??
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op vrijdag 7 oktober 2011, 14:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 14:31
Onderwerp: Wonderen bestaan!
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik heb al een paar teksten aangehaald, tijdgeloof Hebreeen 6 : 4 - 6, 2 petrus 2 : 22. Historisch geloof Handelingen 26 : 27, Handelingen 8 : 13, Jakobus 2 : 19. Dit zijn enkele teksten. Verder heb ik dit stuk gepakt uit ons cathechesatie boekje van J. Vreugdenhil, dat handeld over Onze Geloofsleer.
Het wonder geloof heeft alleen het oog op Gods almacht en niet op de zaligmakende genade Gods in Christus. Het is het geloof dan AAN ONS of DOOR ONS een wonder zal geschieden. HEt wondergeloof kan zijn: Passief = lijdelijk = ondergaand Actief = Dadelijk = doende = werkende
HEt passief wonder geloof, bij de negen melaatsen em de genezing van velen door Christus en Zijn apostelen. HEt actief wondergeloof bij Judas hem werd macht gegeven om de duivelen uit te werpen en zieken te genezen. God gebruikt dit geloof tot beschaming van heidens ongeloof. |
Tot beschaming van heidens ongeloof ... Leg eens uit aub want daar snap ik dus echt helemaal niets van ... ?? Welke kant moet ik opdenken, wat is daar de bedoeling van ... ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 14:22
Onderwerp: Lichtje
|
|
|
TINK100 schreef: | ik zeg nix.... |
begon haar naam niet met een A of eindigde haar naam op een a ... ...
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op vrijdag 7 oktober 2011, 14:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 14:18
|
|
|
CHRISTIAN146 schreef: | 4) op op jouw vraag terug te komen: ik ben niet de baas over het geloof van de ander: maar als ik zelf vrouw was dan zou ik zelf een bedekking dragen en inderdaad niet spreken tijdens de dienst. Ik zou me als vrouw wel bewust zijn van de nuanceringen hierin, er wordt in de bijbel immers ook gesproken over vrouwelijke profetessen en zangeressen zoals Mirjam, de zus van Mozes. |
De tijd waarin Paulus dit zegt moet je wel degelijk in acht nemen. Niet alleen de tijd maar ook de plaats waar hij dit zegt is belangrijk.
Vrouwen met lang haar -- een sierraad -- eerbaar -- is bedekking Vrouwen met kort haar -- een handelsmerk -- oneerbaar -- geen bedekking dus bedekking nodig.
In veel havensteden waar Paulus kwam, predikte hij het evangelie, en hij predikte waar hij uit de boot stapte, de haven. Nu was (is) de haven vaak een ideale plek voor prostituees, die konden daar hun klanten werven. Een kenmerk van een protituee in die tijd was kort haar of zelfs kaalgeschoren ... Ook deze vrouwen werden dus aangesproken door Paulus, kwamen onder het gehoor van het evangelie en werden ook wederomgeboren. Maar doordat het haar niet van de ene op de andere dag aangroeit tot een bos lang haar, zegt Paulus dus tegen die groep vrouwen, draag een bedekking want dat strekt je tot eer. Mag een vrouw niet bidden of (profeteren) spreken in de gemeente, jawel maar met bedekt hoofd. Daarna mag ze de bedekking weer afdoen ... tenminste zo is mijn uitleg van 1 Korinthe 11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 13:57
Onderwerp: Sekten: religie, waanzin of bedrog
|
|
|
SHANITA130 schreef: | EÈn van de belangrijkste kenmerken van een sekte is dat er buiten hen geen waarheid is, die kan vrijmaken of redden. De waarheid van dit soort groepen wordt opgelegd ten koste van de vrije persoonlijke ontwikkeling en wordt dwingend voorgeschreven. Het nadenken / overdenken van "de waarheid" wordt in sekten als zeer bedreigend ervaren.
Ook in de evangelische beweging zijn er veel gemeenschappen die zich veel meer met het gevoelsleven bezighouden en leden nauwelijks trainen zelf te leren denken. |
Ook in de evangelische beweging ... Tuurlijk is jouw kerk schoon van enige vorm van "onze leer is de enige waarheid"
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op vrijdag 7 oktober 2011, 13:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 13:30
Onderwerp: Het weer
|
|
|
COOTJE711 schreef: | en mannen... de zwijgzaamheid zelve... |
klopt, ik schrijf liever ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 23:36
Onderwerp: Het weer
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Een gedurige druiping ten dage des slagregens en een kijfachtige huisvrouw zijn even gelijk. (spreuken 27)
oftewel: Een twistzieke vrouw is te vergelijken met het gestadige druppelen op een dag van slagregen.
Gelukkig zijn vrouwen bijna nooit zo.... |
Klopt helemaal ...
Slagregen stopt wel na een poosje .. een vrouw .. pfff "het praatenpraatenpraatenpraat"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 23:34
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Hevige buikpijn. Heb ik iets fout gedaan bij het koken? |
Denk eerder aan tafel iets fout gedaan ... misschien je ogen groter dan ... en nu buikpijn ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 17:37
Onderwerp: Godsdienstwaanzin bestaat helaas ook in Nederland.
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Gisteren bij Pauw en Witteman ging het over de Noorse Broeders ook een sekte. die al veel langer bekend is.
Het kan bij jou over komen als een aanval op oprechte christenen. Ik wil gewoon mensen waarschuwen, christenen, atheïsten enzovoort, dat sektes niet van God zijn en niets van doen hebben met het Christelijk geloof. en er niet te lang in blijven hangen in sektes, zoals ik deed....want ook in sektes kunnen christenen zitten, ze worden alleen misleid, en dat vind ik heel erg... Want ook al doe je niet mee met dingen, je kan behoorlijk veel schade oplopen. als je dingen die niet van God zijn, ziet als dingen die wel van God zijn.
En ook voor de ongelovigen: Het geloof is zo mooi, en sektes bestaan jammer genoeg, en ze verpesten het voor de gewone kerken.
Oprechte christenen zeg je...Houdt christen zijn niet in, dát je oprecht bent... Is dat wat jij zegt, niet zoiets als 'nat' water, 'oprechte' christenen...
In ieder geval ik ben heel duidelijk hier, wat betreft dit onderwerp, namelijk sektes. En ik schrijf over een sekte, opdat de buitenwereld dat niet verward met het christelijke geloof!!
Die Noorse Broeders zijn ook heel erg misleidend, ze noemen zichzelf "De Christelijke Gemeente Nederland", in Nederland. Dat is misleidend, om je zo te noemen als je een sekte bent!!En hoe meer er over sektes bekend wordt in Nederland, hoe beter!!!!!!! |
Ik vind dit echt veel te ver gaan !!!
Onderstaand stukje komt uit hun geloofsovertuiging, waar ze voor staan.
Zondevergeving en overwinning op de zonde Wij geloven dat alle mensen vergeving van zonden en eeuwig leven kunnen krijgen door te geloven dat Jezus voor ons aan het kruis gestorven is, zonder daar ook maar één goed te werk te hoeven doen. “Want door genade zijt gij behouden, door het geloof, en dat niet uit uzelf: het is een gave van God.” Ef. 2:8. Wij geloven ook dat vergeving van zonden niet het einddoel is voor een christen, maar het begin van een nieuw leven. Door bekering en geloof worden wij “geboren” tot een nieuw leven met nieuwe interesses en een verlangen om de wil van God te doen.
Dat jij mensen wilt waarschuwen ... prima, maar neem dan wel de moeite om meer inhoudelijke info te geven dan je eigen mening en wikipedia.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 14:35
Onderwerp: Is God aanbidden bijbels of niet?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het was dus een antwoord op een vraag over vlaggen. En ik dacht laat ik maar meteen neerzetten welke waarde men er aan hecht.
Voor mij word op deze manier een kerkdienst meer een theater aangelegenheid en dat gaat voor mij veel te ver. |
Wat is op deze manier ... alleen het vlaggen of is er nog meer wat je te ver gaat ?? Ik weet niet of je ooit in een dienst geweest bent waar mensen vlaggen, maar ik zou bijna zeggen, ga er een naar toe en vraag de mensen om hun beleving die ze hebben bij het vlaggen ..
Zelf heb ik ook niet zoveel met vlaggen, maar voor deze mensen is het een bijbels gegeven dat vlaggen goed is.
Onderstaand artikel geeft 2 meningen over het vlaggen de ene is het er mee eens de ander oneens ...
http://www.ascoelda.nl/assets/files/86%200610%20Slijpsteen.pdf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 13:51
Onderwerp: 9 Oktober Bethel Drachten Bijbelstudie Openbaring deel 8
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Is er al een deelnemerslijst Cross??
Gaat de beruchte wandeling van Chat nog door... met als toetje een overheerlijke diner bij Trijnie |
Geen deelnemerslijst deze keer Leonard, ik weet wel dat er, zoals het er nu voorstaat, 6 (ex) leden van CM komen.
Net als vorige keren wachten we op elkaar bij de ingang vanaf ong. 19.10 uur zal ik daar ook staan ...
Ik hoop je daar ook te zien / ontmoeten Leonard, en nog veel meer mensen natuurlijk ...
De wandeling gaat niet door, Chatuliem heeft voor zondagmiddag andere verplichtingen ...
..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 10:43
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Daar ben ik weer even. Rara....wie ben ik
Als je een half jaar niet inlogt op CM, wordt je profiel gewist. Dus vandaar, een andere naam. Even wennen hoor!
Het heeft ook voordelen; 't is 2 weken gratis, de nickname komt iets dichter bij mijn echte naam en ik heb lekker weinig postings. |
En nog steeds 055 ... WB euh Maryan
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op woensdag 5 oktober 2011, 10:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 00:03
Onderwerp: App CM voor iPhone
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ok Cross, het is een investering van 6,25 en je hebt een speciaal pennetje waarmee je ondanks grote vingers toch kunt typen. Een echte computer of een iPad is een stuk makkelijker, dat is zo maar je mobieltje kan altijd mee.
Thomas |
Dat pennetje heb ik wel, maar niet altijd bij de hand ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 13:13
|
|
|
[quote=ANNETTE792]Grace...je bent nu getrouwd....dat betekent dat jij nu iets mag wat de meeste op deze site niet mogen. Misschien verklaart dat iets?
De telefoon opnemen en de achternaam van je man mogen gebruiken ...
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 3 oktober 2011, 13:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 13:09
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ben je zooooooooooo nieuwsgierig |
Ik vraag in elk geval niet naar de witte broodsweken ...
En ja ik ben zeker nieuwsgierig naar de handtekeningen van de getuigen, schijnt dat dat hele leuke, bijzondere, aardige en lieve mensen zijn ... Dus zullen de handtekeningen ook wel bijzonder zijn ...
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 3 oktober 2011, 13:12
|
|
Naar boven |
|
|