Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 22:12
Onderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
|
|
|
LISA610 schreef: | Had echter al aangegeven dat ik mijn kinderen op 9 april thuis heb en dan blijf ik lekker bij hen. Week later zijn ze bij pappa, dus dan gaan we de hei op. | Je kinderen gaan inderdaad voor! Daarom waren wij juist wel blij met de 9e
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 22:10
Onderwerp: wat vinden jullie van de volwassendoop ?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Geen verlossing prediken, want iedere gedoopte is al behouden.... | Dit is zo'n voorbeeld van niet goed uitgelegde zaken door een buitenstaander. Want er wordt nergens geleerd dat een gedoopte al behouden is! En verlossing is nog steeds nodig en wordt echt wel gepredikt!
CHATULIEM619 schreef: | De wet voorlezen en proberen te leven volgens de wet. | De wet omvat een algemeen kader van Gods leefideaal om ons naar te richten. Dat geldt dus nog steeds. Dat we dit uit onszelf niet kunnen, maar God nodig hebben (middels Jezus), staat voor een ieder boven kijf!
CHATULIEM619 schreef: | God biedt je die vrijheid aan | En die accepteren verbondsdopers van ganser harte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 20:51
|
|
|
LISA610 schreef: | idd maar dit etentje wordt geen friese invasie (tenzij er zich nog een paar andere friezen aanmelden natuurlijk ) |
Met een enkele Fries zijn we ook al tevreden Lisa... ...je zult in elk geval niet alleen zijn als Fries, want Robbedoes gaat als echte Friezin ook mee en ik als kwartje Fries en momenteel wonend in Friesland ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 20:36
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het is alleen prima te verdedigen voor mensen die er al vertrouwd mee zijn, voor een buitenstaander is dat veel moeilijker en ziet het er ongeloofwaardig uit. |
Tuurlijk is het moeilijker voor een buitenstaander. Dat is een logisch verschijnsel. En zeker als het een buitenstaander is met een bepaald referentiekader waarin begripsdefinities totaal anders gebruikt worden, is er nogal snel sprake van verwarring danwel onbegrip. Dat is dus wat er gebeurt als je gaat doen alsof beide dopen over hetzelfde gaan, want dat is pertinent niet het geval!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 20:21
Onderwerp: Verlegenheid of niet weten hoe te beginnen
|
|
|
ARJAN024 schreef: | Wie heeft er wel eens last van dat hij/zij te verlegen is om te mailen? Een knipoog wordt vaak minder of niet gewewadeerd.
Ik heb zelf ook last van. Omdat een knipoog minder wordt gewadeerd, dan is het wel erg lastig om te beginnen. Ik stuur zelf niet zo makkelijk een eerste mail. Op dat gebied ben ik te verlegen. Komt ook doordat de kans bestaad van een afgang.
Komt dit vaker voor? Hoe pakken jullie dat op? |
Is niet vreemd hoor Dat niet zo gewaardeerd worden van een knipoog zit hem precies in hetzelfde stukje als wat jij nu beschrijft. Mensen weten niet wat ze ermee moeten en weten niet hoe erop te reageren. Daarom is de waardering wat minder...
En een eerste mail sturen is inderdaad niet eenvoudig. Je zou kunnen proberen om gewoon eens iets over het profiel van de ander te zeggen. Anderzijds kun je ook wachten tot de ander reageert naar aanleiding van je profielbezoeken (gewoon regelmatig even kijken ).
Maar je kunt ook gewoon eerst niet teveel richten op mailen, maar meedoen op forum en in de chat. Zo weet je wellicht ook voor jezelf al een drempel te verlagen.
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op vrijdag 18 februari 2011, 20:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 21:58
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Om de tegenstelling duidelijker te maken zeg ik het dan maar zo: naar mijn mening vervangt de verbondsdoop niet de geloofsdoop. Als je als kind al dat ritueel ondergaan hebt, wil dat niet zeggen dat je gedoopt bent zoals de Bijbel het zegt... |
Dat laatste stukje zou ik toch even anders willen zien... Want ook de verbondsdoop is prima met de Bijbel te verdedigen, zo is ook hier op het forum in de loop der jaren wel gebleken. Waar het meer over gaat (en waar je wellicht ook op doelt), is het niet echt vergelijkbaar zijn van verbondsdoop en geloofsdoop, aangezien het een vergelijking is van appels en peren. Verbondsdoop en opdragen kun je vergelijken en belijdenis en geloofsdoop.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 21:52
Onderwerp: Norm of voorbeeld
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nu voel je je weer aangesproken terwijl ik het in zijn algemeenheid bedoel......Maar nogmaals, het was een algemeen stukje........ |
Misschien proberen de formulering in de gaten te houden, want de manier waarop je het geschreven hebt geeft wel het idee dat het tegen Leanne zelf gericht is...
Maar gelukkig kan zoiets alsnog uitgepraat worden, zoals hier nu gebeurt. Want het blijft inderdaad geschreven woord en dat is best lastig ivm missende intonatie en dergelijke...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 21:27
Onderwerp: relatiekeuring
|
|
|
DENNISS669 schreef: | Als iemand zegt: "je accepteert me maar zoals ik ben" dan vind ik dat een dwaze uitspraak |
Dwaas is wellicht een groot woord. Het is ook maar net wat je in die woorden wilt duidelijk maken. Hetzelfde wordt namelijk ook gezegd van God, dat Hij ons neemt zoals we zijn. Hiermee wordt niets anders bedoeld dan dat God ons als persoon accepteert, dus ook onze zwakheden, al heeft Hij wel verdriet van onze foute keuzes. Dat is toch HEERlijk om te weten?!
Het leven draait erom dat we worden wie we werkelijk zijn! Je bent dus al jezelf en kunt enkel nog dichter naar je oorsprong, ofwel naar God, groeien!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 21:53
Onderwerp: Privacy op CM is niet gegarandeerd
|
|
|
MAR907 schreef: |
Kan er weer niks mee.... De verantwoordelijkheid van ons privacy ligt bij een ieder zelf, op het netwerk..... Dat kan niet bij een sitebeheerder(s) neergelegd worden.... In feite zeg je, dat wanneer het mis gaat, ligt dat aan CM in dit geval... |
Ik zeg niet dat het aan CM ligt! Ik geef enkel de keerzijde aan van het beleid. En waar het me vooral om gaat is het stukje uitnodiging om op het forum open te reageren bij diverse onderwerpen. Door de manier van reageren kun je al persoonskenmerken uiten, al zal dat niet voor iedereen duidelijk zijn op dat moment. Bepaalde mensen hebben nu eenmaal een bepaald extra zintuig om zo toch bepaalde personen op te snorren en mogelijk te stalken etc. Dat is en blijft het gevaar van het openstellen van het forum als geheel. Meer zeg ik niet met mijn verhaal.
Dat jij er zonodig weer een waardeoordeel in moet zien en een beschuldiging, vermoedelijk omdat ik het geschreven heb, vind ik zeer spijtig. Dat het jou verder niets zegt, is geheel jouw zaak. Ik geef gewoon aan hoe het voor een aantal mensen hier minder leuke situaties oplevert dat het forum open is. Het gaat me dus nog niet eens om mezelf, want van mij mag de hele wereld alles lezen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 21:07
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Wel kan ik als tip geven om in je profiel-instellingen aan te geven dat je niet wil dat mensen die niet zijn ingelogd je foto kunnen zien. Zo verklein je de kans dat iemand je kan herkennen enorm. |
De foto is 1 element. Maar er zijn meer manieren om ontdekt te worden door niet-gewenste mensen. De schrijfstijl, bepaald woordgebruik, herkenbare elementen in een in algemene termen beschreven verhaal...
CHRISTIANMATCH schreef: | Verder zullen wij duidelijk gaan aangeven dat dit forum openbaar is. |
Hoe zie je dit voor je gerelateerd aan de privacy-aspecten? Privacy gaat mijns inziens wel verder dan enkel persoonsgegevens (zoals op profiel zouden kunnen staan)
Let wel, je redenatie om mensen te trekken kan ik volgen, maar deze blijft natuurlijk altijd een schaduwkant hebben. En (ook antwoord aan Marian519) met een ontmoetingssite/datingsite weet je ook dat er mensen komen die door schade en schande wijzer geworden zijn...en bepaalde zaken graag achter zich willen laten...
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op maandag 14 februari 2011, 21:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:59
Onderwerp: knuffer de KNUF
|
|
|
Een knuffel voor alle valentijntjes (iedereen dus ) maar bovenal voor mijn Doeshi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 12:59
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik kreeg felicitaties omdat cm-ers dachten dat ik ga trouwen
Hij ging zich alleen fatsoenlijk voorstellen aan mn moeder,verdere plannen zijn er niet ! |
Da's toch bijna hetzelfde Als hij bij moeders in de smaak valt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 22:50
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Neeltje aan de Sassenstraat en 4 Azen aan de Melkmarkt zijn beide leuke restaurants waar je voor redelijk geld kunt eten! |
Neeltje is niet meer...nu Gelagkamer Hoogh. Maar De Mandarijn blijkt toch nog net even wat goedkoper dan deze alternatieven...en wat mij betreft ook knusser
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zaterdag 12 februari 2011, 22:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 20:47
|
|
|
Talamini zit ook in Zwolle, Chatuliem...althans in de zomermaanden...verder hebben ze in Zwolle ook nog Saluté als ijssalon (volgens mij ook enkel de zomermaanden open)...maar ja, dat zijn geen leuke eettentjes...
Zoals Robbedoes al aangaf heb ik een geweldig restaurant als tip: De Mandarijn. Geen chinees, zoals velen vaak denken, maar gewoon heerlijke kost voor een zeer betaalbare prijs in een knus restaurant. Ik word er meteen weer lyrisch van als ik erover schrijf. Wel een maar erbij, want er zijn zo'n 35 zitplaatsen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 20:38
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is het ook niet een gegeven anno 2011? We leven in een elektronisch tijdperk en je bent nu eenmaal aardig traceerbaar.....Het is een gegeven waar je niet al teveel aan kan doen behalve dat je voorzichtig moet zijn wat je schrijft en doet op internet.... |
Juist dan zou het ook fijn zijn om het forum afgeschermd te hebben! Want CM wil juist ook een plek zijn waar mensen die beschadigd zijn rust vinden en weer tot zichzelf kunnen komen. En dat lukt niet altijd, zo blijkt wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 20:21
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Ik zie niet goed waarom iedereen er zo'n punt van maakt dat dit forum door iedereen gelezen kan worden. Heel veel forums zijn op het internet te volgen. Je leert van elkaar en leest wat een ander voor ideeën heeft over bepaalde zaken. Heeft er iemand hinder ondervonden van stalkers of lastige exen? Zodanig dat hij/zij zich niet veilig voelt op dit forum? Want volgens mij voel je je dan nergens veilig meer. Zeg je dingen die je in het normale leven anders zou zeggen, ben je jezelf niet of vind je dat je dat niet kunt zijn?
CM moet als je lid wordt zeggen dat op de site een open forum is en dat je privacy daarop niet gegarandeerd is, maar je kunt je privacy zelf ook instellen en bewaren..
Ik begrijp echt niet dat iedereen hier zo moeilijk over doet en ook hier een besloten clubje van wil maken.. |
Marian, het gaat niet om het creëren van een gesloten clubje. Het gaat erom dat er mensen zijn die blijkbaar gevolgd worden door mensen van wie ze graag willen dat die hun met rust laten en dat dat ook gebeurt door fora als dat van CM na te speuren. Door bepaalde opmerkingen danwel schrijfstijl, danwel profielnaam/-foto kan er evt een link gelegd worden naar de persoon, waardoor er contactmogelijkheden ontstaan die dus niet gewenst zijn. Ik heb hier geen last van en zo zijn er velen, maar je zal maar net een van die mensen zijn die wel op deze manier gestalkt wordt...
En het punt is dan ook nog eens dat er een waarborg voor privacy gegeven wordt die dus niet waar gemaakt wordt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 22:38
|
|
|
Judith
Wellicht goed om dit topic eens goed in de redactie te bespreken! De openbaarheid van het forum geeft nog wel eens wat toestanden...en gaat in tegen de privacybescherming...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 19:34
Onderwerp: hoelang ben jij vrijgezel ?
|
|
|
REBECCA893 schreef: | Te lang vrij gezellig! Een mens moet niet alleen zijn, zo is het niet bedoeld toch? |
Ook zonder partner ben je niet persé alleen toch? Of nog even een stapje verder: zelfs met partner kun je je heel alleen voelen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 19:32
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Dennis bereidwilligheid tot verandering heeft niets met liefde te maken ...als er liefde is accepteer je de ander hoe hij/zij in werkelijkheid is. | De bereidwilligheid om te veranderen kun je ook zien in het bereid zijn nog meer tot jezelf te komen, jezelf te ontwikkelen, te worden wie je bent! Daar draait het in de liefde ook om!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 20:39
Onderwerp: symbolen dragen
|
|
|
MAR907 schreef: | "gelijkheid tussen man en vrouw" is dat voor de Heere ook zo???? Mischien is er meer verstand in de islamofobie, dan bij christenen.... |
Gelijkheid is er niet voor God, gelijkwaardigheid wel! Overigens is de opmerking over gelijkheid waar je aan refereert een opmerking tegen het standpunt van de PVV (dus ook tegen de islamofobie )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 20:37
|
|
|
MAR907 schreef: | Vertrouw op den HEERE met uw ganse hart, en steun op uw verstand niet. |
Mattheüs 22:37 En Jezus zeide tot hem: Gij zult liefhebben den Heere, uw God, met geheel uw hart, en met geheel uw ziel, en met geheel uw verstand.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 20:29
|
|
|
Een aardige column ter vermaak en wellicht ook nog wat lering
Relatiekeuring
31 JANUARI 2011 DOOR: JEFFREY WIJNBERG Keuring van waren is de normaalste zaak van de wereld. Zeker wanneer het gaat om prijzige aankopen die bestemd zijn voor langdurig gebruik. Zo zullen verstandige mensen eerst een auto of huis door een expert laten keuren op verborgen gebreken voordat zij tot aanschaf overgaan.
Ook vrienden en familie mogen hun kritische oordeel geven als middel om een miskoop te voorkomen. Hoe anders is dat bij een nieuwe relatie. Voor een verliefd stel is het eigen gevoel doorslaggevend als het gaat om een definitieve keuze. Geen wonder dat zoveel relaties hopeloos de mist in gaan. Want het is juist de directe omgeving die haarscherp weet te peilen of de nieuwe vlam een betrouwbare investering is. Wetenschappelijk onderzoek heeft zelfs bij herhaling aangetoond dat de beste garantie op succes in de liefde het positieve oordeel is van familie en vrienden. Jammer genoeg wordt de mening van intimi door nieuwe geliefden zelden op prijs gesteld. Sterker nog, wie het waagt om iets van kritiek te laten doorschemeren, wordt getrakteerd op teksten als ‘kun je niet gewoon blij voor me zijn’, ‘ben je soms jaloers dat ik eindelijk wat geluk heb gevonden’ of ‘ wat een domper dat je niet achter mij staat’. Konden ooit de ouders het huwelijk van hun kinderen nog voorkoken, nu hoeft zelfs het vriendje geen goedkeuring meer te halen bij de vader van het meisje. Natuurlijk doet een dergelijk ritueel ouderwets aan. Maar wie zijn verstand gebruikt, zal beseffen dat het vragen-om-de-hand zo gek nog niet is. Want, dan is de pater familias in de positie om het hijgerige vriendje het vuur na aan de schenen te leggen. Vragen als ‘ ‘wat heb je haar te bieden’ of ‘hoe zie jij de toekomst’ zijn dan geen overbodige luxe. Dat ouderlijke bemoeienis achterhaald is, laat onverlet dat mensen kunnen twijfelen of hun nieuwe liefde wel van duurzame kwaliteit is. Juist omdat het hedendaagse principe van persoonlijke voorkeur en eigen verantwoordelijkheid de boventoon voert, vragen steeds meer van mijn klanten om een professionele beoordeling van de relatie waar zij net zijn ingestapt. De rol die ik dan als invalvader krijg toebedeeld, vervul ik maar al te graag. Zo worden types die moeilijk kunnen loskomen van hun ex, die er niet aan toe zijn om de relatie een relatie te noemen of die ontwijkend reageren op haar kinderwens door mij meteen afgekeurd. Ook worden krenterige mannen en castrerende vrouwen het relatiepodium afgestuurd. Het zijn deze vroege signalen die gemakkelijk voorspellen dat de relatie gedoemd is om te mislukken.
Naast studie- en carrièrekeuze, is het aangaan van een vaste relatie de meest ingrijpende stap die een mens in zijn leven kan zetten. Ga daarom niet over één nacht ijs. De ijsmeester weet beter.
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op woensdag 9 februari 2011, 20:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 20:17
|
|
|
School mag hoofddoek niet verbieden (Novum) - Scholen mogen geen hoofddoekjesverbod invoeren, ook al zijn zij van mening dat hoofddoekjes in strijd zijn met hun identiteit. Dat hebben minister van Binnenlandse Zaken Piet Hein Donner (CDA) en minister van Onderwijs Marja van Bijsterveldt (CDA) dinsdag laten weten in antwoord op Kamervragen van de PVV.
"De vrijheid van onderwijs betreft primair het geven van onderwijs", schrijven Donner en Van Bijsterveldt. Bijzondere scholen, zoals christelijke of katholieke, mogen wel eisen stellen, maar alleen als dat nodig is 'voor de verwezenlijking van hun grondslag'. Ook moet sprake zijn van een 'consistent beleid'.
De PVV had de Kamervragen gesteld naar aanleiding van een uitspraak van de Commissie Gelijke Behandeling. Die bepaalde vorige maand dat een katholieke school in Volendam een meisje ten onrechte heeft verboden om tijdens de les een hoofddoek te dragen.
Volgens de PVV is de hoofddoek in strijd met de gelijkheid tussen man en vrouw. Donner en Van Bijsterveldt zien dat anders. De stelling dat die gelijkheid tot uiting moet komen in uiterlijke kenmerken vinden zij weinig zinvol, schrijven beide ministers. "De mode legt op tal van punten in de kleding nadruk op de verschillen tussen geslachten."
Gezond verstand lijkt het toch te winnen van de islamofobie.
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op woensdag 9 februari 2011, 20:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 22:15
Onderwerp: Vergeving
|
|
|
@DennisS Ieder mens kan zijn behoudenis verliezen als gevolg van eigen keuzes. Maar het aanbod dat God vanaf het allereerste levensbegin doet, blijft gelden, elke dag van ons leven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 21:25
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het blijft wringen Henk, afgewassen van zonden die je nog niet begaan hebt...weinig mensen hebben dat kunnen uitleggen en volgens mij valt dat niet uit te leggen. En reinigen van zondig karakter? Volgens mij werkt dat niet echt in de praktijk, want later komen pas de echte zonden aan de orde. Als de kinderdoop daarvoor bedoeld is, werkt ie toch niet echt, is mijn mening. Verbond? Als het zo'n belangrijk thema is, waarom zie je nooit dat Jezus een verband legt tussen doop en verbond....Ik lees nergens dat Jezus zelf onderwijst dat de doop een teken is van het verbond wat God met de mens aangaat. Jezus zelf leerde dat de doop volgt op bekering, maar Hij rept met geen woord over verbond. |
Het gaat nergens bij de doop om afwassing van zonden die nog niet gedaan zijn. Dat is toch een ernstig misverstand dat steeds weer de kop opsteekt bij je. De doop geeft enkel de garantie van de belofte die hoort bij het naleven van jouw verbondsdeel. Zo mag je, om de tekst van een opwekkingslied te gebruiken, staan op de beloften van God! Dat is waar de doop voor staat!
En dan het stukje over verbond. Jezus zijn verkondiging gaat volop over herstel van relatie met God. En dat is nu precies waar het verbond ook om draait. Dus nee, het woord gebruikt Hij niet, maar de inhoud van Zijn boodschap is er vol van!
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op maandag 7 februari 2011, 21:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 20:52
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Geen zonde vooraf, wel zondig karakter |
Laat dat nu, zoals al wel vaker betoogd is rond dit thema, erfzonde heten
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op maandag 7 februari 2011, 20:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 20:49
Onderwerp: pornosex goed voor christelijk koppels of niet ?
|
|
|
GRACE585 schreef: | zo heeft God het niet bedoelt denk ik porno is gebaseerd op lust en lust doet je van God afdwalen |
Is onze sexualiteit als christen dan werkelijk geheel lustloos?Immers, God heeft ons sexualiteit gegeven om van elkaar te genieten en voor voortplanting te zorgen. Dus ik denk dat het goed is om de vraag even wat verhelderd te krijgen wat de bedoeling van de vraag is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 februari 2011, 21:01
Onderwerp: Getrouwd zijn en lid zijn van CM moet kunnen
|
|
|
MAR907 schreef: | Dat is toch hetgeen dat ik al heb gezegd. |
Alleen vul jij er de term leegte bij in en die is er dus echt niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 februari 2011, 20:44
Onderwerp: Getrouwd zijn en lid zijn van CM moet kunnen
|
|
|
MAR907 schreef: | Tja, soms denk ik van wat doet iemand op een datingsite als getrouwd stel??? Meer aandacht voor een SITE dan je relatie????
Volgens mij is er dan een leegte die gevuld moet worden.....
Ik weet, ik val nu met deur naar binnen... Zelf heb ik niet een datingsite nodig om iemand te zijn. Mijn omgeving plaatst mij wel op de plek waarin ik iets voor hun kan betekenen....
Blijkbaar is er veel leegte in iemands zijn omgeving... |
Wees gerust, Mar, leegte is er niet in mijn leven. Ik hecht eerder aan opgebouwde contacten. En die heb ik hier op deze ONTMOETINGSSITE nu eenmaal ook opgedaan.
En nee, ik heb de site niet nodig om iemand te zijn. Ik ben al iemand en mag dat ook op CM zijn, want CM is onderdeel van mijn omgeving
|
|
Naar boven |
|
|