Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 16:39
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
pff je zou er mierig van worden Kan je nagaan dat ik er pas plofmieren van had gemaakt Maar goed ik vraag me af hoelang visser zijn vingers idd stil kan houden op het toetsenbord wel te verstaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:31
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
JOL252 schreef: | hah leuk shoppen, bbq-set van de winkel voor de helft van de prijs mee omdat ie de laatste op voorraad was... |
Kijk dat zijn leuke dingen Wanneer kan ik aanschuiven
Shoppen was idd leuk kleding die afgeprijsd is daar houd ik wel van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:29
|
|
|
PETRA944 schreef: | Die maken anders wel de stoep van je tuin mooi schoon, ze eten hondenpoep op en ook van kraaien, dus ze helpen jou je tuin mooi schoon te houden. ik krijg zo,n oorlogsbeeld in me hoofd, visser met visserslaarzen en hoge druk tegenover slakken, mieren kraaien, reiger. heavy.... en dan zeiden ze wat van mij ik wel es een spin doodsla... tssssssssss |
Visser met dus 2 linkerlaarzen aan zal me een leuk gezicht zijn zuidwester op zijne hoofd Ben blij dat ik hier die naakte beesten maar zelden zie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:27
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
JOL252 schreef: | Volgend jaar is sneller dan je denkt, nog maar krap 5 maanden... |
Howwwwwww rustig aan zeg mag ik ook nog even met vakantie de tijd gaat al snel genoeg Aan de andere kant als we nu maanden overslaan word ik dan ook geen jaartje ouder en mag ik dan nog een jaar 37 zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:26
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ok, ok, ben al weg... |
Ben jij de topless slak of val je onder de noemer alles Nah blijf maar gewoon hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:24
Onderwerp: animo voor strand - zon - zee - lucht ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Scheveningen is mooi...ben ik met je eens...ik was er afgelopen weekeind.. Maar zeg nu gewoon eens Zeeland joh!!!! Promoot je provincie nu eens... Als er niet al teveel komen is eten hier na afloop ook een optie... |
Doe mij maar scheveningen scheelt toch echt een stukkie rijden hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:21
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | ........met geroosterde mieren?? |
Op de marshmallows
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:16
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Volgend CM-uitje...naar de plaatselijke alternatieve dierentuin van Visser met als afsluiting een gezellig kampvuur |
T'is echt bij de beesten af dan wordt het strandwandeling met kampvuur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 10:20
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Lieve Trijn,
Van Harte gefeliciteerd met je 51 ste verjaardag. Nog vele mooie en gezonde jaren gewenst. Maak er een mooie dag van
Liefs Erika
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 11 augustus 2012, 10:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 10:16
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
foutje
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 11 augustus 2012, 10:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:06
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | oh sorry mijn hamlapjes zeker |
Mot wel heeeeeeeeeeeeeel erg zijn wil ik dat hier ruiken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:03
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik had eerder verwacht dat je zou vragen wat ik morgen moet gaan doen. Maar dat valt weer mee. |
Goed he Maar wil het alsnog wel even zeggen hoor als je dat graag wilt zo ben ik dan ook wel weer Ga morgen effe je fiets poetsen joh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:02
|
|
|
VISSER278 schreef: | Het is weer barbequeweer erika. |
Nou als dit BBQ is sla ik over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 22:56
|
|
|
Zit binnen met alle ramen en deuren dicht Iets of iemand is buiten iets aan het verbranden of er is ergens een fik wat mega ruikt naar verbranden van rubber Hele huis stinkt vreselijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 22:55
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja , het was één grote stofwolk toen die buiten kwam. Vergelijk het maar met koeien die na een lange winter op stal weer voor het eerst naar buiten mogen. Zoiets. |
oei ging die zo snel en wild dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 22:42
Onderwerp: Olympische Spelen
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Joepie, het wordt nog druk op het bordes..... |
Ja 25 damens een gouden plak nu die heren morgen nog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 22:33
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Volgende vraag........ welke tegel, want de rest lag nog goed. En bij die tegel kwam ik geen mieren tegen.
Het zijn maar rare beestjes ondanks dat ze in de zomer hun voedsel vergaren voor de winter.
Zijn die miertjes nu zeker zand aan het vergaren voor de winter |
Houden die ook een winterslaap dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 22:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee , heb de stofzuigerslang al binnenstebuiten gekeerd maar zag niks. Heb er ook nog aan geroken , maar een vislucht...... nee. |
Oke geen vis wel de filters nagekeken dan??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 22:10
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik geniet er al 2 weken van . En volgende week misschien nog wel meer. Heel de week 23-27 graden ..... precies goed voor vissertje. |
Echt weer om jarig te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 22:10
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja , gaat goed zo , blijf nog maar even op vakantie.
Vandaag? Uhm .... uitslapen ( beetje tenminste) , BOA te woord gestaan, voorbereidingen voor morgen getroffen , en o ja ..... ook nog gefietst. |
Was je fiets erg van slag af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 16:42
Onderwerp: HEL: realiteit of fictie
|
|
|
JOL252 schreef: | @Erika:
Ook mijn punt is niet dat er niet gesproken zou mogen of kunnen worden over het bestaan van de hel of dit ook maar te ontkennen. Wel is mijn punt de manier waaróp er over wordt gesproken en heb ik vraagtekens hierbij en dat is nog zacht uitgedrukt. De liefdeloosheid schreeuwt me tegemoet... ik moest vanmorgen denken aan die tekst..."dat uw liefde nog steeds overvloediger wordt in kennis en alle fijngevoeligheid". Carmen geeft ook aan dat ze dingen gezien heeft maar benoemt het niet. Ze geeft gelijk aan dat ze het liever over het Licht heeft... ik begrijp uit haar woorden dat ze het nut er ook niet van in ziet om er verder op in te gaan ...
Jezus is, zoals het in de kerken elke zondag wordt benoemd: "nedergedaald ter helle"... maar nergens lees ik wát Hij dan heeft gezien...
Hoe dan ook, of ik het eens ben met de inzet van dit topic of niet (not!) het geeft stof tot nadenken... en nog meer reden om elke dag te leven in het Licht en Zijn vrijheid. |
Euh het mijne kwam krom over denk maar dat is dus wat ik bedoel Was vanmorgen niet al te helder toen ik schreef!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 10 augustus 2012, 17:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 12:10
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nooit geen problemen mee. Beide kanten dichtschroeien , na een minuut of 10 een scheut water erbij en dan 1,5 uur op een laag pitje laten sudderen. Laat je vlees genieten , geef het de tijd , dan geniet je er zelf ook van . |
Hamlappen sudderen Gij zijt nie goed bij de kop Dan krijg je taai taai gewoon even lekker aanbraden en net wat leanne zegt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 12:08
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nog eentje , nu over een stofzuiger.
Op een stofzuiger zit zo'n soort lampje zeg maar die aangeeft hoe ver de zak vol is. Heb ik 3 of 4 keer gestofzuigd geeft dat "lampje" al aan dat ie een eind vol is. Je merkt dat de zuigkracht al wat minder word maar de zak is nog lang niet vol. Hoe kan dat . Kan dat evt. ook te maken hebben met die andere filtertjes die er in zitten?
Visser, die het huishouden niet altijd goed snapt |
Is je filter niet erg vies?? misschien een idee die eens te vernieuwen heb me eens laten vertellen dat die dingen ook af en toe eens vernieuwd moeten worden euh....ja die filtertjes die je noemt dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 12:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ben ik vanochtend 2 minuten beneden gaat de bel. Staat de BOA aan de deur. Wat heb ik nu weer op m'n kerfstok? |
Te veel gevist zeker Maarre zeiden ze niet waarvoor ze kwamen dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 09:11
Onderwerp: HEL: realiteit of fictie
|
|
|
Ik heb hier heel veel gelezen en pak er niet even een stuk uit maar zeg gewoon zoals ik het zie/denk.
IK lees dat er gezegt wordt God is liefde! Klopt helemaal maar daarom zou er niet over de hel gepredikt of gesproken mogen worden! Waarom niet?? Mogen we er niet op gewezen worden dat er ook een andere kant is? dat wie alleen maar de brede weg bewandeld en niet naar zijn eer leeft niet in Zijn koninkrijk komt??
Moeten we dan vanaf de kansel alleen maar hallalujah horen en bijbelgedeeltes maar niet lezen en bespreken?? Waarom omdat het mensen angstig maakt?? Tja het kan idd angstig zijn te horen over de Hel en verdoemenis, maar het is er wel degelijk! Ik denk dat we allemaal liever een preek horen waarin het allemaal maar zo mooi is. Maar het geloof is niet makkelijk en simpel we worden opgeroepen Hem te volgen maar makkelijk is het niet en zal het ook niet worden want wij zijn mensen en dus zondaren!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 09:01
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
BART347 schreef: | stel dat: als ik Chat zou moeten zwangermaken....
nee, gaat echt niet gebeu...lukken... en bovendien is ie nog ongesteld............... |
Euh Bart je mag wel een beetje oppassen met wat je zegt! Geintjes zijn leuk maar niet alle!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 11:25
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het is heel simpel Josina. Ik persoonlijk zou me doodschamen over de dingen die hier geschreven staan. Maar dat wordt klaarblijkelijk niet door jullie zo gevoeld. Dan is er toch niks meer te zeggen? Als jullie bekend willen staan als giechelende pubertjes, dat is jullie zaak. |
Daarom maak je er dus niet druk over doen wij ook niet
Erika die liever een puber is dan een zuurpruim
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 10:23
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ik ben s'ochtends het helderderetesterst. om een uur of 10 wordt het al weer minder
|
Begin net wakker te worden kalm aan man
|
|
Naar boven |
|
|