Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 00:44
|
|
|
Lach en huiver:
"Apple heeft de religie van het beest om zich heen"
Volgens een predikant is dat geen toeval: "Het beest is de grote imitator of nadoener van Christus via het beeldscherm in alle soorten en maten. De Apple-producten gaan hierin voorop. Natuurlijk heeft Steve Jobs gezinspeeld op het eten van de verboden vrucht van de boom van de kennis van goed en kwaad in het Paradijs. Het is bovendien niet toevallig dat er uit die appel een hapje genomen is. Wist je trouwens dat het de eerste computer van Apple destijds in Amerika verkocht is voor $666? Dat is het getal van het beest en staat symbool voor de vergoddelijkte mens. Steve Jobs werd zelf goddelijke eer toegekend. Hij zou de nieuwe heiland van de wereld zijn."
Apple heeft de religie van het beest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 02:00
|
|
|
Ja, duidelijk een Hapje....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 04:06
|
|
|
Stel A = 1 × 6, B = 2 × 6, C = 3 × 6 ... Z = 26 × 6, en pas deze sleutel toe op het woord computer: 18 + 90 + 78 + 96 + 126 + 120 + 30 + 108 = 666
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 07:44
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Stel A = 1 × 6, B = 2 × 6, C = 3 × 6 ... Z = 26 × 6, en pas deze sleutel toe op het woord computer: 18 + 90 + 78 + 96 + 126 + 120 + 30 + 108 = 666
|
Zo kan je overal wat bij bedenken he? Moet ik nu mijn Iphone wegdoen? Of mag ik hem ondanks dit gewoon blijven gebruiken???? Hoe dan ook.....mijn Iphone gaat niet weg, veel te handig.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJAB697
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 09:03
|
|
|
er staat nergens in genesis dat het een appel was. heb veel studies gezien over complot theorieen, op youtube is het al helemaal belachelijk. waar mensen al een aanname of vooronderstelling hebben en ''bewijs'' gaan zoeken om die gedachte te ondersteunen. zo zie je al snel een demoon achter elke boom en de iluminatie in je soep.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 10:08
|
|
|
Ik hap graag in een appel...............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 10:14
|
|
|
Wie is er nu goedgelovig eigenlijk? Ik begrijp niet dat het CIP dit durft te plaatsen, het doet de geloofwaardigheid van de site niet goed. In de jaren 80 was het Dreft, nu Apple. Als ik Apple was, zou ik een rechtzaak aanspannen wegens smaad. Dit is toch gewoon te gek voor woorden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 11:21
|
|
|
Iedereen weet hier wel dat ik een grote Applefan ben en terecht want ze maken de beste en meest intelligente produkten, die andere fabrikanten alleen maar namaken. Je hoeft niet eens benul van wiskunde te hebben om te weten dat dit gemanipuleer met getallen geen enkele waarde heeft. Wie logisch kan denken, ziet meteen de onzin er van in. Het is pseudowetenschap om eerst te stellen dat 6 duivels is en vervolgens als je een 6 ziet te concuderen dat het wel duivels zal zijn. Venus is een klomp materie met een sterk reflecterende hete dampkring. Als je zegt dat Venus de liefde representeert en vervolgens ziet dat Venus in een toevallige groep sterren die niets met elkaar te maken hebben maar zogenaamd jouw sterrenbeeld zijn en vervolgens is Venus daar te zien - dan gaat het goed met je liefde. Wie is er hier gek? Horoscopen vallen dus ook onder deze noemer. Veel kinderen zijn heel blij als ik ze nog een 6 geef Apple maakt geweldige producten en daar hebben honderden miljoenen mensen inmiddels veel plezier van. Apple is duur maar je hebt ook wat en een Mac doet het gewoon altijd. Dat is voor Windowsgebruikers een bijna onbestaanbaar geluk, dus het zal wel van de duivel zijn.
In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?
Thomas, geloven is niet goedgelovig allerlei onzin achterna lopen.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 11 augustus 2012, 12:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:11
|
|
|
tja, ik ga es een appel eten en beginnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:19
|
|
|
Tsja, hoewel "het beest" ook vandaag de dag niet stilzit, gaan deze doemscenario's mij te ver.
Apple heeft het symbool van een appel, omdat Steve Jobbs als fruitkweker begonnen is, en van daaruit een kenmerk zocht wat bij hem paste. Daarbij is die hap eruit bedacht, omdat een computer natuurlijk alles met mega-/giga-/tera-"bite/bytes" te maken heeft.
Idd staat nergens in de Bijbel dat het een appel was waarmee het mis ging in het paradijs. En wat voor vrucht het ook was, dat doet er ook niet toe. De gevolgen van het beter willen weten dan God, die hadden wél verstrekkende gevolgen.........
Daarnaast: zo'n optelsommetje is grappig, maar heeft niets te maken met het duivelsgetal. Immers: dat ons alfabet 26 letters heeft, is niet een uitvinden van Steve Jobs, maar is véél ouder.
Kortom: wees waakzaam en alert, want de duivel gaat rond als een brullende leeuw. Maar ehm..... weet Wie hem overwonnen heeft, en ga zelf ook geen spoken zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:49
|
|
|
In de begintijd hadden Steve Jobs en Steve Wozniack een computer gemaakt, de Apple//, maar ze hadden nog geen naam. Jobs nam een hap uit zijn favoriete appel, een macintosh - en stelde als ze geen naam konden verzinnen, het bedrijf Apple zou heten. In die tijd hadden computerbedrijven namen als silvertech en comtech. Er werd geen naam verzonnen dus het werd Apple. Ze zullen hooguit aan het vernieuwende platenmerk Apple, van de Beatles, gedacht hebben.
Thomas, de Apple Macintosh kwam later.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJAB697
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 13:17
|
|
|
volgens de overlevering (lees: christelijke cowboy verhalen) Waren de laatste woorden van steve jobs; wow..wow..
doet me herinneren aan de 23ste minuut van deze preek tot de 26ste minuut:
http://www.worldchallenge.org/it/node/2307
(ja is veilig)
download mp3 en je hebt hem.
Laatst aangepast door
|
DJAB697
|
op zaterdag 11 augustus 2012, 13:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 16:41
|
|
|
Sow net maar weer eens een appeltje geschild
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 16:58
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zo kan je overal wat bij bedenken he? Moet ik nu mijn Iphone wegdoen? Of mag ik hem ondanks dit gewoon blijven gebruiken???? Hoe dan ook.....mijn Iphone gaat niet weg, veel te handig..... |
Ja en toch, tuurlijk tis grappig, maar ja, enkele jaren geldeden, toen zat ik op een forum dat precies op deze leek. OneWay heette het.
En daar werd dat sommetje uitgebreid neergeschreven in een eindtijdtopic, en ik trapte 'r wel in. ik dacht van Hoe Is Het Mógelijk...!!!!
Ja, kan je nagaan hoe sommigen zich kunnen laten beïnvloeden. Ja, want aan mijn gebrek aan wiskundige kennis en inzicht lag het niet, ik haalde daar altijd negens en tienen voor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 17:00
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Sow net maar weer eens een appeltje geschild |
Met wie had je die te schillen?
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 17:06
|
|
|
Schillen geeft niet, 't gaat om die hap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 17:27
|
|
|
Ik net ook, en dan in stukkies gehakt (geen zes) en door de fruitsalade... flinke scheut grand marnier erdoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 17:29
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik net ook, en dan in stukkies gehakt (geen zes) en door de fruitsalade... flinke scheut grand marnier erdoor... |
zeven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 17:31
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik net ook, en dan in stukkies gehakt (geen zes) en door de fruitsalade... flinke scheut grand marnier erdoor... |
Hips
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 17:39
|
|
|
Is 't Klokhuis dan ook fout?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 18:09
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zo kan je overal wat bij bedenken he? Moet ik nu mijn Iphone wegdoen? Of mag ik hem ondanks dit gewoon blijven gebruiken???? Hoe dan ook.....mijn Iphone gaat niet weg, veel te handig..... |
Daarnaast doe je de krokodil dus helemaal fout
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 22:16
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Is 't Klokhuis dan ook fout? |
Moet dan wel zijn vast 6 happen geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 09:21
|
|
|
alcohol werkt anti-bacterieel, maar ik wist nog niet dat het demoon-dodend werkt.......
hannah.....nooit te oud om iets te leren!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 11:12
|
|
|
Duzz toch...
"Het woord adamsappel is afgeleid van de Bijbelse figuur Adam en verwijst naar de vrucht (hoewel het woord "appel" in Genesis helemaal niet voorkomt, wordt deze vrucht doorgaans omschreven als een appel, waarschijnlijk omdat de soortnaam van appel malus is en dit woord ook slecht betekent) waarvan Adam zou hebben gegeten, daartoe verleid door Eva. Volgens de overlevering bleef een stukje fruit in zijn keel steken.."
Bron: Wikipedia
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 11:16
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Moet ik nu mijn Iphone wegdoen? Of mag ik hem ondanks dit gewoon blijven gebruiken???? Hoe dan ook.....mijn Iphone gaat niet weg, veel te handig..... |
ik vind dat je er ACUUT appelmoes van "moet" stampen, willemijn!! denk aan je geestelijke gezondheid!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 11:23
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Stel A = 1 × 6, B = 2 × 6, C = 3 × 6 ... Z = 26 × 6, en pas deze sleutel toe op het woord computer: 18 + 90 + 78 + 96 + 126 + 120 + 30 + 108 = 666
|
Zelfs wiskundig is het onhandig. Je kunt beter de letterwaarden aanhouden, die bij elkaar optellen en het pas dan met zes vermenigvuldigen. Dat scheelt een aantal bewerkingen gelijk aan de woordlengte min 1.
Thomas, gelovig is niet hetzelfde als goedgelovig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 14:13
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Duzz toch...
"Het woord adamsappel is afgeleid van de Bijbelse figuur Adam en verwijst naar de vrucht (hoewel het woord "appel" in Genesis helemaal niet voorkomt, wordt deze vrucht doorgaans omschreven als een appel, waarschijnlijk omdat de soortnaam van appel malus is en dit woord ook slecht betekent) waarvan Adam zou hebben gegeten, daartoe verleid door Eva. Volgens de overlevering bleef een stukje fruit in zijn keel steken.."
Bron: Wikipedia |
Zo lust ik er nog wel een: Het was een peer. Kijk maar naar Eva's figuur. Vast ook iets blijven steken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 15:23
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Zelfs wiskundig is het onhandig. Je kunt beter de letterwaarden aanhouden, die bij elkaar optellen en het pas dan met zes vermenigvuldigen. Dat scheelt een aantal bewerkingen gelijk aan de woordlengte min 1.
Thomas, gelovig is niet hetzelfde als goedgelovig. |
Ja, er zijn meerdere wegen naar Rome;)
Ja, ik was altijd gek op wiskunde als kind, mijn lievelingsvak...maar ja, zolang geleden en omdat ik er in de tussentijd niets mee heb gedaan, is het zo verwaterd. Ik zou het wel sneller oppikken als ik het weer zou doen, dat wel.
Ik ga toch een Apple kopen.(als ik weer wat heb gespaart ;)
Die prediker heeft wel een punt dat mensen voor heel weinig geld uren achter elkaar hetzelfde werk moeten doen, moderne slaven zeg maar. Ja en productie is veel goedkoper in China, maar ja, dat is wel een hele andere discussie.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 13 augustus 2012, 16:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 15:26
|
|
|
MARIO216 schreef: | Daarnaast doe je de krokodil dus helemaal fout |
Wat mag ik mij hierbij voorstellen, beste Mario, je hebt 't nu zo vaak gezegd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 20:19
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat mag ik mij hierbij voorstellen, beste Mario, je hebt 't nu zo vaak gezegd? |
Ze doet aan Joga
|
|
Naar boven |
|
|