Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 20:31
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Vind de tekst van deze zoooo mooooi
http://www.youtube.com/watch?v=rBzcOUOY5YY&feature=related
Use somebody
I've been roaming around, I was looking down at all I see Painted faces fill the places I can't reach You know that I could use somebody You know that I could use somebody
Someone like you and all you know and how you speak Countless lovers under cover of the street You know that I could use somebody You know that I could use somebody Someone like you
Off in the night while you live it up I'm off to sleep Waging wars to shake the poet and the beat I hope it's gonna make you notice I hope it's gonna make you notice
Someone like me, someone like me Someone like me, somebody
I'm ready now, I'm ready now I'm ready now, I'm ready now I'm ready now, I'm ready now I'm ready now
Someone like you, somebody Someone like you, somebody Someone like you, somebody
I've been roaming around, I was looking down at all I see
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:15
Onderwerp: Vallen en opstaan
|
|
|
Mooi, en heel herkenbaar...
Kippenvel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:12
Onderwerp: Pinksteren en onze taal en woorden
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | hmmm... zit mij nu af te vragen... kun je alleen geloven voor de zondag ? (weet wel hoe ik hier over denk, maar ben eerst benieuwd naar de reacties op deze vraag... ). |
Pff Sus...weet je hoelang die zondag dan moet zijn om al dat geloof van de rest van de week erin te pakken?
Overigens wel een mooi stukje...(laatste reactie Jonathan)... doet me denken aan een mooi lied :D De eerste keer dat ik em hoorde dacht ik echt: "Touché" ...
http://www.youtube.com/watch?v=3xRy8zx878w&playnext_from=TL&videos=dJoD-vqmRJs
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 31 mei 2010, 19:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:09
Onderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat een cactussen hier weer.....pff zou je ook niet oud mee willen worden. |
Wees niet bang Chat, om met jou oud te worden zou k eerst moeten zien twee keer zo oud te worden als nu...anders ist weer een ongelijkwaardige relatie en dat gaat dan natuurlijk weer hartstikke fout! Gevolg: scheiding, en daar worden we niet vrolijk van
En dan nu, volg ik het ge-wel-di-ge advies van Jonathan maar op...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:24
Onderwerp: Waar bent U Heer?
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Vannacht is ze overleden. |
Heel veel sterkte voor jullie allemaal...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:22
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat weer een overdreven reacties hier. Iedereen zit meteen op de kast omdat ik durf aan te geven dat aan een echtscheiding altijd twee verhalen zitten. Zelf heb je in eerdere bijdragen toegegeven dat je ook fouten hebt gemaakt tijdens je huwelijk, Annette. Waarom dan meteen weer doen alsof je van het ergste beschuldigd wordt hier? En hou maar op over de toon van de bijdrages hier, want het hangt me echt de strot uit. Zo meteen durft niemand meer iets te zeggen, omdat ze bang zijn dat ze iemand anders bezeren. |
Er is wel een heul groot verschil tussen vaststellen dat er meerdere kanten aan een echtscheiding zitten en hetgeen jij impliceerde in je reactie Maar blijf gewoon stug volhouden dat het probleem bij al die andere mensen ligt Chat, stel je toch eens voor dat je naar je eigen gedrag zou moeten kijken wanneer je er van meerdere kanten op gewezen word dat je manier van communiceren enig sleutelwerk behoeft!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 14:19
Onderwerp: 08 - 08 - 2010 Mijn 27e verjaardag vieren !!!
|
|
|
ANITA324 schreef: | Je kan ook niet op beide plaatsen zijn he maar wat leuk voor je zoon hoe jong mag hij worden dan? |
Hij word al een hele grote jongen van 5 jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 14:13
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | oftewel: ze zal er wel om gevraagd hebben. Echt chat...dit is nou wat we je gisteren probeerde uit te leggen: je bedoelt het vast goed maar het komt zo rot je mond uit. Zoals je het opschrijft is je eerste bijdrage een regelrecht verwijt naar de vrouw in kwestie toe, en in de tweede bijdrage is het alsof reden zoekt waarom de man het zou doen. Daar is maar 1 reden voor, dan ben je ziek in je hoofd. Zelfs als heb je de meest vreselijke vrouw die het bloed onder je nagels vandaan haald, dit doe je niet. |
Dat is zeker een punt Annette! En Chat, het is niet de eerste keer dat het gebeurt...wellicht kun je voortaan met wat meer zorg je bewoordingen kiezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 13:59
Onderwerp: 08 - 08 - 2010 Mijn 27e verjaardag vieren !!!
|
|
|
ANITA324 schreef: | Zo woon ik in de 3 hoek van Groningen, Friesland en Drenthe in. Het is voor mij beide 30 minuten rijden van afstand tussen deze provincie`s in. Zo zou ik haast kunnen zeggen dat ik dicht bij Friesland lig als je de A7 afrijdt.
Tussen de middag vanaf 15.00 uur t/m de avond 00.00 uur zijn jullie allemaal van hartelijke welkom hoor!
Hartelijke groet,
Anita |
Sorry meis, voor mij is het echt ff te ver weg...en zoonlief is de dag daarna jarig dus moet me ook nog es voorbereiden op de visite
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 13:56
Onderwerp: eerst maar mailen... (eindeloos?)
|
|
|
LEANNE226 schreef: | We kunnen wel vast een begin maken met de cursus
ZDZJNIEC(Zulke Dingen Zeg Je Niet In Een Chat): Hoe lang sta je al droog? Zou je seks met me willen hebben op onze eerste date? Ik hou niet van vrouwen met emoties en zo...... Ik zie dat je kinderen hebt......lastig........
Iemand nog meer afknappers? |
Ben jij een beest in bed?
Sja...
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 31 mei 2010, 13:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 13:44
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
HANNAH810 schreef: | haha, en hoe heb je het opgelost met de dame in kwestie? of liep ze te ver weg, en sprak ze wellicht geen vloeiend nederlands? |
Gelukkig kon ze er wel om lachen, maar het schaamrood stond op men kaken haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 12:45
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Italiaanse roerbakgroenten met country aardappelpartjes (je weet wel, mét schilletje) en vissticks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 12:43
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
Terug naar huis lopend bij de supermarkt vandaan komt er in de verte een vrouw aangelopen in een Bhurka, waarop zoonlief roept;
"Aaaaargh, Mamah! Ik zie een spook!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 12:31
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik lees hier ook iets anders in Hannah. Er is nl. een moment geweest, dat ze zijn mishandeling toegelaten heeft. Dat hij dus besefte, dat hij haar ongestraft kon vernederen, zonder gevolgen. Dat praat natuurlijk zijn gedrag niet goed, maar het zegt wel iets over haar verantwoordlijkheid. Ze heeft dingen toegelaten, die ze niet had moeten toelaten. |
Werkelijk Chat, soms vraag ik me af waar je ze vandaan haalt
Net zo moeilijk als het is om er voor te kiezen uit zo'n relatie te vetrekken is het ook wel heel simpel gezegd dat je zoiets niet toe moet laten omdat je anders niet verantwoordelijk genoeg bent. In de meeste geweldadige relaties is het slachtoffer op een bepaalde manier afhankelijk gemaakt van de dader. De daders gaan hier vaak ook heel ver in en dan is er voor het slachtoffer eigenlijk helemaal geen keuze! Weggaan is vaak jarenlang helemaal geen optie, niet in de laatste plaats omdat het slachtoffer gewoon simpelweg niet durft. En wanneer dan eindelijk de keuze gemaakt is om te gaan, kan het soms nog heel lang duren voor het in de praktijk ook daadwerkelijk gebeurt. Daar komt ook nog eens bij, dat wanneer het een christen betreft, deze denkt helemaal niet te mogen vertrekken omdat dat een zonde zou zijn. Dus geloof me, gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel is wel het laatste waar het in zo'n situatie aan schort...
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 31 mei 2010, 12:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 12:23
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd vind ik dat niet Henk. Ik lees de bijdragen van Imre met plezier, en zijn humor is juist verfrissend. Hetzelfde is met Pieter, het is jammer dat dit nu zo moet eindigen. |
Ik geloof dat de term "knockout" in dit geval vergeleken mag worden met de engelse term "knock me of of my feet" ...en dus helemaal niet verkeerd bedoeld is... vind het dus ook erg jammer dat Imre, die op zijn beurt ook gewoon heel leuk uit de hoek kan komen dit nu aangrijpt om zijn abo op te zeggen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 09:33
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hij is inderdaad super mariska!! ene grote vrolijke vriendelijke vruchtbare kikkerfamilie he? wie is beertje in de coulissen? |
Moet natuurlijk wel eerst even goed kijken welke kikker der bij welke CM-er past
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 07:49
|
|
|
DREEKE472 schreef: | Hoi,
Het is me wel een ritje voor een picknick, maar oké, onder voorbehoud wil ik wel komen voor een gezellige dag met jullie.
Lijkt me namelijk wel leuk om jullie te ontmoeten in het echt ipv alleen contact via een forum of mail. Faco-to-face zegt mij iig veel meer.
Is het de bedoeling dat ik iets meeneem buiten een goed humeur? Wel zo handig als ik dan niet hetzelfde meeneem als iedereen.
Goed weer kan ik niet regelen wel hopen, dus iets lekkers misschien?
Het antwoord mag hier, maar ook graag ff op tijd per mail.
Groetjes, André |
Gewoon even je eigen natje en droogje meenemen, dré
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:54
|
|
|
HENK710 schreef: | Voor mijn eerste huwelijk 1. Daarna 2, waarvan de laatste nu weer een huwelijk is geworden Dus nee, ben geen dater |
Dus je laatste mislukte date is toch een huwelijk geworden?
Er is nog hoop!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:43
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hint:loesje |
Nou, dan had ik toch goed nagedacht voor ik wat stoms zei?
Tess, die denkt dat het pas echt stom is om bezig te blijven met opmerkingen maken over taal en/of schrijffouten
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 30 mei 2010, 17:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:40
|
|
|
LEANNE226 schreef: | ik leg het wel uit als je groot bent! |
Ach, kan best wat hebben hoor...does een poging
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:35
|
|
|
LEANNE226 schreef: | *veegt tranen uit ogen* hehe even heerlijk gelachen |
Ik kan dat
Al ben k me er soms zélf niet bewust van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:31
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | whahaha.... zie opeens een 97 jarige op mijn CM profiel kijken ( JUDA209 ) en weet je hij ziet er minstens pas halverwege uit. |
Haha ja die is net thuis gekomen blijkbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:29
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Gelukkig hoef jij diem kleren niet te wassen |
das dan ook weer waar! Rol maar rustig verder hoor Leanne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:26
|
|
|
LEANNE226 schreef: | ROFL!
|
Dat moet je niet doen joh Leanne, over de vloer rollen...worden je kleren zo vies van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:24
|
|
|
LIELIE304 schreef: | Ik heb kikker niet Daar gaat mijn date..
Die een lijntje op de weg van Jonathan is. |
Hallo! Breng er 638 mee hoor...zit er daar dan echt geen één tussen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:10
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Tessy en boos zijn?
Nee dat kan niet |
Oeps Maris, das wel een heul gevaarlijke uitspraak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:01
|
|
|
IMRE695 schreef: | Want? |
Ja, waarom zeggen ze der nooit bij natuurlijk!
Maar vind het best wel mooi om naar te kijken en te luisteren, dat onweer...want natuurlijk wist je allang dat ik dat bedoelde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|