Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 16:37
|
|
|
Hallo broeders en zusters,
Mocht je voor die dag 8-8 nog niks op de planning hebben staan. Ben jij/u van harte uitgenodigt op mijn 27e verjaardag te komen. Achter in de tuin kunnen ongeveer 20 mensen zitten met slecht weer ongeveer met 12 mensen binnen zitten. Jullie zijn van harte welkom hoe meer zielen hoe meer vreugde. Alleen hier word geen alcohol geschonken wel cola en fris en lekkere hapjes tot lekkere snee pofferts met boter en suiker.
Shalom,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DREEKE472
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:02
|
|
|
ANITA324 schreef: | Hallo broeders en zusters,
Mocht je voor die dag 8-8 nog niks op de planning hebben staan. Ben jij/u van harte uitgenodigt op mijn 27e verjaardag te komen. Achter in de tuin kunnen ongeveer 20 mensen zitten met slecht weer ongeveer met 12 mensen binnen zitten. Jullie zijn van harte welkom hoe meer zielen hoe meer vreugde. Alleen hier word geen alcohol geschonken wel cola en fris en lekkere hapjes tot lekkere snee pofferts met boter en suiker.
Shalom,
Anita |
Anita,
Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop voor je dat er leuke mensen komen, zodat je een fijne en gezellige verjaardag kan vieren.
Groetjes, André
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:13
|
|
|
DREEKE472 schreef: | Anita,
Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop voor je dat er leuke mensen komen, zodat je een fijne en gezellige verjaardag kan vieren.
Groetjes, André |
Tja dankje het is nog ver die datum maar liever op tijd laten weten dan dat ik het vergeet om hier wat te plaatsen en ik weet dat bij velen de agenda overvol zitten van 3 weken dus dacht ik waarom niet he. En ja ik hou best wel van een feestje en van mensen om mij heen Zo vind ik het leuk om mijn mede broeder en zuster op deze wijze verwelkom te heten want ook bij mij staat hier de deur open en wie zich daarin genodigt voelt kan mij op deze wijze bekendbaar maken of per mail in de box.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 13:30
|
|
|
Hey Aniet,
Woon je in friesland of in groningen? Dat maakt nl nog een verschil kwa afstand voor veel mensen!
Enne misschien praktisch de aanvangs tijd en eind tijd bij te vermelde, weten mensen ook waar ze aan toe zijn !
Gr, Peacedove
ANITA324 schreef: | Tja dankje het is nog ver die datum maar liever op tijd laten weten dan dat ik het vergeet om hier wat te plaatsen en ik weet dat bij velen de agenda overvol zitten van 3 weken dus dacht ik waarom niet he. En ja ik hou best wel van een feestje en van mensen om mij heen Zo vind ik het leuk om mijn mede broeder en zuster op deze wijze verwelkom te heten want ook bij mij staat hier de deur open en wie zich daarin genodigt voelt kan mij op deze wijze bekendbaar maken of per mail in de box.
Shalom, |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 13:47
|
|
|
verwijdert door mezelf
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op maandag 29 november 2010, 01:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 13:59
|
|
|
ANITA324 schreef: | Zo woon ik in de 3 hoek van Groningen, Friesland en Drenthe in. Het is voor mij beide 30 minuten rijden van afstand tussen deze provincie`s in. Zo zou ik haast kunnen zeggen dat ik dicht bij Friesland lig als je de A7 afrijdt.
Tussen de middag vanaf 15.00 uur t/m de avond 00.00 uur zijn jullie allemaal van hartelijke welkom hoor!
Hartelijke groet,
Anita |
Sorry meis, voor mij is het echt ff te ver weg...en zoonlief is de dag daarna jarig dus moet me ook nog es voorbereiden op de visite
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 14:17
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Sorry meis, voor mij is het echt ff te ver weg...en zoonlief is de dag daarna jarig dus moet me ook nog es voorbereiden op de visite |
Je kan ook niet op beide plaatsen zijn he maar wat leuk voor je zoon hoe jong mag hij worden dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 14:19
|
|
|
ANITA324 schreef: | Je kan ook niet op beide plaatsen zijn he maar wat leuk voor je zoon hoe jong mag hij worden dan? |
Hij word al een hele grote jongen van 5 jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 14:45
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Hij word al een hele grote jongen van 5 jaar |
Zozo 5 jaar dat is een mooi rond getal. Hoop dat hij een mooi verjaardag mag hebben. Dus mag hij 5 kaarsjes die dag uitblazen wat een pret.
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op maandag 31 mei 2010, 14:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 14:54
|
|
|
Hey Aniet,
Das wel erg ver weg friesland voor een daggie wel 3 uur rijden met de auto volgens mij.... Maar wens je een fijne verjaardag en een Blessed day!
Groetjes, Peacedove
ANITA324 schreef: | Zo woon ik in de 3 hoek van Groningen, Friesland en Drenthe in. Het is voor mij beide 30 minuten rijden van afstand tussen deze provincie`s in. Zo zou ik haast kunnen zeggen dat ik dicht bij Friesland lig als je de A7 afrijdt.
Tussen de middag vanaf 15.00 uur t/m de avond 00.00 uur zijn jullie allemaal van hartelijke welkom hoor!
Hartelijke groet,
Anita |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 14:59
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Hey Aniet,
Das wel erg ver weg friesland voor een daggie wel 3 uur rijden met de auto volgens mij.... Maar wens je een fijne verjaardag en een Blessed day!
Groetjes, Peacedove |
Dankje wel Dove, Het is ook geen verplichting he maar mogen komen. Voor je ware vrienden maakt de tijd weinig uit. Het zal als het weer mee zit vast een mooie dag worden.
Shalom,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 15:04
|
|
|
IK snap je meis. Alleen denk ik dat jij ook wel snap dat drie uur ver is en dat is dan exclusief rust tijd he en drinken, etc....
Hele fijne dag ,
Groetjes,
ANITA324 schreef: | Dankje wel Dove, Het is ook geen verplichting he maar mogen komen. Voor je ware vrienden maakt de tijd weinig uit. Het zal als het weer mee zit vast een mooie dag worden.
Shalom,
Anita |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:54
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | IK snap je meis. Alleen denk ik dat jij ook wel snap dat drie uur ver is en dat is dan exclusief rust tijd he en drinken, etc....
Hele fijne dag ,
Groetjes, |
Hoi Dove,
Zo kan ik zover wel begrijpen van jou kant hoor je hebt een gezin te onderhouden terwijl ik gewoon thuis woon en vrijgezel ben. Voor mijzelf maakt het niet uit hoe ver ik zou rijden voor een feestje daar ben ik heel makkelijk in. Ook al zouden vrienden van mij richting Tilburg wonen en jarig zijn dan kom ik gewoon en weten ze ook dat mijn woorden ook daden zijn.
Shalom,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|