Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 13:37
Onderwerp: Zinterklaas
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Nu de Sint in het land is aangekomen wordt het de hoogste tijd om lootjes te gaan trekken. Wie doet er mee?
Geef je hieronder op als je mee wilt doen
t Is nog niet bekend wat we vervolgens met die lootjes gaan doen. Maar dat is van later zorg. Het belangrijkste is dat ze nu getrokken worden.
Dus geef je op en doe mee! Voordat het 6 december is! |
Ik sta allang in zn grote boek Zinga
(tip voor sint:goud doet het altijd goed!!! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 15:12
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Vannacht gepiekerd over een oplossing voor een groot probleem,toch een klein schietgebedje aan gewaagd(ik durfde het bijna niet,vraag soms zoveel)en..........vanmiddag lag de oplossing in tienvoud in de brievenbus! Ik hoef jullie vast niet te vertellen hoe dankbaar ik ben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 12:23
Onderwerp: "verzuim uw onderlinge samenkomsten niet"wat moet je er mee?
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | hoihoi..jah...ik ben er. ben niet beter, heb uitzaai in mijn botten. maar mijn hoop vertrouwen verwachting heb ik op mijn Heer.. wat mijn lijf ook gaat doen. |
................. fijn dat je vertrouwen blijft houden heel veel kracht wens ik je toe!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 08:24
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Als dat saldo echt zo in het rood staat moeten we misschien toch es overwegen om wat in te zamelen voor je, Pieter |
Niet rijk,niet jong,niet ,dan moet hij haast wel........lief........zijn????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 18:49
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
PIETER649 schreef: | had je maar n vent van cm moeten nemen, ipv een juk aangaan met een niet-cm-er je kent toch het spreekwoord?
2 datingsites op 1 kussen, daar slaapt de ERROR tussen. (uiteraard mag je nog geeneens op 1 kussen want je bent nog nie getrauwt ) |
Gewoon beter opvoeden,beetje de zweep er over
daarom heb ik ook geen kussen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 18:29
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat woord heb ik weer moeten opzoeken en het zou verdrietig betekenen. Klopt dat? Komt het door de snert van je vriend die je niet lekker vind? |
Nee het betekent "fel,verbeten",hij belde nl. na het eten om te zeggen dat de snert waarschijnlijk zuur was........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 18:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | echt een 'blonde' opmerking... |
Sorry Frank,ik ben vandaag gremieterig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 18:07
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Nee Maris zit klem tussen de printer...moeten we helpen trekken Maris? |
Jij trekt aan de voorpootjes,ik aan de achterpootjes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 18:01
|
|
|
Maris?Is alles goed met je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 15:51
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | dit voelt aan als eh...een KOUDE douche |
Ik heb WARME snert voor je...... heeft mijn vriend gemaakt maar ik vind het niet zo lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 02:13
Onderwerp: Humanisme
|
|
|
De humanistische beweging is net zo divers als het christendom dus is er geen eensluidend antwoord te geven.
Naar mijn mening draagt een (beetje)humanistisch vormingsonderwijs bij tot je algemene ontwikkeling,dan ben je in staat bewuster te kiezen voor je geloof.([19] Doof de Geest niet uit [20] en veracht de profetieën niet die hij u ingeeft. [21] Onderzoek alles, behoud het goede [22] en vermijd elk kwaad, in welke vorm het zich ook voordoet.) God heeft ons met verstand geschapen dus vind ik dat je de plicht hebt dat verstand te gebruiken en niet klakkeloos dingen aan te nemen(van andere mensen) Een christen stelt God voorop,een humanist zichzelf,de normen en waarde liggen erg dicht bij elkaar.
(quote) De Beginselverklaring van het Humanistisch Verbond, die is vastgesteld in 1973, luidt:
'Het humanisme is de levensovertuiging die probeert leven en wereld te begrijpen uitsluitend met menselijke vermogens. Het acht wezenlijk voor de mens zijn vermogen tot onderscheidend oordelen, waarvoor niets of niemand buiten hem verantwoordelijk kan worden gesteld. (einde quote)
Vanwege deze stelling kan,naar mijn mening,een overtuigd christen geen humanist zijn........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 10:12
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
HANNAH810 schreef: | aiii leanne; spaaaaar me!! |
Dit is toch het topic "slechtste moment van de dag"? Heb je dat moment vast gehad Hannah!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 09:30
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | haha zelfs de vrouwen weten het niet ? kniekousjes zijn panty's tot net onder de knie... jij snap nu ? |
Ik ken ze wel.......van het verzorgingstehuis
Heel mooi hoor,eg woar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 17:51
Onderwerp: Vergeven
|
|
|
Ik haal mijn posting weg,heeft totaal geen zin.Bovendien loopt mijn laptop steeds vast door al die plaatjes
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 9 november 2010, 17:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 17:19
Onderwerp: mensen leren kennen
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | nee dat is jammer.. zegt niets. mensen willen leren kennen via mail of msn of wat dan ook, er zit geen emotie bij.ook elkaar werkelijk zienm moet je elkaar leren verstaan..zo gaat het hele leven door.. ik vind het een uitdaging om mensen echt te leren kennen door de regels in, door het gedrag heen zien.. en..mensen een kans geven. |
Het is een mooi uitgangspunt van je Piekie maar niet iedereen is even aardig,lief,spraakzaam,bereidwillig tot spreken of noem maar op...... Ik geloof dat 90% van de mensen op CM gescheiden is,je zit dus met een enorme groep teleurgestelde mensen die voorzichtig zullen handelen en zich niet snel bloot zullen geven........is puur mijn ervaring hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 16:45
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | toch wel.....door argwaan en ervaring ben ik voorzichtiger met afspraakjes maken... (wegens ziekte voorlopig geen afspraken)
maar...als het met het 2e mailtje hier al misloopt? door...miscommunicatie, vind ik dat erg.. |
Then it's not meant to be...... Nieuwe ronde nieuwe kansen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 14:48
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | hoe leert de ander je kennen.. woorden die je bedoelt, die anders overkomen bij de ander. wat je serieus meent, maar als gein overkomt bij een ander.. laat je gedachten toe die je bedenkt bij de ander? of vraag je wat de ander precies bedoelt? |
Daarom is daadwerkelijk ontmoeten zooooooo belangrijk,de lichaamstaal,tonatie van de stem etc. En dan........praten praten praten...........(ben ik heel goed in ),als de ander je "ligt" zullen je vragen oprecht en belangstellend zijn.
Waarom bang zijn om te vragen?Alleen met iemand met wie je over je diepste gevoelens kunt praten kun je verder......lijkt mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 14:41
Onderwerp: lange lappen
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Hallo allemaal,
Ik word helemaal niet goed van al die lange lappen tekst op het forum. Ik vind ze niet om door te komen. Ligt dit aan mij en ben ik de enige zeur, of zijn er velen met mij?
Zo ja, misschien kunnen we er iets aan doen zodat het forum voor iedereen leesbaar blijft. Naar mijn idee zal dit ook het aantal (korte) inhoudelijke reacties verhogen, zodat het forum drukker bezocht wordt. |
Het is voor mij geen ergernis maar op een forum de mening van een ander plaatsen heeft m.i. totaal geen nut en is niet interessant,ik sla ze dus over......als iedereen er zo over denkt heeft het kopieeren van lange lappen tekst dus totaal geen zin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 08:08
|
|
|
PIETER649 schreef: | ach, het ging over n slecht moment he enne... aangezien ik geen mens kan zien lijden zonder een hartelijke lach, mag je dr best nog ff op doorgaan |
Nou.........ik vraag me de hele tijd af......kniekousjes????Dragen vrouwen kniekousen?Of bedoelde ze pantykousjes( ),of........kousen (uweetwel (zo niet dan heb je veel gemist in je leven ) )
Over dat bellen op het toilet:er zit op mijn mobiel een optie waarmee ik kan instellen op welke tijd ik mijzelf wil bellen....zodat ik ergens met een rotsmoes weg kan komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 07:56
Onderwerp: Een beetje liefde voor het forum
|
|
|
WILLIE400 schreef: |
Zo ik dacht dat kan iedereen wel eens gebruiken. Verkregen uit een onuitputtelijke bron liefde dus deel hem graag met jullie.
Gr. Willie |
Tja,ik heb het altijd al gezegd;dat is wat Drenthe met je doet
Zo te zien heeft het weekend je heel goed gedaan,fijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 november 2010, 08:50
Onderwerp: single avond Barendrecht 10 december
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hé Leanne, via die site kan je je ook registreren hoor. Alleen blijkt de site-houder helemaal niets na te kijken. In augustus heb ik me ook via een de mail willen laten registreren maar ik wacht nog steeds op antwoord Het is gewoonweg een knoeiboel. Weet ik maar dan opent je mailbox zich,het is geen formulier op de site,op die manier weet je ook niet of je in een beveiligde zone zit en om nu zomaar iemand al mijn gegevens te sturen????Maar.......ik vind het een goed initiatief,is knap als je mensen om je heen kunt verzamelen,het opzetten van zoiets is geen katte......euh.......dinges
Slapen??? Ja vannacht heb ik bijna geslapen maar er ging zoveel door me heen dat ik de warme bedstee maar verliet en me bezig heb gehouden met de strijk. | Donkere avonden,lange nachten,veel gepieker Frank?Herkenbaar hoor,had ik ook totdat ik besloot dat ik niet alles wat in mijn leven gebeurd is hoefde te verwerken............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 november 2010, 08:10
Onderwerp: single avond Barendrecht 10 december
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nu heb ik eergisteren nog eens dat registratie-formulier ingevuld. Nog steeds kreeg ik bevestiging of wachtwoord of enig ander teken van leven. Hoe ernstig is die site dan? Of hoe ernstig is die organisatie? Zit er wel leven in? Nou, ze doe maar hoor.
Frank |
De registratie gaat via mail,erg knullig,is online simpel een scriptje voor te vinden en in te bouwen in die website ........voor zover mijn commentaar (ik wilde even kijken waarom ze entree vragen voor een kroeg )
Maar euh....slaap jij wel eens Frank????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 20:53
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Gelukkig werd er in het algemeen gesproken zonder verdere details...anderzijds hebben de meeste wel een reactie of een mening maar hoe staan ze zelf achter hun mening? Hoe hypocriet kunnen sommige wel zijn? Dat was eigenlijk de redenen van de vraag die ik stelde... |
Maar daar zul je nooit achter komen Frank.......dit is een openbaar forum en het is meer een onderwerp voor een privé gesprek tussen partners(vind ik)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 19:20
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zijn er nu mensen die deze topic lezen en allerlei reacties hebben die durven toegeven dat ze seks hadden voor het huwelijk?
Frank |
Wat heeft het voor nut zulke privédingen van CM leden te weten?Wat bereik je met een simpel ja of nee?
Wat ik doe in mijn slaapkamer(of waar dan ook ) gaat jullie geen klap aan
Pffffff ik wilde serieus blijven.........weer mislukt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 19:43
Onderwerp: "Ga niet boven hetgeen geschreven staat"
|
|
|
ANITA324 schreef: | Ja ik vind de nbv pure verkrachting omdat het weg/toegevoegt is daar rust totaal geen zegen op !!! Zoals ook allerlei andere vertallingen mag van mij de prullebak belanden even lekker fikie stoken houd je ook nog lekker warm.
|
Krankzinnig Je beseft dus echt niet hoe je spot met Gods woord........zalig zijn de armen van geest zullen we maar zeggen......wie is hier degene die tegen God schopt? Aan je afbeeldingen te zien heb je waanbeelden over jezelf als strijdende engel Gods of zoiets. Succes met je martelaarschap,ik kan je na deze woorden niet meer serieus nemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 19:13
Onderwerp: "Ga niet boven hetgeen geschreven staat"
|
|
|
Eerlijk gezegd begin ik me zorgen over je te maken Anita,besef je ten volle wat je hier allemaal verkondigd? Alle vertalingen behalve de SV zijn het woord van de duivel???Bijbelverbranding????Pffffffffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 17:58
Onderwerp: relatieproblemen in nieuwe relaties
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Regiodaten?
Wat je ver haalt is lekker...toch? Ik wil je wel helpen met het geven van cursussen hoor, maar het idee dat dichtbij alles is moet je ff bijstellen |
We kenne een ruilhandeltje opzette? Jij geeft les in verwegdaten,ik in dichtbijhuisdaten......en als extra doen we er dan wat lesjes meelijdaten,troostdaten,eensmaarnooitweerdaten,autowasengrasmaaidaten en uiteraard het nade40rozenontvangentehebbendumpikjeweerdaten bij
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op donderdag 4 november 2010, 17:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 09:07
Onderwerp: relatieproblemen in nieuwe relaties
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ligt dat aan hem of ligt dat aan jou, Leanne.
Maar joh, je ziet 'm vanavond dus weer. Hij woont zeker om de hoek? Jij boft! Alvast veel (lig)plezier.
Hmm.....ben een beetje jaloers geloof ik. |
Niet jaloers zijn hoor,moet je ook gaan regiodaten Maar vertel,woont jouw date/vriend ver weg?
Ik denk dat ik een cursus ga geven......... 1.regio bepalen(blinddoek en prikpen meenemen) 2.eisenlijst opstellen/(flink)bijstellen(overeenkomsten zijn niet altijd leuk) 3.heren selecteren(uitzoeken maar!) 4.Laat de jacht beginnen!(incl. garderobecheck) 5.binnenhalen of afvoeren (hoe gedraag ik me lief cq. bitcherig) 6.vertrouwen,houden en huwen(voor gevorderden)
Oeps,ik moet even de stofzuiger door huis slingeren,dominee komt koffiedrinken
|
|
Naar boven |
|
|