Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 november 2012, 18:30
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat bewijst weer eens te meer wat een helden die mannen zijn Offfffffff ze komen juist naar die lieve meiden |
gezien het feit dat jullie beiden nog vrijgezel zijn.... ga maar gerust uit van jouw 1e optie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 20:25
Onderwerp: maak een vijfje
|
|
|
mafketels vijfjes maken verzin iets beters dit meen je niet mafketels
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 20:16
Onderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Hoezo volhouden Noem het net voor het eerst. |
ow... dan vergis ik me zeker... heb je vast verwart met iemand anders uit het cm-clupje waar jij bij hoort
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 20:11
Onderwerp: de gratie Gods?
|
|
|
PIETER619 schreef: | Beste PIETER649, een beetje heel veel kortzichtigheid als je denkt dat we beter af zijn met een replubliek.
Jij onderkent de verantwoording waar men als koninklijke familie mee van doen heeft. Ook wat het koningshuis ons allemaal oplevert, sta je niet bij stil. Als je d eplussen en minnen naastr elkaar neerlegt brengt het koningshuis meer op dan dta het kost, een president kost alleen maar.
In deze tijd van bezuinigingen zou het verstandiger zijn om de overbodige ambtenaren in het productieproces telaten meedoen. Ze kunnen ipv illegale kasmedewerkers vervangen zich nuttig maken door actief mee te doen aan bestrijding recessie.
Er is maar één goede ambtenaar en dat is de werkende, gelijk de vuilnis ophaaldienst of plantsoenendienst e.d. en natuurlijk zijn er ook wel goede werkers bij het administratieve gebeuren.
Je zou wat manieren en waarden aangaat wel bij hun op les kunnen, zij behandelen de burger met respect, ik denk zelfs jou als je hun tegen kwam. |
Ik zag toevallig dit bericht dat je geplaatst hebt terwijl ik geen lid meer was. Het is mij eerder opgevallen dat jij graag zo aanvallend schrijft als de geadresseerde, ik dus in dit geval, geen lid van cm meer is.
Laat ik toch maar eens reageren....
Jij hoeft het niet met mij eens te zijn dat republiek een betere staatsvorm is dan een koninkrijk. Het is mijn mening maar daarom hoef jij dat niet direct kortzichtig te noemen. Ik heb mijn mening op een aantal feiten gebaseerd die jij wellicht niet als zwaarwegend genoeg wenst te erkennen. Dat is jouw goed recht hoor, daar ga ik niet neerbuigend over doen, zoals jij wel doet naar mij toe.
Als ik zie met welke successen presidenten naar huis komen na handelsmissies, maakt het in mijn ogen geen verschil of de handelsmissie aangevoerd word door een koning of een president. Het resultaat van een handelsmissie word voornamelijk bepaald door de aanbiedingen en het voorwerk die het bedrijf reeds lang voor het staatsbezoek heeft gedaan en uitgevoerd. Dat er dan een regeringsleider bij de ondertekening van het contract aanwezig is, is zowel voor klant als leverancier niets meer dan een kersje op de taart. Wist je trouwens dat Trix dit jaar slechts 1 staatsbezoek heeft afgelegd? In maart zat ze in Luxemburg... nou als het nederlandse bedrijfsleven het daar van moet hebben.... Geloof me.. een koningshuis is per definitie duurder dan een president. Nog afgezien van het feit dat een president op eigen kracht de top heeft gehaald terwijl een kroonprins alleen maar geboren hoeft te worden.
Dan kom je daarna met een verhaal over ambtenaren die beter in kassen kunnen werken... wat heeft dat in vredesnaam met dit onderwerp te maken?????
Het schunnigste vind ik jouw laatste alinea... hoe durf jij mij te betichten van het hebben van te lage normen en waarden??? Bij mijn weten behandel ik iedereen met het verschuldigde respect.
Verschuldigde respect houd dus in dat ik ze behandel met het respect dat mensen verdiend hebben. Zeker na jouw laatste alinea zul jij in de toekomst flink je best moeten doen om respect van mij te kunnen krijgen... dat moet je namelijk VERDIENEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 19:29
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Hetgeen dat ik wil zeggen beoordeel alles vanuit een rein hart van binnen in jezelf en in het geloof. Niet vanuit het verleden van "schuldgevoel" dat bestaat uit boosheid, verdried, onzekerheid, angst, heen en weer vliegen van emoties en gevoelens enz.
Dat is wat Chat, ook bedoelde te zeggen waardoor hij geblokt is door de achterdeur praktijken.... van deze en genen. Dat is onrecht zoals hier Frank Ouweneel ten onrechte als leugenaar neer gezet wordt..... Dat vanuit emotie en gevoel van iemand????? |
Ik vind het een (bij deze dus bewijsbaar) schandaal dat jij vol blijft houden dat Chatuliem dankzij anderen van CM verwijderd is. Het verkrijgen van een ban is een simpel gevolg van eigen daden en schrijfsels. Daar kun je niet anderen de schuld van geven, Chatuliem drukte zelf op de enterknop nadat hij iets geschreven had dat niet door de cm-beugel kon. Heeft niets met achterdeuren, wc raampjes of dakramen te maken.... of met onrecht,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 20:12
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Bij een scheiding zijn er altijd 2 schuldigen.... zij en haar moeder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:33
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Alle kruimels, Pietje wat een hartroerende, vernederende, ongelooflijk oenige situatie.....(eh....waarom reed je eigenlijk te hard? was die "klant" zo ongeduldig?) |
Nijmegen is wereldkampioen autootje pesten onder de gemeenten. De rijksweg A325 is gedeeltelijk bij de bebouwde kom getrokken en heet nu Prins Mauritssingel. Ondertussen is het qua weg nog steeds gebouwd als rijksweg, maar dan nu met 50 km/u op zn hollands gezegd uitlokking.
wat dat aangaat wel toepasselijk dat ze de weg waar geld van burgers afgetroggelt word, naar een lid van de oranjekliek genoemd hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:27
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Eph_4:25 Daarom legt af de leugen, en spreekt de waarheid, een iegelijk met zijn naaste; want wij zijn elkanders leden. |
op zich klopt dat wel... maar dan heeft het wel zo zn voordelen dat je leugen en waarheid kunt herkennen. en tja... zinnen waarbij je naar de bedoeling moet raden omdat het zo cryptisch is als soemmerisch spijkerschrift, maken dat onderscheid niet te maken is....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:18
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Zou me niet verbazen als dat inderdaad zo is, Deutsche punktlichkeit he. |
pinapparaat of niet, als je in t buitenland een bekeuring krijgt en je word staande gehouden, moet je altijd direct betalen, cash of pin. dat is in ieder land zo.
zo weet ik uit bittere ervaring dat als ik in nederland een overtreding bega en staande word gehouden, dat ik de bekeuring ter plekke moet betalen. ook al heb ik de nederlandse nationaliteit nog steeds.
ik werd rond 1 uur staande gehouden wegens overschrijding van de max snelheid. ik was op weg naar n klant. bekeuring 128 euro die agent zegt; direct betalen of auto laten staan. ik had geen cash genoeg bij me, dus ik zeg: joh stuur maar n acceptgirootje, cjib kent me, komt altijd goed. nee zegt hij, u bent buitenlander dus cash graag... NU ik kijk die koddebeier aan, ik denk dat hij uit het rifgebergte kwam oorspronkelijk, en zeg: en jij noemt mij een buitenlander??????? maar goed, ik mocht, met diverse andere criminelen, in het busje mee naar t hoofdbureau. ik zei nog: dat werkt niet in nederland met mn duitse pinpas, maar neehoor, dat ging prima... enfin, t werkte dus inderdaad niet.... onder begeleiding van 2 veldwachters kon ik bij t centraal station pinnen. maarja... briefgeld he... dus terug op t hoofdbureau geef ik 130 euro aan de tollenaar bij de kassa. uiteraard geen wisselgeld aanwezig... ik zeg: joh, koop er n ijsje voor, maar dat kon niet, ik kon het geeneens doneren aan de weduwen en wezenpensioenfonds der politie. na n half uurtje had de tollenaar eindelijk iemand gevonden die kon wisselen, toen weer ff wachten tot het busje weer vol zat met criminelen zodat we weer naar de auto terug konden. al met al was het toen half 4 dus ben ik maar weer teruggereden naar de Heimat. de klant kreeg n dag later zn spullen
dus ja, wat mij betreft rusten ze iedere veldwachter met n pinapparaat uit!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 20:17
Onderwerp: 2 Korinthe 12
|
|
|
Over hemelervaringen mag je niets vertellen... Maar over dromen mag je altijd vertellen natuurlijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 20:13
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Klopt helemaal Pieter.... net zo als de blablabla..... van Willemijn.... Pijn en verdriet kennen een hoop hier op CM, maar het is geen vrijbrief om een bijbel kenner hier door de slijk heen te halen.....zonder duidelijke argumenten....
Mag er toch van uit gaan dat dit een matchsite is Dit soort media onderwerpen over mede broeders horen hier niet.... Daar zijn op het internet genoeg forums waar men hun gal kunnen spuien. Ook het roddel gedoe achter de deuren waardoor er personen uiteindelijk geblokt worden met dezelfde leugenachtige redens.
Dat is onrecht, en daar ga ik van steigeren. Dat door een zogenaamde club vorming op CM.
Voor de man een rib uit zijn lijf, zoals bij Adam. |
Ik heb geen last van die rib... en ook ik ben een man
Dat geneuzel over clubvorming heb ik al zo vaak gehoord, ik ben sinds ruim 5 jaar lid hier en van clubvorming nooit iets gemerkt. Wat mij wel opgevallen is, is dat er mensen hier vriendschap sluiten met elkaar. Dat leid er soms toe dat er gegeten word bij elkaar of dat er geklust word bij elkaar. Dat er op verjaarsvisite gegaan word etc. Niets mis mee, dacht ik zo?
En tja, ik ga op n leuke manier met Willemijn om, net als met diverse andere mensen. Het is hier niet alleen een matchsite, het is hier ook een plek om nieuwe vrienden/ bekenden te leren kennen.
Ook jij gebruikt CM niet alleen als matchsite Mar, het schrijven op een forum over geloofszaken kan zelfs met de beste wil van de wereld niet vergeleken worden met het zoeken naar een match. Maar joh... als je je ergert hier op forum... gebruik jij cm dan als matchsite en lees niet wat je niet wilt lezen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 18:22
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Dat klopt....waar Willemijn over heeft zegt niks over deze topic..... |
de link met dit topic en jouw kinderen met verdrietige tijden ook niet.... neem ik aan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:33
|
|
|
Tja Pieter... toch denk ik dat Shanita volledig terecht op dit forum haar mening over bepaalde zaken uit. En dat hoeft niet met een boksbal, die praat/ schrijft niet terug.
Ik denk trouwens dat als je je ergert aan haar uitgesproken mening, je je "boosheid" beter kunt uiten naar de mensen/ groeperingen die haar zover hebben gedreven dat zij boos werd. Nu neem je het slachtoffer kwalijk dat ze de dader aanklaagd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:27
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ANNA415 schreef: | Goed ................. Ik ga denk ik maar eens de was in de vaatwasser zetten |
strak plan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:48
|
|
|
Nou sjonge jonge.... wat heb ik daar toch gelasterd, ik schaam mij met terugwerkende kracht... NOT
ik heb geschreven dat ik iets tegen mega-kerken an sich heb omdat ze kleinere gemeenten leegzuigen... so what?? heb ik gezegd dat de boodschap daar niet deugd???
luister Carmen, of Zinga, of hoe jij je na je volgende ban weer gaat noemen, ik mot jou niet, jij mot mij niet. das helemaal niet erg, je kunt niet met iedereen vriendjes zijn. maar als jouw beschuldiging van laster niet meer is dan deze link, vind ik jou lasterlijk bezig. Gij zult geen valse getuigenis geven dame... BAH
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:52
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ik vind dat toch een interessant gegeven. Kerkenraadsleden hebben een voorbeeldfunctie en dienen volgens de bijbel van onbesproken gedrag te zijn.
Pieter heeft dit (openbare) forum gebruikt om andere kerken in een kwaad daglicht te stellen. Hij heeft onwaarheden verspreidt over minstens 1 kerk en de gang van zaken in deze kerk op een onjuiste manier neergezet en zo dus feitelijk gelasterd.
Ik ben benieuwd of dit de algemene mening is van zijn kerk. Dus Pieter; wees lief en laat me ff weten van welke kerk je raadslid bent zodat ik kan informeren waarom jouw kerk zo'n hekel heeft aan de mijne. En het kennelijk nodig vindt deze te belasteren.
(sorry trouwens voor de late reactie; kwas ff elders dit weekend. Erg druk met bitter en eenzaam zijn... ) |
over welke kerk zou ik onwaarheden verspreid hebben? en in welke reactie?
buiten dat schrijf ik op dit forum voor eigen verantwoording en niet namens welke kerk, voetbalvereniging of postzegelverzamelaarsbond dan ook.
wel graag je reactie met exacte bijdrage vermeld, aangezien ik jou reactie anders als laster zal moeten beschouwen. dus nu even niet zwelgen in bitterheid en eenzaamheid maar to the point en rapido reageren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:52
|
|
|
Hoi Shanita...
Je gaat je vrolijke gang maar met openen van topics! Wat me niet interesseert, sla ik toch over
Die ouwenelen... ik mot ze niet, daarin zijn we het eens. Ik lees GG ook wel eens en ben blij dat dat soort figuren openlijk aan de schandpaal komen.
Sowieso... al dat eindtijdgeleuter Ik vind het bijna Godslaterlijk!! NIEMAND weet de dag of het uur waarop de wederkomst zal zijn, dan God de Vader. Speculeren heeft dus totaal geen zin, maak je maar druk over je eigen eindtijd... je kan 50 worden, of 70 of voor mijn part 120, maar dat iedereen in zijn of haar eigen eindtijd leeft, dat is een feit. De rest is zinloos gespeculeer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:42
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | T klinkt misschien een tikkie te wijs annetje, maar ik heb een x aantal jaartjes meer levenservaring als jij....en ik heb de mannen van eh....meerdere kanten leren kennen.... Desalniettemin, nochthans hoop ik dat , als jij zo oud bent als ik, nog steeds diezelfde mening bent toegedaan....en aangezien jouw Pietje niet iemand is die liegt en bedriegt.....heb ik daar goede moed op! |
Uit die laatste zin van je alleen al, blijkt dat je weinig mensenkennis hebt
Overigens maak je me wel nieuwsgierig... HOEVEEL mannen heb jij nou zo bij benadering van alle kanten leren kennen? Want ergens heb je wel n punt hoor, de gemiddelde man kijkt zeer zeker naar het uiterlijk... ik ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:53
Onderwerp: Een man zoekt!!!
|
|
|
MARGA344 schreef: | Ik zit sinds 10 dagen op de site, en lees mss wat achterstallige mailtjes, maar deze reactie..... ik kan me voorstellen, dat-íe kwetsend kan zijn. Wat weet jij van die ander af, ken je de achtergrond ervan? |
Zowel de schrijver als ikzelf zijn al jaren op CM actief. Ik ben dus via vele forumuitingen van hem bekend met de manier waarop hij schrijft. Daardoor denk ik ook in te kunnen schatten hoe hij denkt.
Mijn reactie was niet kwetsend bedoeld en ik neem ook niet aan dat hij het kwetsend ervaart. Buiten dat is gekwetst zijn nog steeds geen dodelijke ziekte, dusseh... geen stress
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:48
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Nou...zeg dat wel..... Vreselijk lijkt me dat...dat gun je niemand.
Ik hoor liever de trouwerijtjes........het is al weer een tijdje geleden dat ik de huwelijksklokken heb horen luiden op CM.... |
Inka en zn Anneke een paar weken geleden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:41
Onderwerp: Een man zoekt!!!
|
|
|
MARITIME853 schreef: | - liefde. - waardering. - een aantrekkelijke vrouw. - betrouwbare vrouw. - wil huiselijkheid. - een vrouw die rust en vriendelijkheid uitstraalt op een vrouwelijke manier. - een vrouw die in alle omstandigheden haar vrouwelijkheid bewaart. - een vrouw als hun steun en toeverlaat. - een vrouw die zich kan beheersen. - Man terughoudender in bed dan vrouwen. |
jij wenst besprongen te worden terwijl je geen zin hebt??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 22:52
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Kan ik echt niet van wakker liggen. Van iemand die liever ziet dat mensen voor eeuwig verloren gaan dan dat ze tot geloof komen maar zich niet bij zijn kerk aansluiten verwacht ik überhaupt geen goeds.
En dat blijkt al weer uit het feit dat je liever het verleden oprakelt dan dat je de moeite neemt je mening op feiten te baseren.
GrZing! |
weggehaald.....
ik ben dr eigenlijk nog gek ook, dat ik op die hysterische onzin in ga
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op vrijdag 26 oktober 2012, 23:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 20:26
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ik ben het helemaal met je eens; maar dan omgekeerd!!
Je verwijt anderen de dingen die je zelf doet, je kwetst ze zo veel en hard mogelijk en vervolgens schiet je in de slachtofferrol zodra iemand er iets van durf te zeggen.
Dat je niet draaierig wordt van al dat omgedraai! Lees je de bijbel ook achterstevoren?? |
Mijn persoonlijke ervaring met zowel jou als met Willemijn, doet mij toch bevestigen dat Willemijn het voordeel van de twijfel krijgt en jij het nadeel van de ervaringen uit het verleden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 22:05
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ben je een snelle lezer of een langzame??? Wel een prachtige serie trouwens, ik ken ze behalve het laatste deel...... |
die serie is niet snel te lezen zonder volledig te genieten.. en dat laatste deel vond ik het minste deel... C zou het misschien zelfs ocdinges noemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 21:58
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is ook wel erg actueel he? de agressieve patiënt en zijn familie....Ik zie Pieter al met zo'n mes zwaaien daar...... |
tja, ik heb tijdens die inleidingen verplicht erbij gezeten de ganse dag... af en toe ging ik buiten ff peukie doen en de stamgasten daar vroegen zich op n gegeven moment zelfs af of mn vrouw echt zwanger was... ik heb de complete serie "de aardkinderen" van jean auel uitgelezen aan dat bed! toen de gyneodinges dus op zondagochtend vrolijk verklaarde na een dagje rust weer verder te gaan met inleiden, vreesde ik dat ik nog n week niet kon werken ik was dat ziekenhuis en dat gezijk van die bevalling spougzat!!!
dus tja, toen heb ik m ff uitgelegd dat n keizersnee de kortste pijn was... voor mij maar dat laatste heb ik wijselijk voor me gehouden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 20:38
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Arme schoondochter! Dat is echt niet leuk als je dat overkomt. Hopelijk besluit kleindochter snel om zich toch maar eens te laten bewonderen ! (mijn dochter werd na 5 dagen inleiden uiteindelijk met een keizersnede geboren) |
en dan nog pas nadat ik die gyneodinges met zn eigen messenset bedreigd had
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 20:35
Onderwerp: het geven van tienden
|
|
|
PIETER619 schreef: | Nieuwe bril kopen, dan kun je beter lezen |
vroeger op school beter op moeten letten met het vak "begrijpend lezen" dan had je nu geen plank misgeslagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 19:23
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
INGE721 schreef: | Misschien moeten ze ook de scheidingen eens meenemen |
cm scheidingen zijn er ook... ik weet er n paar.
|
|
Naar boven |
|
|