Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 21:18
|
|
|
- liefde. - waardering. - een aantrekkelijke vrouw. - betrouwbare vrouw. - wil huiselijkheid. - een vrouw die rust en vriendelijkheid uitstraalt op een vrouwelijke manier. - een vrouw die in alle omstandigheden haar vrouwelijkheid bewaart. - een vrouw als hun steun en toeverlaat. - een vrouw die zich kan beheersen. - Man terughoudender in bed dan vrouwen.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op vrijdag 12 oktober 2012, 21:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 21:25
|
|
|
MARITIME853 schreef: | - liefde. - waardering. - een aantrekkelijke vrouw. - betrouwbare vrouw. - wil huiselijkheid. - een vrouw die rust en vriendelijkheid uitstraalt op een vrouwelijke manier. - een vrouw die in alle omstandigheden haar vrouwelijkheid bewaart. - een vrouw als hun steun en toeverlaat. - een vrouw die zich kan beheersen. - Man terughoudender in bed dan vrouwen. |
succes met zoeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 21:33
|
|
|
PETRA944 schreef: | succes met zoeken |
Wie zoekt zal vinden!!!
Was al eerder gelukt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 21:38
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Wie zoekt zal vinden!!!
Was al eerder gelukt |
zijn wel goede eigenschappen in een vrouw die je zoekt.
als ik eerlijk ben zonder humor.... wat zoek ik in een man eerlijkheid, trouw, cristelijk, denk ik de belangrijkste drie das het belangrijkste, en verder je word vaak verliefd op iemand heel anders als verwacht, dus niet echt eisen lijstje, en aantrekkelijkheid, soms vind je iemand aantrekkelijk, die anderen niet aantrekkelijk vinden, kwestie van chemie denk ik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 21:52
|
|
|
PETRA944 schreef: | zijn wel goede eigenschappen in een vrouw die je zoekt.
als ik eerlijk ben zonder humor.... wat zoek ik in een man eerlijkheid, trouw, cristelijk, denk ik de belangrijkste drie das het belangrijkste, en verder je word vaak verliefd op iemand heel anders als verwacht, dus niet echt eisen lijstje, en aantrekkelijkheid, soms vind je iemand aantrekkelijk, die anderen niet aantrekkelijk vinden, kwestie van chemie denk ik.... |
Het lijstje lijkt ideaal, maar niemand is perfect. Het is wel goed om bewust te zijn wat ideaal is, om te kunnen verstaan van hoe en waarom...
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op vrijdag 12 oktober 2012, 21:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 21:59
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Het lijstje lijkt ideaal, maar niemand is perfect. Het is wel goed om bewust te zijn wat ideaal is, om te kunnen verstaan van hoe en waarom... |
eerlijk zijn, trouw en cristen moet toch kunnen is toch redelijke eisen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:03
|
|
|
PETRA944 schreef: | eerlijk zijn, trouw en cristen moet toch kunnen is toch redelijke eisen |
tssssss geneen man hier met deze drie eisen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARGREET739
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 08:55
|
|
|
jawel hoor Petra, ze zijn er echt wel, ik heb er zo een, en vlg mij zijn er nog veel meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:07
|
|
|
MARGREET739 schreef: | jawel hoor Petra, ze zijn er echt wel, ik heb er zo een, en vlg mij zijn er nog veel meer. |
ha ha tuurlijk, is een beetje humor van me de laatste reactie, maar of ze hier nog op cm zijn< wachtte vol spanning op de reacties maar helaas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:59
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha tuurlijk, is een beetje humor van me de laatste reactie, maar of ze hier nog op cm zijn< wachtte vol spanning op de reacties maar helaas |
nee Petra zo gemakkelijk krijg je ze niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 20:38
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha tuurlijk, is een beetje humor van me de laatste reactie, maar of ze hier nog op cm zijn< wachtte vol spanning op de reacties maar helaas |
Wat meer in de profielen snuffelen , misschien staat het toch wel hier en daar vermeld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 21:05
|
|
|
Ze zijn er best wel Petra!!!.... Niet op het forum, wel op hun profiel. Mischien is het goed om zelf intianitief te nemen om op de profielen te gaan kijken van de "echte" mannen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 22:08
|
|
|
PETRA944 schreef: | tssssss geneen man hier met deze drie eisen |
willen alle stratenmakers van CM zich even melden bij Petra!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 23:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | willen alle stratenmakers van CM zich even melden bij Petra! |
ex-stratenmakers ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARGA344
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 14:13
|
|
|
[quote=MARITIME853]- liefde. - waardering. - een aantrekkelijke vrouw. - betrouwbare vrouw. - wil huiselijkheid. - een vrouw die rust en vriendelijkheid uitstraalt op een vrouwelijke manier. - een vrouw die in alle omstandigheden haar vrouwelijkheid bewaart. - een vrouw als hun steun en toeverlaat. - een vrouw die zich kan beheersen. - Man terughoudender in bed dan vrouwen.
Geldt dit andersom ook?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 14:23
|
|
|
[quote=MARITIME853]- liefde. Ja.- waardering. Ja.- een aantrekkelijke vrouw. Ja.- betrouwbare vrouw. Ja.- wil huiselijkheid. Ja.- een vrouw die rust en vriendelijkheid uitstraalt op een vrouwelijke manier. Nou, ik straal dingen uit op me eigen manier, en ga niet eerst even zitten dubben ofdat wel vrouwelijk is - een vrouw die in alle omstandigheden haar vrouwelijkheid bewaart. Zelfde antwoord als hierboven.- een vrouw als hun steun en toeverlaat. mwah...- een vrouw die zich kan beheersen. Waarmee - Man terughoudender in bed dan vrouwen.
;) :)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 28 oktober 2012, 16:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:14
|
|
|
MARGA344 schreef: | - liefde. - waardering. - een aantrekkelijke vrouw. - betrouwbare vrouw. - wil huiselijkheid. - een vrouw die rust en vriendelijkheid uitstraalt op een vrouwelijke manier. - een vrouw die in alle omstandigheden haar vrouwelijkheid bewaart. - een vrouw als hun steun en toeverlaat. - een vrouw die zich kan beheersen. - Man terughoudender in bed dan vrouwen.
Geldt dit andersom ook? |
nee, marga een aantal punten gaan voor maritime niet helemaal op, nl;
- een aantrekkelijke vrouw. - betrouwbare vrouw. - een vrouw die rust en vriendelijkheid uitstraalt op een vrouwelijke manier. - een vrouw die in alle omstandigheden haar vrouwelijkheid bewaart. - een vrouw als hun steun en toeverlaat. - een vrouw die zich kan beheersen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARGA344
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:41
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nee, marga een aantal punten gaan voor maritime niet helemaal op, nl;
- een aantrekkelijke vrouw. - betrouwbare vrouw. - een vrouw die rust en vriendelijkheid uitstraalt op een vrouwelijke manier. - een vrouw die in alle omstandigheden haar vrouwelijkheid bewaart. - een vrouw als hun steun en toeverlaat. - een vrouw die zich kan beheersen. |
Ik weet niet waarom hij deze eisen allemaal stelt, ik ken z'n achergrond niet, en z'n redenen niet, maar geen vrouw is perfect, en in sommige omstandigheden schieten we allemaal wel es uit onze slof, ook al bedoelen we dat niet, maar dan zal er vast wel een reden voor zijn geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:41
|
|
|
MARITIME853 schreef: | - liefde. - waardering. - een aantrekkelijke vrouw. - betrouwbare vrouw. - wil huiselijkheid. - een vrouw die rust en vriendelijkheid uitstraalt op een vrouwelijke manier. - een vrouw die in alle omstandigheden haar vrouwelijkheid bewaart. - een vrouw als hun steun en toeverlaat. - een vrouw die zich kan beheersen. - Man terughoudender in bed dan vrouwen. |
jij wenst besprongen te worden terwijl je geen zin hebt??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:44
|
|
|
Hahaaaaaaaaaaaa! LOL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARGA344
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:46
|
|
|
PIETER649 schreef: | jij wenst besprongen te worden terwijl je geen zin hebt?? |
Ik zit sinds 10 dagen op de site, en lees mss wat achterstallige mailtjes, maar deze reactie..... ik kan me voorstellen, dat-íe kwetsend kan zijn. Wat weet jij van die ander af, ken je de achtergrond ervan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:47
|
|
|
Ik vrees dat aan daten beginnen met een eisenpakket niet heel succesvol zal blijken. Natuurlijk moet er een zekere klik zijn, die je o.a. vind in dingen die je deelt, maar de meeste vrouwen schrikken terug voor een wensenlijstje......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:53
|
|
|
MARGA344 schreef: | Ik zit sinds 10 dagen op de site, en lees mss wat achterstallige mailtjes, maar deze reactie..... ik kan me voorstellen, dat-íe kwetsend kan zijn. Wat weet jij van die ander af, ken je de achtergrond ervan? |
Zowel de schrijver als ikzelf zijn al jaren op CM actief. Ik ben dus via vele forumuitingen van hem bekend met de manier waarop hij schrijft. Daardoor denk ik ook in te kunnen schatten hoe hij denkt.
Mijn reactie was niet kwetsend bedoeld en ik neem ook niet aan dat hij het kwetsend ervaart. Buiten dat is gekwetst zijn nog steeds geen dodelijke ziekte, dusseh... geen stress
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:47
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ik vrees dat aan daten beginnen met een eisenpakket niet heel succesvol zal blijken. Natuurlijk moet er een zekere klik zijn, die je o.a. vind in dingen die je deelt, maar de meeste vrouwen schrikken terug voor een wensenlijstje...... |
Wensen zijn niet zo erg Steentje, je hebt tenslotte ook criteria nodig voor wat je ongeveer zou zoeken. Wensen komen niet altijd uit, dat is niet erg, die kan je ook naast je neer leggen. Een eisenpakket is een ander verhaal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 20:17
|
|
|
[quote=MARGA344] - waardering. - een aantrekkelijke vrouw. - betrouwbare vrouw. - wil huiselijkheid. - een vrouw die rust en vriendelijkheid uitstraalt op een vrouwelijke manier. - een vrouw die in alle omstandigheden haar vrouwelijkheid bewaart. - een vrouw als hun steun en toeverlaat. - een vrouw die zich kan beheersen. - Man terughoudender in bed dan vrouwen.
Geldt dit andersom ook?
absoluut!!!
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op zondag 28 oktober 2012, 20:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 20:24
|
|
|
[quote=SHANITA130] ]- liefde. Ja.- waardering. Ja.- een aantrekkelijke vrouw. Ja.- betrouwbare vrouw. Ja.- wil huiselijkheid. Ja.- een vrouw die rust en vriendelijkheid uitstraalt op een vrouwelijke manier. Nou, ik straal dingen uit op me eigen manier, en ga niet eerst even zitten dubben ofdat wel vrouwelijk is - een vrouw die in alle omstandigheden haar vrouwelijkheid bewaart. Zelfde antwoord als hierboven.- een vrouw als hun steun en toeverlaat. mwah...- een vrouw die zich kan beheersen. Waarmee - Man terughoudender in bed dan vrouwen.
Tja, je zal maar eens zo'n man ontmoeten!!!
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op zondag 28 oktober 2012, 20:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 20:27
|
|
|
PIETER649 schreef: | jij wenst besprongen te worden terwijl je geen zin hebt?? |
Wat is avontuur wanneer je zin hebt???
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op zondag 28 oktober 2012, 20:28
|
|
Naar boven |
|
|