Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:34
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
YELNIN491 schreef: | zeg niet dat ik erover nadenk he |
Ik doe nooit moeilijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:15
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ik zeg maar zo, ik maar denk zoveel te meer |
Als je er maar over nadenkt, komt alles goed, ja toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:13
Onderwerp: Geert Wilders: de Jager is een Eurofiel! LOL!
|
|
|
MARIO216 schreef: | We hebben al een topic over politiek gebruik die a.u.b. |
Tjonge jonge, het barst hier van de debatten, en niet 1 is het zelfde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:58
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ah, dus je hebt een vrouwelijke pc? Als ik zo die eigenschappen lees lijkt het er wel op Gerrit |
Dat kon best wel eens tot de mogelijkheden behoren, vrouwelijke pc Gezien de nukken dan wand ook ut heeft een handleiding, en gebruiksaanwijzing en soms is ut niet te volgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 20:28
|
|
|
YELNIN491 schreef: | pas maar op dat je PC je geen tik over je vingers geeft |
Wel nee, ik heb een zeer goede, trouwe, innerlijke, liefkozende, oprechte, vertrouwelijke, verkwikkende, duidelijke, niet halstarrige, en dwangmatige, vrijzinnige relatie, met mijn pctje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 18:55
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar wel met een knipoog Gerrit |
Oke, je mos is weten wat ik een lol hier heb achter me pc je kan alles zeggen, zonder een tik op te krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 16:53
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Is dat macaroni met goudkorrels en te jonge dames als disgenoot? Hij is al mede-eigenaar van Nederlandse commerciële zenders. We maken hem rijk met de reclame die we niet eens willen zien maar wel voor moeten betalen bij elk geadverteerd produkt.
Thomas, pizza vandaag want ik heb geen zin in koken na een dag vergaderen - of wat daar voor door moet gaan. |
Ja en die zelfde macaroni die ik nu had, kunnen de Italianen de komende jaren eten, uit geklede niets bevattende macaroni
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 13:05
Onderwerp: Sinterklaas
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat dat betreft kan je beter op Yoga zitten vind je niet? Maar je bent weer aardig aan de mopper Gerrit..... Sinterklaas is toch wel een vriendelijk feest vind je niet? |
Ik vind er niets vriendelijks aan ik krijg nooit wat, en mij kost het mijn spaarbank boekje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 12:53
Onderwerp: doop en uitverkiezing.
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zullen we afspreken, dat als je niet de moeite neemt een bijdrage te lezen, dat je dan ook niet reageert? Dat voorkomt een heleboel ruzie en misverstanden. |
Hoe dan ook, wat in kortere bijdrage,s, nu en in het verleden al tig maal is gezet (gezegd), wat is er daar dan de meerwaarde van om die lappen teksten te plaatsen? Is het dan zo dat, je gelijk wil krijgen? Over het geen een ander wel heilig vindt. Als je eens zou beginnen die woorden te gebruiken zonder al die omhalen, die wij dagelijks gebruiken, scheelde dat al de helft aan teksten. Je ziet het aan mijn reactie, kort en bondig, 1 klein zinnetje een paar woordjes, en er ontstaan al misverstanden uit. Laat staan al die teksten, waar je moe van wordt, dan heb je in 1 verhaal wellicht meer misverstanden.
(en nee ik zoek geen ruzie)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 08:25
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Deze reactie zegt meer over jou dan over anderen. Ik zou je willen oproepen eens op de inhoud van het stuk in te gaan en je eigen opvattingen in dat kader eens tegen het licht te houden. Ik verwacht niet dat je dat doet weliswaar maar als dat toch mocht gebeuren ben ik benieuwd naar je inhoudelijke kritiek. Kleine mensen praten over mensen, wat grotere over gebeurtenissen en de meest interessante over ideeën. Wat een walgellijke en minachtende reactie van je als mensen zich eens kwetsbaar op durven te stellen. Hoe kostbaar is een kwetsbaar mens?
Thomas, nadenken over een inhoudelijk stuk zal ook wel weer niet deugen. |
Ik heb er weinig trek meer in al die lappen teksten te lezen, over wat in mijn beleving goed is. De iets kortere versie van Willemijn, vindt ik voldoende, er zijn meerdere topic,s over geweest, met alle gevolgen van dien. Dan kan jij mijn reactie minachtend vinden, misschien is dat ook zo, maar is dat ook zo? Ik vind van niet, het is meer een bevestiging, van 2 mensen die het met elkaar eens zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 23:45
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Thomas, bedankt..dit betekent veel voor mij. |
Dat is fijn, zijn het er in ieder geval, 2 met elkaar eens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 21:17
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik geloof niet dat wij zo matchen Erika.....Loop ik de hele dag te mopperen dat hij niet zo moet mopperen.... |
Ikke Moi loopt nooit te moppere, ben nooit boos, kben nooit kwaad kben alleen maar heeeeel erggg bedroeft en teleurgesteld Alleen al om het feit, dat jullie zo in en in triest over mij denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 21:09
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Gelukkig lezen we het naar de Geest, immers de letter doodt, maar de Geest maakt levend. Dat was met de farizeeërs al zo, die naar de letter lazen. Christus deed dat niet. De structuur waarmee de traditionele farizeers de nadruk op de Wet legden botste met de opvattingen van Christus. Chat heeft dat hierboven goed verwoord en die strijd van en met mensen die naar de letter van het Oude Testament blijven leven terwijl er toch echt een Nieuw persoonlijk verbond is, bepaalt nog steeds veel tegenstellingen. God is wel dezelfde maar we staan door de kruisdood in een andere en persoonlijke verhouding met hem, waarbij het behoren tot een volk niet uitmaakt. Stenig je de overspelige vrouw (naar de letter) of vergeef je (naar de Geest) en roep je haar op niet meer te zondigen?
Thomas |
Had ik het dan, over alleen het O.T, is het N.T dan geen onderdeel van de Bijbel? Volgens mij staan er ook in het Nw.T genoeg vermaningen, waar wij meer dan genoeg aan hebben, en ook heel veel moeite mee hebben. En daar wordt ook dat belerende toontje mee bedoeld. En een nieuw persoonlijk verbond, wordt door een ieder persoonlijk beleefd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 18:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je kan er nu natuurlijk allemaal theoretische verhandelingen overhouden, het is ook maar net hoe je de Bijbel leest en dingen verklaart..... Mijn persoonlijke mening is dat Je God erg tekort doet als je je over laat dopen, dopen is voor mij een sacrament wat je maar één keer kan krijgen....of dat nu door besprenkeling of onderdompeling is. Het gaat om de doop, niet hoe het moet en is gebeurd..... En je zegt nogal wat om te suggeren dat een persoonlijke relatie met God beter is door de volwassendoop.......eigenlijk zeg je daar mee dat je dan een beteren intensiever geloof hebt.....terwijl het gewoon een vereiste is om lid te worden van de gemeente.....als je het niet doet tel je niet mee..... Belijdenis wat je deed toen je jong was doe je ook niet meer opnieuw terwijl je visie op geloven waarschijnlijk (mag ik hopen) ook heel erg gegroeid en veranderd is..... Jij leest nu net zo naar de letter als strenge refo's waar vrouwen niet zonder hoofdbedekking naar de kerk kunnen omdat het ook zo in de Bijbel staat....... |
Gingen we maar, met z,n allen naar de letter van de Bijbel lezen, dan hadden we nagenoeg meer als genoeg aan ons zelf.
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op donderdag 10 november 2011, 18:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 12:04
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Rijp voor de Psychiater of Psychotherapeut die sofa's liggen heerlijk |
Heerlijk eerlijk uit de magnetron vandaag Moffrikaans
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op donderdag 10 november 2011, 12:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 10:19
Onderwerp: niet altijd een antwword op mail
|
|
|
YELNIN491 schreef: | oeioei, dus ze eet helemaal niet, zelfs niet op zondag zijn ze in veenendaal dus allemaal aan het rammelen en dat alleen omdat de chat niet doet, pfff volgen we het nu nog helemaal. |
Oke, ik bedoel dus ook zij kan het, maar dan moet ze wel overstappen, en dat wil ze niet oh dus toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 10:08
|
|
|
YELNIN491 schreef: | en dat alleen door een naam zielig |
Ja, maar, ik ben zielig ik ben dom en kan niet rekenen en ik sluit voor alles mijn ogen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 23:35
Onderwerp: Het hoofdpijndossie Mauro: d'r in of d'r uit?
|
|
|
YELNIN491 schreef: | wat off-topic, inmiddels is Mauro een Pool geworden , gut gut, arme vent krijgt tie nog een Dublin-claim tegengeworpen |
Een poolse mijn werker zeker, die verdwaald is zeker. En een paar reacties verder heet tie Maurits
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 23:30
|
|
|
YELNIN491 schreef: | krenten in de macaroni. Macaroni tot pap gekookt en nu ook nog es geen ingrediënten |
Lijnen bordje tevredenheid he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 23:14
|
|
|
YELNIN491 schreef: | en dan heeft het zo'n naam, tjonge waar koop je die hele bijzondere pasta |
De krenten had hij al uit de pap gevreten, en nu al de ingredienten van het hoofdmaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 22:55
|
|
|
PIETER649 schreef: | nou, wat zullen we goedkoper uit zijn als we er nog een miljoen extra werklozen bij krijgen...
bijdehandte bijdrage Gerrit, ben je nou zo dom of kun je echt niet rekenen???? |
Laat mij maar lekker dom blijven, en dat rekenen laat ik wel over aan jou duitse vernumpftigheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 22:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Gewoon er van alles ingooien waarvan je kan en van kan Meer doe je niet van zo'n man dus ook niet van een gerecht met die naam |
Beslist niets, dus alleen de pasta koken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 17:52
Onderwerp: Storingen
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Is gewoon een server probleem of met andere woorden de capaciteit van de server is te krap.
Daardoor komt het voor dat er een deel van CM niet kan mailen enz. |
Of ze zijn een beetje over de scheef gegaan, met slotjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 17:49
|
|
|
YELNIN491 schreef: | kan me helemaal voorstellen dat je |
Weet je hoe je het klaarmaakt dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 17:47
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Omdat Jezus zelf stelde dat besnijdenis/besprenkeling niet voldoende was. Het is gewoon aan gehoorzaamheid aan Hem. Hij had het hoofdzakelijk tegen besneden joden, die opgegroeid waren in het Oude Verbond. Dus als jullie stellen, dat het slechts een voortzetting is van het Oude Verbond, met een nieuw volk, dan kun je ook stellen, dat het niet voldoet.... |
Ik geloof nooit dat Hij stelde dat besprenkeling niet voldoende was, het bestond toch niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 10:05
Onderwerp: Sinterklaas
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ow das wel lief he Maar zoals gewoonlijk komt tie die dag ook weer aan in Veenendaal zo knap he dat tie op verschillende plaatsen tegelijk aankomt |
Ik vind het maar een occulte bezigheid al die kinderen worden misleid. Heel hun geloofswereldje krijgt een optater. Moeten zij vanaf hun 1ste jaar vaak tot hun zevende, voor een cv staan zingen, over een goed heiligman. En elk jaar, zeker de laatste paar jaar, hele lijsten van veel te dure cadeau,s invullend, netjes een briefje terug krijgen. Met als tekst, ST.Klaas heeft dit jaar wat minder, omdat de zorgtoeslag weer duurder is geworden. Trouwens, de meeste huizen hebben niet eens een schoorsteen meer. En dan zijn ze 7 jaar, wordt in ene verteld dat hij niet eens bestaat, of je een klap voor je harses krijgt. Mijn jongste broer was 7, en hem werd het vertelt dat hij niet bestond, zijn antwoord was, oh eh.. en de Here Jezus ook niet zeker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 09:25
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dat er zo veel Oost-Europeanen hier werk verrichten in de land/tuinbouw, heeft ook te maken met het vrije handels verkeer.
Het is voor de baas van een bedrijf veel goedkoper om 10 Polen in te huren. Zou hij 10 Nederlanders gebruiken is hij veel meer kwijt aan salaris.
Een Pool verdient hier veel minder dan een Nederlander. Hij wordt uitbetaald naar de maatstaven die in Polen word gehanteerd. |
Eigenlijk zouden wij ook alleen maar oost Europese producten moeten kopen. die zijn veel beter, en goedkoper. Neem alleen al die dure Duitse en Franse rommel op vier wielen, niet te betalen, en veel te duur in onderhoud. En dan alleen al die veel te lange, levertijd van onderdelen, je kan tegenwoordig beter uit Azie importeren, dan de onderdelen uit land van herkomst. De handel uit de Europese landen gaat dan wel naar de klootten, maar wij zijn dan in ieder geval wel goedkoper uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 23:17
|
|
|
PIETER649 schreef: | fijn voor hem.... ben nu benieuwd wie het volgende "schrijnende" geval gaat worden
Pieter, voorspeld 1 onafzienbare rij schrijnende gevallen totdat er weer een regering zit met een linkse partij er in. |
Och, het gaat er maar om eentje, die miljoenen die de werkgevers naar binnen hebben gehaald, die mogen helaas blijven
(Ik zoek geen ruzie) geintje
|
|
Naar boven |
|
|