Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 20:10
|
|
|
Beste mensen,
Ik vind de uitspraak erg komisch! Jij ook? Of misschien wel niet... Reageer...
Beun
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 20:22
|
|
|
We hebben al een topic over politiek gebruik die a.u.b.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 20:25
|
|
|
BEUN656 schreef: | Beste mensen,
Beun |
ik vind er niets komisch aan.... het is een helaas trieste waarheid dat een minister de europese belangen boven de nederlandse steld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 20:27
|
|
|
Wat Jolanda Sap gezegd dat Nederladse regering in slaap valt tijdens Europese crisis. Wanneer worden ze weer wakker? Ze hebben alvast winterslaap We hoeven niet te weten over de politiek. Laat ze maar kwetsen, pesten, vechten. Veel plezier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:25
|
|
|
BEUN656 schreef: | Beste mensen,
Beun |
Moet je hier een topic voor openen??? Zo bestaan er wel honderden kreten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:39
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Moet je hier een topic voor openen??? Zo bestaan er wel honderden kreten... |
openen we voor elke kreet een topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:13
|
|
|
MARIO216 schreef: | We hebben al een topic over politiek gebruik die a.u.b. |
Tjonge jonge, het barst hier van de debatten, en niet 1 is het zelfde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:41
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Wat Jolanda Sap gezegd dat Nederladse regering in slaap valt tijdens Europese crisis. Wanneer worden ze weer wakker? Ze hebben alvast winterslaap We hoeven niet te weten over de politiek. Laat ze maar kwetsen, pesten, vechten. Veel plezier. |
Herman, volgens mij gaat het hier om de terugkomst van de Gulden... Want juist in het kader daarvan deed Geert Wilders zijn uitspraak.... Dank u!
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op vrijdag 11 november 2011, 22:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:43
|
|
|
PIETER649 schreef: | het is een helaas trieste waarheid dat een minister de europese belangen boven de nederlandse steld. |
Hiermee sla je in feite de spijker op zijn kop. Alleen, die uitspraak is weer echt op zijn Geerts en dat is soms best wel komisch. Zoals nu dus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:49
|
|
|
BEUN656 schreef: | Hiermee sla je in feite de spijker op zijn kop. Alleen, die uitspraak is weer echt op zijn Geerts en dat is soms best wel komisch. Zoals nu dus. |
Die uitspraak wordt al heel lang gebruikt hoor, niets origineels aan en heeft ook helemaal niets met Wilders te maken, of het homo zijn van De Jager. Pechtold noemt zichzelf zelfs zo.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 23:46
|
|
|
BEUN656 schreef: | Hiermee sla je in feite de spijker op zijn kop. Alleen, die uitspraak is weer echt op zijn Geerts en dat is soms best wel komisch. Zoals nu dus. |
Het is in ieder geval zo komisch, dat Wilders allang op z,n nest ligt, en er een stelletje er uit gedraaide politica,s op tv bij Pauw en Witteman er over zitten te debatteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 17:43
|
|
|
En hij is weer actueel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 18:09
|
|
|
Een populistische partij moet blijven scoren in de publiciteit. Niemand gelooft nog dat Wilders iets zal kunnen met het allochtonentopic want dat is niet gebleken toen Wilders daar als gedoogpartner de mogelijkheid toe had. Alleen de VVD wil in potentie nog met Wilders regeren en die basis is te smal. Europa is een ingewikkeld onderwerp dus dan kun je makkelijk dingen roepen wat Wilders ook wel zal doen. Ik ben benieuwd naar het effect. Met anti-Islam scoor je makkelijker dan met Europa. We zullen het zien in september. Een afstraffing zou heel goed kunnen. Weglopen uiit een kabinet is de macht weggeven. En zonder regeringsmacht bereik je niks.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 24 mei 2012, 18:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 18:23
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Een populistische partij moet blijven scoren in de publiciteit. Niemand gelooft nog dat Wilders nog iets zal kunnen met het allochtonentopic want dat is niet gebleken toen Wilders daar als gedoogpartner de mogelijkheid toe had. Alleen de VVD wil in potentie nog met Wilders regeren en die basis is te smal. Europa is een ingewikkeld onderwerp dus dan kun je makkelijk dingen roepen wat Wilders wel zal doen. Ik ben benieuwd naar het effect. Met anti-Islam scoor je makkelijker dan met Europa. We zullen het zien in september.
Thomas |
Goed, maar mag ik dan eens vragen wat de link zou kunnen zijn tussen het allochtonentopic en de Eurocrisis?
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op donderdag 24 mei 2012, 18:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 18:34
|
|
|
BEUN656 schreef: | Goed, maar mag ik dan eens vragen wat de link zou kunnen zijn tussen het allochtonentopic en de Eurocrisis? |
Geen maar het zijn de beide onderwerpen waar Wilders zich mee profileert. Al zal hij mogelijk verbanden proberen te leggen. De allochtonen als schuldigen voor de Eurocrisis gaat wel erg ver, overigens. Ik denk vooral en heb dat ook proberen aan te geven dat zijn positie nu wel erg lastig is. Het CDA wil niet met hem verder en waar vind je een partij die wel voor tweederde deel met hem mee wil? Maar ik ben mogelijk minder onder de indruk van Wilders. Politiek is de kunst van het haalbare en juist op dat punt scoorde hij nauwelijks en dat vanuit een schitterende positie: hij was nodig en hoefde geen eigen ministers te verdedigen. Zwak als je vanuit een dergelijke machtspositie niks klaarspeelt en nog wegloopt ook.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 24 mei 2012, 19:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 21:03
|
|
|
Het zijn de joden die aan de touwtjes van wilders trekt.....het zijn deze mensen die bepalen wat wilders mag doen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 21:07
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Geen maar het zijn de beide onderwerpen waar Wilders zich mee profileert. Al zal hij mogelijk verbanden proberen te leggen. De allochtonen als schuldigen voor de Eurocrisis gaat wel erg ver, overigens. Ik denk vooral en heb dat ook proberen aan te geven dat zijn positie nu wel erg lastig is. Het CDA wil niet met hem verder en waar vind je een partij die wel voor tweederde deel met hem mee wil? Maar ik ben mogelijk minder onder de indruk van Wilders. Politiek is de kunst van het haalbare en juist op dat punt scoorde hij nauwelijks en dat vanuit een schitterende positie: hij was nodig en hoefde geen eigen ministers te verdedigen. Zwak als je vanuit een dergelijke machtspositie niks klaarspeelt en nog wegloopt ook.
Thomas |
Duidelijk. Maar ik ben sowieso blij dat Geert Wilders de stekker uit het Catshuisgeneuzel heeft gehaald want daar werden idiote maatregelen genomen.
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op donderdag 24 mei 2012, 21:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 21:33
|
|
|
BEUN656 schreef: | Duidelijk. Maar ik ben sowieso blij dat Geert Wilders de stekker uit het Catshuisgeneuzel heeft gehaald want daar werden idioten maatregelen genomen. |
Wilders is een uitgetreden VVD-er en zat daar in de rechtse hoek. Mensen die denken dat er iets sociaals van hem te verwachten valt, komen bedrogen uit. Hij speelt in op angst voor de Islam maar de mensen die om die reden op hem stemmen, kiezen wel voor een weinig sociaal programma. Velen en juist de mensen die voor hem kiezen, doorzien dat niet allemaal. Kijk maar naar het beleid wat hij heeft gesteund. The proof of the pudding is the eating.
Thomas, niet zo rouwig om de val van dit kabinet.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 24 mei 2012, 21:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 21:37
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Wilders is een uitgetreden VVD-er en zat daar in de rechtse hoek. Mensen die denken dat er iets sociaals van hem te verwachten valt, komen bedrogen uit. Hij speelt in op angst voor de Islam maar de mensen die om die reden op hem stemmen, kiezen wel voor een weinig sociaal programma. Velen en juist de mensen die voor hem kiezen, doorzien dat niet allemaal. Kijk maar naar het beleid wat hij heeft gesteund. The proof of the pudding is the eating.
Thomas, niet zo rouwig om de val van dit kabinet. |
Nou, angst of niet... Wat Geert Wilders over de Islam zegt is correct.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 00:15
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Een populistische partij moet blijven scoren in de publiciteit. Niemand gelooft nog dat Wilders iets zal kunnen met het allochtonentopic want dat is niet gebleken toen Wilders daar als gedoogpartner de mogelijkheid toe had. Alleen de VVD wil in potentie nog met Wilders regeren en die basis is te smal. Europa is een ingewikkeld onderwerp dus dan kun je makkelijk dingen roepen wat Wilders ook wel zal doen. Ik ben benieuwd naar het effect. Met anti-Islam scoor je makkelijker dan met Europa. We zullen het zien in september. Een afstraffing zou heel goed kunnen. Weglopen uiit een kabinet is de macht weggeven. En zonder regeringsmacht bereik je niks.
Thomas | Ik denk dat je je vergist in wat er te scoren valt met "anti-europa". "Jan met de pet" en "Henk en Ingrid" begrijpen niet waarom er geen geld is om hun moeder of oma in het verzorgingstehuis meer dan 1 of 2 keer per week te douchen terwijl er wel miljarden naar Europa gaan. Ja, ik weet dat het maar om 5 miljard gaat en een garantie voor 35 miljard, maar 5 miljard is toch heel veel geld voor Nederland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 00:36
|
|
|
MARIO216 schreef: | We hebben al een topic over politiek gebruik die a.u.b. |
Geheel mee eens, er zijn nu in totaal al 2636 onderwerpen, bij het forum, dus kan men eerst even opzoeken of er al iets is over een bepaald onderwerp.
Het is nu door de bomen het bos niet meer kunnen zien, dus maar nieuw onderwerp.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op vrijdag 25 mei 2012, 00:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 05:47
|
|
|
RONNY104 schreef: | Het zijn de joden die aan de touwtjes van wilders trekt.....het zijn deze mensen die bepalen wat wilders mag doen.... |
Ronny, al in Israël geweest. Prachtig democratisc land. Zat op een terrasje vorig jaar midden in een betoging tegen de levensduurte (die week kwamen er 800 000 mensen op straat hun ongenoegen uiten). Veilig Jo, veiliger dan in enige betoging in België. Voelde me er meer op mijn gemak dan bij ons in Antwerpen. Pak je valies en ga ook eens kijken, mss kom je ook enthousiast terug. Maar kritisch blijven hé, de ganse wereld ziet naar hen!.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op vrijdag 25 mei 2012, 06:10
|
|
Naar boven |
|
|