Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 16:15
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | dinsdag en woensdag ben ik vrij en heb ik dus de tijd en gelegenheid om het losgekomen plafond (op advies van naaste buurman) te verpulveren en af te voeren. (als dat in de tussentijd niet vanzelf naar beneden komt) |
Oh,dat geeft vast een troep en het is een warm klusje......als ik jou was zou ik in korte broek dat klusje klaren en de buurman foto's laten nemen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 16:12
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | ja want het bleek een hele lieve vriend te zijn...ik heb nummermelding |
Tip:bel hem terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 12:34
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | mijn slechtste moment van het hele weekend, was gisterochtend.
er kwam namelijk een deel van het oude rieten plafond (bouwjaar 1903) in de keuken los. dat ligt nu op het schrootjesplafond dat een van de vorige bewoners er ooit in heeft gemaakt. 'voor het moment' ligt het goed, maar risico is dat het met een deel van het verlaagde plafond naar beneden komt. hopelijk is het puur vanwege de leeftijd van het plafond dat het los is gekomen. zoniet, dan heb ik (samen met de bovenbuurman) een (bouwkundig) probleem... |
En op dat rieten plafond van jou steunt de vloer van de bovenbuurman????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 11:58
Onderwerp: opwekkingsliederen ok?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik zie ze ook in de praktijk, en ook bij/binnen de reformatorische hoek. Het voorbeeld wat jij zegt over de moeder die krijgt te horen dat haar kind is gestorven door gebrek aan geloof..... Ik ken een voorbeeld uit de ger. kerk, waar een dominee vanaf de kansel zegt tijdens een afscheidsdienst (begrafenisdienst) van een baby van een paar maand oud, God geeft en God neemt terug ..... Hoe de dominee (ger.kerk) tegen mijn oma zei, ja je kind is niet gedoopt, het is in de hel ..... kind was nog geen 10 dagen oud .....
|
Ik ben ook opgevoed met het "God ziet alles en Hij straft onmiddelijk"(dat dreunde door in de opvoeding),zo "breekt" de kerk haar mensen maar met een onbereikbaar einddoel........ja veel angst maar heiligen zullen we toch nooit worden........ Het zonde moeten belijden omdat je ziek wordt("broeder ***** is ziek,laten we bidden dat zijn zonden hem vergeven mogen worden"(???)).........of eeuwig moeten boeten omdat wij door onze zonden nog dagelijks schuldig zijn aan de kruisiging van Jezus...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 november 2010, 17:50
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ze had het over sneeuw en winter-pret, crossroad, niet over neerschieten en trouwen, hoor!!
|
Och,vrouwen jagen ook hoor..........je schiet wat pijltjes af,die raken hun doel,je bekijkt het aangeschoten wild nog eens goed.......denkt;oke,even laten liggen,wordt het alleen maar beter van.........zijn ze uitgesparteld dan hengel je ze naar binnen,ringetje dr om en kloar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 november 2010, 13:54
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Als jij nou eerst eens al die beren afschiet, die je op je weg ziet, dan kunnen jullie gaan trouwen .... |
Ik ben ineens selectief doofblind.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 november 2010, 13:23
|
|
|
GRACE585 schreef: | ben jij oud geboren Erik ?????
heb jij nooit sneeuwpret gehad als kind of jongeman
sleetje rijden,sneeuwballen gevechten,iglow's bouwen ,wandelingen door een wit bos of gewoon rollebollen in de sneeuw m.a.w.gewoon sneeuwpret gewoon van genieten dus |
En wat dacht je van "mens erger je niet" en chocolademelk of de volwassen versie.........kaarsjes,wijntje,berevelletje,open haard?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 november 2010, 11:34
Onderwerp: mensen leren kennen
|
|
|
JOS689 schreef: | groeiproces ??? we zijn toch al volwassen ............................. van een baby kan ik me voorstellen dat die alles nog moet leren, een volwasene kan alleen nog maar revalideren , lopen kan die al. Iemand die moet revalideren gaat ook niet naar een sportclub, anders kan die blessure nog wel eens groter worden. Ik merk telkens dat er mensen afhaken door de mislukking die ze hier krijgen dat ze het nog niet kunnen en daardoor een nog slechter zelfbeeld krijgen als ze al hadden . |
Leg eens uit,hoe zie jij je het dan voor je?Iedereen hier heeft 1 of meerdere lidtekens,het verleden ontkennen en uit je geheugen bannen zal niet lukken. Ik vind mijzelf een evenwichtig mens met een flinke dosis eigenwaarde maar ik liep tegen dezelfde dingen aan als jij........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 november 2010, 11:24
|
|
|
DANIEL777 schreef: | dan ben je vast en zeker gistermiddag rond 12 uur niet in de chatbox geweest |
Jij leest alleen je eigen waarheid Daniel en kweekt daardoor een stuk wantrouwen dat er helemaal niet hoeft te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 23:25
Onderwerp: Zinterklaas
|
|
|
VISSER278 schreef: | Heb jij 2 verschillende deelnemers geloot? Pas schreef je dat je een heel moeilijk portret hebt uitgeloot, en nu schrijf je dat je 1 van de liefste deelnemers hebt getrokken.
vertel , hoe zit dat nu? Of ben je van gedachten veranderd na al dat lezen op het forum? |
Moeilijk maar lief,ondeugend maar braaf,tis een mens vol verrassingen denk ik.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 13:05
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Zeg, als je op die toer gaat.... |
Tis jammer dat je hier niet anoniem kunt posten........maar ik zal braaf zijn net als mijn slachtoff.......euh.......cmlootjestrekcollega altijd is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 12:36
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Roodblondt... |
zwarte grond grote hond dikke ko..
Ik heb mij laten verplichten tot het vervaardigen van gedichten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 10:20
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Leanne, dan je wel, wat een mooi compliment |
Het was overduidelijk he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 09:49
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Tuurlijk, ik bel regelmatig met mijn schatje en skaaatje .... |
Jullie spelen vals
Gelukkig heb ik 1 van de liefste cm-leden getrokken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 09:47
|
|
|
PIETER649 schreef: | horen hier (nog niet) echt thuis. |
Of juist wel?Opnieuw beginnen aan een relatie is een heel groeiproces,met rustig aan rondkijken en wat praten is niets mis,we zijn niet allemaal van die superdaters Pieter Ik zei altijd nee........nee.......en nog eens NEEEEEEE.......toen kwam er een grijze prins in een zilveren peugeot voorbij........we gingen op vrijdag chatten,op zaterdag en zondag bellen,op maandag daten........BINGO
Als de tijd er rijp voor is zeggen ze vanzelf een keer volmondig JAAA
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 17:34
|
|
|
MARIJAN072 schreef: |
Is 't dan iemand die je vandaag gezien hebt, die vandaag iets geschreven heeft op het forum, die je vandaag gesproken hebt in de (privé)chat of met wie je gemaild hebt Niet zo nieuwsgierig he!
Je vraagt toch wel iets, waar deze persoon op zit te wachten? Ruilen is niet mogelijk
Maar even serieus, 'k vind deel 1 wel heel mooi eigenlijk. Aan deel 2 en 3 ben ik nog niet toegekomen, maar gelukkig hebben we nog meer dan een week.Een week nog maar?
Wie zou ze toch hebben |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 16:44
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Wat is het een genot om al die ouwe forumberichten te lezen!
GrZ! |
Ik werk aan deel 1,zag vandaag dat het al werkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 09:10
Onderwerp: weinig lol
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | je hebt misschien gelijk... dan hoor ik hier niet, maar ga naar een gewone datesite... noujah....dan over 3 maand... dan is abonnement over. |
Been there,done that........ik heb even in dat wereldje gezeten,is eng joh,snel scoren,veel daten en gelijk al je kaarten op tafel gooien is de norm,was niks voor mij,ik heb die Drent onder de arm gepakt en ben er snel weer vertrokken
Overal is goeds en kwaads te vinden,CM heeft gelukkig heel veel te bieden,niet altijd maar blijf nog even hangen,de kleine dingetjes maken het heel waardevol!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 08:59
Onderwerp: Hoe Bevrijdingsbediening mensen tot demonische gebondenheid
|
|
|
WILLIE400 schreef: | Laatste tijd is iedereen zo vol van zijn "waarheid" dat ik me wel eens bezorgd afvraag of de bijbel uberhaupt nog wel word gelezen. het lijkt wel of studies op de bijbel het Woord belanrijker zijn. jammer de toon op het forum word soms zo naargeestig en dat lijkt me niet de bedoeling.
|
Ik gooi er gewoon een basistekst tegenaan Willie
1] Geliefde broeders en zusters, vertrouw niet elke geest. Onderzoek altijd of een geest van God komt, want er zijn veel valse profeten in de wereld verschenen. [2] De Geest van God herkent u hieraan: iedere geest die belijdt dat Jezus Christus als mens gekomen is, komt van God. [3] Iedere geest die dit niet belijdt,* komt niet van God; dat is de geest van de antichrist, waarvan u hebt gehoord dat hij zal komen – nu al is hij in de wereld. [4] U, kinderen, komt uit God voort en u hebt de valse profeten overwonnen, want hij die in u is, is machtiger dan hij die in de wereld heerst. [5] Die valse profeten komen uit de wereld voort. Daarom spreken zij de taal van de wereld en luistert de wereld naar hen. [6] Wij komen uit God voort. Wie God kent luistert naar ons. Wie niet uit God voortkomt luistert niet naar ons. Hieraan kunnen we de geest van de waarheid en de geest van de dwaling herkennen. [7] Geliefde broeders en zusters, laten wij elkaar liefhebben, want de liefde komt uit God voort. Ieder die liefheeft is uit God geboren en kent God. [8] Wie niet liefheeft kent God niet, want God is liefde. [9] En hierin is Gods liefde ons geopenbaard: God heeft zijn enige Zoon in de wereld gezonden, opdat we door hem zouden leven. [10] Het wezenlijke van de liefde is niet dat wij God hebben liefgehad, maar dat hij ons heeft liefgehad en zijn Zoon heeft gezonden om verzoening te brengen voor onze zonden. [11] Geliefde broeders en zusters, als God ons zo heeft liefgehad, moeten ook wij elkaar liefhebben. [12] Niemand heeft God ooit gezien. Maar als we elkaar liefhebben, blijft God in ons en is zijn liefde in ons ten volle werkelijkheid geworden. [13] Dat wij in hem blijven en hij in ons, weten we doordat hij ons heeft laten delen in zijn Geest. [14] En we hebben zelf gezien waarvan we nu getuigen: dat de Vader zijn Zoon gezonden heeft als redder van de wereld. [15] Als iemand belijdt dat Jezus de Zoon van God is, blijft God in hem en blijft hij in God. [16] Wij hebben Gods liefde, die in ons is, leren kennen en vertrouwen daarop. God is liefde. Wie in de liefde blijft, blijft in God, en God blijft in hem. [17] Zo is de liefde bij ons werkelijkheid geworden, en daardoor kunnen we op de dag van het oordeel vol vertrouwen zijn, want hoewel wij nog in deze wereld zijn, zijn we als Jezus. [18] De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden. [19] Wij hebben lief omdat God ons het eerst heeft liefgehad. [20] Als iemand zegt: ‘Ik heb God lief,’ maar hij haat zijn broeder of zuster, is hij een leugenaar. Want iemand kan onmogelijk God, die hij nooit gezien heeft, liefhebben als hij de ander, die hij wel ziet, niet liefheeft. [21] We hebben dan ook dit gebod van hem gekregen: wie God liefheeft, moet ook de ander liefhebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 08:48
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Heb per ongeluk en helemaal ongemerkt de 1000 gepasseerd... Dacht dat ik het nooit zo ver zou schoppen. |
Gefeliciteerd!!!!!!!
Ik heb moeten zoeken om wat positiefs te vinden op het forum (behalve die prachtige kleine Daan natuurlijk )
Dan deze maar even flink hard op http://www.youtube.com/watch?v=SgotIQfeaRY
Vier het leven om je heen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 08:37
Onderwerp: donderslag bij heldere hemel
|
|
|
Mooi Miek!
In het "waarom" kun je zo gigantisch verdwalen he?Je gedachten gaan op de loop en voor je het in de gaten hebt zit je in een egoistische spiraal........ik wil.......ik wil........ik wil........waarom ik???Zelfmedelijden volop en dan ineens...... is het net of je een tik op je voorhoofd krijgt,wordt je weer wakker geschud,dan besef je dat je zelf dat verdriet toelaat in je gedachten,onnodig want je hoeft enkel vertrouwen te hebben......als een kind.
Klinkt allemaal zo makkelijk maar inderdaad,we zijn gewoon mensen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 november 2010, 19:21
Onderwerp: opwekkingsliederen ok?
|
|
|
DAVID923 schreef: | en nu even zonder emotie en inhoudelijk reageren, zit er geen kern van waarheid in de punten van Bakker? en waarom dan niet? |
De heer Bakker reageert zelf nogal gevoelig,tikje pissig en over the top........deze meneer wil in enkele zinnen zijn gelijk halen,is daarbij neerbuigend,subjectief,bouwt niet op maar breekt af en is dus niet bepaald christelijk bezig. ........."volgens hem"......... is toch niet volgens jouw richtlijnen David,jij bent toch een man die vanuit de Bijbel denkt en niet vanuit de gevoelens van mensen zoals de heer Bakker?Follow the leader.......maar dan wel de juiste
Deze mensen zingen niet vanuit een beschadiging,een onvervuld verlangen,een leegte maar vanuit hun liefde voor God,een allesvervullend iets.
Gr.Leanne *refo,die tot voor een jaar zelfs nog geen opwekkingsbundel had aangeraakt*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 november 2010, 19:04
Onderwerp: weinig lol
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | met zn allen door 1 deur bedoel je dus... of elkaar versperren?? dat komt hier nogal es.. ik wil graag es duidelijk neerzetten hoe ik als redelijk nieuweling hier tegen aan kijk.. mij haalt het naar beneden....... |
Misschien omdat je verwachtingen te hoog zijn? Ik vind het nogal naief om hier een veilige,puur christelijke omgeving te verwachten,het is een samenraapseltje van mensen,allen uniek.......en daarbij is het een schijnwereld........het is maar net hoe je het wilt zien en wat je er zelf van maakt. Zie CM als leuke bijzaak maar haal je kracht vnl. uit de mensen die je liefhebben,de (buiten)wereld is mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 november 2010, 13:46
Onderwerp: geboren baby haasje
|
|
|
Van harte gelukgewenst met jullie wondertje! Ik hoop op een voorspoedig opknappen van moeder en dat jullie Daan snel thuis mogen hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 november 2010, 07:32
|
|
|
De eerste sneeuw is onderweg!!!!!
Binnenkort horen we "It giet oan"!!!
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 23 november 2010, 07:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 18:03
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=vfZe0aitfQc
Niemand hoort, als ons lied weer klinkt Hoe je het met me zingt, in het refrein Wanneer je hand heel zacht even het mijne pakt Is dat moment alleen voelbaar voor mij Niemand ziet, want je bent er niet 't Is enkel mijn hart dat me verteld dat we nog samen zijn
En niemand voelt wat het met me doet Ik kan jou niet vergeten, mijn hart wil niet weten Dat jij bij mij me weg bent gegaan En wat iemand ook doet of zegt 'k Sluit mijn ogen en ontken Omdat ik geloof dat je nog bij me bent
Elke herinnering,elke schim van elk moment Ooh, mijn hart hoeft maar iets te herkennen En het is gewoon echt alsof je nog bij me bent
Niemand weet wat je nog met me doet Ik kan jou niet vergeten, mijn hart wil niet weten Dat jij mij verliet voor altijd En wat iemand ook doet of zegt 'k Sluit mijn ogen en ontken Dat ik geloof, dat ik geloof
Ja, omdat ik je zie en kan horen Kan ruiken, kan proeven Ja, ik voel je op ieder moment Omdat ik geloof dat je nog bij me bent
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op maandag 22 november 2010, 18:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 09:41
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Voor alles dat verdwijnt komt vast iets mooiers terug........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 09:12
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Kan mij levendig voorstellen, je zult ondergetekende maar getrokken hebben Maarre...is dat niet juist de uitdaging? |
Deel 1 is het makkelijkst he,en bij deze persoon weet ik precies waar ik om ga "vragen"
|
|
Naar boven |
|
|