Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:10
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
MARIA576 schreef: | .....ik voor het eerst in m'n leven eieren heb laten aanbranden? nee, geen gebakken eieren, maar gekookte! 't is me wat... ben ik nou een kluns of bijzonder?  |
bijzondere kluns
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 18:32
Onderwerp: ga je mee op 2 juli? picknick op de hei in ede; evt met bbq
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Voor we in die tuin gaan picknicken mag ik morgen eerst ff bij de buren aanschuiven voor een bbq. En over 3 weken bij de volgende buren...ik heb helemaal geen tijd om te picknicken joh
En een middagje rustig aan doen, een warme douche en een goede nachtrust doen wonderen voor een een zere rug. Vandaag beetje voorzichtig doen en wat vaker pauseren (lees: gewoon op cm gaan hangen onder werktijd ) en dan lukt het allemaal wel weer  |
ik verkeerde inderdaad in de veronderstelling dat jij, op het tijdstip waarin je dit geplaatst hebt, in mijn 2e fabriek hard aan het rubber plakken was...  zo blijkt maar weer... een personeelslid kan niet zonder toezicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 18:28
Onderwerp: eigen bijdrage aan je eigen kerk
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Maar.........de kerk wil ook de nieuwste beamer,de mooiste verbouwing,dure sprekers etc......ik kies mijn doelen liever zelf,ik begrijp bijv ook niet waarom ik de reis van world servants mee op zou moeten brengen("werken aan jezelf" kan ook op eigen kosten) terwijl hun buurvrouw in dezelfde kerkbank geen geld heeft om koffie voor haar visite te kopen........
Dus betaal ik wat nodig is om de kerk draaiende te houden en bepaal ik de rest zelf Klinkt hard maar ik ben een realist,geen idealist  |
Hier herken ik me wel in Lea. zelfs bij de collectes tijdens de dienst neem ik soms de beslissing in 1 van de zakjes niets te doen, of juist wat extra. dat zie ik toch n beetje als nadeel van de pkn... ze steunen toch organisaties waar ik absoluut tegen ben. het gaat me te ver om de pkn politiek links te noemen maar ik kom toch vrij linkse cluppies tegen bij de collectedoelen. ik weiger bijvoorbeeld om anti-israel organisaties via een omweg te steunen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 juli 2011, 19:54
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
THIRZA120 schreef: | ben hier aan het schuren en heb nu mijn vinger tussen het raam gekregen  |
ooit was er een tijd dat mensen die zelf wat onhandig waren, een oproep voor vakkundige hulp op forum zetten....
maaja... vroegah was allus betah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 juli 2011, 19:50
Onderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?
|
|
|
Het splijten van de Rode Zee.... Hetr scheppen van dees wereld in 6 dagen...
vraagje :
Doet het lichamelijk pijn te accepteren dat GOD een machtige GOD is??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 20:01
Onderwerp: eigen bijdrage aan je eigen kerk
|
|
|
SAVANTI576 schreef: | wie betaalt een eigen bijdrage aan zijn eigen kerk ?
hoeveel betaal jij maagdelijks ? |
beetje jammer Saafi dat jij een ondoorbroken stroom topics op dit forum plempt met als enige inhoud een vraag zonder je eigen positie in die vraag erbij te zetten. als je niet in details wil treden, zet er dan het woordje "ook" of juist "ook niet" erbij.
op deze manier kom je over als een ouwe nieuwsgierige tante
enne... hoeveel ik maandelijks of per kwartaal of jaarlijks bijdraag gaat je niet aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:28
Onderwerp: Getrouwd zijn en op een datingsite staan .
|
|
|
HANNAH810 schreef: |  |
ik dacht dat jij wel wat gewend bent Hannah  valt me tegen dat je van zoiets al schrikt.. kom op... grote meid zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:26
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
TINK100 schreef: | nog een 9 dagen werken en dan vakantie!!!!Wat een vooruitzicht!! |
oeff das zeker een naar vooruitzicht ik hoop voor je dat je niet te lang van je werk hoeft weg te blijven.
zelf heb ik het geluk dat annet er in trapte dat het geld op is en we dus echt niet op vacantie kunnen
YESSSSSS
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 16:34
Onderwerp: Een WOORD voor jou...
|
|
|
ANITA695 schreef: | Hallo pieter
Even iedereen uit de brand helpen Ik ben verward maar maak ook genoeg mee en juist omdt ik nieuw geworden mens ben in d egoede zin God me heelt en veranderd Ik schrijf niet allemaal onzin hier ik schrijf ook om dat God me veranderd en ik bid en hoop dat t meer en meer zal worden maar de mens telkens weer zegt dat t nooit zal veranderen en ik maar medicatie moet nemen dt doet me zeer mjn medicijn man is de HEER ik hoop niet dat dit bericht nu ook weer verkeerd overkomt ik kan soms moeilijk dingen verwoorden dat klopt maar mijn hart is van goede wil voor alle mensen Vind en t doet me pijn dat mensen me afwijzen om t feit dat ik anders ben Ik ben een kind van God net als iedereen hier met onhebbelijkheden maar ook mijn hebbelijkheden de mooie kanten En jammer dat er niet naar geluisterd word en ja ik kan me voorstellen dat mensen zich zorgen maken en terrecht wil ik dan een ding vragen ga biddend naar mijn jouwn Vader en vraag om genezing van mij om me te herstellen maar medicatie en een psyc i snite wat iknodig heb Ik heb een Vader nodig en die heb ik Hij is het die me sterkt spaart en bewaard En t spijt me dat ik zo overkom en t niet goed kan verwoorden wat ik bedoel Maar ik bedoel t goed Ik wens dan ook iedereen die dit leest en er weer over praat met elkaar Gods zegen En ja t doet me pijn om te zien hoe mensen gelukkig zijn een kindje op de arm houden een trouwfoto die voor bij gaat hier beste pieter ik heb maar een verlangen om gelukkig te kunnnen zijn Maar omdat ik een stoornis heb ben ik alles kwijt mijn kinderen mijn dromen mijn leven daarom ben ik ook fel omdat ik weet dat t niet meer onze dromen kunnen zijn t is God die dit laat gebeuren en ik mag zeggen dat je gezegend bent pieter ik vind dat ook fijn om te zien maar ik had hier een beetje meer begrip vewacht van christenen dat en ook ik ben gezegend want God houd van mij onvoorwaardelijk en helpt me hier doorheen Ik zit midden in een dal en kom er uit maar heb wel begrip van mensen nodig en niet afwijzing van ik moet rust hebben en medicatie nemen Ik word gevormd Hij is mijn pottebakker en Hij is het die mij rust geeft
Gods zegen gewenst aan jouw je kinderen je vrouw
groet anita |
Laat ik dan ook nog maar es proberen duidelijk te zijn...
Ik wijs niemand af vanwege wat voor handicap dan ook. In mijn bedrijf hebben 5 van de 7 werknemers een serieuze lichamelijke handicap. Volgens mij verdienden deze mensen een kans en ik heb ervoor gekozen ze die te geven.
Maar daar ligt waarschijnlijk ook het verschil tussen mij en veel anderen. Ook op deze site wordt veel geknuffeld, als iemand het minder heeft, of ziek/zwak/misselijk is, is het maar van: Goh wat zielig... Ik heb een andere benadering: ik ga uit van wat ik zie, lees en opmerk. Medelijden geven is niet mijn sterkste punt, duidelijkheid geven wel. Ga liever uit van de mogelijkheden dan van de onmogelijkheden en als het nodig is ben ik ook niet te beroerd om iemand letterlijk, of via forum bijvoorbeeld, een schop onder dn kont te geven.
Maakt mij dat hard of arrogant? Zou best kunnen, ben ik ook niet echt mee bezig, ik geef mn mening, thats it.
En ja, ik sta hier op een foto met mn dochter, ben gelukkig getrouwd en ook materieel gaat het mij bijzonder voor de wind. Op dit moment en daar ben ik dankbaar voor. Wat hier niet op fotoos of op mijn profiel staat zijn de krassen en deuken op mn ziel uit het verleden maar geloof me dat er genoeg zijn. Veel te veel naar mijn zin. Datzelfde geld ook voor mijn vrouw, ook krassen en deuken genoeg. Mij is indertijd ook op niet mis te verstane wijze de waarheid gezegd en ik ben daar nu blij om hoewel ik die mensen toen wel wat had kunnen aandoen!
Pieter, zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 10:59
Onderwerp: wat voor karakter zoek jij in je nieuwe partner ?
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik zoek niet meer. ik hoef ook niet gevonden te worden.
de afgelopen 10 jaar heb ik drie keer mijn neus gestoten, waarbij men vond dat de schuld van de ontstane situatie bij mij lag. en aangezien 3x scheepsrecht schijnt te zijn, zoek ik dus niet meer.
en ja: dat betekent dat ik alleen blijf. |
Oeps. per ongeluk ingelogt onder Pieters profiel
(krijg ik nu een ban )
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op dinsdag 5 juli 2011, 11:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 10:37
|
|
|
HENKWAL969 schreef: | ik hang hier een beetje rond en zie wel wat er gebeurd. |
ik zal het je verklappen wat er gebeurd... Je abbonnement verloopt en je foto, zelfs je hele profiel, verdwijnt van deze site
maar er is hoop, dit lot kan je bespaard blijven... klik op de bovenste balk bij TARIEVEN en verleng je cm abbo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 10:31
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...een nieuwsgierige belangstelling vind je inderdaad alleen bij vrouwen terug |
tja, ze kunnen niet altijd over t zelfde roddelen Frank, dat word saai, dus moet er een continue stroom van verse info zijn (de details verzinnen ze dr zelf wel bij )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 10:29
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Jij ziet haar liever wat zuidwestelijker verhuizen frank?
Uiteraard ivm het betere weer dat jullie zeeuwen, reserve-zeeuwen en vlamingen claimen, dus zonder bijbedoelingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 23:00
Onderwerp: Het weer
|
|
|
VISSER278 schreef: | Echt waar? Nou, hier heel de dag prachtig mooi weer. Geen jas nodig gehad vandaag. Maar ja, wat wil je .....ZEELAND he  |
Hier in Duitsland ook heerlijk weer... Bei uns ist alles beßer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 22:58
|
|
|
ANITA695 schreef: | Mijn bijdrages zijn prima om te waarschuwen juist en God heeft me een nieuw mens gemaakt mijn ogen en oren zijn wel open voor de verkeerde mens en wie denk jij te zijn om te oordelen wat ik van node heb lachen pieter medicatie wie denk jij te zijn medicijnman of GOD omdat jij t zo goed hebt met je dingen wil je mij vertelllen wat ik ben Loop God niet voor de voeten Hij maakt me zo mooi als ik zijn mag en geeft me de goede inzichten in mensen oook hier op c m
wens je Gods zegen en ik ga je niet vertellen dat je medicatie moet slikken hoor
verder zal ik
 |
Of ik het goed heb, weet jij niet, kan je ook niet weten, dus dat is een onzinargument van je. Medicatie heb ik volgens mijn arts op dit moment voldoende, maak je daar ook geen zorgen over  Jouw bijdragen zijn in mijn ogen, en in meerdere ogen, zoals vanavond in de chatroom bleek, zorgwekkend. Je schrijft zeer tegenstrijdige, warrige en moeilijk te ontcijferen berichten.
Vandaar dat ik je, welgemeend, een advies wilde geven. Wat je daar mee doet, is aan jou.
Pieter, ik kreeg het op mn hart je dit nog ff mee te geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 22:52
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
HENKWAL969 schreef: | Miojn schoonmoeder had daar een goede opmerking over.
Mijn schoonvader was het hoofd, maar... mijn schoonmoeder was de nek waar alles om draait  |
oftewel:
ze hadden goede afspraken gemaakt: hij nam de beslissingen in de grote dingen van t leven.. zij nam de beslissingen in de kleine dingen van t leven.. maar in t hele huwelijk vond zij dat er geen grote dingen waren om over te beslissen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 20:13
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | kwaliteit zei je, he? mag ik er dan vanuit gaan dat jullie de 30e dan dus ook komen? (even een verzetje na de verhuizing...) |
Het hele concept van deze picknicks staat mij (ons) niet aan, vandaar dat wij op geen enkele picknick geweest zijn. Noch van zins zijn in de nabije toekomst ons gezicht daar te tonen.
Wat ik jammer vind, is dat een vriendelijk bedoelde bijdrage van mij direct in het sarcastische getrokken word. Dit is geenszins ooit mijn bedoeling geweest.
Daarentegen kon het ook mij niet ontgaan dat van de "megafestivals" van voorheen, maar een fractie overbleef.
Desalniettemin ga ik er zonder meer van uit dat de sfeer, lees kwaliteit, niet hoeft te lijden onder de significant gedaalde belangstelling.
Pieter, dat wou ik ff kwijt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 20:02
|
|
|
ANITA695 schreef: | Ik las nog even Pieter van jou en las dat je het steeds over mensen hebt Ik weet heb ervaring en zal ook wel weer eens struikelen maar er staat ook in de bijbel vertrouw niet op mensen is het dan niet zo om toch te toetsten wat God de bijbel spreekt voor je met iemand in zee gaat en vervolgens om komt door de golven God wil de storm stillen en zijn wil is dat je Hem leert kennen door alles heen Ik ben blij met deze God maar betreur dat ik leef in een wereld vol onrecht ik vind dat erg moeilijk en zou t liefst alles goed doen ook dat is niet mogelijk maar god ziet t hart aan en weet dat we vallen (gevallen mensen zijn zelfs ) en zegt telkens weer KOM Mooi toch dat God ook werkt door deze pijnen van verdriet dat je zelf weet dat je verkeerd gedaan hebt en belijd dat is waarom er ook denk ik verkeerde dingen moeten gebeuren om je inzicht te geven En als je kan van te voren mag voorkomen maar soms kan dat niet Ik wens iedereen Gods zegen toe en dat elk hart zich mag bekeren naar zijn wil
groet anita |
Ik heb het over "mensen" omdat ik hier geen namen ga noemen. Tevens hoop ik dat het duidelijk moge zijn dat ik niet onder de indruk ben de profetieen die tot op heden, voornamelijk per email, bij mij binnenkomen.... integendeel zelfs, vaak werken ze op mijn lachspieren.
De meeste mensen waarin ik mijn vertrouwen stelde hebben dat vertrouwen hopeloos beschaamd.
Dat wil echter niet zeggen dat je bij voorbaat uit moet gaan van het rotte in de mens.
En Anita, als ik jouw bijdrages zo lees, hoop ik dat je toch eens gaat vragen om een juiste medicatie en rust gaat zoeken in je leven. Vrouwen als jij zijn een makkelijk slachtoffer voor kwaadwilligen, en ook cm is daar niet vrij van....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:49
|
|
|
SAVANTI576 schreef: | wat voor karakter zoek jij in je nieuwe partner ?
ik zoek een vrouw die lief , zorgzaam , open , eerlijk , zacht van karakter , spontaan , gezellig , nieuwsgierig is |
sucses
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:52
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ..... eh dat ik cm vrijwillig mag verlaten?....  |
das ook mijn mooiste moment rissy 
(see you at annie dr msn)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:49
Onderwerp: politieke discussies
|
|
|
HENKWAL969 schreef: | Heb goede hoop, hier komt een einde aan. Er komt een tijd dat ze hun zakken niet meer kunnen vullen, dan komt er een tijd dat de hele politiek en demoncratie wordt afgeschaft. Dan zal DE Koning over heel de wereld heersen. |
Heel erg waar Henkwal, maar hiermee ga je fors offtopic 
FF nieuw leven erin blazen... Moeten we Griekenland financieel blijven steunen?? Ik zeg: laat maar ploffen die corrupte hap, hoppa de Euro uit, en snel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:43
Onderwerp: ga je voor uitelijk of voor innelijk ?
|
|
|
Gaan we weer????
JA, IEDEREEN SELECTEERD ERGENS OP. En als je de cm profielen wilt beoordelen heb je er weinig aan dat iemand bij ikea zn meubels koopt, de donald duck leest en van hollandse pot houd.
Het enige houvast dat je hebt is in eerste instantie een foto. Want veel van die schijnheilige teksten over hoe belangrijk een gristelijke partner is, zijn ook maar schone schijn.
Tijdens de live kennismaking kun je altijd nog het fotomodelgehalte afwegen tegen de inhoud van je date. En geloof mij nou.. het is zeldzaam dat iemand alleen gaat voor het mooie smoeltje en/of het strakke figuurtje als de figuur in kwestie verder niet veul meer dan een lege domme doos is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 17:07
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | wordt de kwaliteit afgemeten aan de kwantiteit, gezelligheid of de serieuse geit ... |
ik heb haar nooit ontmoet cross.... jij wel toch? dusseh... vertel: hoe serieus is zij??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 13:42
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dank je hanneke; het was heel gezellig, al waren er maar vijf volwassenen aanwezig.
we hebben lekker een spel op de tafel gezet, en we hebben zelfs nog heel persoonlijke gesprekjes gevoerd. dat is dan weer t voordeel van een klein clubje.
het was een heel geslaagde middag, en de dertigste hopen we weer met meer mensen te gaan. |
Een dieptepunt in de heifeestjes, men lijkt op cm wat heide-moe geworden. Wellicht kan nu de kwaliteit in dit soort uitjes naar boven komen ipv de kwantiteit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 13:39
Onderwerp: Hoe ga je om met ups en downs?
|
|
|
Alle ups hebben ook een down. Alle downs hebben ook een up.
Probeer van elke up de down te negeren en van elke down de up te zien. Niets is makkelijker dan je bij een down neer te leggen en te zwelgen in zelfmedelijden, misschien is dat zelfs wel helend als het niet te lang duurt. Beter is wel om snel te werken aan verbetering. Ora et Labora noemen ze dat, geloof ik, bid EN werk. Werk biddend aan je relatie met God. Werk aan je leven, relatie, gezondheid, etc etc.
Pieter, always look on the bright side of life!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 13:32
|
|
|
HENKWAL969 schreef: | Ik verkeer in de kringen waar dit soort uitspraken regelmatig gebezigd worden. Maar waar ik zelf moeite mee heb, is de uitspraak: "Ik heb van God op mijn hart gekregen". Ik vraag me af of mensen deze uitspraak niet te makkelijk gebruiken. Zelf gebruik ik liever de uitspraak: "Ik heb op mijn hart gekregen" .
Soms blijken de woorden inderdaad van God gegeven, maar soms zijn het ook woorden van troost, die uit mijn eigen hart komen.
Door uitspraak "Ik heb van God op mijn hart gekregen", kun je moeilijk van een uitspraak zeggen dat het onzin is, want het zijn Gods woorden (????). Terwijl je eigenlijk bijna zeker weet dat deze persoon onzin spreekt. Sommige mensen gebruiken dit soort uitspraken zo vaak, met onzinnige woorden, dat je ze al meteen in twijfel trekt. Geen goed getuigenis voor iets wat heel waardevol in de charismatische gemeentes is. |
Of er expliciet bij gezegd wordt dat hetgene wat op het hart gekregen is, maakt in de letter een wereld van verschil, maar in de praktijk niet altijd. Vaak worden de boodschappen doorgegeven vlak voor, tijdens, of na een dienst, zodat er wel een sfeer omheen hangt.
De boodschap, vaak een bemoediging, heeft veelal betrekking over een onderwerp waar de betrokkene moeite mee heeft in zn leven. Persoonlijk heb ik er moeite mee dat dit soort profetieen meer impact kunnen hebben dan de spreker zich voor kan stellen. Hoeveel kinderloze vrouwen en of koppels, hebben niet het woord gehoord dat het "binnenkort" wel zal lukken? Zeker als dan ook erbij gezegd word dat het woord van God afkomt, kan er een scepsis of zelfs complete afwijzing richting geloof komen. Mensen met een ziekte of met een zieke in de omgeving die te horen krijgen dat er een wonderbaarlijk herstel zal optreden... wat zal dan het gevoel zijn als de groeve geopend is? Mensen die na een scheiding te horen krijgen dat er herstel zal zijn van de relatie kunnen dit zo vast geloven dat ze overgaan tot stalking van hun ex en bedreiging naar de nieuwe partner van die ex. Ik ben ervan overtuigd dat er zelfs moorden gepleegd zijn om een dergelijke profetie uit te kunnen laten komen....
Ik denk dat Chat gelijk heeft, men mag een profetie niet hinderen, maar een valse profetie moet gehinderd worden. De profetie eerst met meerdere andere christenen bespreken en daarna pas doorgeven is de veiligste manier, voor iedereen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 17:56
Onderwerp: politieke discussies
|
|
|
PIETER649 schreef: | Hallo Bas,
Je kunt een mooi lijstje politici opnoemen. Ik ga zo aan het werk, dus ik hou het even kort nu. Maar kun jij van de door jou genoemde ministers ook aangeven WAAROM ze zo goed bestuurd hebben? Dan zal ik vanavond even de negatieve punten belichten...
1 voorzetje: Dankzij minister Kok is Sebrenica 1 groot drama geworden, schandalig dat hij practisch onbewapende soldaten stuurde die de grote slachting dus niet konden voorkomen maar waar er wel velen levenslang trauma hebben. Tevens maakte Kok de opmerking over "exorbitante zelfverrijking".... waar zat hij zelf opeens na zn premierschap, en tegen welk tarief???
maar ik ben benieuwd waar jij mee komt misschien heeft Rouvoet inderdaad meer voor elkaar gekregen dan de verplichte schaamhaarregistratie  |
Jammer Bas, dat je stil blijft...
Nog een naam uit jouw (onbegrijpbare) lijst van hoogvliegers :
minister Eimert Middelkoop word algemeen gezien als veruit de slechtste en onbenulligste minister van defensie ooit. door journalisten, collega-politici en vooral door medewerkers van defensie. een minister die zo bijdehand was om in zn maidenspeech al trots te vertellen dat hij lekker onder de dienstplicht uitgekomen is doordat hij het kopieerapparaat op het gpv secretariaat moest/mocht/kon bedienen. daar maak je echt vrienden mee waar je 4 jaar mee samen moet werken... de sukkel.
Maar goed, gelukkig is het nederland bespaard gebleven nog langer door kabinet grijs 1 geregeerd te worden. Hierdoor konden de door jou genoemde Peppi en Kokki van CU huize gelukkig ook aftreden en was het land ervan verlost 
Meen je trouwens serieus dat je Rouvoet en Middelkoop zulke goede bestuurders vond, of ben je er alleen trots op dat de CU mee mocht regeren???
Pieter, die alle nederlanders alsnog feliciteerd met een kabinet dat WEL van aanpakken weet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 17:40
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Kon ik maar knutselen dan zou ik ook iets maken voor moeder...ik verveel me te pletter...  |
de touretappe is op tv man!!! mooie etappe dhr Gilbert heeft de etappe gewonnen en Geesink kan naar huis geloof ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 17:37
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Valt het hele sprookje in duigen  |
ik zie al jaaaaaren maar een groepje van 10 a 15 mensen m/v op forum en in de chatroom.... wie gegardeert mij dat cm niet 2000 fake profielen heeft?? misschien allemaal broer konijntjes
|
|
Naar boven |
|
|