ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 9 januari 2011, 22:24
BerichtOnderwerp: BZV Topic

MARIJAN072 schreef:
Ik vond het een hele saaie uitzending, maar kan aan mij liggen.

Slapende smiley Ik kan me niet voorstellen dat toevallig op alle boerderijen 's avonds spelletjes gedaan worden en er niemand een diepzinnige vraag stelt.........(alhoewel sommige boeren bij hun keuze vergeten zijn dat je er ook mee moet kunnen praten).het niveau (geit of schaap?hihihihihi Gefrustreerde smiley )was stompzinnig laag........toen ik ook nog die Marcel in onderbroek moest aanschouwen terwijl hij zn vrouwtjes de hand schudde voor de nacht had ik het wel bekeken..........

Zonde van die leuke boeren............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 12:15
BerichtOnderwerp: Mannen van het forum, verenigt u

Ze zijn best wel oke
Ze zijn best wel oke
Ze zijn best wel oke
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 januari 2011, 17:28
BerichtOnderwerp: eer uw vader en uw moeder???

GIBBY159 schreef:
Eert uw Vader en Moeder.....waren we maar weer terug naar midden de jaren 1935 van de vorige eeuw met de jongere generaties van NU! Kunnen de ouders van NU (in het algemeen) aan hun kinderen de zelfde opvoeding en disciplne aan léren zoals wij (wat oudere mensen) hebben ontvangen. Tegenwoordig hoort men vaker dat jongeren (zélfs tegen hun vader of moeder!!!) geweldadig handelen! En bedenk: Je slaat het er in en niét er uit! Wéé o wéé, onze gebeente als wij...als kind tégen de ouders ook maar even 'in durfden te gaan'!!! Dan kon je meteen naar boven! Verraste, verbaasde smiley

Dat was veelal afgedwongen "respect",voorzien van een laagje angst voor de riem of andere lijfstraffen.Tegenwoordig gaan we gelukkig gesprekken aan met onze kinderen,is er lijfelijk contact uit liefde en wordt er niet meer gestuurd met de ogen..........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 januari 2011, 10:17
BerichtOnderwerp: Dagelijkse bemoediging van Eva/1 januari 2011

Waar haal je die bemoedigingen vandaan Eva?Ze komen,op zn zachtst gezegd,een beetje vreemd op me over Smiley die vol vragen zit
Ik kon een klein stukje in het Nederlands vinden over A.J.Russell(ik neem aan dat ze uit "Jezus spreekt" komen?).......niet erg bemoedigend moet ik zeggen Knipoog smiley

Een klein juweel: "Jezus spreekt"
Ik sprak twee logjes geleden al over het boekje Jezus spreekt. Voor wie het niet kent: in Jezus spreekt, bestaande uit twee delen, zijn de boodschappen van Jezus bijeengebracht die Hij in de jaren dertig van de vorige eeuw overbracht aan twee vrouwen uit Engeland. De beide vrouwen verkeerden in moeilijke omstandigheden; door armoede en ziekte geteisterd, hadden zij de hoop op een betere toekomst zo goed als opgegeven. Totdat zij Jezus 'ontmoetten'. Die ontmoeting veranderde hun leven. ''Dag aan dag kwam Hij hen bemoedigen. En hoewel zij nog hun zorgen hadden, kregen zij nieuwe moed en kwam er blijdschap in hun leven." (uit het voorwoord door A.J. Russel).

Niet alleen de beide vrouwen vonden veel troost en bemoediging in Jezus' woorden. Inmiddels worden de meditatieve boodschappen gelezen door gelovigen van over de hele wereld. Enkele citaten van lezers: "Dagelijkse meditatie van onschatbare waarde" - Baptist Times; "Uitstekend" - Christian World; "Een klein juweel" - de mening van een lezer. Bij dat laatste sluit ik mij direct aan: Jezus spreekt is, op de bijbel na, het mooiste wat er in de christelijke literatuur verschenen is. Jezus bemoedigt, inspireert, haalt angst weg en geeft er hoop voor terug, en telkens wijst Hij -onverstoorbaar- de weg. Soms ook licht vermanend, maar altijd met liefde. En dat alles in prachtige bewoordingen. Eigenlijk is niet goed uit te leggen waarom het zo mooi is. Eigenlijk moet je Jezus spreekt gewoon lezen. Niet in één keer uit, maar iedere dag een stukje, totdat je nieuwe kracht gevonden hebt. En aan het eind van het boekje begin je gewoon weer opnieuw...

"Wandel in Mijn weg en vertrouw Mij. Geen kwaad kan je deren. Ik ben evenzeer van jou als jij van Mij. Vind in die waarheid rust. Rusten wil zeggen: het staken van alle strijd. Put uit die zekerheid een kalm, sterk vertrouwen. Rust niet alleen in Mij, als de strijd in de wereld te zwaar en te veel voor je blijkt te zijn om te dragen of onder ogen te zien; rust in Mij als je volmaakt begrip nodig hebt, als je behoefte hebt aan intieme, liefdevolle vriendschap en contact."
(uit: Jezus spreekt -deel 1, pagina 112)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 17:58
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

MARISKA601 schreef:
Proteq

Ik ben nu vast errug fout(was ik toch al Knipoog smiley )maar ik weet dat je het echt niet op kunt brengen,er zijn mazen die het mogelijk maken de verzekering op te zeggen...........o.a.door ze(op papier) over te dragen aan een "nieuwe eigenaar"........ Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 17:42

MARISKA601 schreef:
Zelfs mijn biuurvrouw heeft ze gebeld....
Eerlijkheid word bestraft.....
Als ik fraudeer op welke wijze dan ook....
ben ik van de polissen af...
maar ja dat iss strafbaar....

Bij welke verzekeringsmaatschappij heb je de polissen lopen Maris?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 16:01

MARISKA601 schreef:
Dat ik genoodzaakt word om mijn huisdieren weg te doen, omdat hun zorgkosten verzekering weigert de polissen in te trekken.
Ze tonen totaal geen begrip voor mijn situatie.

Mijn jaar is al stuk.. kan niet slechter gaan...

En beter... nee geloof ik niet in...

Asiel gebeld.... wachtlijst.... en contant betalen...

Maris zonder haar beestjes? Geschokte, onthutste smiley Onmogelijk!
Is er echt geen andere oplossing te bedenken?Aan het wegdoen van je huisdieren heeft die verzekering ook niks dus misschien nog eens een gesprekje aan wagen?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 19:04
BerichtOnderwerp: Mannen van het forum, verenigt u

[quote=MAR907]

Jullie mogen de baas zijn hoor Mar,als wij er maar geen last van hebben Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 17:49

Ik mis de roddels! Clown smiley

Wat vinden jullie van die superstrak getrokken aardappelboerderij?Die Limburgse?Er lag geen kruimeltje op die binnenplaats!
En wat vonden jullie van de opmerking van ksenia(?);"ach,zulke badkamers ben ik gewend"(na het zien van dat superturbosaunastoomdouchebad dinges)
Waarom is die duitse krullebol zo geliefd bij hoogopgeleide dames?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:54

Ik vind het maar spannend.............

wie bakt de lekkerste appeltaart?
wie krijgt de rijkste boer?
en.........(tromgeroffel)komt er eindelijk diepgang in het programma? Clown smiley

(het is een stuk succesvoller dan cm,dat moet gezegd wordenKnipoog smiley)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 22:01
BerichtOnderwerp: Getuigenissen door gebeden

Ik heb veel moeite met het "happy de peppy" gehalte,bemoediging is goed maar alleen vragen om positieve verhalen is onrealistisch...........bovendien wordt ik onpasselijk van het aankaarten van het soms hebben van te weinig geloof voor genezing Zieke smiley

Maar goed,on topic......mijn ervaring is nog beter,ik ben kerngezond,hoef niet genezen te wordenKnipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 december 2010, 12:29
BerichtOnderwerp: Eenzame kerst

ANGELIQUE327 schreef:
Ook voor mij zijn deze feestdagen niet makkelijk. Inka...en velen met hem....verloren een dierbare aan de dood. Ik verloor er ook 3....aan het leven...3 van mijn vier kinderen...ik mag ze nooit meer zien. Afschuwelijke dagen, die kerst en jaarwisseling....hoop dat het gauw voorbij is....ook hier teilen vol tranen!
Angy

Zo lang er leven is is er hoop Angelique!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 december 2010, 11:06
BerichtOnderwerp: Eenzame kerst

INKA401 schreef:
eenzame kerst? ... het is voor mij zóóó dubbel ... heb een schat van een vriendin ... maar kan mijn verwerking néver nooit beantwoorden ... en dan denk ik aan mijn kids, jullie moesten eens weten ... ik heb er vier ... en ieder verwerkt het op zijn eigen manier ... de één nog heftiger dan de ander ... sorry ... met dat ik dit schrijf lopen de tranen over mijn wangen
oke ... ik als vader moet er zijn voor mijn kids ... maar op dít moment? ...
huilen ... en niets anders ... sorry voor dit klote bericht

groetjes inka

Heel veel sterkte Inka.......verdriet uiten mag/moet/kan maar bedenk ook dat er weer een heel nieuw jaar voor je ligt,met je kinderen en je vriendin,gun jezelf dat geluk Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 23:47
BerichtOnderwerp: Staatsloterij

JAN786 schreef:
Ik zie mijn geld als gave van God. Daarom gebruikt ik wat ik redelijkerwijs nodig heb voor mijzelf en een deel voor anderen.

God heeft een vrijmoedig gever lief.
Het is beter te geven dan te ontvangen.

Ik doe dus niet mee met een loterij. Mocht ik wel mee doen en niet alles weggeven dan wilde ik dus mijzelf verrijken op een manier waarvoor ik er niet voor wilde doen. Dat kan ik niet verantwoorden. Dan zou ik niet tevreden zijn met datgene wat ik van God gekregen heb...

Mooi Jan,ben ik helemaal met je eens,maar........je keurt het dus wel goed als het geld zinvol besteed zou worden?(ik nl.wel Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 23:34

JAN786 schreef:
De bijbelse lijn is dat wij geld verdienen met werken. Van dat geld kunnen we delen aan mensen zonder werk. Uitzonderingen daar gelaten...

In de Bijbel was ook niet iedereen even rijk en evenzeer bereid om te delen.......
Ik begrijp je standpunt ten opzichte van de loterijen maar voer je het zelf ook in je hele leven door?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:39

JAN786 schreef:
Dus niet vetrouwen op Gods zorg voor ons in de toekomst?

Ook je eigen verantwoordelijkheid nemen,zonder zelf na te denken kom je er echt niet hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:18

JAN786 schreef:
Als je tevreden bent met je huidge bestaan waarom zou je dan meer willen?

Geef mij dan een goede reden om het wel te doen...

Het leven is altijd in beweging,goede tijden maar ook minder goede,hebben we allemaal ervaren dus vooruit denken is zo gek nog niet Knipoog smiley
Stilstand = achteruitgang
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 11:11

Rothumeur Boze smiley

Vannacht spuugde mijn dochter haar bed......kamer.......en al lopend de hal en de badkamer onder(wel eens een beugel uit een toilet gevist?Zieke smiley)Vanmorgen vergeten container bij de weg te zetten,zit ik nog 2 weken met die rotzooi........op mijn afspraak konden ze "even niks" voor me betekenen......dochterlief zit met een gezwollen rood hoofd op de bank maar de huisarts is op vakantie en de vervanger........heeft vrij Woedende smiley

Maar.....de auto startte in 1x,de wegen waren schoon,binnen is het warm........wat zeur ik eigenlijk Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 00:17
BerichtOnderwerp: alleen voor jonger dan 35!

Ik heb eens gekeken hoeveel leden t/m 35 jaar er eigenlijk zijn,1124..........dat is de helft van alle CM leden!
Jammer voor je Bart,dat je niet meer reacties krijgt..........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 00:06
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

MARYLIEN613 schreef:
dit gaat beter dan dat ze altijd maar moeten luisteren en ja knikken tegen de ouders!

Van zulke dagen kan ik alleen maar dromen Marylien (mondje van hun moeder denk ik Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 december 2010, 18:38
BerichtOnderwerp: favoriete bijbeltekst

Voor mij is onderstaande tekst uit 1 Korinthe 13 veruit de mooiste.........voor de meesten een trouwtekst,voor mij een rouwtekst,en wat voor eentje! Knipoog smiley

De liefde is geduldig en vol goedheid. De liefde kent geen afgunst, geen ijdel vertoon en geen zelfgenoegzaamheid. Ze is niet grof en niet zelfzuchtig, ze laat zich niet boos maken en rekent het kwaad niet aan, ze verheugt zich niet over het onrecht maar vindt vreugde in de waarheid. Alles verdraagt ze, alles gelooft ze, alles hoopt ze, in alles volhardt ze.De liefde zal nooit vergaan.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 december 2010, 10:55
BerichtOnderwerp: rood balkje is weer terug...

GRIFFIN748 schreef:
Hannah, je werkt zeker met IE van Windhoos....probeer 's wat anders, misschien dat je er dan geen last van hebt.

IE van Windhoos is niet zaligmakend.

(overigens een loffelijk streven, die laatste regel van je)

Ik surf tegenwoordig met Google Chrome op CM maar heb hetzelfde probleem,tikje minder dan met IE........maar nog steeds heeeeeeel veel rode balken,trage site,heel irritant Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 21:52
BerichtOnderwerp: Chatbox

GERT856 schreef:
a) zeggen, en b) doen is niet verbergen, maar verbloemen Coole smiley met zonnebril niet iedereen, maar er zijn er bij, en die ontmasker je dan zo he, in de chat dan. Smiley met dichtgeplakte mond

Is dat dan slinks bedoeld of willen mensen sommige dingen nog niet kwijt?Er is bijvoorbeeld geen mogelijkheid om aan te geven dat je samengewoond hebt,vind ik vreemd,moet je liegen in je profiel he,of het in je eigen tekst zetten(en dat zie ik zelden)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 14:56

HENK710 schreef:
Tja, da's wel herkenbaar. Het geeft zo'n dubbel gevoel. Wel is er toch ook duidelijk de gedachte dat het feit dat we gedenken met Kerst niet voor niets is Knipoog smiley Maar leuk is anders natuurlijk...vooral ook als je toch uiteindelijk ook de enorme interne strijd van zo'n puber verneemt/voelt...

Soms verbazen ze je ook Henk.........een 14-jarige wilde met alle geweld naar de film "new kids"........ze kwam verontwaardigd thuis:"wat een respectloze film,en daar laten ze de jeugd naar kijken!" Lachende smiley Clown smiley
(en nee,mijn eigen kids mogen niet naar films waarin zo gevloekt wordt.......)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 12:25

Het past bij je,of niet........er zit een uit-knopje op en hoewel ik elke dag wel even in de chatbox kom gebruik ik het knopje ook regelmatig hoor Knipoog smiley

Het is internet mensen......wees niet te teleurgesteld als die contacten niet verlopen zoals je gehoopt had,pas in het echte leven leer je iemand kennen.

(het olde wief heeft gesproken(sorry wilma,tikje dialectKnipoog smiley)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 11:40

Heel fijn dat iedereen op het forum zijn kerstfrustraties gaat botvieren op de mensen die regelmatig in de chatbox komen ........bedankt he
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 26 december 2010, 23:54

MAR907 schreef:
Vanavond tijdens gourmetten met ons drieen was mijn mooiste moment.

Mijn dochter hield plots een speech voor mij waarin ze o.a. verwoord:

"Maar papa ik heb zoveel respect gekregen voor jou!
Je doet het allemaal wel zo even.
Je staat er in een klap alleen voor.
Je probeert een goede vader te wezen en ik zal je vertellen dat ja dat ook bent!
Ik wil je bedanken voor alles wat je doet voor mij!

Ik hou van je!

Liefs je dochter Hadassa!"

Dacht dat het alleen in films voorkwam, dus niet...... Clown smiley

Wow Mar.........geweldig voor je!!!! Je hoopt dat ze ooit beseffen hoe je je best doet maar het nu al te horen is gewoonweg prachtig!
(ik heb een kerstfeest achter de rug met tegenstribbelende pubers Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 december 2010, 15:07
BerichtOnderwerp: Wisselende Lincscores.

THOMAS968 schreef:
Ik blijf me verbazen over de lincscores. Het is natuurlijk een computerberekening maar als de leeftijd niet verandert, de regio niet en het profiel niet, hoe kan de score dan naar boven of beneden gaan? CM vertelt niet precies hoe het werkt, maar als variabelen niet veranderen, dan zou de score gelijk moeten blijven.

Thomas

De meerkeuze antwoorden tellen ook mee..........dus als je geen vrouw wilt die spruitjes lust vallen die af Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LEANNE226
op vrijdag 24 december 2010, 15:07
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 17:26
BerichtOnderwerp: Bindingsangst

SHANITA130 schreef:
Kan je dan verwachten, dat ééntje zijn/haar hele leven opgeeft, en helmaal ergens anders gaat wonen???????
Veel mensen kúnnen dat niet hoor!

Nee niet á la minute maar ik neem aan dat je er in de loop der jaren wel naar toe werkt?In een jaar kan er enorm veel veranderen,andere vrienden,familie verdwijnt,kinderen gaan de deur uit,baan verdwijnt etc..........

Nog even toevoegen, iemand zou dus moeten accepteren, dat ik, naast mijn leven met hem, nog een eigen leven heb, in mijn plaats.
Net zoals ik dat, andersom ook zou moeten accepteren.

Ook in een relatie waarin je samen in 1 huis woont kun je je eigen leven leiden.Ik vind het woordje "naast" onprettig,hoe zou jij het vinden als een man zei:ik heb mijn eigen leven maar vind het leuk om jou er naast te hebben als ik daar behoefte aan heb?
(Ik stel het nu heel zwart/wit hoor Knipoog smiley)

Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 23 december 2010, 17:27
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 december 2010, 16:01

Klein oppeppertje voor jou Herman,je klinkt de laatste tijd een beetje somber Twijfelende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=SgotIQfeaRY
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 ... 100 Volgende
Pagina 54 van 100