Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 15:38
Onderwerp: Humor
|
|
|
Quote: | Zo zijn er vele passages in Spreuken waar de spot wordt gedreven met de luiaard die zo moe is dat hij niet de puf heeft om zijn hand uit zijn bord te halen (19:24; 26:15), of de luiaard die zo bang is dat er een woeste leeuw midden in de stad is dat hij het huis niet uit durft (26:13). |
Deze zijn ook erg grappig vind ik, daarom licht ik ze er even uit, en zo herkenbaar!!! Goed dat je deze dingen even opzocht!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 15:34
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
VLINDER200 schreef: | Shanita,
Deze spreuk speciaal voor jou (hoef je misschien niet op te ruimen kun je iets leuks gaan doen...). Anderen mogen er natuurlijk ook mee doen wat ze willen.
Vandaag is de dag die je jezelf vorige week of vorige maand hebt beloofd. |
Dank Vlinder ! Mooie kreet!
!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 23 juni 2013, 15:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 15:21
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
BAPPI605 schreef: | Hier in Amsterdam regent het al de hele dag! maar het goede nieuws is dat bij mij in huis het zonnetje schijnt en staat de Zomer Top 1000 keihard aan! |
Ja, jij wóónt lekker in Amsterdam, Ik al enkele jaren niet meer....
Klinkt gezellig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 15:13
Onderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | geen behoefte aan een lieve man enkel verlangen
is bij mij het omgekeerde |
Ja, dat was wel een tijdje zo, bij mij, omgekeerde.
Ja, nu niet meer.
Ik heb 2 lieve exen als vriend, misschien dat dat ook scheelt.
En ja, de eerlijkheid gebied: ik ben ook erg bang voor SOa's, ....
En, ben er ook achter dat alleen je huissie ook wel erg fijn is.
En, met God leven ook erg belangrijk voor me geluk.
Ik heb ergens een keer gelezen, weet niet meer waar hoor, dat het voor vrouwen makkelijker kan zijn, kan, hoeft niet.
Misschien val ik wel onder die categorie van 'kan makkelijker zijn'.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 15:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | ??????????????????
|
Ehhh, ja, Nou jij schreef: Quote: | ZEELAND736 schreef: Uitwijden!!!(oftopic ben ik) |
Ik schreef:
Quote: | SHANITA130 schreef: Haha, nou ik ben na 8 kilo te zijn afgevallen alweer vier aangekomen
Dus...uitkijken. ja, je voelt je gewoon beter als je gewicht in je BMI zit.
--
Verder, geen behoefte, verlangen kan. |
Het was natuurlijk nog erg vroeg, het ging over, wat betekend uitweiden/uitwijden, dus ja iemand zei 'wel uitgebreid erover door', een ander 'niet', toen iemand van dus wel, 'uitwijden is wijder worden'.
Nou, het was dus nog erg vroeg, en ik dacht, ja, jij zegt nu en dan weleens, net als ik en anderen iets over chocolade, en zo.
Dus ik dacht je bedoelt, 'uitwijdden!!!!(offtopic)'
Wij in Amsterdam zeggen wel eens iets als we juist het tegenovergestelde bedoelen, dus als je taartjes eet, zou je kunnen zeggen afvallen???
Dus ja, omdat ik het even snel doorlas, ondertussen andere dingen deed, het was nog vroeg, dacht ik dus dat je bedoelde, 'afvallen???'(omdat je dat wil, lukt even niet, zoiets dergelijks, daarbij van mezelf uitgaande).
Ook omdat je er (offtopic achter schreef)
Dus ik dacht, ja dát ken ik, ben ook alweer 4 kilo aangekomen, moet weer opletten, kan dus weer niet zomaar alles eten wat ik lekker vind, wat ik zelf weleens onbedoeld doe.
Maar er stond ook 'offtopic' achter ik dacht ja tis idd offtopic, dus ik nog even in het kort me mening over geslachtsgemeenschap, behoefte of verlangen.
(anders krijg ik weer de redactie achter me aan , , grapje
Zó ging het.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 21 juni 2013, 15:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 07:35
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Uitwijden!!!(oftopic ben ik) |
Haha, nou ik ben na 8 kilo te zijn afgevallen alweer vier aangekomen
Dus...uitkijken. ja, je voelt je gewoon beter als je gewicht in je BMI zit.
--
Verder, geen behoefte, verlangen kan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 06:28
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
Van Harte Gefeliciteerd!
Vandaag is de eerste zomerdag! 21 juni!
Doe er wat mee!
Het is ook heerlijk buiten nu, zit nu al met balkon deur helemaal open.
Volgens mij wordt het warmer, dan is voorspeld....WANT HET IS ÉCHT LEKKER WARM
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 21 juni 2013, 07:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:29
Onderwerp: Forum vernieuwd
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, zomaar wat gedachten van mij
- De overige gedachten zijn verwijderd (op te vragen via de mail bij de redactie -
Graag on-topic blijven.
Redactie CM |
Overige gedachten?...ze zijn allemaal pleitte..
Begrijp het wel. anders krijg je een discussie over een discussie binnen een discussie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 21:51
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Vitrage in de was gedaan, heerlijk gebroken wit weer , ipv gelig
Dus, er wordt hier niet meer gerookt, als het balkon deur niet wijd openstaat...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 21 juni 2013, 17:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 21:41
Onderwerp: Forum vernieuwd
|
|
|
Ja, zomaar wat gedachten van mij
- De overige gedachten zijn verwijderd (op te vragen via de mail bij de redactie) -
Graag on-topic blijven.
Redactie CM
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op donderdag 20 juni 2013, 22:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 14:01
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Shanita, Bappi's post was juist integer bedoeld. Hij geeft eerlijk aan hoe hij er in staat en hij is lang de enige niet.
Je doet wel cynisch. Het is vervelend dat je zelf onprettige ervaringen hiermee hebt, maar daar kan Bappi niets aan doen. Hij wenst de dames zelfs sterkte hier, omdat hij er zich van bewust is dat ze kwetsbaar zijn. Daarin komt hij juist heel respectvol over. Er worden hier niet steeds reacties geplaatst wat er allemaal aan vrouwelijk schoon rondloopt. Dit is onzin. En de opmerking zogenaamd christelijke mannen is ronduit beledigend.
Het gaat er niet om dat je je punt moet maken. Ga met elkaar in gesprek over dit soort dingen. En laat het anders liggen als het voor jou gevoelig ligt. Er zijn genoeg andere dingen waar je op kunt reageren als je wilt. Blijf alleen wel respectvol reageren. Dat mag je van anderen ook verwachten. |
Waar staat dat Bappie de dames Sterkte wenst? Dat was KLUS, en KLUS en ik waren er al uit, en dit heeft niet met verleden te maken, dit heb ik gewoon als volwassen vrouw me hele leven al last van en ben lang niet de enige, was verontwaardiging, geen cynisme. En de opmerking 'zogenaamde christelijk mannen' was hierdoor: Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 19:21 Reageer met quote Iedereen gaat naar buiten; ik heb de koelte van een bioscoopzaal gezocht... heerlijk koel! daarna in de stad rond''gelopen''. Clown smiley Knipoog smiley Lachende smiley Kwijlende smiley Het zijn moeilijke dagen voor de vrome, Christelijke, hetero man Geschokte, onthutste smiley Lachende smiley
Anders had ik dat helemaal niet eens vanuit mezelf opgeschreven of zelfs bedacht
Je wordt echt lasiggevallen op straat, als je er leuk uitziet, en ja sommigen hebben daar nu eenmaal veel meer last(van gehad?) dan anderen.
En dan zeiden sommigen andere vrouwen ja dan moet je er zo niet bijlopen, nee, ik wil respect en met die hitte er wel zo bijlopen.
En ik krijg nu mail van vrouwen die er ook zo over denken, en het hier niet neer durven te zetten.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 20 juni 2013, 14:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 13:53
|
|
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 04:49 Reageer met quote Bewerk dit bericht
BAPPI605 schreef: Iedereen gaat naar buiten; ik heb de koelte van een bioscoopzaal gezocht... heerlijk koel! daarna in de stad rond''gelopen''. Het zijn moeilijke dagen voor de vrome, Christelijke, hetero man Geschokte, onthutste smiley Lachende smiley
SHANITA130 schreef: | Je zal het goed bedoelen,
door de posting van Jol ben ik ff gaan denken.
Goed dan, je manier waarmee je er mee omgaat (en wellicht ook strijdt) en juist niet hier zich door mee laat slepen.
Het was iig van mijn kant niet cynisch bedoelt, maar verontwaardiging.
En dat heeft niet met een of ander te maken ik en ik ken zoveel andere vrouwen die gewoon niet meer normaal, met leuke kleding aan over straat konden en kunnen, en dat is heel erg naar, vandaar mijn reactie.
En dan kan een opmerking, van welke man dan ook, wat ik niet verwacht op een christelijk fora, even verkeerd vallen, wat het ook deed.
Vooral door je kwijlende smiley...
Ik heb zelfs mail gehad van dames hier die het ook zo opvatte als ik, en ja sommige vrouwen hebben daar nu eenmaal meer last van dan andere. |
Hier...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 20 juni 2013, 14:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 04:49
|
|
|
BAPPI605 schreef: | Iedereen gaat naar buiten; ik heb de koelte van een bioscoopzaal gezocht... heerlijk koel! daarna in de stad rond''gelopen''. Het zijn moeilijke dagen voor de vrome, Christelijke, hetero man |
Je zal het wel goed bedoelen,
ook door de posting van Jol ben ik ff gaan denken.
Goed dan, je manier waarmee je er mee omgaat (en wellicht ook strijdt) en juist niet hier zich door mee laat slepen.
Het was iig van mijn kant niet cynisch bedoelt, maar verontwaardiging.
En dat heeft niet met een of ander te maken ik en ik ken zoveel andere vrouwen die gewoon niet meer normaal, met leuke kleding aan over straat konden, en dat is heel naar, vandaar mijn reactie.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 20 juni 2013, 13:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 04:30
|
|
|
PETRA373 schreef: | Me zonen beloofd dat we gaan barbecuen, het heeft geregend, word barbeque in de schuur met winterjas aan, maar even leuk |
Ja, ff tijdje terug, maar ik wou zeggen, leuk hoor zoveel kinderen, gezellig lijkt me dat!
En dan zelfs nog een kleuter, heerlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 04:17
Onderwerp: Ik voel me nog;).........
|
|
|
PETRA373 schreef: | serieus, zon tien jaar jonger of ouder ongeveer, maar inderdaad andere dingen zijn de kern.
Maar eh daten als vrouw op je 47ste Wat verwachten mannen, dat je er nog perfect uitziet, dus niet, en ook geen zin om er als een barbie pop bij te lopen, of me haar te moeten verven, omdat als ik ouder word, die man me dan minder mooi vind. zegt wat over het houden van die man, niet mijn manier van houden van, als hij niet meer van me houd als ik er niet te gek uit zie.
en ja gaat over uiterlijk, maar leeftijd en uiterlijk hebben met elkaar te maken. en natuurlijk moet e r ook aantrekkingskaracht zijn, en dan denk ik wel es, over een paar jaar eh, is het nog minder met me uiterlijk.... oke dan ben ik een mooie oudere vrouw met wit haar als een engel want af en toe krijg ik ineens zie ik dan spierwitte haren...vandaag ontdekte ik er weer 1
en soms word ik daar onzeker van denk ik eh, ben ik nog wel datebaar met blub en zo,n 5 witte haren, want word steeds ouder geen fotomodel meer. en ja gaat niet om uiterlijk, maar toch vinden mannen me ook leuk als ik niet heel mooi ben? Zijn er wel mannen die verder kijken dan je uiterlijk? me hele leven kom ik mannen tegen die zeggen je ziet er zo leuk uit, maar wat als ik e rniet meer leuk uitzie? eh zien me dan niet meer? eerlijk gezegd hoef ik zo,n man dan ook niet en laat ze na hun eigen kijken, hun krijgen ook blub en hebben geen 8 kinderen gebaard.
enfin sereiuze gedachten van vrouw die bijna de 50 nadert Die wel es denkt als ik voor de spiegel sta ha ha en ben blij met me uiterlijk, maar voor een man, voor te date ja voor een 20 jaar ouwere misschien, maar daar heb ik geen zin in. |
Hai Petra,
Er was iets wat ik al enkel dagen tegen je wou zeggen, maar ja voordat ik dat topic vind, dus even hier, kan ook.
Je schrijft hier, onder andere, wat dingen over jezelf.
Wat ik wou zeggen, je schreef ook nu en dan eens dat je, naast 7 volwassen kinderen, zelfs ook nog een kleuter hebt.
Ik wou gewoon even kwijt, dat ik dat wel zó ontzettend leuk voor je vind! Want ja, als je een jong kind hebt voel je je mi ook nog veel jonger.
Iig, ik zat er al anderhalve dag aan te denken, kon die post niet vinden waar je over je kleuter schreef, dus ja, dan hier kan ook. vind het gewoon heel tof dat je zo een groot gezin hebt, zelfs 8!! kinderen en dan ook zelfs nog een kleuter. Dat lijkt mij iig wel héél gezellig! Ja, ik had op me hart om dat te zeggen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 22:13
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | KOFFIE OVER JE TOETSENBORD!!! |
Je heb tegenwoordig toetsenborden, waar je drinken over kan laten vallen, waterproof zeg maar...
IIg, die heb jij dus niet, heel vervelend Zeeland...
Ja, je kan denken deed het niet expres, dat denk ik altijd in die gevallen.. Dan voel ik me niet zo vervelend, ja, niet expres kan hoor, ja anders heb je geen leven zeg maar
Maar ik weet hoe je je voelt, Sterkte!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 20:20
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat ik gedaan heb???
Nu viel mijn werk me zwaar.... Dubbele clienten en dat betekende 6 uur huishoudelijk werk...
Gelukkig is niet het aantal graden gehaald wat voorspelt was... |
Knap Zeeland! Ja, ik deed dat werk ook een tijdje, huishoudelijk werk bij anderen, dus ik weet waar je over praat!!! En dan met dit weer...
Compliment!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 20:16
|
|
|
PIETER619 schreef: | We zijn geen kleine kinderen meer, misschien is het wel geschreven dat we te veel betutteld worden momenteel. dat er orde en regel is , geen problemen mee, maar soms is het net even te veel bemoeienis.
Het is nu of we een kleuterclubje zijn, die niet mogen reageren op welke wijze dan ook.
Even een bij wijze van spreken, als iemand als reactie ergens op wat wel tot de topic behoort maar het in een gedicht brengt, moet er niet gelijk, door jullie, geschreven worden dat het officieel thuis bij de topic gedichten. Ook een clip kan soms een bemoediging in zitten en in die topic geplaatst worden , dan behoort hij als reactie wel in die topic thuis en niet in de topic leuk en bijzonder lied. |
Hai Pieter,
Dat kan júist wel, als dat lied refereert na de vorige post en/of aan het onderwerp, net als dat gedicht van Klus refereert aan de post van IJsje ervoor... Net wat jij schrijft:
Quote: | Ook een clip kan soms een bemoediging in zitten en in die topic geplaatst worden , dan behoort hij als reactie wel in die topic thuis en niet in de topic leuk en bijzonder lied. | Het gaat er mi om als iemand een gedicht zet, out of de blue, wat niet met onderwerp en/of reactie ervoor te maken heeft.
Ik ben geen redactie maar zo zit het denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:57
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ja, dat is de andere kant....het is toch niet normaal meer dat vrouwen en straks mijn dochter niet 24 uur per dag alleen op straat kan lopen?
Ik mag dan op de Veluwe wonen, maar ook hier gebeuren soms dingen die "het daglicht niet kunnen verdragen".
Maar dat onbeschofte waar je over schrijft, die mensen zijn volgens mij niet helemaal nuchter meer......
Sterkte dames! |
Ja, en daarom hou ik zo van de serie 'Kleine huis op de prairie', lijkt kinderachtig, maar juist niet, erg goed geacteerd, vind ik, en ja, daar zie je wel normen en waarden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:39
|
|
|
KLUS667 schreef: | Shanita, je verhaal is inmiddels verlengd....... Ik ken ook zat (chhristelijke) dames die het heerlijk vinden om op een bankje in het dorp te gaan zitten om "leuke mannen te gaan kijken".
En ik maar heen en weer lopen, maar mij zien ze niet :( |
Ja, meegemaakt op me werk, de vrouwen die ouder werden en steeds maar moesten aanhoren hoe lekker die jonge dingen erbij lopen van hun mannelijke collega's, als de pauze voorbij is. Ja, dan slaan ze terug, door naar de 'chippendeels' en aanverwanten optredens te gaan" te gaan. Dat was een tijdje een hele hype....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 19 juni 2013, 19:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:31
|
|
|
KLUS667 schreef: | Shanita, je verhaal is inmiddels verlengd....... Ik ken ook zat (chhristelijke) dames die het heerlijk vinden om op een bankje in het dorp te gaan zitten om "leuke mannen te gaan kijken".
En ik maar heen en weer lopen, maar mij zien ze niet :( |
Ik heb 'm al aangepast toen ik je reactie las, over je dochtertje enzo.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:16
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ja hoor, genieten mag!
Pred. 11:9 Geniet dus, beste vriend, van je jonge jaren, haal je hart op aan de dagen van je jeugd. Volg de wegen die je hart wil gaan, gun je ogen wat ze wensen. En onthoud bij alles wat je doet dat God je aan zijn oordeel onderwerpt.
Maar pas op voor de kleine lettertjes Vers 9b |
Je moet het natuurlijk, mijn reacties, in het licht zien, dat ik, en natuurlijk vele anderen met mij, zeker in een stad als amsterdam, al komt het hier ook voor, ontzettend veel seksueel ben lastiggevallen gewoon op straat.
Kijk, als iemand goedaardig, dat kan je horen aan de stem en zien aan de uitdrukking, zegt van 'he, aardige meid, met jou wil ik wel iets afspreken'? Dat is vleiend.
Maar het kan ook onbeschoft van he met jou zal ik wel ff lekker willen @#$ en @#$5 en dan was het gewoon ook buiten onbeschoft, echt bedreigend, dat je echt dacht van o die moet ik 's nachts niet alleen tegenkomen..
En ja, als je al je hele leven deze 'geintjes' meemaakt, ja, dan vind je deze grapjes niet zo leuk. Want je leuk aankleden en de straat opgaan, gaat vaak gepaard met bedreigende ervaringen. Ja, ook en juist overdag.
Ja, en dan zelf even snel aan je zitten, zeker als de heren met een groep waren en je liep alleen of met zijn tweeën...
Vandaar ben ik niet zo 'verheugd' als mannen zeggen dat ze weer lekker hebben zitten kijken, of iets in die geest. Zoals Bap. En, ik zie niet in wát, als het al iets met christen zijn te maken heeft.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 19 juni 2013, 19:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 18:57
|
|
|
BAPPI605 schreef: | Shanita, ik had het bijna willen schrijven ... Heel veel lekkers! |
Nou veel 'gluur en fantasie genot' dan maar he, in deze moeilijke dagen voor de "vrome" hetero "christelijke" man.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 19 juni 2013, 18:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 17:29
Onderwerp: Forumregels
|
|
|
JOL252 schreef: | Als je rekening moet houden met de hele wereld kan je nooit je zelf zijn. Ik ben maar eenvoudig die ik ben en dat is okay |
Dáárom schreef ik óók:
Quote: | Nou is het niet zo dat ik daarom mijn post ánders ga schrijven, maar ja, het zit wel ergens in mijn achterhoofd, onbewust, zeg maar. |
Eenvoudig, of ingewikkeld of ertussen, maakt niet uit, ik denk soms o ja de hele wereld kan meelezen, maar ja dan ben ik mij daar tijdens het schrijven toch niet echt bewust van. Wel erna, dat ik bijvoorbeeld iets weghaal, van nou dat is teveel, of juist iets toevoeg, want dat is dan duidelijker, zoiets.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 14:08
Onderwerp: gek van plinkjes en plonkjes op de pc
|
|
|
IFAN841 schreef: | Heb je wel eens bij de plug-ins van FF gekeken??? |
Ja, dat zal wel natuurlijk....
Hoezo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 14:06
Onderwerp: kopje thee
|
|
|
KLUS667 schreef: | Daar kan ik ook van genieten, maar beter is nog een xxx
Xxx-jes |
XXX
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 14:00
Onderwerp: Ik droom over jou..en jou warmte;)..
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ja,..niet zo nieuwsgierig;))
Het is toch niet gek,dat je naar de zon verlangen kan, enne..wat doet de zon die hopend straks weer volop schijnt bij jou? Zeker is dat mensen vaak met zon zin krijgen in van alles mensen raken met elkaar sneller in contact.. Er wordt ook meer gedroomd .. denk je niet?:).. Dat is een goed verlangen..koester dit.. |
Nee, dat is niet gek, sterker, normaal, lijkt mij.
Aan de andere kant, ik denk te weten dat mannen daar meer 'moeite' mee hebben zeg maar.
Ik heb wel een paar vrienden, om te lachen, etc. geen lichamelijk contact in de zin van seksueel.
Maar ja, ik ken het wel, heb een keer in mijn leven het ervaren hoe het hoort/is. (eigenlijk 2 keer)
En ja, dat verlangen blijft.
Ja, elke man van straat, strand of café plukken?
De eerlijkheid: ik ben ontzettend bang voor SOa's, en dan natuurlijk vooral de gevaarlijke.
Dát is voor mij dé reden vaak geweest.
En een verstandelijk wetende dat het niet kan.
En gevoelsmatig, ja, dat is ook pas iets van de laatste jaren.
Ja, het is nu eenmaal iets wat Onze Lieve Heer in ons heeft gestopt.
Maar.....het is niet het enige, het is mi géén basisbehoefte(al kan dat wel zo aanvoelen, dus dat snap ik en begrijp ik wel).
De een heeft er meer 'last' van dan de ander, heeft ook te maken welke situatie zit je, waar ben je nu mee bezig, heb je helemaal niets aan je hoofd, dan nog, mooie boeken, natuur(flora en fauna, die natuur bedoel ik ;))
Wat ik zelf wil zeggen er zijn zóveel leuke en mooie dingen in het leven, als je goed kijkt is het leven al zo mooi en bevredigend, vind ik, dat dat stuk 'seksueel contact', dat ik makkelijk zonder kan leven. Dit geldt dus voor mij, en hoeft dus helemaal niet voor anderen op te gaan.
Maar ik kan mij voorstellen dat dat voor mannen veel moeilijker is. Al wil ik daarmee niet teveel generaliseren, want dat hoeft natuurlijk ook niet altijd op te gaan. Dat is gewoon wat ik zelf denk, en anderen kunnen daar anders over denken, hoe dat is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 13:42
Onderwerp: Ik droom over jou..en jou warmte;)..
|
|
|
PETRA373 schreef: | de n van je neussnuiten iets wat jij denk ik de hele week al doet omdat je verkouden bent de hele week al |
Een Neutje, dus een alcoholisch drankje om in slaap te vallen....
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|