Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 17:17
Onderwerp: tips en een bedankje
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dat doe je in het dagelijkse leven ook toch? Als een man je benadert en je bent er niet van gediend ontwijk je hem toch? |
nee, dat is niet echt mijn stijl, chatuliem!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 17:14
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eigenlijk vind ik het wel best, dat mensen niet terugschrijven op een mail. En wat maakt het uit, je weet dan toch ook gewoon waar je aan toe bent? Je moet niet meteen hoge verwachtingen hebben als je een kennismakingsmail stuurt. Het gaat toch alleen maar om willen kennis maken? En ik kan me zo goed voorstellen dat dat bij een ander als opdringerig kan worden beschouwd... |
nouwww...........voor mij voelt het niet beantwoorden van de mails die ik krijg, alsof iemand iets tegen me zou zeggen, en ik mijn hoofd weg zou draaien en net doen of ik niets gehoord heb............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 14:54
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | nee dank je. ik heb al gegeten en gedronken. ben er nog misselijk van. |
misselijk van jezelf, of van het eten en drinken?
het is toch algemeen bekend, dat je van teveel drinken een kater overhoud, hoor griffin!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 14:53
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | nee dank je. ik heb al gegeten en gedronken. ben er nog misselijk van. |
misselijk van jezelf, of van het eten en drinken? t is toch over het algemeen bekend, dat je van teveel drinken een kater overhoud, hoor, griffin!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 23:59
|
|
|
ach, een zelfde situatie kan door elke heer verschillend beleefd worden, he?
de ene man komt alleen leuke dames tegen, de ander jiuist degenen die niet leuk zijn..........hmmm...............nadenkertje!!
nieuw topic misschien; waarom kom ik nou altijd de "niet lieve vrouwen" tegen?
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 9 september 2011, 00:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 15:07
Onderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
|
|
|
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar zus van hannah, 41 jaar, regio 0180 Josina022, 41 jaar, regio 030 (komt met "taxi" marcowaal200?) Maria576, 46 jaar, regio 038 (indien vervoer) nel833, 50 jaar, regio 071 Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (indien vervoer) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud) jakolien247 36jaar regio 030 (onder voorbehoud)
jonasveve, 51 jaar, regio 070 frankt627, 47 jaar, regio 076 hanskamp, 38 jaar, regio 0521 wimgroen841, 55 jaar, regio 0318 jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar kwispel011, 66 jaar, regio 0172 thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud) marcel188 ,45jaar ,regio075. Beun656, 37 jaar, regio 0341 (onder voorbehoud) johan209, 36 jaar, regio 073 niceguy125, 43 jaar, regio 0570 marcowaal200, 40 jaar, regio 078 (heeft nog ruimte over in de auto.. )
marco, jij neemt jozina dus mee?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 11 september 2011, 22:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 00:07
Onderwerp: Hoe noem jij je ouders?
|
|
|
toen ik mijn vader een keer "je" noemde zei hij; ehh..........MENEER "je" voor jou, he?
overigens spreek ik hen regelmatig met "je" aan en maken ze er geen probleem meer van; over het algemeen zal ik echterr het "u" gebruiken. en bij de voornaam noemen? k was nog niet op het idee gekomen, eigenlijk!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 19:58
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Hoveel mensen denk je, nemen geen genoegen met je antwoord en gaan dan schrijven dat je het vooral verkeerd ziet en dat hij/zij echt wel een kans verdient? |
dat herken ik wel, chatuliem; en om nu avonden lang bezig te zijn om mensen duidelijk te maken dat je geen romantisch contact wilt, is niet echt heel fijn om te doen. ik probeer iedereen terug te mailen, maar ik moet zeggen dat ik wel eens hoor dat ik een mail per ongeluk over het hoofd gezien heb. dit is dan niet uit onbeleefdheid, of omdat ik anderen en hun emoties niet belangrijk vind, maar puur omdat ik (me) geen tijd (gegunt) heb.
hannah..........gaat nu direct een aantal mensen terugmailen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 18:45
Onderwerp: Welke bijbel lezen we?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Heb je die echte ouderwetse nog Mariska, met die mooie platen? Kan ook dat ze helemaal niet zo mooi waren/zijn maar dat dat in mijn herinnering zo was.........
Ik heb gisteren de Chagall Bijbel gekregen, werkelijk prachtig toen ik hem even inzag......... |
ik heb negen jaar geleden het kleuter-vertelboek van anne de vries gekregen, heel mooi, vind ik zelf; ik wil eigenlijk geen andere meer voorlezen! laatst wilde ik een nieuwe aanschaffen, maar helaas wordt hij niet meer gedrukt............jammer!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 14:30
Onderwerp: Herstelweekend Alleenstaande ouders
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | nou ja, tot aan januari is nog een maandje of 4, dus tijd zat... |
het gaat over het weekend van begin vorig jaar, griffin.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 14:26
Onderwerp: Herstelweekend Alleenstaande ouders
|
|
|
ik heb me er ooit voor aangemeld, en zou iets terughoren...... maar dat moet nog steeds bebeuren ben ik bang!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 16:47
Onderwerp: operatie
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ben ook poes lief... |
moet je niet snel gaan verwisselen van profiel-foto, hé, frank!! ik vond die foto van floske juist zo snoeze-poezig, en nu zie ik jou zelf ineens op die stoel zitten!!
(oke, oke; het ziet er nog steeds aangenaam uit......... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 16:40
Onderwerp: Singledag 2012 ?!
|
|
|
PIETER649 schreef: | regio oost en dan scheveningen?? das nog een end fietsen vanuit Winterswijk Hannah!! |
ja en dan ben ik ook nog mijn fietssleutel kwijt van mijn axa-slot en die vervelende dingen laten zich niet zo gemakkelijk slopen! ik ben dus bang dat het wandelen wordt vanuit winterswijk.........
maar we raken de lijn wat kwijt van de discussie.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 14:53
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ach, je kan het 'r niet kwalijk nemen: ze woont bijna in Afrika.
Afrika begint tenslotte onder de Maas |
ik ehhhhm...........ehhh........bén er effies niet, oke?
even verzinnen over een goede smoes; het tijdstip; is dat een aanvaardbare reden?
@ frank; dank je voor je gekronkel om een krom bericht recht te laten lijken, maar ben bang dat ik toch echt door de mand gezakt ben met mijn aardrijkskunde!! overigens schat ik willemijn intelligenter in!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 5 september 2011, 14:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 14:47
Onderwerp: operatie
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pfff, ze zeggen toch dat ik nors kijk op de foto...wel dan zal ik ook zo maar, tegen mijn natuur in, me gedragen... |
als ik de foto links van je bericht zie, frank, dan vind ik dat je POESLIEF kijkt!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 08:00
Onderwerp: Geneest God altijd als we genoeg geloven?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik heb mogen zien en mogen ervaren dat genezing niet altijd is in de letterlijke zin van het woord, maar dat juist de genezing lag (ligt) in het krijgen van de vrede, rust, berusting en acceptatie. |
(ging dat nou maar altijd vanzelf, he, josina! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 17:46
Onderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hm, tja, zeg maar zo, zeg maar |
ik heb me ook als een volgzaam meisje gedragen hoor josina; niks mis mee (mits het niet te vaak voorkomt....... )
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 4 september 2011, 17:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 11:57
Onderwerp: mop
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Wat is de overeenkomst tussen een flesje bier, en een dom blondje? Na de hals houd de inhoud op |
de inhoud van een flesje bier is toch voor de meeste mannen "puur genieten"?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 11:48
Onderwerp: Geneest God altijd als we genoeg geloven?
|
|
|
ik denk dat "overgave aan de wil van God in ons leven" de sleutel is. soms verhoort Hij onze gebeden op een andere manier dan wij denken. dan geeft Hij berusting en overgave aan Hem, vrede in je hart, zonder genezing of vervulling van je wensen.
dan vind je "de vrede van God, die alle verstand te boven gaat."
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 09:10
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm, idd jammer dat het idd ver weg is allemaal!! Maar ehm.... waarom gaan we dan geen regionale singlesdagen organiseren??
Singlesdag Noord: in Bakkeveen Singlesdag Midden: in Apeldoorn Singlesdag Zuid: in Gouda (sorry Limburg, maar volgens mij hebben we daar relatief weinig CM-ers, toch?, in verhouding tot bijv. Zeeland) Ik noem maar wat....
Natuurlijk begrijp ik dat je dan minder groot kunt uitpakken als op 1 "centrale" singlesdag, maar misschien is dit een alternatief voor bijv. singlesdag 2012??
Idee??? |
voor regio oost zijn we met een probeersel (scheveningen) bezig, steentje en in regio zuid valt ok best wat te regelen hoor; misschien eens naar de drunense duinen met elkaar (regio waalwijk) ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 22:18
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Juist dan is het mooi, naar de VVV en ontdekken maar............... |
de pimpelaer is leuk om mee te beginnen misschien, mario?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 17:00
|
|
|
(geweldig duidelijk, als we zo allemaal het laatste bericht copieren..........; fluitje van een cent zo, toch?)
hallo allemaal; zaterdag 19 november hopen we met elkaar naar strand scheveningen te gaan.
we willlen om half 3 verzamelen bij de inrit van parkeerplaats zwarte pad; het parkeren is hier gratis.
hieronder volgt de link naar een plattegrond en het adres van de parkeerplaats, voor je tom-tom; http://www.youropi.com/nl/scheveningen/locations/parkeerterrein-zwarte-pad-680/plattegrond Zwarte Pad 2586 HZ Scheveningen
vanaf half drie drinken we op de parkeerplaats koffie uit eigen thermoskan, om dan rond een uur of drie naar het strand te gaan lopen.
aangezien we bij het vorige strand-uitje (vervelend genoeg) mensen mis zijn gelopen, wil ik je vragen het startpunt goed in je op te nemen, en eventueel even uit te printen. kun je ons niet vinden, dan kun je contact opnemen met VISSER via zijn mobiel; 06 25 31 59 92
aan het strand zien we wel hoe het loopt; misschien gaan er mensen een wandeling maken, gaan er een aantal de boulevard op, en een aantal zandkastelen bouwen................we kijken wel; ik stel voor dat ieder doet waar hij/zij zin in heeft, net als we op de picknicks doen...............just feel free........
tegen etenstijd willen we met degenen die nog geen zin hebben naar huis te gaan, eten bij binky beer Strandweg 11F 2586 JK Scheveningen
hieronder de link van het restaurant; http://www.beren.nl/contact/locatie/13/Scheveningen
omdat het in het verleden is voorgekomen dat kosten achteraf zouden worden gedeeld, maar een aantal mensen "geen geld bij zich had" stel ik voor dat iedereen een persoonlijke rekening krijgt. dit geeft gelijk ook mensen met een wat minder goed gevulde beurs de kans om low-budget te eten, en lijkt me het duidelijkst voor iedereen.
mocht je vragen hebben dan kun je terecht bij VISSER279, die zo vriendelijk is de organisatie van dit uitje op zich te nemen. als je op onderstaande link klikt, kom je automatisch op zijn profiel uit; http://www.christianmatch.nl/profiel.php?profielID=41757
hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 jaar tink100, 43 jaar regio, 072 Marian096, 49 jaar, regio 0184 maria576, 46 jaar, regio 038 josina022, 41 jaar, regio 030 jacolien247, 36 jaar, regio 030
visser278, 44 jaar, regio 0113 herman338, 49 jaar, regio 078 hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 mario216 38 jaar, regio 0180 (o.v.)
ik hoop op veel gezelligheid; succes met de organisatie, visser!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 16:56
Onderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
|
|
|
hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar zus van hannah, 41 jaar, regio 0180 Josina022, 41 jaar, regio 030 (indien vervoer) Maria576, 46 jaar, regio 038 (indien vervoer) nel833, 50 jaar, regio 071 Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (indien vervoer) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud) jakolien247 36jaar regio 030 (onder voorbehoud)
jonasveve, 51 jaar, regio 070 frankt627, 47 jaar, regio 076 hanskamp, 38 jaar, regio 0521 wimgroen841, 55 jaar, regio 0318 jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar kwispel011, 66 jaar, regio 0172 thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud) marcel188 ,45jaar ,regio075. Beun656, 37 jaar, regio 0341 (onder voorbehoud) johan209, 36 jaar, regio 073
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 7 september 2011, 12:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 22:04
|
|
|
HANNAH810 schreef: | (geweldig duidelijk, als we zo allemaal het laatste bericht copieren..........; fluitje van een cent zo, toch?)
hallo allemaal; zaterdag 19 november hopen we met elkaar naar strand scheveningen te gaan.
we willlen om half 3 verzamelen bij de inrit van parkeerplaats zwarte pad; het parkeren is hier gratis.
hieronder volgt de link naar een plattegrond en het adres van de parkeerplaats, voor je tom-tom; http://www.youropi.com/nl/scheveningen/locations/parkeerterrein-zwarte-pad-680/plattegrond Zwarte Pad 2586 HZ Scheveningen
vanaf half drie drinken we op de parkeerplaats koffie uit eigen thermoskan, om dan rond een uur of drie naar het strand te gaan lopen.
aangezien we bij het vorige strand-uitje (vervelend genoeg) mensen mis zijn gelopen, wil ik je vragen het startpunt goed in je op te nemen, en eventueel even uit te printen. kun je ons niet vinden, dan kun je contact opnemen met VISSER via zijn mobiel; 06 25 31 59 92
aan het strand zien we wel hoe het loopt; misschien gaan er mensen een wandeling maken, gaan er een aantal de boulevard op, en een aantal zandkastelen bouwen................we kijken wel; ik stel voor dat ieder doet waar hij/zij zin in heeft, net als we op de picknicks doen...............just feel free........
tegen etenstijd willen we met degenen die nog geen zin hebben naar huis te gaan, eten bij binky beer Strandweg 11F 2586 JK Scheveningen
hieronder de link van het restaurant; http://www.beren.nl/contact/locatie/13/Scheveningen
omdat het in het verleden is voorgekomen dat kosten achteraf zouden worden gedeeld, maar een aantal mensen "geen geld bij zich had" stel ik voor dat iedereen een persoonlijke rekening krijgt. dit geeft gelijk ook mensen met een wat minder goed gevulde beurs de kans om low-budget te eten, en lijkt me het duidelijkst voor iedereen.
mocht je vragen hebben dan kun je terecht bij VISSER279, die zo vriendelijk is de organisatie van dit uitje op zich te nemen. als je op onderstaande link klikt, kom je automatisch op zijn profiel uit; http://www.christianmatch.nl/profiel.php?profielID=41757
hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 jaar tink100, 43 jaar regio, 072 Marian096, 49 jaar, regio 0184 maria576, 46 jaar, regio 038 josina022, 41 jaar, regio 030
visser278, 44 jaar, regio 0113 herman338, 49 jaar, regio 078 hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 mario216 38 jaar, regio 0180 (o.v.)
ik hoop op veel gezelligheid; succes met de organisatie, visser!! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Willemijn en Chat.........geen zorgen. Dat telefoonnummer is van een ouwe mobiel die ik nooit meer gebruik, alleen voor zulk soort zaken.
Zullen we het nu weer over het strand gaan hebben????
Wie gaat er mee .....19 nov. .... Scheveningen. |
een hele pagina "ruis" om niets dus........... wie gaat er nog mee naar scheveningen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 18:10
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Bovendien schept dit een gevaarlijk precedent. Je kunt mensen in je pv mail wel vertellen wat het 06nummer is, maar het is niet goed dit zo op het forum te zetten. Jij zou toch ook niet willen dat iedereen je telefoonnr. heeft? Haal dat er nu van af, dan voorkom je moeilijkheden. |
het is het uitje van visser, chatuliem en willemijn, hij vroeg me het toe te voegen aan het bericht, en daar is hij vrij in; zou hij zich bedenken dan haal ik het nummer alsnog weg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:58
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hannah, mag ik Visser ook zo even belllen op zijn mobiel nu zijn nummer op het forum staat Kan ik even zeggen dat hij zich moet gedragen...... |
je zou hem even kunnen bellen of hij dat goed vind?
niks vragen joh, haha, gewoon DOEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 07:48
|
|
|
(geweldig duidelijk, als we zo allemaal het laatste bericht copieren..........; fluitje van een cent zo, toch?)
hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 jaar tink100, 43 jaar regio, 072 Marian096, 49 jaar, regio 0184 maria576, 46 jaar, regio 038 josina022, 41 jaar, regio 030
ik hoop op veel gezelligheid; succes met de organisatie, visser!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 1 september 2011, 08:49
|
|
Naar boven |
|
|
|
|