ChristianMatch

Forum

Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 09:24
BerichtOnderwerp: rells hoekie

CARIEN982 schreef:
Ik kreeg hem van Chris op het juiste moment, Twijfelende smiley
zat me lekker te vervelen achter de pc.
En er weer voor gezwicht, wat eigenlijk niet de bedoeling was. Clown smiley

Jaja, Chris is slim! Knipoog smiley Dus je blijft weer 5 maanden? Lachende smiley Wie weet wat 't brengt, Carien! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 09:23
BerichtOnderwerp: Bijna dood ervaring

HENK710 schreef:
Ik ( Robbedoes873) wil ook heel graag even reageren...(lees nml mee met henk Knipoog smiley en dit is iets wat mij al veel langer bezighoud dus vandaar dat ik toch reageer onder Henk zijn naam.

De reden dat dit fenomeen me heel erg bezig houdt is de volgde,
In 1995 heb ik een heel zwaar auto ongeluk gehad, Toen ik aan de kant van de weg lag met buitengewoon veel pijn en dacht werd gek te worden van de pijn, Terwijl de ambulance broeders met me bezig waren...
Kreeg ik op een gegeven moment een gevoel van totale rust over me heen en voelde de pijn weggaan...Tegelijkertijd kwam ik idd in een" soort van tunnel en aan het eind een prachtig licht"...Het was zo verschrikkelijk mooi niet te beschrijven... het voelde zo goed zo perfect zo zalig ook niet te beschrijven...en het was heel eenvoudig om me over te geven aan dit gelukzalige gevoel....gewoon het laten wegglijden als het ware...
Tot ik de ambulance broeders hoorde zeggen, We zijn haar kwijt...en ik hoorde en zag de paniek rondom omdat ik geen hartslag meer had...Ik wilde wel roepen en schreeuwen, NEE NEE ik ben er nog ik hoor jullie immers...Dat was voor mij het moment om het "licht"los te laten en om te vechten om weer terug te komen...Op het moment dat ik me dat realiseerde vervaagde het "licht"Op dat moment hoorde ik ze zeggen dat ze me wouden reanimeren met van die peddels, de pijn kwam ook weer in alle hevigheid terug en vlakvoor ze de "peddels" op me zetten hadden ze weer hartslag...
Dit is voor mij een heel bijzondere ervaring geweest en ja het heeft men leven echt wel verandert,
Nu lees ik reacties als het is hoe je spritiueel in het leven staat en hoe je je het na de dood voorstelt,
Ik kan jullie vertellen dat ik destijds eigenlijk helemaal niet met het geloof bezig was, ook niet met sprirituele dingen of hoe het er na de dood uit zou zien,
Het enige wat ik met het geloof had was dat ik christelijk ben opgegroeit..verder zei het me niets. Wel had ik die prachtige ervaring...En ik heb naderhand vaak geroepen...als iemand me kan zeggen welke drugs deze ervaring teweeg kan brengen please let me now Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Maar al met al heeft deze ervaring en het feit dat ik het ongeluk overleeft hebt, ondanks het letsel wat ik had opgelopen, me wel naar God toe getrokken, Het was een wonder dat ik nog leefde...Buiten het inwendige letsel, had ik op 6 plaatsen men bekken gebroken, men onderste nek wervel was gebroken,
Men onderste 2 ruggewervels waren gebroken, men schouder was gebroken, ik had zweepslag in men rechterbeen, men rechtehad was gebroken, ik had 5 gebroken ribben en 5 gekneusde ribben en een wiplash en nog een aantal dingen die ik maar niet op ga noemen want de was lijst is al lang genoeg...
Dit is in mijn ogen een wonder geweest want ik loop weer en kan bijna alles weer doen, Ik heb zelfs na het ongeluk nog 2 geweldige jongens op de wereld mogen zetten.
Achteraf denk ik vaak, Op dat moment stond ik heel heel ver van God af maar wat was God dichtbij.
Wou het toch even met jullie delen....

Dankjewel Does, dat je dit persoonlijke en erg mooie verhaal met ons wil delen!

Liefs,
Marijan
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 09:20

CROSSROAD317 schreef:
Kan ook zijn dat Chris alleen die mensen een aanbieding geeft voor wie het nodig is Lachende smiley

Zou Chris helderziend zijn dan? Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit Verlegen lachende smiley Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley

Ineens schiet 't me weer te binnen, 'k heb 'm wel gehad maar direct gewist. 'k Vond 5 maanden extra lidmaatschap wel wat veel van het goede, 't is nog niet voor niks toch. Maar zo te horen zijn er mensen die gevoeliger zijn voor zo'n aanbieding, dus 't is vast een geslaagde actie van Chris!

Zou dan toch iedereen 'm gekregen hebben? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 23:46
BerichtOnderwerp: titel van gepost bericht wijzigen

ELOY025 schreef:
ik weet het niet,
maar je kunt natuurlijk ook het geheel opnieuw plaatsen met de goede titel erbij.
e.v.t. kun je in het verkeerd geplaatste de tekst verwijderen en een verwijzing naar het goede neerzetten.

Of even mailen naar Chris.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 23:35
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

MARISKA601 schreef:
dat is em..

Wat een schatje zeg! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 23:23
BerichtOnderwerp: laten zien dat je al in een beginnende relatie hebt

PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,

ik weet niet of dit onderwerp al eerder gepost is, maar ik denk aan het volgende:
Het kan goed voorkomen dat de man of vrouw met wie je een beginnend mail contact zou willen hebben al veel contact heeft met een ander CM lid, of terwijl in een beginnende relatie zich bevind. ik vind het zelf heel fijn als CM leden dat aan zouden willen geven d.m.v. van het Time-out logo. Anders stuur je een mail met de vraag of de ander met jou zou willen mailen, om misschien in de nabije toekomst een vaste relatie te hebben. Dit terwijl je zelf nog niet weet dat de ander inmiddels al in een beginnende relatie zit.
Denken jullie ook zo dat het melden van een Time-out logo bij je profiel foto niet fijn werkt. Je weet dan dat de ander al in een beginnende relatie zit

Ik begrijp het probleem niet zo. Als iemand geen behoefte heeft om te mailen om wat voor reden dan ook, dan geeft deze persoon dit ook wel aan. Dat kan een beginnende relatie zijn, maar er kunnen ook vele andere redenen te bedenken zijn. Dus om dan de time-out knop of een 'beginnende relatie' knop Twijfelende smiley (lijkt me helemaal niks) te gebruiken, lijkt mij wat overdreven. Paulus, volgens mij moet je er niet zo moeilijk over doen als iemand geen contact wil. Probeer er iets ontspannener mee om te gaan, is fijner voor jezelf.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op donderdag 6 mei 2010, 23:24
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 18:49
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

IMRE695 schreef:
Het is wel stil zonder Mariska hier. Smiley met dichtgeplakte mond

Verlegen lachende smiley

Waarom ben je eigenlijk niet mee naar de dierentuin. Hoor je niet bij de insiders Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 17:11

LEANNE226 schreef:
Niet?Alleen de blondjes zeker? Clown smiley

Hahaha, vandaar dat ik nergens van weet. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 17:07
BerichtOnderwerp: CM leden uit de provincie Noord-Brabant

DANIEL777 schreef:
en carien komt uit brabanten hannah die hei uitje regelt

Ze is weer terug! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 17:06
BerichtOnderwerp: Waarom een kruisje dragen?

LEANNE226 schreef:
Ik vind je vergelijkingen nogal vreemd en provocerend,daarbij denk ik dat een symbool niet altijd een positieve gedachte hoeft op te roepen,het is goed bij sommige gebeurtenissen stil te staan.
Ik draag 2 trouwringen aan een halsketting,is dat dan mijn "kruis"?
Ook een zieke gedachte?Het zij zo.......

Zeker weten, geen zieke gedachte! 'k Vind het alleen maar mooi. Verder ben ik het met je eens, 'k heb ook erg veel moeite met deze vergelijkingen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 16:59

HENK710 schreef:
Niet iedereen heeft hem gehad, zo weet ik uit betrouwbare bron...
Waar dit nu in zit, weet ik alleen nog niet...

Over wat voor aanbod hebben jullie het Smiley die vol vragen zit Is 't gratis geworden? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 16:50
BerichtOnderwerp: Hokjes

HENK710 schreef:
Je vertelt inderdaad op beide manieren wel iets positiefs over jezelf. Dat is eigenlijk wat ik ook probeer duidelijk te maken. Want er wordt nu door enkelen gedaan alsof de optie "niet in hokjes denken" verfoeilijk zou zijn en dat vind ik gewoon jammer. Het is dus niet zo dat ik vind dat een wel invullen van kerknaam betekent dat je wel in hokjes denkt...want dan heb ik een probleem met mezelf Clown smiley

Dan zijn we het helemaal eens, Henk! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 16:40
BerichtOnderwerp: Heiligheid in het huwelijk

JOLAN931 schreef:
mooi stuk anita, met veel herkenbare punten.
maar.... welke man kan dit ooit waar maken??

De ideale man misschien? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 16:38

LEPELTJE037 schreef:
Ik zal ze heus in hun waarde laten...
Maar voor mij is het wel een zieke gedachte.

Het valt me nog mee dat mensen geen sigaret aan hun nek hangen...
... ter herinnering aan degene die zichzelf heeft doodgerookt. oid.

Of dragen aanhangers van Pim Fortuyn ook een kogel om de nek?

Wat een vreemde vergelijking zeg!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 16:35

HENK710 schreef:
Het is niet de trots dat iemand meegewerkt heeft, maar de blijdschap dat door dat offer van Jezus aan die paal met dwarsligger zijn/haar leven verzekerd is, wat het kruis tot symbool van geloof heeft gemaakt. En ja, het is juist de tegenstelling tussen eigenlijke doel van het instrument en de positieve doorwerking ervan die het tot geloofssymbool maakt. Immers, je zoekt niet standaard redding in een martelwerktuig....dan ben je of niet goed wijs, of er is echt iets bijzonders aan de hand Knipoog smiley

Maar als jij geen kruis wilt dragen...prima! Maar laat de ander die wel dit symbool draagt gewoon in zijn/haar waarde.

Daar ben ik het helemaal mee eens!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 16:33

HENK710 schreef:
Hoezo kan ruimdenkendheid geen werkelijkheid zijn? Ook als je naar 1 bepaalde kerk gaat, kun je ervan uitgaan dat God verder kijkt dan je eigen kerkmuren! Dat is wat je aangeeft in de profieloptie. Daarnaast kun je in verdere gesprekken toch aangeven dat je naar 1 bepaalde kerk gaat? Ik zie echt het probleem niet, Chatuliem. Door de optie "denk niet in hokjes" zegt niemand dat er geen hokjes ZIJN, maar enkel dat hij/zij probeert om niet die hokjes op de voorgrond te plaatsen...want God staat immers op de voorgrond van ons allen? Knipoog smiley

Zeker weten!

Maar als iemand voor een andere optie kiest, dan zegt dat toch ook niet per definitie dat die dan wel in hokjes denkt? Ook ik probeer de hokjes niet op de voorgrond te plaatsen, al vul ik bewust wel een kerkelijke gemeente in. En ik kijk ook over kerkmuren heen. Door het invullen van de kerk waar je bij hoort, vertel je ook iets over jezelf. 'k Krijg het gevoel dat sommigen het omdraaien; als je een kerkgenootschap invult, denk je in hokjes. Of wordt dat niet bedoeld?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 16:06
BerichtOnderwerp: Probeer dit eens te lezen.

PAULUS505 schreef:
Probeer dit eens te lezen.

Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.

Knap dat onze hersenen dit kunnen.

Dit is moeilijk voor iemand, die dyslectisch is.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 15:52

CARIEN982 schreef:
Ik weet het Renske dat iedereen dat aanbod heeft gekregen.
en idd niemand is onmisbaar, al denken we het tegendeel.

(knap dat je cm kunt missen.) Knipoog smiley

Je bent wel heel snel terug hoor, Carien. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Maarre.......gezellig hoor! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 15:51

CHATULIEM619 schreef:
Het dreigt weer een kant op te gaan die ik niet bedoel. Het gaat me niet om wederzijds respect voor elkaars geloof, het gaat me om een partner zoeken. En vaak begint dat bij het profiel. En voordat je eraan begint wil je natuurlijk wel weten waar de ander voor staat. En dan is het ook goed om te weten in welke kerk hij/zij komt. En dan geeft de term: niet in hokjes denken, in mijn ogen in veel gevallen niet de werkelijkheid weer. Want (onbewust) hebben we die hokjes, zoals ook bij de discussie van de doop naar voren komt. En waarom zou je daar niet gewoon eerlijk voor uit willen komen.

Dat is jouw goed recht, Chat. Het profiel is er niet voor niets! Daar mag je zeker wel naar kijken. Goed, dat je daar eerlijk voor uitkomt. Bij het zoeken naar een partner komt het veel nauwer, dan bij het zoeken naar gewone vrienden. Het kan juist ook verfrissend zijn, als je vrienden hebt die anders over bepaalde dingen denken.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op donderdag 6 mei 2010, 15:56
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 15:48
BerichtOnderwerp: Profiel foto CM leden online

SUSANNAH475 schreef:
Dat kunnen wij vrouwen wel denken, maar mannen gaan volgens mij 't eerste af op wat ze zien haha
Ach, uiterlijk zegt niet alles, de persoon er achter veel en veel meer, maar als ik geen foto zie heb ik toch zoiets van... in 't echte leven zou je ook eerst 't uiterlijk zien, waarom op een dating/ontmoetingssite dan niet ?
Vind het wel van belang dat de mannen verder kijken ... Knipoog smiley

Het enige wat ik uit een foto haal, is wat voor type iemand is. Meer eigenlijk niet! En dat kan handig zijn om te weten, al kun je soms nog meer uit het profiel van iemand halen. Iemand in het echt ontmoeten, is iets heel anders. Je ziet dan wat iemand uitstraalt en dat is vaak vele malen mooier (of niet), dan de foto. 'k Vind het zelf wel leuk om een gezicht bij iemand te hebben, ook als ik reacties van mensen op het forum lees. Dus dat vrouwen er foto's bij hebben, vind ik ook leuk. Maar inderdaad, 't is niet verplicht. Iedereen is daar vrij in hoor! Mensen (vooral mannen?) die alleen op een foto afgaan, vind ik wel heel erg oppervlakkig.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 11:00
BerichtOnderwerp: Met wie kun je de beste relatie krijgen ?

DIKKIE717 schreef:
weledele heer; chatuliem

als jij adviseur op mijn bedrijf was, dan kunnen we morgen al op vakantie, dan gaan we samen naar de filistijnen. Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Zo'n reactie raakt kant noch wal. Jammer!

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op donderdag 6 mei 2010, 11:02
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 10:59

ARIENNEZ498 schreef:
Ik denk dat 'VERTROUWEN HEBBEN' de sleutel is Chat. Jouw verhaal is een herkenbaar verhaal...maar niet het énige verhaal.
Ook ikzelf heb genoeg redenen gehad om nooit meer iemand te vertrouwen. Zou ik blijven volharden in deze ANGST....dan houdt ikzelf de touwtjes in handen. Of nog beter gezegd: laat ik de ANGST winnen. En Angst is, zoals we weten, NIET VAN GOD!!!
Mijn leven ligt in God's hand en ik vertrouw Hem mijn leven toe. Dus óók...een contact, een date...en álles wat daar wél of niet uit voort mag komen. Daar kan ik dus heel ontspannen over denken!

Vertrouw 'gewoon'....dat is álles wat Hij van je vraagt...meer niet

Ikzelf? Ben na een óngelukkig huwelijk én een relatie die niet goed was...? hier Dé Liefde van mijn leven tegengekomen! Het kwam...heel gewoon...heel zachtjes 'aangewaaid'....om voorgoed te blijven en zéker te weten: "Dit is hem!"

Wonderen bestaan...sta er open voor of niet....maar als ik mag kiezen? Dan kies ik voor de hóóp, en het geloof....én DE LIEFDE.

Wat zeg je dit treffend zeg, Ariennez. Geniet van dé Liefde van je leven!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 12:01
BerichtOnderwerp: Rekkelijken en preciezen

RENSKE067 schreef:
ja zeg het maar
het kan toch niet zo zijn dat ik straks nog de hoogste score heb
jij scoort hoger he (please)

Hmm......had 'm ook vrij hoog, maar ik ben 't vergeten. Echt waar! Zat wel bij jou in de buurt, maar geen 80 nog. Dus hoger zit ik niet, sorry. Knipoog smiley Misschien verdrongen? Twijfelende smiley Lachende smiley Ik doe de test nog een keer, dan plaats ik 'm. Doe ik gelijk de Calvijntest, ook wel benieuwd naar de uitslag.

't Is duidelijk Renske, jij en ik horen bij de preciezen. Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 4 mei 2010, 12:05
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 11:57

THOMAS968 schreef:
Bij de Calvijntest kreeg ik het advies maar katholiek te worden want ik hechtte nogal aan lekker eten en drinken.

Thomas, dus ja: eet smakelijk en voor vanavond: Proost!

Haha, boeiend en verrassend wel. Lachende smiley Een Bourgondisch type dus, al woon je in Friesland. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 11:55

RENSKE067 schreef:
huh????
mijn score op de funditest was.........................
hou je vast......................
79%

Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond

Hahaha Renske, je bent wel heel eerlijk! Misschien durf ik het nu ook bijna te zeggen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 11:34
BerichtOnderwerp: sja soort traditie he...

RELLOK036 schreef:
sja de dag moest eens komen he
en vandaag is het zo ver......
En het lijkt wel ee ntraditie om dan als je gaat ffkes laat weten dat je gaat...
kee dan bij dees:
De ballen en tabé...
enne een liedje hoort er ook bij zelf dacht ik aan dees:
http://www.youtube.com/watch?v=ZW-Fi9N_zIc&feature=related

'k Wens je alle goeds toe, Rellok!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 10:57

MARISKA601 schreef:
ik heb de test ook gedaan....
ik ben fundamentalistischer dan ik dacht.
mijn score is 64%....

Ik hou de uitslag graag even voor mezelf. Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Twijfelende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 3 mei 2010, 22:16
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

BOLERO-RAVEL

http://www.youtube.com/watch?v=3-4J5j74VPw
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 3 mei 2010, 18:07

THOMAS968 schreef:
De goede partner is niet diegene die aan je eisen voldoet maar degene voor wie je eisen opgeeft.
Verder zijn de verschillen pas leuk als er genoeg overeenkomsten zijn.
Maar de ondefinieerbare chemie of de klik doet het meeste en zonder dat werkt het nietl. Maar is die er meteen? hoe kan het dat je nadat je twee haar verliefd wordt op het meisje uit de klas terwijl je haar daarvoor niet zag staan? Als jij het snapt, snap ik het ook.

Thomas, die dit ook niet kon snappen.

Heel treffend gezegd, Thomas!

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 3 mei 2010, 18:10
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 3 mei 2010, 17:49
BerichtOnderwerp: onaardig gedoe in chat en forum deel 3

CROSSROAD317 schreef:
Dit noem ik dus zeker geen zeuren Marijan, je geeft gewoon aan wat je tegenstaat ..... Knipoog smiley

Thanks! Knipoog smiley Lachende smiley Ik begon al te twijfelen aan mezelf. Twijfelende smiley Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 ... 74 Volgende
Pagina 52 van 74