Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 15:51
|
|
|
Beste CM leden,
ik vroeg mij af wie van de CM leden in de provincie Noord-Brabant woont. Ik vind het jammer dat vele uitstapjes van CM niet in de de provincie Noord-Brabant worden gehouden. Ik heb het idee dat er in de provincie Noord-Brabant minder CM leden zijn. Wellicht kan ik zelf iets in de provincie Noord-Brabant organiseren voor CM singles. Hiervoor zou ik wel graag willen weten of hier vanuit de CM leden uit de provincie-Brabant vraag dan wel behoefte naar is.
Groeten van Paulus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 18:33
|
|
|
PAULUS505 schreef: | Beste CM leden,
ik vroeg mij af wie van de CM leden in de provincie Noord-Brabant woont. Ik vind het jammer dat vele uitstapjes van CM niet in de de provincie Noord-Brabant worden gehouden. Ik heb het idee dat er in de provincie Noord-Brabant minder CM leden zijn. Wellicht kan ik zelf iets in de provincie Noord-Brabant organiseren voor CM singles. Hiervoor zou ik wel graag willen weten of hier vanuit de CM leden uit de provincie-Brabant vraag dan wel behoefte naar is.
Groeten van Paulus | Zo paulus dan heb je er nu een gevonden. Eindelijk meer brabanders. kom maar op met die brabantse feesten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 18:38
|
|
|
Wat leuk Daniel dat jij ook uit de provincie Noord-Brabant komt.
Ik hoop ook dat er vele nieuwe leden zich zullen inschrijven voor CM uit de provincie Noord-Brabant
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 18:41
|
|
|
PAULUS505 schreef: | Wat leuk Daniel dat jij ook uit de provincie Noord-Brabant komt.
Ik hoop ook dat er vele nieuwe leden zich zullen inschrijven voor CM uit de provincie Noord-Brabant |
en carien komt uit brabant en hannah die hei uitje regelt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 18:45
|
|
|
Thanx Daniel voor het willen zeggen in het forum wie er uit de provincie Noord_Brabant komt.
Als je een date hebt en een relatie hebt dan is het wel handig dat je date in de buurt woont, lijkt mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 20:16
|
|
|
PAULUS505 schreef: | Thanx Daniel voor het willen zeggen in het forum wie er uit de provincie Noord_Brabant komt.
Als je een date hebt en een relatie hebt dan is het wel handig dat je date in de buurt woont, lijkt mij. |
He Paulus Als je op zoeken klikt en je vinkt dan aan het kopje: Toon alle leden die uit de regio komt, dan heb je er een heleboel. Zeker als je aanklikt mannen en vrouwen, leeftijd van 0-100, maar dat is maar net wat je eigen keuze is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 17:07
|
|
|
DANIEL777 schreef: | en carien komt uit brabanten hannah die hei uitje regelt |
Ze is weer terug!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 17:31
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ze is weer terug! |
Wie ister weer terug??
Erg heh?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 18:29
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Wie ister weer terug??
Erg heh? |
Helemaal niet Carien, juist super leuk!!!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|