Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 19:21
|
|
|
Beste CM leden en moderatoren van CM,
Ik heb onlangs een bericht gepost met een titel. Deze titel was incorrect. Ik heb tot nu toe (nog) geen optie gevonden om op het CM forum de titel wijzigen. weet iemand van jullie of dit wel zou kunnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAATJES468
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 21:31
|
|
|
PAULUS505 schreef: | Beste CM leden en moderatoren van CM,
Ik heb onlangs een bericht gepost met een titel. Deze titel was incorrect. Ik heb tot nu toe (nog) geen optie gevonden om op het CM forum de titel wijzigen. weet iemand van jullie of dit wel zou kunnen |
Volgens mij kan het helaas niet, maar het zou wel heel fijn zijn als het wel zou kunnen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELOY025
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 23:44
|
|
|
Ik heb onlangs een bericht gepost met een titel. Deze titel was incorrect. Ik heb tot nu toe (nog) geen optie gevonden om op het CM forum de titel wijzigen. weet iemand van jullie of dit wel zou kunnen |
ik weet het niet, maar je kunt natuurlijk ook het geheel opnieuw plaatsen met de goede titel erbij. e.v.t. kun je in het verkeerd geplaatste de tekst verwijderen en een verwijzing naar het goede neerzetten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 23:46
|
|
|
ELOY025 schreef: | ik weet het niet, maar je kunt natuurlijk ook het geheel opnieuw plaatsen met de goede titel erbij. e.v.t. kun je in het verkeerd geplaatste de tekst verwijderen en een verwijzing naar het goede neerzetten. |
Of even mailen naar Chris.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 07:38
|
|
|
Ik heb onlangs een bericht gepost met een titel. Deze titel was incorrect. Ik heb tot nu toe (nog) geen optie gevonden om op het CM forum de titel wijzigen. weet iemand van jullie of dit wel zou kunnen | Hoi Paulus volgens mij kan dat op de volgende manier. Ga naar je bericht die je gepost hebt en die je wilt corrigeren. klik op wijzigen en dan kan je volgens mij ook de titel veranderen
|
|
Naar boven |
|
|