ChristianMatch

Forum

Berichten van TESSYBEAR731
Ga naar pagina Vorige 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 ... 78 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van TESSYBEAR731
Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 juli 2010, 21:09
BerichtOnderwerp: Wanneer ben je er klaar voor?

Iemand wees mij op de volgende spreuk:

Liefde is een luxe die je je pas kunt veroorloven als al je vijanden zijn uitgeschakeld. Tot die tijd is iedereen van wie je houdt een gijzelaar die je moed ondermijnt en je beoordelingsvermogen aantast.
-Orson Scott Card-

Hij werd me uitgelegd als dat je pas de liefde zult vinden als je daar aan toe bent en niet eerder...vond k een beetje een vreemde uitlegVerraste, verbaasde smiley
er zullen altijd mensen zijn die iets met je hebben...als je die dan eerst allemaal uit moet schakelen heb je daar wel een heel leven voor nodig denk ik. Geen tijd voor de liefde dus! En sowieso ligt het er maar aan hoe je het bekijkt of liefde je beoordelingsvermogen aantast...door de liefde ga je de dingen met andere ogen bekijken en heb je meer voor een ander over...Wat ook wel weer ten goede komt aan het "uitschakelen van je vijanden"...Je zult dan namelijk minder de behoefte voelen om dat te doen omdat je die liefde in je hebt, toch?
Maar het zet me aan het denken...als ik naar mezelf kijk denk ik dat ik steeds meer een stapje in de buurt kom, maar toch nog niet klaar ben voor een nieuwe liefde. Simpelweg omdat ik op dit moment nog heel erg op mezelf gericht ben, mijn eigen weg aan het vinden. Maar ooit moet er toch een moment komen dat je er klaar voor bent? Hoe weet je dat nou eigenlijk? En...is God het daar eigenlijk wel mee eens?
We zeggen allemaal wel heel geduldig..."Op Zijn tijd"...maar wat nou als Zijn tijd er nog niet lijkt te zijn, terwijl we zelf het idee hebben er wel aan toe te zijn? Hoe gaan we daar dan mee om?

Ben benieuwd hoe jullie hier over denken... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 13 juli 2010, 21:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 juli 2010, 16:14
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

Net een nieuw recept uitgeprobeerd...Bramen-kaneeltaart!

Ben benieuwd! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 juli 2010, 15:12
BerichtOnderwerp: Leugen of Waarheid

WILLEMIJN232 schreef:
En wat vind je er zelf nu van? Het is zo makkelijk om met een bijbeltekst aan te komen, maar hoe breng jij die bijbeltekst in de praktijk?

david stapt in de eerste de beste space-shuttle en laat zich afschieten naar de maan! Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 juli 2010, 14:05
BerichtOnderwerp: vrede die alle verstand te boven gaat; omgaan met conflicten

SUSANNAH475 schreef:
Kun je zeggen dat je door die vrede die je ervaart je minder laat beinvloeden door de omstandigheden ? (als ik het niet goed heb, moet je het zeggen hoor)

Ik denk het wel...mijn geloof is een heel belangrijke rol gaan spelen in eigenlijk alles wat ik doe. Ik heb bemerkt dat het "stemmetje" dat overigens al jaren binnen in mijzelf zit, echt dient als een kompas...(zou het de stem van God zijn?) ...en er dus meestal helemaal niet zo ver naast zit!
Voorheen lukte het me niet om dit stemmetje te onderscheiden van mijn eigen angsten en oordelen. Factoren die mij negatief beïnvloedden, waardoor ik dus ook heel gevoelig was voor "commentaar" van anderen...en zo enorm snel aan mezelf ging twijfelen. Dus ook al wist ik, gevoelsmatig, dat ik goed zat...ik liet me toch aan het twijfelen brengen met alle gevolgen van dien.
Doordat God dit stukje, in mijn ervaring letterlijk, heeft aangepakt...en voor die twijfel dat stukje vrede in de plaats gegeven heeft, ben ik dus inderdaad lang zo makkelijk niet meer aan het twijfelen te brengen.
Maar, dit stemmetje is wel rechtvaardig! Zoals het me duidelijk maakt wanneer ik iets goed doe, zo doet het dat ook wanneer ik ernaast zit.
En hoewel het me soms nog wel enige moeite kost, durf ik dat dan ook wel weer toe te geven...mijn zwakheden tonen.
Mezelf laten zien zoals ik ben betekent namelijk ook dat ik mijn zwakke kanten, mijn kwetsbaarheid mag laten zien. En dat is iets dat ik wel altijd probeer maar in de praktijk niet altijd even goed uit de verf komt. Maar dat is wel iets dat echt in mij zit en niet zo zeer aan de omgeving ligt, dat die vrede dan even overstemd word door de angst om afgewezen te worden...nou ja, nog een flink leerpuntje zullen we maar zeggen Knipoog smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 13 juli 2010, 17:26
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 juli 2010, 13:40
BerichtOnderwerp: Wat is er 'mis' met homofilie ??

CHATULIEM619 schreef:
Er is toch een essentieel verschil, Tess. Ik heb mijn zonden beleden, tegenover mn ex, tegenover God. Wat mensen ons wijs willen maken is, dat homoseksualiteit geen zonde is.......

Goh...dat heb k nou echt nog niemand zien zeggen Verraste, verbaasde smiley
Er word hier enkel gezegd dat iemand die homoseksueel is, niet anders behandeld dient te worden dan ieder ander, omdat we allemaal zondig zijn!
Jij hebt je zonden beleden? Wie zegt dat een homo dat niet doet?
En kom nu alsjeblieft niet met de opmerking dat ze nog steeds zondigen als ze een relatie hebben, want dat doen wij net zo goed...omdat we nog steeds gescheiden zijn...dat je dus als maagd het huwelijk ingegaan bent mag zeker geprezen worden, maar het maakt het feit dat je gescheiden bent echt niet minder zondig!

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 13 juli 2010, 14:19
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 juli 2010, 09:56

CHATULIEM619 schreef:
Zoals ik eerder aangegeven heb in andere postings, is de term "voor God getrouwd zijn" heel beladen. Het betekent in de zuiverste zin van het woord, dat God zijn zegen geeft op je relatie, dat je voor eeuwig aan elkaar verbonden wordt en dat je vanaf dat moment als man en vrouw samen door het leven gaat. Helaas wordt deze term misbruikt voor zonde. Ik vind, dat het gewoon vloeken is, als je hiermee vergoeilijkt dat je voor het huwelijk met elkaar naar bed bent geweest. Het zet de hele huwelijksinzegening, die voor mij een heilig gebeuren is aan de kant.
En eerlijk gezegd kan ik me helemaal niks voorstellen bij de homoseksuele daad, die in mijn ogen het grootste symbool van vernedering is, om dat met het heilig gebeuren van het huwelijk te verbinden. Dat is in mijn beleving een gruwel in de ogen van God en mensen.

Dat zou zomaar kunnen Chat, Ik vertelde zelf van de week nog tegen iemand dat ik me er ook absoluut niets bij kan voorstellen en dat homoseksualiteit in mijn ogen tegen-natuurlijk is...maar hoe zou het voelen voor hen? Zij weten niet anders dan dat ze op hetzelfde geslacht vallen en voor hen zal het net zo tegen-natuurlijk voelen om dat wel te doen. Wij kunnen daar, als mens, niet over oordelen...want dan hechten we het een bepaalde waarde toe die wij niet kunnen bepalen.
Vb: Ik neem aan dat jij als voorganger, ondanks dat je gescheiden bent, in je eigen gemeente wel aan het avondmaal gaat?
Ervan uitgaande dat het antwoord "Ja" is, is dat meten met twee maten en maak je de "zonde" van een homo groter dan die van jezelf! En dat, terwijl de bijbel toch heel duidelijk stelt dat elke zonde gelijk is..
Wij als mensen mogen hier niet over oordelen, dat doet God wel voor ons als de tijd daar is...tot die tijd behoren wij een ieder te nemen zoals hij/zij is...

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 13 juli 2010, 09:59
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 juli 2010, 09:48
BerichtOnderwerp: vrede die alle verstand te boven gaat; omgaan met conflicten

Nou, Sus...das best een lastige!
Allereerst moet ik stellen dat ik van nature niet een heel geduldig persoon ben en in het verleden dus nogal eens in woede kon ontsteken omdat iemand consequent over mijn grenzen heen walsde...
reden: diegene raakte mij op een gevoelig punt zonder dat ik me daar bewust van was, en onmiddelijk ging mijn verdedigingsmechanisme in werking! Na ruim een jaar intensieve therapie is die bewustwording op gang gekomen en ben ik tegenwoordig steeds beter in staat om dat tijdig te ontdekken en zo te voorkomen dat er te ver over mijn grenzen gegaan word.
Belangrijk onderdeel daarvan is geweest dat ik geleerd heb om mezelf te accepteren zoals ik ben en vooral, dat mijn mening er net zo goed toe doet!
Dat iemand het niet met me eens is betekent niet per definitie dat ik dan fout zit...iets waar ik vroeger wel altijd van uit was gegaan.
Nog steeds heb ik de neiging om dat te doen, en ik merk dat ik me heel snel "aangevallen" voel waardoor ik toch fel uit de hoek kan komen...
Ook als ik thuis moe op de bank zit, en mijn zoon weer zo'n moment heeft dat hij koste wat kost alle aandacht wil hebben...Ja, dan raakt mijn geduld op een bepaald moment toch echt op. Ik moet nog steeds voorzichtig zijn met mijn reactie op zo'n moment...(niet gaan schreeuwen bv.)
Maar er is één ding dat wel enorm veranderd is...omdat God mij inderdaad heeft laten zien dat ik er mag zijn, dat ik (mijn mening) net zo veel waard is als ieder ander...ben ik zekerder geworden van mezelf, ik sta steviger in mijn schoenen. En daardoor heb ik een bepaalde vrede gekregen van binnen...de vrede God's.
En door die vrede ben ik niet alleen een stuk zekerder, ik ben ook veel beter in staat om te gaan met dit soort momenten. Dat ik zonder me daar naar bij te voelen, of onwaardig, iemand zijn eigen mening kan laten hebben.
Dat betekent niet alleen dat ik op die momenten kalm kan blijven en normaal in gesprek te blijven...het betekent ook, dat op momenten dat dit me even niet is gelukt...ik mijn fouten toe kan geven. Want we zijn tenslotte nog steeds mensen, en niet perfect...dus we gaan allemaal wel eens de fout in! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 juli 2010, 09:21

MARIO216 schreef:
Wanneer je "ja" hebt gezegd voor de kerk.

Zie reactie Maandag 12 Juli 21.04

Ben het dan ook niet helemaal met Annette eens..
Ja, de bijbel zegt dat we ons aan de wetten van de wereld moeten houden, en in die zin kun je stellen dat je als je wilt trouwen dus ook voor de wereldse wet moet trouwen. Maar staat de wet van God daar niet boven?
De wet die stelt dat je getrouwd bent, wanneer je zo leeft...ongeacht of je bij de ambtenaar van de burgelijke stand of zelfs bij de dominee langs bent geweest...
In Nederland kunnen homo-stellen trouwen, maar op heel veel plekken in de wereld kan dit niet! Dan zou die gelijke behandeling dus ook niet meer opgaan...

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 13 juli 2010, 09:26
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 12 juli 2010, 22:26

GRIFFIN748 schreef:
nope, he-le-maal niks noppes nada....heerlijk rustig! alleen 's nachts een paar ruziënde jongelui door de straat. blijkbaar was 'hij' bezopen en had-ie een tik op zijn bakkes gehad. 'zij' was nog wel redelijk 'bij zinnen'. en als dat op 3 meter van je voorgevel langs komt kakelen... Zieke smiley

Hmm...zou het kunnen dat ze hier beneden wonen? Daar was het ook al zo "gezellig" na de wedstrijd Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 12 juli 2010, 22:08

SUSANNAH475 schreef:
Nergens heb ik aangegeven dat je als (christen)homo maar lukraak mag leven.
Dat geldt net zo goed voor homo's als hetero's !
Dus als iemand (zie enkele eerdere reacties op dit topic) het heeft over prostitutie vind ik dit uit zijn verband gerukte informatie, waarover God heel duidelijk is.
Overspel/ prostitutie is niet in Gods wil.
(Denk dat iedere christen het daar over eens is).

Ik heb het in mijn bijdragen ook al niet over homo's die alleen op lust (seks) uit zijn !
In mijn bijdragen heb ik het (met name) over christen homo's die serieus met God en het geloof bezig zijn.

Volgens mij Sus, was dat ook allang aangegeven door o.a. Carin...we hebben het hier over homoseksuelen die een gewone monogame relatie nastreven...Knipoog smiley
en ik blijf erbij (zoals ik Vrijdag al aangaf) een homo die er een monogame relatie op na houd, is niet zondiger dan ik toen ik als christen besloot te gaan scheiden. Ik vertrouw erop dat een ander mij hier niet om veroordeeld, en vind het dus niet fair om een homo dan wel te veroordelen...

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 12 juli 2010, 22:08
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 12 juli 2010, 21:04

CHATULIEM619 schreef:
Ik vind huwelijk en seksualiteit onlosmakelijk met elkaar verbonden. En dat willen we als gemeente ook uitdragen. Het schijnt tegenwoordig modern te zijn alles maar te accepteren. Daarmee verliest de kerk haar identiteit en haar geloofwaardigheid. Wat heeft de kerk dan nog te bieden als we geen vergeving meer mogen prediken? Een sociaal humanisme? Veel kerken hebben deze boodschap los gelaten, en zijn bezig God los te laten....

Huwelijk en seksualiteit zijn ook onlosmakelijk verbonden.
Maar als je het even heel scherp stelt, ben je volgens de bijbel al met elkaar getrouwd wanneer je sex gehad hebt. Het huwelijk zoals we dat tegenwoordig kennen is iets dat door mensen ingesteld is. Dus ook mensen die een seksuele relatie hebben zonder voor de wet getrouwd zijn, zijn in de ogen van God met elkaar getrouwd. Wie zou de kerk dan zijn om deze mensen het heilig avondmaal te ontzeggen?
De kerk behoort vergeving niet alleen te prediken, ze behoort het ook te schenken! Jezus deelde zijn laatste avondmaal met Judas, terwijl Hij wist dat deze Hem zou gaan verraden. Maar omdat Hij hem dat bij voorbaat al vergeven had, naam hij plaats náást Judas en deelde zijn brood met hem. Hij wast de voeten van álle discipelen...ook die van Judas!
Bij het prediken en uitdragen van diezelfde vergeving past veroordeling niet in het plaatje. Jezus zag naar het hart van Judas, en doet dat nog steeds bij een ieder van ons...en dus zou iedereen, homo, hetero...gescheiden of omgehuwd samenwonend...maar ook iemand met een crimineel verleden, of die in gevecht is met een verslaving, gewoon deel moeten kunnen nemen aan het avondmaal...

Tess, die naar een kerk gaat waar iederéén aan het avondmaal mag...

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 12 juli 2010, 21:06
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 12 juli 2010, 16:58
BerichtOnderwerp: Voetbalpraat

RENSKE067 schreef:
als je goed had gekeken in de herhaling was het ook bij de eerste bal geen buitenspel Knipoog smiley

Oh, dat zou zomaar kunnen...meneer voice over verklaarde van wel en aangezien mijn voetbalkennis niet ver genoeg gaat om dat zelf te zien... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 12 juli 2010, 16:57

MARIEKE897 schreef:
en weeeer doet mn pv chat het niet.... Huilende smiley, smiley in tranen

Bij jou ook al niet Smiley die vol vragen zit

Bij mij schijnt ie ook iedere keer te weigeren Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 12 juli 2010, 15:24

MARIEKE897 schreef:
Het is wel heel erg geweest in de achterhoek...wat verschrikkelijk! Drama's bij het terrein van de zwarte cross Geschokte, onthutste smiley

ik ben blij dat de zon hier weer schijnt!

Jeetje, wat een toestand! Over de hele oostgrens van het land noodweer...
Hier echt helemaal niks van gemerkt~Geschokte, onthutste smiley

Het word ook echt steeds absurder! Of we smelten weg, of we hebben noodweer...en dat in een tijdsbestek van een paar dagen Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 12 juli 2010, 15:28
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 12 juli 2010, 15:15
BerichtOnderwerp: Voetbalpraat

WILLEMIJN232 schreef:
Ik ben geen voetbalkenner en ook niet echt een liefhebber maar is het niet zo dat het allemaal kwam door de scheidsrechter die partijdig was???/
Dat hoorde ik Bert van Marwijk zeggen, de voetballers en vanochtend bij Albert Heijn in de rij van de kassa.........want hij had Nederland een corner moeten geven en dan was het doelpunt niet gekomen van de Spanjaarden?????? Verraste, verbaasde smiley
Zo zie je maar weer, we praten allemaal in ons eigen voordeel......

Ik vond de scheidsrechter absoluut niet partijdig...Ja, we hebben veel kaarten gekregen maar dat was niet meer dan verdiend. En daarbij kleurde Spanje ook aardig geel...allleen ja, dat doelpunt...technisch gezien had ie niet goedgekeurd mogen worden omdat het vlak daarvoor buitenspel was. Maar daar is niet voor gefloten, dus dan gaat het spel gewoon door. En Spanje heeft het zeker ook verdiend om te winnen...ze waren gewoon beter! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 12 juli 2010, 15:09

SUSANNAH475 schreef:
Ook al geen zin in het huishouden ? Knipoog smiley

Nou, heb net wel ff uk zen kamer opgeruimd, maar dat was het dan ook wel...loop nog steeds in men pyama Clown smiley

En ik moet straks toch echt nog ff schappies doen Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 12 juli 2010, 15:04

Ik ben vandaag echt niet vooruit te branden Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 12 juli 2010, 15:02
BerichtOnderwerp: ster aan de hemel

CHATULIEM619 schreef:
Denk ik, ik beheers me maar, ga niet meteen in de aanval, wordt me weer verweten dat ik een trap onder de gordel wil geven.

Je had je beter kunnen beheersen door gewoon niets te zeggen, Chat...
dit was namelijk net zo goed in de aanval gaan, maar dan wel op zo'n manier dat een evt. reactie al de grond ingeboord word nog voor hij gegeven is Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 12 juli 2010, 14:51
BerichtOnderwerp: Niet mijn wil maar Uw wil geschiede

CHATULIEM619 schreef:
Wat mij in deze bijdragen opvalt, is dat er een tegenstelling is tussen Gods wil en de wil van de mens. Maar is die tegenstelling wel zo groot? Als je er naar verlangt Gods wil te doen, kan je er toch vanuit gaan dat je die doet?
De strijd tussen Gods wil en onze wil is niet altijd aanwezig. Zelf ervaar ik die niet tenminste, maar dat is iets persoonlijks.
Het lijkt wel alsof mensen bang zijn voor God, zich altijd schuldig voelen omdat ze nog niet volmaakt zijn. Maar is dat schuldgevoel terecht? Immers God heeft ons in genade aangenomen en we mogen Zijn kinderen zijn. Als kinderen maken we fouten, maar deze fouten zorgen er niet voor dat God niet meer van ons houdt.

Is Gods wil absoluut? Is er maar één weg die je mag gaan? Of hebben we ook ruimte om zelf ook ons leven in te vullen? Is het een samenwerking of is het slechts gehoorzaamheid?
Bestaat ons leven slechts uit ongehoorzaamheid en leven uit genade? Of bestaat ons leven uit relatie en Liefde?

Ben het helemaal met je eens Chat...
Ik denk dat we als christen bijna automatisch God's wil willen doen.
Waar ik zelf enkel wel eens tegen aan loop is het probleem dat hetgeen God mij vraagt te doen eigenlijk gewoon iets is dat ik heel eng vind, en waarvan ik denk dat ik het nooit zou kunnen...en in het verleden liet ik die angst dan nog wel eens een grotere rol spelen dan mijn vertrouwen... (nog wel eens trouwens, blijf mens)...maar ik leer meer en meer wél op de wil van God te vertrouwen en zie dan ook dat het iets goeds brengt. Afgelopen weekend nog heb ik heel spontaan een stap gezet waarvan ik zelf dacht daar nog lang niet aan toe te zijn, maar waarvan ik op een bepaald moment ineens ervaarde dat God tegen me zei: "Ja, doen!"...en heb ik dus die eerste stap gezet...schoorvoetend, want ik ben heel erg bang om te falen, terwijl ik eigenlijk best weet dat ik het wel kan omdat mijn gaves en talenten zeker in die richting wijzen. Maar dat maakt de angst niet minder groot! Ik ben nog steeds aan het slikken en het zal ook wel even gaan duren tot ik aan het idee gewend ben...ik ben benieuwd, laat het maar een beetje over me heen komen en stel mijn vertrouwen op Hem. Want als er één ding is dat ik zeker weet, dan is het wel dat het ergens toe gaat leiden
Knipoog smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 12 juli 2010, 14:56
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 12 juli 2010, 12:05

SHANITA130 schreef:
Ja, dat dacht ik net nou ook van wáár gaat dit topic over? Alsof homofilie rampspoed is ofzo, zo komt het op mij over.

Fijne Nacht ;)

Shanita

Als dat de conclusie is die je eruit trekt heb je denk ik toch niet helemaal goed gelezen Twijfelende smiley
Maar we zijn wel offtopic gegaan, dat wel...vandaar dat david er een nieuw topic over gaat openen...als het goed is Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 12 juli 2010, 10:51

Het is hier zwaar bewolkt, het regent en de donder laat zich ook alweer horen...best wel lekker effe! Lachende smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 12 juli 2010, 10:51
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 12 juli 2010, 10:47
BerichtOnderwerp: Dagje "strand" ...

Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom!
Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)

We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen.
Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas!
In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven...
Dus...vergeet je zwembroek niet!!

SV Simonshaven
Schuddebeursedijk 2A
3212 LS Simonshaven

Mensen die meegaan zijn:

Tessybear731 met 1 kind
Peacedove820 met 3 kids
Marianne129 (?) met 2 kids

Jonathan890 (onder voorbehoud)

Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zondag 11 juli 2010, 22:03
BerichtOnderwerp: WK-gekte

CROSSROAD317 schreef:
Als de christenen nou ook eens zulk een vertrouwen hadden ...... Knipoog smiley
Mat 17,20 Hij antwoordde: ‘Vanwege jullie gebrek aan geloof. Ik verzeker jullie: als jullie geloof hebben als een mosterdzaadje, dan zullen jullie tegen die berg zeggen: “Verplaats je van hier naar daar!” en dan zal hij zich verplaatsen. Niets zal voor jullie onmogelijk zijn.’ (NBV) Lachende smiley

Kun je dat ook even uitleggen aan de spelers van Oranje? Want die zijn de mosterdzaadjes geloof k een beetje kwijt Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zondag 11 juli 2010, 19:05
BerichtOnderwerp: WK-gekte

CARIN303 schreef:
Bij mij in de stad wordt al volop gezongen / getoeterd en gevuvuzelaad, heb ik iets gemist?????
Wedstrijd begint, dacht ik, pas om 20.30 uur , ach ze zullen wel een groot vertrouwen hebben.

Stel nou hè...dat we vanavond verliezen...
Gebeurt natuurlijk niet, maar stel...

Dan hebben ze in elk geval alvast een feessie gehad! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zondag 11 juli 2010, 16:55
BerichtOnderwerp: ga je mee wat eten/drinken op een terrasje?

Hmm...ik meen me een paaltje o.i.d. midden in Lunteren te herinneren waarop staat dat het middelpunt van ons landje daar is...

Oh ja...zie link Braz dus... Engeltje smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zondag 11 juli 2010, 16:56
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zondag 11 juli 2010, 16:19

SUSANNAH475 schreef:
zijn er wel uberhaupt cafe's in Lunteren ? Clown smiley

Jawel Sus, Zoooo klein is Lunteren nou ook weer niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Braz zijn restaurant is wel leuk denk ik...maar niet goeikoop Twijfelende smiley
Misschien is gewoon een terrasje toch beter?

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zondag 11 juli 2010, 16:21
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zondag 11 juli 2010, 16:16

http://www.lunteren.com/

Effe uitpluizen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:57

CARIN303 schreef:
Haha,goed plan, wie regelt dit? Met mij kom je verkeerd uit dus....duhhhhhhh
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ehh...tis nogal lang geleden dat k in Lunteren geweest ben Verlegen lachende smiley

En daarbij kan k er zelf alleen bij zijn als k taxi heb haha
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:51

CARIN303 schreef:
Ja cool Lunteren, eh...maar waar dan?? in het weiland Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ?

Nee, in het centrum..duh! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Daar is toch het middelpunt van Nederland? Knipoog smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zondag 11 juli 2010, 15:51
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:48

CARIN303 schreef:
Are you ready?

http://www.youtube.com/watch?v=SXudUM0vKSc

je mag van je stoel opstaan hoor, swing it out sister ( and brother)

Incoming!!

Bukken, dames! Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zondag 11 juli 2010, 15:48
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van TESSYBEAR731
Ga naar pagina Vorige 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 ... 78 Volgende
Pagina 51 van 78