Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 juni 2011, 12:03
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
nee hoor Mijn uitweg proberen te vinden dwars door al de ze muren heen
Maar hoe ?????????????????????????????????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 juni 2011, 12:01
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
wisten jullie dat dat alles wat we doen leegte is onder de zon dat alles vergaat je niets achter laat je ooit word vergeten op aard
Wisten jullie dat mijn hoop ligt in t bestaan een leven met God te mogen gaan .
Groet Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 juni 2011, 11:45
Onderwerp: Waarom
|
|
|
Omdat t gewoon zo is Als water en vis bij elkaar horen Zo ben ik met leed en problemen geboren Draag ik nog lasten van anderen er bij Dan is t ook niet leuk meer voor mij
Ik vecht ik bid word steeds weer verlicht En weet aan t eind er geen strijd meer is Dan zal alles anders zijn daar aan de andere kant van de lijn En t korte lijntje dat ik heb naar boven
Is in volharding geloven midden in de pijn en strijd Weet ik ik word eens bevrijd
Zomaar even midden in de strijd schrijf ik nu ik jouw gedicht lees Denk ik nu word t tijd Tijd voor me zelf te kiezen en niets meer om te verliezen
Dan ga ik liever alleen weet alleen nog niet waarheen
groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 juni 2011, 11:16
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
MIJN KREET
HHHHHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 09:46
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Dat mijn mama jarig is en ik het dit keer echt kan vieren ik blij ben met haar en wat God me gegeven heeft deze week door een van de mooiste gesprekken van mijn leven mijn echte mama voor mij ik hou van haar en steeds meer
groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 09:39
Onderwerp: liefde tegenover commitment
|
|
|
BAS917 schreef: | Er zijn verschillende mensen die een meer inhoudelijke discussie willen. De laatste tijd vraag ik mij nogal eens af wat een relatie op den duur in stand houdt. Is dat: Liefde: betekent de diepe genegenheid voor, welgezindheid tot of toewijding voor een ander; of is dat: Commitment: verbondenheid, de mate waarin iemand zich verbonden voelt met het gestelde doel; of verbintenis; of verplichting.
Ik denk dat er gedurende een relatie een verschuiving tussen de twee kan plaatsvinden, zien jullie dat ook zo? Ik heb daar al wel mijn gedachten over, maar ben benieuwd hoe jullie daarover denken. Groeten, Bas |
Hallo Bas lijkt me niet zo moeilijk als je verbonden voelt met iemand en je samen een doel hebt gesteld je hebt laten verbinden door God de Vader ja dan ben je verplicht alles te vervullen van de wet die dat verbind en simpel d eliefde is t hoogste Goed En steeds weer samen in gebed tot God de Vader gaan is t hoogst goed dat je mag en kan Hebben zo kan een relatie ook stand houden dat is mijn mening een drievoudig snoer kan niet breken wanneer je je leven deelt met je Hemelse scheper zo dat op de vroege ochtend hier over na te denken Heerlijk te beginnen met mijn Vader Hij zal geven wat ieders hart verlangt maar zijn verlangen gaat alles eerst uit naar ons Hart hoe is t daar mee gesteld en geven we ons aan koning Jezus of gaan we onze eigen weg in relaties waarvan dan de meerst eindigen in pijn verdriet en hopeloze gevallen God wil dat je bij Hem komt alles met Hem deelt en hij zal je terug geven en je schenken wat goed is voor je Een relatie met mijn Vader is zoveel meer waard dan een relatie op aarde tot nu toe voor mij en ja hopen blijft bidden voor ook maar alleen als t van Hem is
wens je Gods zegen over deze opstart en dat er vruchten uit zullen groeien we elkaar kunnen bemoedigen t goede te doen
lieve Groet Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 16:17
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
luister naar shania twain zo mooi en bijzonder t lied GOD BLESED THE CHILD
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 13:06
Onderwerp: jammer
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Hier ben ik het helemaal mee eens. Soms wordt je juist gelukkiger door je leven niet te plannen, of door je planning los te laten.
Dat iemand een criteria steld waaraan de ander moet voldoen, is volkomen normaal. Je zou met 2400 mannen/vrouwen moeten daten vooordat je wist of er een voor je tussen zat??? Dat lijkt me niet te doen.
Op kerkelijk gebied, of het hebben van kinderen etc, de voorkeur voor woonplaats etc kun je makkelijk selecteren omdat dit voor veel mensen belangrijke punten zijn. Toch moet je jezelf er niet aan ophangen, aangezien je je lief weleens voorbij zou kunnen gaan zonder het te beseffen.
Zelf heb ik mijn vriend anderhalf jaar geleden van CM geplukt(of hij mij) Binnen een week wisten we al dat het tussen ons niet zou worden, aangezien we totaal niet aan elkaars criteria voldeden. Toch hielden we contact op de een of andere manier, en toen we elkaar na enkele maanden ontmoeten was het gelijk raak. Ieder puzzelstukje viel op zijn plaats en ondanks dat hij nooit meer een vriendin met kinderen wilde, zijn mijn kinderen dol op hem, en hij op hen.
Je kunt dus nooit met zekerheid zeggen dat je geen vrouw met kinderen wilt, want als je van de vrouw gaat houden, en het klikt met de kinderen, gaat de rest vanzelf
Dit neemt niet weg dat kinderen je relatie kunnen maken en breken, en dat er geen ex als vader van de kinderen meespeelt, maar wat ik wil aangeven, is dat er wel degelijk iets moois kan komen uit een samengesteld gezin. En in mijn geval, mooier als het ooit is geweest. |
Mooi jolan dit te lezen ik hoop dat God de zegen geeft aan jullie en je kinderen
Lieve groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 13:48
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=Cgp5CTIu6aU
http://www.youtube.com/watch?v=-uQ4NtL8WsY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Zzq8KFYM0B4&feature=related
Deze had ik net nodig vandaag ik voel me leeg niet bang maar wanneer ?????
Zomaar even groot nieuwsradio aan en dan t gebed luisteren zo mooi mijn Vader geeft wat ik nodig heb al is t maar een lied
lieve groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 10:05
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Ik vraag me af vandaag hoe de dag zal verlopen ?? er gebeuren bijzonder dingen en zie al uit naar wat komen gaat niets wetend en toch is t leven zo mooi Elke dag ervaar ik weer de liefde van God Heb nog Zoveel vragen en wil nog zoveel dingen doen maar niet meer van mij maar op zijn tijd Alles is van HEM die ik lief heb Hij die me vormt maakt zoals ik mag zijn En elke dag vraag ik me dus af
HEER WAT WILT U DAT IK DOEN ZAL
Gods zegen voor mensen die dit lezen
Lieve groet Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 22:08
|
|
|
MAUREEN217 schreef: | Ik wil dit zeggen. Ik wil ook geen man, die al bij wijze meerde keren getrouwd is geweest, en dan weer gescheiden. Daar zet ik mijn ??? Achter. Ik heb iemand hier op cm leren kennen, die ook twee Kee was gescheiden, na veel gepraat kwam het eruit dat hij zijn vrouw bedrogen had, in de tijd dat zij ziek was, je begrijpt toch wel dat het voor mij over was. A twee dagen hoopt ik op de site, dat hij een ander heeft, en die twee gaan samen verder, voor mij gevoel te snel, ik ben best wel bang voor dat vrouwtje, ik heb ook voor haar gebeden dat het goed mag gaan |
Ik hoop niet dat ik dat ben geweest klingt t zelfde Ik Had ook zon man Kotsmisseilijk niet eerlijk pas na de daad jammer te laat vele malen dingen meegemaakt in mijn ziekbed twee dagen na t ic voor de dood weggehaald zegt hij ik moet met je breken in jezus naam deze mannen moeten ze overal verbannen Ik kijk wel uit wil dit nooit meer meemaken en voor mijn sleutel past op de deur van mijn hart om echt binnen te komen ik bedoel maar t mag van mij iemand die echt wil zijn als jezus en zijn kruis samen met d emijne wil dragen draag elkanders lasten staat geschreven wel als je dat kunt maar misbruik de mede mens van God niet eerlijk heid duurt t langst
vriendelijke groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 12:37
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
K weet niet of er nog iets moois gaat komen , Wonderen zijn de wereld nog niet uit Ik geloof Maar tot nu toe de tekst via iemand hier van een profiel Opent mijn ogen steeds meer de Genade van God te zien Door geloof en niet meer krampachtig te hoeven leven naar de wet maar dat ik vrij ben door Genade en de wet mag verkondigen aan mensen die niet geloven we zijn allemaal uit t zelfde hout gesneden geen mens is beter dan een ander wees je zelf accepteer meer sta open te ontvangen De Heilige Geest zal dan gaan werken en je zult gaan merken t leven is waard te leven beproef alle dingen behoud t goede God is zo oneindig groot en vergevend AMEN
Liefs Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 12:19
|
|
|
Wat maakt t uit kids meer of minder je neemt miet mensen je mag t ontvangen in dankbaarheid en God zal je de kracht geven als t zo mag zijn
Ja ja zeggen jullie je hebt zelf een keuze Ja waar maar vraag de Vader in alle dingen onderzoek Als de puzzel niet past maak m dan niet pas want dan breekt t weer op den duur Bezint eer ge begint
waarom is vriendschap belangrijk iedereen wil meteen een relatie ppfff we hebben niets te willen en mensen zijn niet maakbaar alleen door genade en de kracht van God kun je alles aan
Mensen die alles uitpluizen zijn wat mij betreft eigengereid en hun puzzel leggen maar ze zullen al snel merken dat die puzzel niet werkt
Ik spreek uit ervaring helaas maar ik ben er rijker door geworden en weet wat de Heer van me wil en als t Goed voelt dan is dat goed Hij legt mijn puzzel samen met mij en als dat klaar is mag ik t laten inlijsten door mijn Hemelse Vader dan alleen zal t goed zijn
Niet ik die wil maar Hij is het die geeft in alle dingen
Ik vind t niet Jammer dan weet ik wat ik heb aan deze mensen die kieskeurig zijn. sorry niet goed de volgende nee nee zo werkt t bij nooit meer . Ik ben een kind van de Vader volledig en wie mijn sleutel van mijn hart heeft gevonden moet bergen verzetten om de sleutel om te kunnen draaien eigengereid nee hoor juist niet ben verliefd op mijn Vader en geef Hem de eer in wat goed is Hij heeft me gegeven verstand om te zien en te doen wat goed is Niets omdat ik t wil maar van Hem die alles maakte om zijn naam wil En je bent net zo belangrijk en rijk met kinderen AMEN T zijn de parels die God gegeven heeft wie dat niet ziet is blind en leeft zijn leven niet dat wat God wil denk ik
lieve Groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 09:41
Onderwerp: Dagelijks Woord
|
|
|
ALPHA & OMEGA
Groet Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 juni 2011, 11:33
Onderwerp: het gemis van liefde en lust
|
|
|
Hallo
Kom even met de deur binnenvallen oeps sorry boink auw Ik weet dat mensen gevoelens hebben van lust zo ook ik af en toe Ik probeer dat te vermijden en door t woord dat God schrijft Lust is pure begeerte één grote zonde liefde is van de vader gegeven die is mooi en puur zachtmoedigheid lankmoedigheid oprecht zijn eerlijk zijn dat heeft voor mij te maken met echte liefde Liefde uitdelen heeft niets met relatie te maken een mooi glimlach kan al mensen doen kijken naar je met een zelfde glimlacht terug wat je geeft wil je vaak ook ontvangen toch maar liefde die God bedoelt heeft is zo veel mooier dan onze liefdes de bijbel staat er vol van wij mensen doen alles omdat we mens zijn maar t is niet altijd goed hoor. Als je eerste liefde hebt voor je Vader dan zul je terug ontvangen en zal Hij je geven wat je hart verlangt Ik denk dat je meer liefde kunt geven soms aan t paard waar je mee op de foto staat dan een mens een mens heeft soms lust maar even en we werken weer door op den duur is t een gewoonte heel af en toe blijft d eliefde tot t einde tot de dood je scheid dat is ware liefde er voor gaan in alle dingen Liefde kan zo mooi zijn als je kent wat de Vader bedoelt Ik heb een verlangen naar die liefde Liefde voor elkaar niet elkaars Sex maar de ware wie ben jij van binnen liefde en zien of de puzzel past lust sex is bij zaak God heeft ik vind t woord liefde gegeven om dat te mogen delen met elkaar als je je ja woord hebt gegeven ik ben van mening dat alles wat daar voor gebeurd zonde tot en met is eigen begeerte God wil dat we wachten tot we er klaar voor zijn en Hij zal dat geven op zijn tijd Niets meer van mij IK ben van mijn Vader in alle dingen braaf he nee hoor ik maak en heb ook fouten gemaakt we zijn mensen maar ik bid elke dag dat t mij niet meer en ooit meer zal gebeuren Ik wil Jezus volgen met heel mijn hart niet maar een stukkie en de rest van mij maar alles van Hem Ik wens je Gods zegen ontvang de Heilige Geest lees romeinen 8 maar eens ..
lieve groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 15:50
Onderwerp: Vertrouwen
|
|
|
MARIO216 schreef: | Vertrouwen.
Geloof je in mijn kunnen, zou je me alles gunnen? Me de touwtjes in handen geven, om de regie te hebben over mijn leven? Kan ik op jou bouwen, mijn leven aan jou toevertrouwen? Zou je van me houden, als fouten me verslinden zouden? Zou jij me helpen, mijn bloed te stelpen? Mijn wonden te deppen, opnieuw vertrouwen scheppen? Zou jij je kunnen uiten, tegenover mij van binnen naar buiten? Zou er geen geheim bestaan, of zou je voor eeuwig gaan? Geef je me een tweede kans, al ben ik helemaal uit balans? Kan je in me geloven, me jouw vriendschap beloven? Zou ik toekomst kunnen maken, en met vertrouwen erover waken? Als jij mij dit alles kan geven, kunnen wij in vertrouwen leven! |
Geweldig mooi geschreven Goed van je om zo je te uiten Weet dat de Vader je meer kansen geeft dan de mens al heb ik diep van binnen de zelfde wens Maar ik laat los en wacht tot wat de Vader voor me heeft bedacht niet van mij nee niets meer Ik geef mijn leven aan de Heer Ik merk dat maakt me sterk geeft me nieuwe krachten om te wachten God heeft een plan met mij maar ook met jou eens zal ze komen de vrouw van de dromen zo niet leg je er dan bij neer dan heeft God iets anders met je voor en dat is zoveel mooiers dan jij maar ook ik kunnen bedenken De genade geef ik jouw door ontvangen van de Heilige geest maar God zelf geeft je de mooiste geschenken wacht en zie wat HIJ voor je heeft een plan zo mooi vanuit d e bron waar uit we mogen putten levend water drinken uitde fontein dan word je leven pas fijn steun niet op je eigen inzichten geef God je denken en je doen dan zal alles veranderen en nog mooier dan toen
lieve groet uit een hart van God Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 20:22
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Ik heb een tekst op de koelkast hangen dat me steeds herinnert mijn teleurstellingen van t leven achter me te laten t oude is voorbij t nieuwe is gekomen zie de tekst hieronder :
In een hart vol dankbaarheid is geen plaats voor teleurstelling
Ik merk hoe veel te meer ik dankbaar ben aan God in alle omstandigheden hoe meer ik van Hem terug ontvang Liefde rust blijdschap vrede in mijn hart.
Ik kan de wereld niet veranderen mijn teleurstellingen niet altijd plaatsen maar God weet een weg Hij zegt leg al je bekommernissen maar op mij en ik geef je vrede mooi toch ik hou van mijn Vader mijn Redder
lieve Groet Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:27
Onderwerp: relatie nemen met iemand die autistisch is
|
|
|
SAVANTI576 schreef: | Lieve anita ik krijg gewoon trannen ervan van jou lieflijke teksten |
Ook je tranen zijn geteld ook God wist dat je deze boodschap mag omarmen Hij houd van je met heel zijn hart mensen maar een stukje niets mis mee maar Bouwen aan een relatie kost moeite pijn verdriet omdat t soms niet gaat zoals we verwachten God verwacht niets van jou je mag met lege handen komen maar met dat wie je bent Hij kent je stil verdriet je vreugde ook Hij heeft een Plan met je leven als je je aan Hem geeft niet t plan dat wij verwachten maar zijn plan en dat zal zoveel mooier zijn Ik wacht elke dag opnieuw heeft Hij weer iets dat me doet verbazen een klein bloemetje waar ik van kan genieten de schepping de natuur ik krijg zoveel oog voor de mooie dingen alle wreedheid en alles wat ik in de hand wild e houden Heb ik mij Vader gegeven en ik ben vrij ik mag leven blijheid ervaren gelukkig zijn met mijn beperkingen Heerlijk een kind van de Vader te mogen zijn Hij is het die red Hij alleen daar kan geen relatie tegen op en verlang ik dan niet oo ja zeker wel maar dan als mijn Vader t geeft zal ik er ook klaar voor zijn
Ik wens je een fijne avond Gods zegen
lieve groet Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:19
Onderwerp: Waarvoor zit je op christianmatch?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Anita, je voornemen om in overgave te leven is wel een mooie christelijke profilering maar denk je dat er alleen van ons een afwachtende houding wordt verwacht? Zou het niet kunnen zijn dat we ook wel eens iets moeten ondernemen om dat te verkrijgen wat we wensen? Zo zou je bijvoorbeeld geen lid kunnen zijn van CM en wachten tot de Vader je christelijke mensen stuurt waarmee je over het geloof kan praten. Zo zou je bijvoorbeeld niet moeten gaan werken en wachten tot Hij er voor zorgt dat je huur en andere kosten betaald worden. Ik denk dat je voornemen, je stelling, die je hierboven met de beste bedoelingen hebt gepost, toch iets te kort schieten. We moeten zelf ook wat doen al dan niet met Zijn hulp. Zo is het leven nu eenmaal. |
Als ik mijn vertrouwen alleen op God doe Vader stel dan krij gik daar veel voor terug en ja ook mensen op mijn pad via gemeente maar ook op opwekking ik liep alleen tussen duizenden en toch heb ik mensen leren kennen zelfs die dicht bij wonen een gemeente hebben ik heb gekeken en t staat me heel erg aan dus ga ik een keer een kijkje nemen misschien is dat wat God van me wil als ik de vader blijf volgen in alle dingen dan mag ik straks zijn zoals hij mij bedoelt heeft en Hij heeft al veel gedaan ik ben Hem zeer dankbaar alles wat ik gedaan heb uit eigen kracht dat is fout gegaan in mijn leven ik verwacht echt alleen maar van Hem en mag ik dan geen mensen ontmoeten ja hoor maar ik hoef niet naarstig te zoeken God heeft zijn plan al klaar die ga ik niet meer dwarsbomen ik denk en geloof zelfs dat ze mooier zijn dan ooit te voren
Ik geloof wens U Gods zegen toe Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 12:23
|
|
|
SAVANTI576 schreef: | wow anita mooi dat je dit schrijft , echt dikke respect van mij kant .
liefs mij |
graag gedaan God houd van je zoals je bent en als je dat door hebt dan word de wereld zo mooi dan maakt t niet meer uit of je een partner hebt of niet Ik heb geleerd dat gelukkig zijn niet afhangt door een partner maar mijn relatie met de levende God Mijn blik op Hem gericht houd me scherp kan betere keuzes maken en Hij laat me zien wat fout en goed is en ik ik wil luisteren wat God tegen me zegt er staat ook in de bijbel vertrouw niet op mensen als je je zelf bent en tevreden bent met je zelf dan kan er soms iets bij komen maar God voor ziet in deze dingen Hij zal je niet beschamen mensen maar al te vaak Ik heb pijn genoeg geleden God zegt t hoeft niet meer kom maar bij mij schuilen ik zalje omarmen met mijn liefde zal ik je helpen Ik geef mijn leven volledig aan mijn Vader
nogmaals Gods zegen blijf op Hem vertrouwen dan word t zoveel mooier in je leven en zijn er mensen waar je niet mee om kunt gaan sorry een echte christen ziet door moeilijkheden heen en laat mensen als ons niet staan God zal mensen op jouw en mijn pad brengen waar we nooit aan hadden kunnen denken en hoe dat er uit gaat zien ik weet t niet maar alles wat van de vVader komt zal goed zijn en wij mogen beproeven of t van de Vader is dan zullen vreugde je omhelzen en heb je de overwinning behaald
lieve Groet Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:42
|
|
|
Ik hoop dat ik veel met christenen kan delen mag getuigen wat de Vader voor mij betekend en waar ik t van verwacht niets meer van mij maar alles van Hem die mij leven geeft in overvloed ja ik moet geduldig zijn volharden in de strijd die ik Heb maar het is zo mooi en zeker dubbel waard mijn leven in zijn handen te leggen dat geeft rust aan t hart van de hemelse Vader Hij is het die nieuw leven geeft niet wij die dat ook maar denken te kunnen . Ik verwacht alleen nog van Hem die mij geschapen heeft wacht geduldig af en zie niet te ver vooruit elke dag heeft iets moois dat ik koester. En ik ben niet te handelen in deze maatschappij ik geloof dat als er iemand op mijn pad mag komen dan komt dat van mijn Vader Ik ben niet meer opzoek laat me vinden door iemand die oprecht is liefde heeft van de Hemelse Vader eerlijkheid bezit en God als eerst op zijn verlanglijst heeft staan net als ik waarom zit ik hier om te delen de bijbel beter te leren kennen samen te delen in lief en leed er te zijn voor anderen . ik geloof ook dat als je hier bent je beproefd word door God om te zien wat je met je leven doet en ik wens een ieder die dit leest dat doet ter ere van God niet eigen belangen en willens en wetens maar biddend verlangen word vervangen en word gegeven door Hem die Heer en meester is en t goede met ons voor heeft en niet t kwade wens idereen Gods zegen lieve groet Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:27
|
|
|
DANIELLE160 schreef: | waarom op cm??
[b] IK WIL EEN VENT!!
|
IKIKIKIKIK waartoe leid dat eigenlijk heb je er wel eens over gedacht
P s lees je bijbel bid elke dag en vraag de Heer of je het nodig hebt
T is zoveel mooier als het een kadoo van de Vader is dan dat je zelf wilt
Leef dicht bij de Vader en verwacht alleen van HEM
niet uit eigen kracht je eigen ding maar geef je maar aan Hem hij zalje geven wat je nodig hebt en de Vader weet welke verlangens je hebt
wens je Gods zegen en hoop voor je dat ikke op de achtergrond komt te staan en er iets moois voor terug komt
lieve groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 22:44
|
|
|
Sorry dat ik reageer van uit misschien wel emotie of verstand ??? Maar mijn zoon is autistisch pdd nos Ik moet er niet aan denken dat hij een relatie krijgt en zeker geen kinderen al zegt een broer van mij dat is Gods plan Sorry wij mensen maken ook zelf plannen zoeken naar liefde Ik zelf ben behebt met bordeline alle relaties of t nu vriendschap of anders is gaan de mist in Ik weet dat God nu vernadering heeft gebracht maar ben zeer op d ehoede voor relatie/partner Er is veel te zeggen vriendschappen zouden mooi zijn maar hechting is zo moeilijk Ik zie dat bij mijn zoon en me zelf we willen zo graag Maar ik heb nu geleerd de echte liefde ja die krijg ik alleen bij mijn hemelse Vader die begrijpt me troost me in verdriet geeft kracht waneer ik t moeilijk heb en helpt me echt door alle woestijnen van t leven En ja ik wil ook graag anders Ik ben ook mens ik heb ook lief maar bid en hoop toch dat mijn zoon gelukkig zal zijn en worden door geloof tot nu toe is dat ongrijpbaar voor hem Maar dat is wat ik vraag bij God dat Hij op een dag t licht mag zien de wereld inmag gaan om mensen lief te hebben maar dat kan ook eenvoudig door wat ik vanochtend zag in de gemeente iemand die met de collecte zak rond ging sorry ik denk dat God staat te big smilen dat mensen met autisme zeer betrokken worden in geloof en gemeenschap maar een relatie vind ik moeilijk Ik ben mijn kids kwijt geraakt door wat ik niet kon geven door mijn wisselenede stemmingen maar ik heb er zo veel voor terug gekregen de liefde van mijn Vader Dat bid ik iedere autist of wat je ook mag hebben toe Gods genade is zo groot Ik wens je ook Gods zegen toe in alle dingen en beslissingen die je neemt
veel liefs uit een hart Made by the Lord
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 15:13
Onderwerp: Relatie door God gewild.
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Heb je het dan over mensen die getrouwd zijn? In dat geval lijkt het me nooit de wil van de Heer toe dat je uit elkaar gaat. Dat het soms niet mogelijk is de relatie in stand te houden heeft denk ik te maken met zonde..... |
Ook ik weet dat de zonde overheerst in de relatie die ik had nee was niet getrouwd maar we hebben al zo vaak vergeven aan elkaar en ja ik hou nog van hem zoals hij is en dat is niet Gods wil maar een eigen gereide will God komt daar niet door heen als iemand zich niet volledig overgeeft hoor Ik spreek uit ervaring Als je je eigen ik in de wereld voort zet laat God je vanzelf op je knieen vallen vroeg of laat Maar ik vond dat ik moest stoppen om God niet voor de voeten te lopen Hij is de landman die zijn wijngaard zal oogsten niet ikke mijn wijngaard Ik geef me volledig aan HEM mijn Heer En wat God doet met deze gebroken relatie ik weet t niet t is nu zijn plan als hij ooit terug komt met t gevoel dat t ook voor hem goed is tja dan kunnen we praten maar denk t niet verbeter de wereld ik begin nu bij mezelf samen met God wandlen een mooiere tuin kan ik me niet voorstellen dan stralen voor mij alle bloemen die ik zie
Lieve groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 12:58
Onderwerp: Relatie door God gewild.
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ook hier...helemaal mee eens!!!! |
Even vertellen ja ik dacht ook een man te hebben gevonden en dat had ik ook een man waar IK stapel verliefd op was en geloofde dat t van God gegeven zou zijn echter is deze relatie horor geworden maar Ik geloof nu dat ik mensen mag ontmoeten ook omdat God ons spiegels wil voor houden niet perse voor relaties maar om te laten zien welke dingen wel en niet goed voor ons zijn Ik heb een woestijn door geworsteld maar ben er Rijk uitgekomen Ik hou nu van mijn Vader en HIJ houd ZIELSVEEL van mij Dat is de relatie die God wilde van mij door de pijn verdrietige omstandigheden heen was God er en laat me nu rijkelijk zien wat een relatie in houd en er is er niet één er zijn er meerdere Maar een relatie die God bedoelt heeft ja zo zou ik willen wandelen Alles voor HEM mijn Maker En Ik wil niet meer dat t van mij is om me te binden maar God zal verbinden als t zo mag zijn volgens mij zijn dat de mooiste kado s Alles wat op aarde gebonden zal zijn is in de Hemel ook zo daar ga ik voor Een eeuwig leven met mijn dierbaren die God op mijn pad brengt en niet meer die ik uit zoek
Mag ik dan geen mensen ontmoeten zeker wel maar toets alle dingen of ze van mij zijn of van God Ik heb inzicht gekregen door de enorme foute relatie die ik zo graag wilde en waarvan ik dacht dat t van God kwam een man van deze site een christen t kon niet mooier Sorry mensen dek je zelf onder de mantel der gerechtigheid die God je geeft steun niet op je eigen inzeichten maar op die van de HEER Amen ja ik zeg Amen
lieve groet Anita
|
|
Naar boven |
|
|