ChristianMatch

Forum

Berichten van HENK710
Ga naar pagina Vorige 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 ... 71 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van HENK710
Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 12:47
BerichtOnderwerp: Onaardig gedoe in chat (en forum)

LIESBETH326 schreef:
Henk, ik waardeer over het algemeen je bijdragen op het forum. Ze getuigen van verstand en inzicht, vind ik. En dat is altijd welkom!

Van deze bijdrage kreeg ik echter een nare smaak in m'n mond:
1. Ik vind het woord verbondenheid niet echt gepast in deze. Verbondenheid gaat voor mij veel dieper dan het delen van een mening/samen opkomen voor iemand.
2. Het suggereert dat cm onjuist gehandeld heeft (denk aan de woorden 'elkaar steunen in moeilijke tijden'. Kom op zeg! Geband worden van cm zou ik niet gauw moeilijke tijden noemen, hooguit een vervelende tijd. Ik vertrouw erop dat cm hierin juist heeft gehandeld. Zou ik daar mijn twijfels bij hebben, dan zou ik dat bij cm neerleggen en niet het ongenoegen spuien op het forum (ook niet met gebruik van diplomatieke woorden).
3. Ik zit niet te wachten op door jou aangewezen lichtpunten en bemoedigingen. Die ontdek ik liever zelf Knipoog smiley

Soms denk ik, er is een mediator aan je verloren gegaan Knipoog smiley (of doe je dat heel toevallig als werk?)
Dat is een compliment en het is ook een valkuil... we kunnen teveel op zoek zijn naar het compromis en binnen dat compromis kan heel veel goed gepraat worden.

Ik heb die valkuil ook... bekijk alles van weet ik hoeveel standpunten en overal zit vaak een kern van waarheid in. Dat maakt me flexibel en tolerant. En heel eerlijk kijkend naar mezelf, daarmee kan ik lang vermijden om echt positie in te nemen Smiley met dichtgeplakte mond

Ik heb overwogen om dit privé naar je sturen vanwege de persoonlijkheid, maar heb de inschatting gemaakt dat het toch wel op het forum zou passen. Ik hoop dat je die mening met me deelt en anders spijt het me en zal ik het op je verzoek verwijderen.

Dank voor je opbouwende woorden, Liesbeth. En ja, ik ben me bewust van de uitdaging die ook een valkuil is.

Wat betreft het onjuist handelen wat ik suggereer: dat klopt. Er is in mijn ogen door meerdere mensen onjuist gehandeld. Er is een loopje genomen met een bepaalde opmerking die niets ernstigs in zich had. Er is te fel gereageerd naar de mensen die in die opmerking wel een aantijging zagen. Er is vervolgens op een eenzijdige belichting een ban uitgesproken. En ja, dat vind ik spijtig. Niet enkel die laatste stap, maar ook de andere.

Daarnaast ben ik door enkelen tot onderdeel van een hetze gebombardeerd, wat hier op het forum in wat meer gedekte termen wel duidelijk gemaakt wordt. Zodoende heb ik ervoor gekozen toch te reageren via het forum, zoals jij nu ook daarvoor hebt gekozen. Maar ook achter de schermen ben ik wel in gesprek om het tij te keren.

Ik ben me ervan bewust dat mijn keuzes niet altijd de juiste zullen zijn en soms meer negativiteit zullen oproepen. Maar ik sta wel achter mijn keuzes, zonder direct vijandig te staan tegenover anderen, wat me dus wel publiek in de schoenen geschoven wordt. Dan kan ik continu daartegenin gaan, maar ik heb juist dat willen doorbreken met het benoemen van een positieve opmerking.

Spijtig genoeg wordt meteen daar toch weer negatief op gereageerd met termen als kleuterklas en dergelijke. Ik ben daarom blij met jou meer positief-kritische bijdrage, waar anderen van kunnen leren (inclusief mezelf).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 09:44

CHATULIEM619 schreef:
Wij hebben ons niet gedragen, ga dan niet doen alsof dat zomaar geoorloofd is.

Dit is al een hele stap voorwaarts, Chatuliem. Je spreekt over "wij"! Alleen is het jammer dat dus niet heel die "wij" hetzelfde behandeld is...en dat is waar mensen hier moeite mee hebben op dit moment. Dat is wat ze in gesprek brengt met anderen. Dat is zoeken naar verbondenheid, niet uit vijandigheid, maar uit onbegrip met de situatie.
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 09:40

CHATULIEM619 schreef:
Ik vind het heel navrant dat je dit verbondenheid durft te noemen. Omdat het in mijn ogen meer het volhouden is van verdraainngen en leugens. Die zgn. verbondenheid betekende ook vijandig tegenover anderen. Elkaar opfokken in de pv chat, mensen beschimpen, bedreigen. Dat is geen verbondenheid die bij een christen past. Dat is een verbondenheid vanuit een andere bron.
Drie mensen geband door dit alles en schaamteloos durf je te stellen dat het jullie dichter bij elkaar gebracht heeft? Misschien wel dichter bij elkaar maar verder van Christus. Het geeft alleen blijk van dat je werkelijk niks snapt van geestelijke zaken.
Deze verbondenheid was niet uit Christus en zeker niet op de manier zoals God het bedoeld had. Ik denk dat we eens gezamenlijk de zondes zouden moeten belijden die we gedaan hebben de laatste dagen.
Als dit verbondenheid is die je zoekt, ben ik blij dat ik er geen deel van uit gemaakt heb.

Wat ik heb willen zeggen Chat, is dat er duidelijk wordt opgekomen voor andere mensen vanuit een stuk onbegrip over wat er gebeurt. Wat mij betreft is er geen vijandigheid. Dus waarom mij dat nu weer in de schoenen geschoven wordt....
En dan je opmerking over het onderling over dingen praten. Waarom daar zo moeilijk over doen als anderen het doen, terwijl er, zo is bekend, door jou ook met anderen over deze kwestie wordt nagekaart? Is dat niet meten met twee maten?
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 09:34
BerichtOnderwerp: Aanspreekvorm

MARISKA601 schreef:
Leert de bijbel ons niet om God aan te spreken met Vader en met U?

Staat er werkelijk U of is dat de Nederlandse interpretatie geweest. Zoals ook al door anderen aangegeven, staat in diezelfde Bijbel in andere talen de jij-vorm duidelijk te lezen. Er is voor beide vormen wel iets te zeggen. En nee, ik geloof niet dat God zal vallen over een U of een jij. Het gaat Hem toch om het hart achter die woorden?!

Laatst aangepast door
HENK710
op zondag 28 februari 2010, 09:35
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 09:28
BerichtOnderwerp: 10 geboden,wet van mozes

MAR907 schreef:
rechtvaardiging door de 10geboden is er niet, geen mens is in staat deze te houden. Vraagje: Hoe werd de Here Jezus dan gerechtvaardigd door God? Hij was mens en heeft geen gebod van Zijn Vader overtreden.
Jezus had geen rechtvaardiging nodig. Hij is als mens (Hij is nog steeds mens) Zijn godheid nooit verloren en zo altijd zonder zonde geweest. Zonder zonde heb je geen rechtvaardiging nodig!
MAR907 schreef:
Het enige wat je zult ervaren als je dit gaat proberen is constant maar zien dat je t niet kan. Leven naar deze wil van God lukt dus niet.

Is niet mijn ervaring, ik heb ervoor gekozen om gehoorzaam te willen zijn nadat ik wedergeboren ben. Het is niet moeilijk maar geeft wel een strijd tussen geest en vlees, zoals Paulus het bij zichzelf ervaarde, "ik elllendig mens, wil het goede doen maar doe het verkeerde".
Daarom heb ik de genade nodig van God (de Here Jezus) en betekend Hij mij erg veel. Hij wordt voor mij steeds groter hierdoor.

In mijn ogen zeg je niet echt iets anders als Jonathan. Beiden geven jullie aan dat we als mens God keihard nodig hebben! Want vanuit onszelf kennen we, zoals je aangeeft, een enorme strijd tussen geest en vlees. Zo merken we, dat we het niet zelf redden, zoals Jonathan aangeeft in een soortgelijke strekking als Paulus in het door jou genoemde gedeelte. We hebben allen God nodig. En God komt zowaar naar ons toe met Zijn Geest om in ons te wonen, zodat we weer kunnen groeien naar Hem toe, waartoe Hij ons geschapen heeft!
MAR907 schreef:
Leven naar deze wil van God lukt dus niet.

Jammer, dan heeft men het eigenlijks al verloren. Streven naar de wil van God maakt sterk, krachtig en geeft rust. Daarmee kan je bergen verzetten.

Streven naar kán sterk maken en rust geven inderdaad. Maar zoals zojuist al duidelijk is geworden (ook in jouw stukje hiervoor al), hebben we God daarvoor nodig! Uit onszelf lukt het immers niet. Ook hier geldt weer dat jullie beiden in mijn ogen hetzelfde zeggen, alleen dan in andere woorden. Want Jonathan geeft niet aan dat alles al verloren is, hij benadrukt enkel het menselijke onvermogen en daarmee, zonder het direct te noemen, de benodigde genade van God! Zonder God kan zelfs het streven nog onrust teweeg brengen in een mens.
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 23:12
BerichtOnderwerp: Aanspreekvorm

SOLAFIDE630 schreef:
Tis maar wat je wilt benadrukken. De Duitsers spreken God met Du (Jij) aan. Ermee benadrukkend, dat God heel erg dichtbij je is en vertrouwd dus. Lachende smiley

Het NL schijnt zelfs de enige taal te zijn die voor God U als vaste aanspreekvorm gebruikt. Beide aanspreekvormen hebben wel iets eigenlijk:
U spreekt meer eerbied uit
jij maakt God wat meer persoonlijk vertrouwd.
Ik denk niet dat God Zich erg druk maakt over de aanspreekvorm.
Het gaat Hem om de hartsgesteldheid waarmee het gebeurt!
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 22:18
BerichtOnderwerp: 13 maart stappen in Groningen...

SUSANNAH475 schreef:
Waar ligt dat joh Groningen ? Clown smiley
Da's toch buitenland ofzo ? Engeltje smiley

Als je beneden de rivieren woont is het inderdaad buitenland Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Voor verstandige mensen die boven de rivieren wonen is het eigen land Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 22:09
BerichtOnderwerp: Welke Bijbel lees jij?

Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 21:58
BerichtOnderwerp: 13 maart stappen in Groningen...

ROBBEDOES873 schreef:
Wil iedereen nog even doorgeven of ie wel of niet mee gaat?
Is misschien wel handig Knipoog smiley

Verder willen we om 20.00 verzamelen

Bij de bios Pathe aan Gedempte Zuiderdiep

is om de hoek bij de parkeergarage en op loopafstand van station NS

en kunnen de zeikerds onder ons nog ff plasse Verlegen lachende smiley

Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 21:52
BerichtOnderwerp: Boef zoekt vrouw

MARIO216 schreef:
Volgens mij slaat dit kant noch wal. Maar ik kan het ook mis hebben. Het gaat hier over een relatie die je kunt krijgen met iemand met een strafblad.

Benny geeft dus aan een ex-gedetineerde te zijn, dus een strafblad te hebben Knipoog smiley Geheel bij het onderwerp gebleven dus.

En zeer mooi aangevuld met zijn getuigenis juist daar in de cel God gevonden te hebben!

Laatst aangepast door
HENK710
op zaterdag 27 februari 2010, 21:53
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 19:40

De hele heisa van de afgelopen dagen heeft in elk geval duidelijk gemaakt dat mensen elkaar hier op CM ook kunnen steunen in moeilijke tijden. Laat dat dan een mooi lichtpunt zijn voor de nog aanwezige leden en een bemoediging om juist daar ook oog voor te houden, ook als er soms dingen gebeuren waar jij als lid het niet terecht vindt. De verbondenheid die getoond wordt in het opkomen voor iemand anders is verwarmend!

Laatst aangepast door
HENK710
op zaterdag 27 februari 2010, 19:49
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 16:53
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...

SOLAFIDE630 schreef:
Mankeert hij dan wat aan zijn vingers.....erop geslagen of zo??????? Clown smiley Smiley die vol vragen zit

Hij is wel op zijn vingers getikt...
...door iemand anders Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 11:52

MARIO216 schreef:
Een keer door rood licht rijden met de fiets, waarvan later de boete is kwijtgescholden door een kennis bij de politie. Een keer een snelheidsovertreding, eentje voor het veroorzaken van een ongeluk Smiley met dichtgeplakte mond

Misschien is er toch nog hoop voor jou en Liesbeth Knipoog smiley
Als je je nu gewoon beiden laat oppakken door die kennis bij de politie, heb je een mooie eigen datelocatie Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 10:59

LIESBETH326 schreef:
Had ik gehoopt op een wijs advies, waardoor de kans op herhaling kleiner zou zijn... maar nee hoor... hier kan ik niks mee... Jammer hoor Henk Knipoog smiley

U is dus niet op zoek naar oom agent Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Want die kan je vast goed helpen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 10:54

LIESBETH326 schreef:
Ik was er al bang voor dat je dat ging vragen...
Ehm... een stuk of wat verkeersovertredingen, en de kans op herhaling is vrij groot... Smiley met dichtgeplakte mond
Dus voor Mario (mag wel hé.. is een grapje namelijk) val ik nu af, geloof ik... Clown smiley

Gewoon doorjakkeren naar de volgende dan Clown smiley
En maar zorgen dat je niet gesnapt wordt...
...of juist wel natuurlijk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 10:50

LIESBETH326 schreef:
Henk, zou je niet willen weten wat er op het strafblad staat? Knipoog smiley

Tja met zo'n date vergeet je wel eens wat te vragen he Knipoog smiley

Maar wat heb jij op je strafblad? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 10:48

MAR907 schreef:
Amen.

In het Nieuwe Testament leest men bij herhaling dat het bewijs van de navolging van Christus bestaat in de naleving van de Tien Geboden. „Indien gij Mij liefhebt," zegt Jezus, „zo bewaart Mijn geboden" (Joh. 14 : 15).

Er zijn christenen van mening dat de voorschriften der Tien Geboden door Christus zijn samengevat in de twee geboden : „Gij zult lief­hebben de Here uw God met geheel uw hart en met geheel uw ziel en met geheel uw verstand," en „Gij zult uw naaste liefhebben als uzelf." Christus heeft echter deze twee geboden niet in de plaats gesteld van de Tien Geboden, maar heeft slechts getoond, dat de tien ethische normen van de 10 geboden kunnen worden gegroepeerd onder twee delen : God lief te hebben boven alles, dat is de praktijk van de eerste vier geboden, terwijl de laatste zes handelen over de liefde tot onze naasten.

Opmerkelijk hoe de samenvattende 2 geboden toch steeds weer enkel aan Jezus, dus aan het NT gekoppeld worden, terwijl Jezus met die twee gewoon de Schriften citeert:
Quote:
Deut 6:5
Gij zult de HERE, uw God, liefhebben met geheel uw hart en met geheel uw ziel en met geheel uw kracht.
Quote:
Lev 19:18
Gij zult niet wraakzuchtig en haatdragend zijn tegenover de kinderen van uw volk, maar uw naaste liefhebben als uzelf: Ik ben de HERE.

Verder sluit ik me geheel aan bij je uiteenzetting, Mar!
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 10:39

LIESBETH326 schreef:
Jij vraagt dus tijdens een date naar het strafblad van de dame die tegenover je zit? Clown smiley

Lieve X, voor we verder gaan genieten van ons glaasje wijn wil ik je iets vragen...
...heb jij een strafblad en hoe groot is de kans dat je in herhaling valt?

Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 10:32

MARIO216 schreef:
Mensen die een strafblad hebben willen nog weleens in herhaling vallen

Inderdaad: nog wel eens, dus niet noodzakelijkerwijs. Zie ook reactie van Liesbeth.

Om op mijn vorige reactie aan te sluiten nog wel even dit: wie heeft er eigenlijk geen strafblad? Knipoog smiley

Laatst aangepast door
HENK710
op zaterdag 27 februari 2010, 10:41
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 23:13

SUSANNAH475 schreef:
Is dat zo Henk ? Ik denk dan meer aan de verscheidenheid in mensen dus ook hoe ze in het leven staan en wat ze hebben meegemaakt.
Volgens mij hoeft dat niet perse verkeerd te zijn, en is dat in veel gevallen juist goed ... het kan ook opbouwend zijn ... ergens staat dat de hand niet tegen de voet moet zeggen ik heb je niet nodig ... zo zijn verschillende zienswijzen of talenten juist een aanvulling (misschien kan ik hier beter zeggen "verrijking") op het geloof.
God is denk ik een God van veelzijdigheid (kijk maar naar de schepping Knipoog smiley), ieder mens heeft Hij uniek geschapen en mijns inziens is dat met een bedoeling ...

Er is inderdaad verscheidenheid aan mensen. Verscheidenheid die inderdaad mede wordt bepaald door wat ze meemaken, want dat bepaalt weer hoe ze in het leven en dus ook in geloof staan. En nee, verkeerd is dat zeker niet. Dat mensen iets anders interpreteren is dat wat mij betreft evenmin. Het kan, zoals je al aangeeft, juist heel goed aanvullend en versterkend werken. Zo ervaar ik het in elk geval wel. Leve de veelzijdigheid in Zijn schepping!
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 21:56

MARIO216 schreef:
Maar ja, waarom steelt iemand...ik zou geen criminele vrouw willen

Tja, waarom zouden we iemand trouwen die zondig is? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Knipoog smiley
Maar natuurlijk let je bij je keus wel op het CV van iemand op allerlei terrein. Toch heeft dit wel een mogelijk nadeel in zich, aangezien mensen kunnen veranderen!
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 19:32

DANIEL777 schreef:
is tie bij jou dan Clown smiley

Nope, gewoon thuis in Limboland...maar je hoeft niet in te kunnen loggen om toch forum te kunnen lezen.

Dus RELLOK: gewoon nog een keer een dikke knuf!!! Kussende smiley

Laatst aangepast door
HENK710
op vrijdag 26 februari 2010, 19:33
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 19:27

Een knuffel voor RELLOK, die gelukkig nog wel mee kan lezen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:59
BerichtOnderwerp: beëindiging relatie, scheiding, schuldgevoel, hoe verder?

JILL658 schreef:
Of de klok horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt Knipoog smiley

Ja, het kan natuurlijk zijn dat het inhoud geven aan liefde het probleem is. Maar dat is dan wat anders dan de opmerking geen liefde op te kunnen brengen voor andere mensen, hoezeer je het ook met die mensen oneens bent....

Laatst aangepast door
HENK710
op vrijdag 26 februari 2010, 14:59
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:48
BerichtOnderwerp: Welke partij stem je op en waarom?

KAT125 schreef:
waar kun je dat lezen dat ze voor zijn?
want als dat zo is zal ik daar ook nooit op stemmen.

Het zal vast wel ergens op schrift gesteld zijn. Van de CU weet ik het vanuit een interview met André Rouvoet in de tijd dat ze met de formatiebesprekingen van het net gevallen kabinet bezig waren. Hij gaf daarin heel duidelijk aan de bouw van moskeeën toe te juichen in verband met het getuigenis voor de vrijheid van godsdienst. Hij is blij met het feit dat hij als christen de ruimte krijgt hier en wil die ruimte dan ook graag geven aan andersgelovigen. Wat mij betreft een heel gezonde gedachtengang van Rouvoet/CU.

Ik bedenk me nu dat ik hier een tijdje terug een discussie heb gestart naar aanleiding van het Zwitserse minaretverbod, waar SGP, PVV en CU ook een reactie op hadden gegeven in de media. SGP/PVV als medestanders van het verbod, CU als tegenstander.

Laatst aangepast door
HENK710
op vrijdag 26 februari 2010, 14:54
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:45
BerichtOnderwerp: rells hoekie

JILL658 schreef:
Nee ik blijf zitten waar ik zit en ik verroer me niet Clown smileyMaar ik wil wel een antwoord............. Knipoog smiley

Het was maar een optie Knipoog smiley
Nu is het toch aan de echte vakman Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:40
BerichtOnderwerp: rells hoekie

JILL658 schreef:
Iets wat jij wel weet denk ik , want het is jou vak tenslotte.

Als je scheuren in de muur heb, dat gekomen is door trillingen en verkeer, hoe kun je die nu zo mooi mogenlijk afwerken ofzo?

Jill

Nieuwbouw elders plegen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:38
BerichtOnderwerp: beëindiging relatie, scheiding, schuldgevoel, hoe verder?

Zonder liefde leven...
...bestaat dat wel?
Ieder mens heeft liefde nodig
zowel om te geven
als te ontvangen

Laatst aangepast door
HENK710
op vrijdag 26 februari 2010, 14:39
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:36

KAT125 schreef:
lees en dnek ff na, moet ik dan voor iedereen alles van a-z voorkouwen en uitleggen? je hebt denk ik toch zelf ook wel een klein beetje zicht?

Tja...
Ik lees jouw eerdere reactie.
Ik zie daarin een duidelijk misverstaan.
Ik wijs je op dat misverstaan.
Jij biedt je excuus aan.
Ik accepteer dat excuus.
Ik wens je daarbij samen met ons nog iets toe als advies.
En dan roep jij dat ik iets niet zeg Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Iets met plank en mis! Geschokte, onthutste smiley

Laatst aangepast door
HENK710
op vrijdag 26 februari 2010, 14:37
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:00

KAT125 schreef:
ze zegt het me, en ja ik ben ook maar een simpel men van vlees en bloed, dus zeg het mij dan van dit of dat.
maar dat doe jij ook niet.

Huh Smiley die vol vragen zit Wat zeg ik niet?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van HENK710
Ga naar pagina Vorige 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 ... 71 Volgende
Pagina 50 van 71