ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 07:27
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.

@Jans: http://www.klokkenluideronline.is/?s=vaccinatie

En: RIVM verliest rechtszaak tegen criticus griepprik

http://www.nrc.nl/nieuws/2012/09/26/rivm-verliest-rechtszaak-tegen-criticus-griepprik/

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 26 juni 2013, 07:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 07:16
BerichtOnderwerp: Humor

https://goedgelovig.wordpress.com/2013/06/23/tv-evangelist-wil-geld-voor-schilderbeurt-privejet/

Deze link, Sorry.

Ja, er komt een charismatisch team naar Nederland om doden op te wekken, dáár ga ik het niet eens óver hébben.

TV-evangelist Mark Barclay heeft zijn achterban gevraagd om 79.000 dollar op te hoesten zodat hij zijn privéjet een schilderbeurtje kan geven. De verf laat op sommige plekjes los en dat vindt hij lelijk.

“We kunnen twee dingen doen: of we tippen die plekjes aan voor een derde van de prijs, maar dan moeten we dat regelmatig herhalen, of we geven het hele vliegtuig een schilderbeurt, dan kost het 79.000 dollar,” schrijft Barclay. Hij heeft zelf voorkeur voor een totaalbeurt, het is tenslotte “Gods vliegtuig”. “Realiseer je dat dit vliegtuig geen luxe-artikel voor me is. Het is een noodzakelijk instrument om mijn roeping te kunnen vervullen. Als dat zonder een privéjet zou kunnen, zou ik dat wel doen.”

Om zijn achterban tot gulheid aan te zetten, wijst hij hen op een belangrijk vers in de Bijbel, Mattheüs 6:19-21, waar Jezus zegt dat je je geen schatten op aarde moet verzamelen waar mot en roest ze aantast. Dat geld kun je beter aan Barclay geven, zodat hij namens God schatten op aarde kan verzamelen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 26 juni 2013, 07:18
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 01:16
BerichtOnderwerp: Gebed gevraag voor astma.

Dank Leanne en Klus, doet me goed deze reacties!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 21:43
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?

[quote=KLUS667](Oudere)vrouwen met een diepe decolité met een olifantenhuid.

Was dat: een decolite met een olifantenhuid Smiley die vol vragen zit

En jongere Smiley die vol vragen zit

Of een uitpuilende grote tent boven de broek uit.

Smiley die vol vragen zit En was een uitpuilende tent boven een broek

Ik ben het verder met voorgaande reacties eens dat ook mijn reacties natuurlijk met een knipoog(je) zijn, want de liefde overwint alles....en is blind Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Maar het gaat om de eerste indruk, toch Smiley die vol vragen zit

Ik knap af op mannen met buiken die al een beetje kaal aan het worden zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt . Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 25 juni 2013, 21:49
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 21:39

PETRA373 schreef:
Vreemd dat artsen tegen me zeiden me kinderen DTP moesten en geen d k t p mochten dan, omdat hun half zusje epelepsie had.
Maar dan zullen we er maar van uit gaan dat jij het beter weet dan artsen en de discusie tussen ons twee maar laten, is jouw woord tegen dat van artsen....

Ik vind het heel logisch klinken wat je zegt Petra.

Ja, wat denk je dat er aan verdient wordt aan de vaccs?

Ja, natuurlijk zeggen belanghebbenden in de wereld dan dat het zo goed is.

Smiley met dichtgeplakte mond

sMijn mening.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 25 juni 2013, 21:40
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 21:30
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM

KLUS667 schreef:
Haha, LOL: biedt zich aan......maarre euhhh...... Zieke smiley doen wij dat allemaal ook niet? Engeltje smiley

Héé! Kan die goeie vriend van je niet gewoon lid worden? Krijg jij korting, oftewel verlenging $$ Coole smiley met zonnebril

Nee, ik doe dat niet.

Ben hier om te forummen over het geloof Coole smiley met zonnebril

Nou, dát tikt lekker aan zeg Engeltje smiley

Als het nou 50 euro per dag zou schuiven... Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril €€€€€€€

En dan nog...

Zegeltjes plakken bij AH, das pas rendabel Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 25 juni 2013, 21:35
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 20:18
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

BAPPI605 schreef:
Vandaag vroeg ik mij af waarom wij Christenen soms het zo moeilijk hebben../ toen las ik mijn favoriete Bijbeltekst weer en wist ik het:
''Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u! Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend. De Here is nabij. Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God. En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus.''
Lachende smiley Lachende smiley

Ja, mooi Bap!

Ik heb deze, vervolg: 8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat;(gebod) 9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing en de God des vredes zal met u zijn.=Belofte.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 20:08
BerichtOnderwerp: Het weer

JANE410 schreef:
Bofkond, maar wel fijn want je hebt toch vakantie? Coole smiley met zonnebril Nou hier is het meer groen dan geel vandaag. Dus af en toe wel zonnig geweest.
Hoop morgen op meer zon

Het is gewoon héérlijk hele dag balkon open, bij buurtjes buurten, etc. Coole smiley met zonnebril

Ja, heb vakantie in de Biesbosch. Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 19:21
BerichtOnderwerp: Humor

TV-evangelist wil geld voor schilderbeurt privéjet

TV-evangelist Mark Barclay heeft zijn achterban gevraagd om 79.000 dollar op te hoesten zodat hij zijn privéjet een schilderbeurtje kan geven. De verf laat op sommige plekjes los en dat vindt hij lelijk.

https://goedgelovig.wordpress.com/2013/06/23/tv-evangelist-wil-geld-voor-schilderbeurt-privejet/

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 26 juni 2013, 07:14
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:37

@ Jans:

19 juni, 2013 in Algemeen

BREAKING: CORRUPT FINANCIEELE DAGBLAD KOMT MET PATHETISCH EN HYSTERISCH PRO-VACCINATIE ARTIKEL

En

MEDIALOGICA VIROLOGICA FATASTICA

Hier staat er oa iets over bovenstaande onderwerpen, waarin jou vraag ook aan de orde komt; wel veel lezen en veel linken.

Ps: site is in sommige gevallen beter te bekijken en bereiken met Firefox, of Opera, kan, hoeft niet.

COUNTDOWN NAAR BILDERBERG 666 (1)

Door: Micha Kat op 12 mei, 2013 in Algemeen, 7 Comments

OP WEG NAAR BILDERBERG 2013 WORDEN WE BLOOTGESTELD AAN DE TOTALE GEREEDSCHAPSKIST VAN OME AB EN OME RON: DE ‘AIRBORNE’ VOGELGRIEP -SUPER DODELIJK, ZET DE WHISKEY KLAAR!- SARS -VERWOESTEND, ZET OP TAFEL DAT BIER- EN -NIEUW VAN AB EN RON, EXTRA MOORDADIG- HET CORONA-VIRUS -DAT GAAN WE VIEREN MET CORONA-BIER!

En alsof dat nog niet genoeg is, worden ook de vaccinatie-intimidaties in volle glorie uitgerold! Nu moeten alle baby’s binnenkort reeds direct na de geboorte worden volgespoten met de duivelse brouwsels van Ab en zijn ‘vaccinatie-vriend’ Roel Coutinho. Ook gaan we het fatale HPV-vaccin nu toedienen -verplicht, natuurlijk- aan meisjes van 9 jaar. We zullen ze leren! Mensen, this is serious shit! Ze willen ons echt dood! The endgame onder leiding van Koning Willem en de andere Bilderbergers is begonnen! Lees hier ons fameuze artikel over Ron Fouchier wiens dochter een enthousiaste bezoeker is van deze website!

De tekst zit vol linken dat wil zeggen blauwe woorden waar je weer verder kan klikken.

Ook op facebook.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 26 juni 2013, 07:29
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:56

De zon schijnt hier de hele dag, heerlijk weertje, 18 graden. Lachende smiley Kwijlende smiley , nog steeds, volop die zon Coole smiley met zonnebril !!!

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 10:42

PETRA373 schreef:
Zal voor je bidden, Shanita
liefs

Dank je wel, Lieve Meid!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 10:41

[quote=MAMALOE463]Goedemorgen Shanita,

Soms zijn er dingen die je liever voor jezelf wilt houden en niet wilt of kunt delen in het openbaar, en dat geeft ook niet.
Ik snap nu ook jou reden dat je het wetk wat er ligt weleens niet ziet zitten, misschien puur uit angst voor opnieuw een aanval? Ja, idd. Dat had er wel erg vaak voor een groot deel ook mee te maken.

En ja, je zegt niet zomaar ff, was in doodsangst kreeg geen adem meer..
Maar ja, nu dacht ik ja nu zeg ik het wel, anders kan ik ook geen gebed ervoor vragen, en ja gebed helpt wel. Natuurlijk.Angst is een heel beangstigend iets, ik heb het zelf gekend doordat ik enorm last van hyperventilatie heb gehad.
Gebed daar mag je ook in geloven dat dat wonderen kan doen, het hoeft niet altijd zo te zijn,
Ja, natuurlijk, God doet niet meteen wonderen, ik zal ook nooit als bij toverslag 'beter' kunnen worden, in die zin van kinderen, geen dit en dat meer.
Alleen ja, ik geloof wel, dat God mij wat wou zeggen, in die doodsangst die ik toen had, jaar geleden, en ik ben daarom ook dingen anders gaan doen.
Meer met me hart naar sommige mensen zeg maar. Niet dat God mij die aanval had bezorgd, nee dat bedoel ik niet.

Net als iemand bijvoorbeeld bijna verdrinkt, waar God niets aan kan doen, maar wel kan gebruiken om de persoon iets te laten doen/anders te laten zien etc.

Ja, anders zou je God van alles de schuld kunnen geven, oorlog, hongersnood, etc.
En dat komt weer door gebrokenheid wereld natuurlijk.

God kan een mens ook weleens een tijd laten roepen en smeken om je soms op de proef te stellen of je nog vertrouwen in God hebt, maar aanhoudend bidden tot God zonder ophouden, God laat immers geen bidder staan!
Ik zal voor je bidden!
Sterkte!

Dank je.!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 25 juni 2013, 11:25
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 07:19

Hoi,

Ik wou gebed vragen, ik heb astma.

Heb al sinds augustus verleden jaar geen aanval gehad, dat was toen de laatste. die was zo heftig en lang dat ik dacht dat ik doodging.

Daarom wou ik er niet over schrijven.

Daarom durfde ik ook bijna niets meer te doen.

Ik kan ook alleen dingen doen als ik het rustig doe in de Rust, haasten komt dus niet voor in mijn woordenboek.

Nou wou ik gebed vragen, want ik geloof in gebed. Dat ik geen astma aanval krijg.

Vast Bedankt!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 07:14
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

ANNA415 schreef:
Succes

Thank You!

Me planten bloeien mooi, zo! Knipoog smiley

Jij ook succes op je werk vandaag! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 06:06
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

Zo!

Ik ben expres gisteren vroeg gaan slapen, en ga vandaag weer in me huis werken, lekker balkonnetje open, best te doen, met een vest, en ja dan beginnen zo.

De vogeltjes fluiten al volop Verliefde smiley

Ja, ik kan, als ik huishouden doe, het best 's ochtends beginnen.

Want dan heb ik gewoon nog het meeste energie en zin, en idd muziekie aan.

Dus als ik niet online ben vandaag, geen zorgen Clown smiley , ben dan aan het huisvrouwtje spelen Knipoog smiley

Ja, ik moet het als een spel zien, als ik het serieus ga nemen, ga ik meteen weer terug naar bed. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 25 juni 2013, 06:11
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 06:02

Het is hier heerlijk buiten, je ruikt de natuur, me plantjes staan er mooi bij en bloeien, en de lucht wordt steeds blauwer en het wordt maar liefst 18 graden.

Ik ben tevreden Lachende smiley Verliefde smiley Coole smiley met zonnebril Verliefde smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 05:51
BerichtOnderwerp: De hemel op aarde

BAPPI605 schreef:
heeft niets met het onderwerp te maken, maar moet het toch fff kwijt:
was laatst bij het Stedelijk museum Amsterdam en na afloop daar koffie gaan drinken met een gevulde koek.... mijn God, dat was even echt hemel op aarde... wat was dat lekker! Kwijlende smiley

Jaaa, maak mij maar steeds lekker met Amsterdam Knipoog smiley

Wrijf het er maar in: jij woont daar lekker en ik in Regio Dorp Zuid Holland, ja, dat heeft ook zijn charme, maar ja er gaat natuurlijk, niets boven Amsterdam Coole smiley met zonnebril

Zucht.... Verlegen lachende smiley

- Afbeelding aangepast door redactie -

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zondag 30 juni 2013, 09:05
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 05:32

NATASCHA642 schreef:
Voel me niet aangesproken persoonlijk, wil gewoon reageren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Wat is dikke haha ik draag ook wel eens een roze broek maar wel met lang shirt over de billen Knipoog smiley

Ja, da's anders ik heb nu ook een buikje(6 klilo). Het gaat bij mij altijd in mijn buik zitten. En ja soms idd een legging, maar ja dan wel een lang t-shirt met een v-halsje of bloesje, en een lange vest, eventueel riempje, en dan mijn hakken, maar ja dan moet je geen wandeldate hebben.

S. Houdt van hakken Verlegen lachende smiley

PS: Zie lange dunne vesten Google Ja zitten echt leuke bij Knipoog smiley

Je hebt tegenwoordig ook van die héle dunne vesten best leuk.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 25 juni 2013, 05:34
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 20:05
BerichtOnderwerp: klaagmuur

NATASCHA642 schreef:
ehh ik wil wel bellen maar krijg maar eens een nr .

en wat woningstichting betreft ik ga nu grof geschut in zetten een officiele aanklacht willen ze graag dan krijgen ze deze Knipoog smiley

alle tips werken niet tegen stank en overlast ...

bedankt ik vecht en kom boven Knipoog smiley

Raar..

Ja, ik weet wel, dat woningbouwverenigingen juist in grote steden er soms wel een potje van maken.

Geeneens een nr. Smiley die vol vragen zit

Ja, dan geef ik je weinig hoop, je kan wel het nummer googelen, maar als dat niet eens op papieren enz. van hun staat...

Of je geeft je op voor de 'Rijdende Rechter', kom je misschien nog op tv ook Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 19:58

PETRA373 schreef:
Van leren..... Gewoon blijven wie je bent.
Niet aanpassen omdat je denkt dat mannen willen je zo bent Shanita
Als ze je niet leuk vinden hoe je bent lopen ze maar lekker door
Als of mannen zelf perfect zijn..... Duhhhhh

Nou, ik bedoel meer, dat ik dan weet wat er zoal leeft in het mannenbrein Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 19:56
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?

Vrouwen waar knappen jullie op af bij een man bij een 1ste date?

Ik ben gewoon erg benieuwd.

Ik zelf knapte af toen een man boos werd toen ik even snel, speciaal alleen, een winkel indook om wat spullen te kopen die ik nodig had, en de man zegt achteraf dat ie mee had gewild, terwijl ik juist dacht veel mannen vinden dat vervelend winkelen, dus ik ga even snel alleen.

Wie volgt? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 19:47

DENNIS196 schreef:
Eerste wat mij zo spontaan te binnen schiet: Onzekerheid, gebrek aan relativeringsvermogen en wel willen praten maar niet kunnen luisteren.
Dennis

@ Mamaloe, Goed topic, denk dat we, ik zelf iig, er veel van kan leren!

@ Dennis: Ja, goed dat je deze dingen zegt, zo recht uit je hart zeg maar, kan ik alleen van leren.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 18:16

JANE410 schreef:
Ja, jij hebt op dit moment niets te klagen Petra over mannen Clown smiley

En best vervelend dat ze ook zo leuk kunnen zijn Verlegen lachende smiley

Nou, ik ben even klaar met alle mannen. Heb twee vrienden, en dat is dat.

Een man, moet wel van hele goed huize komen, anders heeft ie bij mij geen schijn van kans.

Hoe zei Corne dat ook alweer: o ja, van keurige afkom Lachende smiley LOL.

Hieronder:

Quote:
Geplaatst: woensdag 23 januari 2013, 10:22

In het kader van tegenwicht maar es een topic over de ervaringen van mannen en waar die op afknappen tijdens een 1e date.

Ik zal een schot voor de boeg geven met argumenten die mij soms echt overkomen zijn en ja, dat waren echt christelijke vrouwen, van keurige komaf.
1) Wat voor werk doe je? En als dat in hun ogen niet stabiel of 'normaal' is verdwijnt direct de aandacht, geen oogcontact meer. (financiën gaan voor liefde?)
2) Na een gezellig gesprek kom je samen tot conclusie dat het best leuk is en vertelt ze je haar laatste liefde nog niet te hebben losgelaten of nog contact mee te hebben.
3) Tijdens de date maakt ze veel lichaamscontact, in mijn ogen grensoverschrijdend.
4) Ze is vaag over wat nou de echte reden is dat ze is ingegaan op deze date, kortom, wat was haar echte drijfveer? Wil ze vriendschap alleen, een maatje of staat ze echt open voor een volledige liefdesrelatie. Natuurlijk moeten deze dingen groeien, maar het is wel prettig vooraf te weten wat je kunt verwachten..of niet.
5) Ze doen zich beter voor dan ze werkelijk zijn, ofwel, zijn niet eerlijk...waar je veel later pas achterkomt natuurlijk.

Uit: heren, waar knappen jullie op af bij dames tijdens 1e date?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 18:04

NATASCHA642 schreef:
Mopperdemopper ik stuur geen mail meer krijg toch niks terug ..... over fatsoen gesproken ik doe het toch ook netjes terugmailen .....

Zucht Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Je moet bellen, niet mailen.

En, woningstichtingen verschillen onderling, de ene anders dan de andere.

Nou weet ik niet van de jouwe, maar ja, je zou de regels es moeten bekijken denk ik.

Wordt ook veel in veel fora gesproken, met tips, over en door mensen die ook last hebben van duiven.
En ook gewoon op sites.

Gewoon op Google: overlast duiven oid intikken.

Sterkte!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 17:46

ZEELAND736 schreef:
Achtertuinen???

Die zijn zo geweldig!!!
Zo helemaal jezelf zijn in je eigen stulpje!!!

Dat heb ik met me balkonnetje Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 17:44

CHRISTIAN542 schreef:
Dit vraag ik me af:

De zaken waar we ons eigenlijk het minst druk over moeten maken
zoals wat we eten en wat voor weer het word ,worden in de onderwerpen het vaakst
bezocht..

Toch zit daar iets achter.

Want als dat het meest wordt bezocht, ja, ....

Veel dingen zijn universeel.

Trouwens, vergis je niet, met het weer, het is wetenschappelijk bewezen dat het weer wel degelijk invloed heeft op alle soorten mensen. Oud/jong, rijk arme, gelukkige mensen, ongelukkig mensen, het weer kan er gewoon echt voor zorgen dat iemand zich beter voelt, of minder goed.

Komt bij, dat, wat zullen we eten oid, ook erg belangrijk is, want dat heeft direct met onze gezondheid te maken.

Dus ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo: "waar we ons eigenlijk het minst druk over moeten maken".

Duszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 16:54
BerichtOnderwerp: Humor mag best van God

Jullie hebben helemaal gelijk!

Ik denk zelf gewoon dat Ifan juist een bepaald soort humor bedoeld, die bijvoorbeeld dubbelzinnig is en/of met verkeerde intenties, en uit verkeerde gedachten en bronnen.

Zoiets zei hij ook.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 14:25
BerichtOnderwerp: Humor mag best van God

ANNA415 schreef:
dan nogmaals de vraag: waar komt de humor dan vandaan?
God heeft deze wereld geschapen. De mens is naar Zijn beeld geschapen, heeft Zijn levensadem gekregen.
De duivel heeft het zitten verzieken.

Dus wie van de 2 is oorsprong van de humor?

Ik denk zelf: al het goede komt van God.

Ik denk zelf gewoon dat Ifan over een bepaald soort humor heeft, met verkeerde intenties, gedachten en uit verkeerde bronnen.
En dat wilt onderstrepen.
Waarin ik iig van harte hem gelijk geef, en veel hem wel gelijk zullen geven.

Als God de mens heeft gemaakt dan ook zijn humor...

sorry dat ik me er ff mee bemoei, ik ga zo weer naar 'Goede tijden'.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 14:16
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM

PETRA373 schreef:
vertel... wij zijn niet nieuwsgierig, maar leven met je mee Knipoog smiley

Ja Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 24 juni 2013, 14:17